Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóelektronika
 
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   88 / 341
(#) akos70 válasza CsemanAttila hozzászólására (») Feb 11, 2011 /
 
Azt hiszem, egybe van építve az ajtózárral. Van benne egy kis motor, meg mikrokapcsolók.
(#) gpxlala válasza atiotezer hozzászólására (») Feb 11, 2011 /
 
2005-s autó, nincs megvakulva a foncsor.
(#) 52a52a válasza CsemanAttila hozzászólására (») Feb 12, 2011 /
 
A vezérlő motorban van egy mikrokapcsoló, amelynek az állása (maga a zár fent vagy lent van) határozza meg a, hogy milyen polaritással vezéreljen az elektronika.
(#) 52a52a válasza gpxlala hozzászólására (») Feb 12, 2011 /
 
Az emelt fényű izzók rövidebb élettartamúak, én 80/100-ast használok nem égett ki a foncsor a relé is bírja
(#) gpxlala válasza 52a52a hozzászólására (») Feb 12, 2011 /
 
Igen tudom, de itt nem kap csak 12V-ot ezért az emelt fényerejű is birja. Viszont annak is keveslem a fényét. Ezért még mindig a feszültség izzóra juttatásában gondolkodom.
(#) 52a52a válasza gpxlala hozzászólására (») Feb 12, 2011 /
 
Relét megpucoltad?
csatlakozásokat megtisztítottad?
(#) Daniel91 hozzászólása Feb 12, 2011 /
 
sziasztok, van egy tavria autóm ugyan az szinte mint a lada samara, tönkre ment a gyujtáskapcsolóm, vettem egy újat, beszereltem ugyan ugy, és most azt csinálja hogy indítozáskor nincs szikra, csak az öninditó müködik, mit kössek máshova, vagy össze?! De így is beindul, ha visszaengedem a kulcsot gyujtásra.
(#) akos70 válasza Daniel91 hozzászólására (») Feb 12, 2011 /
 
Talán rossz az új is.
(#) huba válasza akos70 hozzászólására (») Feb 12, 2011 /
 
Nincs véletlen két gyújtás szála? Az egyik megy a rádióhoz, és lekapcsolja azt indítózáskor.
(#) Daniel91 hozzászólása Feb 12, 2011 /
 
4 szálas az új gyujtáskapcsoló, a régi meg 6 szálas volt.
(#) Daniel91 hozzászólása Feb 12, 2011 /
 
4 szálas hogy lehet kiosztva? piroson jön be az áram, rozsaszin-gyujtás, kék-indítás, és a kékfekete az mi lehet?
(#) huba válasza Daniel91 hozzászólására (») Feb 12, 2011 /
 
Vegyél egy égőt és nézd meg.
(#) akos70 válasza Daniel91 hozzászólására (») Feb 12, 2011 /
 
Ja, azt hittem, belevalót vettél. Hát ez gond. Ki kell lámpázni, és átkötni.
(#) Daniel91 hozzászólása Feb 12, 2011 /
 
De mit hova kössek, hogy legyen indításkor is gyujtás?!
(#) huba válasza Daniel91 hozzászólására (») Feb 12, 2011 /
 
Először nézd meg. Mit hova kapcsol az új gyújtáskapcsoló. Vagyis melyik drót melyik.
Utána ha tudod mit hova kapcsolt a régi akkor drótozd össze.
(#) nejoka válasza CsemanAttila hozzászólására (») Feb 12, 2011 /
 
Szia!

Nézd meg, talán segít! Bővebben: Link
(#) dpeti hozzászólása Feb 12, 2011 /
 
e lm327-hez létezik can busz monitorozó program?
o lyasmire gondolok, ami kikapcsolja az id filtert, fogad minden can üzenetet (id vizsgálat nélkül), és statisztikát készít róluk, hogy melyik milyen gyakran érkezik / hogyan változik a hozzá tartozó adat időben...
(#) sufni-tunning válasza cool13 hozzászólására (») Feb 13, 2011 /
 
Igen.
Én úgy tudom hozzá kell illeszteni a porlasztót a vezérlőhöz.
Reménykedek benne a pontos műveleti sorrendet Samara barátunk elárulja.
(#) Daniel91 hozzászólása Feb 13, 2011 /
 
a 15/1 és a 30/1 régi kapcsoló vezetékeit nem tudom hova kössem, mert az új kapcsolón nincsenek ilyen pontok. Szerintetek?
(#) akos70 válasza Daniel91 hozzászólására (») Feb 13, 2011 /
 
15 GYÚJTÁS, 30 ÁLLANDÓ+

De nem értem, miért nem belevaló gyújtáskapcsolót vettél.
(#) Daniel91 válasza akos70 hozzászólására (») Feb 13, 2011 /
 
Mert Tavriához nemtaláltam gyijtáskapcsolót! de a csatlakozója jó minden, csak a vezetékek más sorrendbe voltak, de már kezd rendbe állni a dolog
(#) Daniel91 hozzászólása Feb 13, 2011 /
 
Nem találom azt a gyújtás vezetéket amit nem tilt le inditózáskor, olyankor csak a inditóvezetéken és az állandó árám vezetéket van árám. akkor kössem az indítóra?
(#) huba válasza Daniel91 hozzászólására (») Feb 13, 2011 /
 
Nem semmi képen. Viszont, az állandó áram vezetéken hogy van áram? Nem éppen ott néne kapja a tápot az egész gyújtáselosztó?
(#) akos70 válasza Daniel91 hozzászólására (») Feb 13, 2011 /
 
Nem rosszindulatból mondom, de ha alapvető ismeretek hiányoznak, jobban járnál, ha elvinnéd egy hozzáértőhöz, aki tiz perc alatt egy kis aprópénzért helyretenné a vezetékeket. Így még kárt is csinálhatsz.
(#) Daniel91 válasza akos70 hozzászólására (») Feb 13, 2011 /
 
1. legalább tanulok, 2. már túl sok pénzbe van nekem ez a szar autó, többet ezt szerelő nem látja!
(#) CsemanAttila válasza Daniel91 hozzászólására (») Feb 13, 2011 /
 
Értem én, hogy közben tanulsz, de ha valamit nem jól kötsz nagyobb hibát csinálsz és viheted szerelőhöz. A különbség csak annyi lesz, hogy már nem aprópénzért fogja rendbe rakni.
(#) CsemanAttila válasza nejoka hozzászólására (») Feb 13, 2011 /
 
Köszi a linket! Nagyon sokat segít! Nyáron majd szólj rám, meghívlak egy fagyira Köszi a segítséget!
(#) Szakika79 válasza Stewe hozzászólására (») Feb 14, 2011 /
 
Köszönöm a segítséget!!
A probléma megoldva...testelések rendben sőt végignéztem mindent ...ami elekrtomos...beletelt pár órámba,de így eljutottam az irányjelző kapcsolóig ahol a vezetékek fordítva voltak bekötve. kíváncsi vagyok meddig bírja a strapát a "nem szakszervízzel". Műödik.
(#) mazsi258 hozzászólása Feb 15, 2011 /
 
Üdvözlet.

Nem biztos hogy ide illik a kérdésem, de már feladtam a dolgot. Van nekem ez a 80-as Audi 92 év eleji, ez azért fontos, mert a friccek 8.hótól más injektort /porlasztót/ használtak és elég ritka az enyém. A régebbiekben 246 baros van az újabbakban 190 baros!!! Na most a kisebb tehát a 190 barost bele tehetem a mociba egyéb beállítás nélkül? Vagy még az adagolón is állíttatnom kell? Ezt szedtem szét anno és azóta bontókban csak egyet találtam, de az is "szakadásos" volt. Tehát valaki meg tudja ezt nekem mondani? Ugyanaz a motor, szám kód minden stimmel csak az enyémre (illetve az Esitronic is kétfélét hoz) nagyobb a nyomás érték. A képen jól látszik a gondom.

Injektor.GIF
    
(#) CsemanAttila hozzászólása Feb 16, 2011 /
 
Üdv Mindenkinek!

Lassan véglegesen megutálom a francia autókat... Van egy '97-es Citroen Saxo, 1.1 Benzin, 60Le, azt hiszem DZU motorkód. Szervószivattyút egy villanymotor hajtja, de az istennek sem találok erről a részről kapcsolást... Valaki kitudna segíteni?
Következő: »»   88 / 341
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem