Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Azt hiszem, egybe van építve az ajtózárral. Van benne egy kis motor, meg mikrokapcsolók.
2005-s autó, nincs megvakulva a foncsor.
A vezérlő motorban van egy mikrokapcsoló, amelynek az állása (maga a zár fent vagy lent van) határozza meg a, hogy milyen polaritással vezéreljen az elektronika.
Az emelt fényű izzók rövidebb élettartamúak, én 80/100-ast használok nem égett ki a foncsor a relé is bírja
Igen tudom, de itt nem kap csak 12V-ot ezért az emelt fényerejű is birja. Viszont annak is keveslem a fényét. Ezért még mindig a feszültség izzóra juttatásában gondolkodom.
Relét megpucoltad?
csatlakozásokat megtisztítottad?
sziasztok, van egy tavria autóm ugyan az szinte mint a lada samara, tönkre ment a gyujtáskapcsolóm, vettem egy újat, beszereltem ugyan ugy, és most azt csinálja hogy indítozáskor nincs szikra, csak az öninditó müködik, mit kössek máshova, vagy össze?! De így is beindul, ha visszaengedem a kulcsot gyujtásra.
Nincs véletlen két gyújtás szála? Az egyik megy a rádióhoz, és lekapcsolja azt indítózáskor.
4 szálas hogy lehet kiosztva? piroson jön be az áram, rozsaszin-gyujtás, kék-indítás, és a kékfekete az mi lehet?
Ja, azt hittem, belevalót vettél. Hát ez gond. Ki kell lámpázni, és átkötni.
Először nézd meg. Mit hova kapcsol az új gyújtáskapcsoló. Vagyis melyik drót melyik.
Utána ha tudod mit hova kapcsolt a régi akkor drótozd össze.
e lm327-hez létezik can busz monitorozó program?
o lyasmire gondolok, ami kikapcsolja az id filtert, fogad minden can üzenetet (id vizsgálat nélkül), és statisztikát készít róluk, hogy melyik milyen gyakran érkezik / hogyan változik a hozzá tartozó adat időben...
Igen.
Én úgy tudom hozzá kell illeszteni a porlasztót a vezérlőhöz. Reménykedek benne a pontos műveleti sorrendet Samara barátunk elárulja.
a 15/1 és a 30/1 régi kapcsoló vezetékeit nem tudom hova kössem, mert az új kapcsolón nincsenek ilyen pontok. Szerintetek?
15 GYÚJTÁS, 30 ÁLLANDÓ+
De nem értem, miért nem belevaló gyújtáskapcsolót vettél.
Mert Tavriához nemtaláltam gyijtáskapcsolót! de a csatlakozója jó minden, csak a vezetékek más sorrendbe voltak, de már kezd rendbe állni a dolog
Nem találom azt a gyújtás vezetéket amit nem tilt le inditózáskor, olyankor csak a inditóvezetéken és az állandó árám vezetéket van árám. akkor kössem az indítóra?
Nem semmi képen. Viszont, az állandó áram vezetéken hogy van áram? Nem éppen ott néne kapja a tápot az egész gyújtáselosztó?
Nem rosszindulatból mondom, de ha alapvető ismeretek hiányoznak, jobban járnál, ha elvinnéd egy hozzáértőhöz, aki tiz perc alatt egy kis aprópénzért helyretenné a vezetékeket. Így még kárt is csinálhatsz.
1. legalább tanulok, 2. már túl sok pénzbe van nekem ez a szar autó, többet ezt szerelő nem látja!
Értem én, hogy közben tanulsz, de ha valamit nem jól kötsz nagyobb hibát csinálsz és viheted szerelőhöz. A különbség csak annyi lesz, hogy már nem aprópénzért fogja rendbe rakni.
Köszi a linket! Nagyon sokat segít! Nyáron majd szólj rám, meghívlak egy fagyira Köszi a segítséget!
Köszönöm a segítséget!!
A probléma megoldva...testelések rendben sőt végignéztem mindent ...ami elekrtomos...beletelt pár órámba,de így eljutottam az irányjelző kapcsolóig ahol a vezetékek fordítva voltak bekötve. kíváncsi vagyok meddig bírja a strapát a "nem szakszervízzel". Műödik.
Üdvözlet.
Nem biztos hogy ide illik a kérdésem, de már feladtam a dolgot. Van nekem ez a 80-as Audi 92 év eleji, ez azért fontos, mert a friccek 8.hótól más injektort /porlasztót/ használtak és elég ritka az enyém. A régebbiekben 246 baros van az újabbakban 190 baros!!! Na most a kisebb tehát a 190 barost bele tehetem a mociba egyéb beállítás nélkül? Vagy még az adagolón is állíttatnom kell? Ezt szedtem szét anno és azóta bontókban csak egyet találtam, de az is "szakadásos" volt. Tehát valaki meg tudja ezt nekem mondani? Ugyanaz a motor, szám kód minden stimmel csak az enyémre (illetve az Esitronic is kétfélét hoz) nagyobb a nyomás érték. A képen jól látszik a gondom.
Üdv Mindenkinek!
Lassan véglegesen megutálom a francia autókat... Van egy '97-es Citroen Saxo, 1.1 Benzin, 60Le, azt hiszem DZU motorkód. Szervószivattyút egy villanymotor hajtja, de az istennek sem találok erről a részről kapcsolást... Valaki kitudna segíteni? |
Bejelentkezés
Hirdetés |