Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Vag-com-hex interfész (kábel hibák)
Témaindító: illestibor, idő: Máj 20, 2008
Témakörök:
Ha találsz rá magyar tartalmat, technikailag rátölthető...
Meg kell bontani vagy usb keresztül megoldható?
Neked van magyar tartalmad vagy valakinek itt?
Akkor kell égető meg minden. Olyan valakit keresek aki ez megcsinálná nekem, írjon privátba!
Üdv
Bosch KTS 500-asomból a sárga banándugónál kiszakadtak a vezetékek. Kerestem gugliba nem találtam bekötési rajzot de még hasonló rajzot se. Ha valakinek van ilyen és meg tudja nézni hogy milyen szint kell rákötni(sok féle szinű vezeték megy azon a szálon) akkor az írjon,vagy ha valaki talál rajzot azt is szivesen fogadok.
Hirdetésekben keress,olyat aki árulja,biztos találsz olyat aki segitőkész.
Szia Dudus
Kedvem támadt, egy VAG-COM építéséhez. Valójában az oldalt olvasgatva jött a megépítés gondolata. S meg kell, hogy mondjam a megépítést a Te segítő hozzáértésedre alapoztam. Szakmai képesítésem megvan. Az ATF16V8 kivételével a szükséges alkatrészeim is megvannak. Az első kérdésem az lenne, mi a véleményed az AGK féle szoftverről? Második, mint jeleztem az ATF16V8 PAL-al nem rendelkezem, viszont van PAL16L8 és GAL16V8, továbbá PALCE16V8H is. Van PALtoGal programom is, azonban nincs programozóm (ha muszáj, építek). Véleményed szerint ezek közül, valamelyik tudná e helyettesíteni az ATF16V8-at? Válaszodat előre is köszönöm: janó
Sziasztok !
Van egy klon kabelem aminek el szortam a telepito cd et, eddig a neten talaltam 908 as magyar nyelvu programot de mar nincs csak valami ujabb verzio 10es,(ezzel pedig nem mukodik) ! Ha valaki el kuldene nekem egy 908as magyar verzios telepito cd tartalmat azt meg koszonem szepen !! segitsetek legyszi Yahoo mess. k_janek81 !! Koszi szepen
Nézd át az adatlapokat abból kiderül. Az eredeti Ross-Tech által forgalmazott HEX microsystems által gyártott csatolókban ATF16V8BQL van. Az átlagos PAL fogyasztása ebben a kategóriában 75mA vagy több az ATMEL ATF16V8BQL-é 20mA. Ha olyan típust választasz, ami sokkal többet eszik, a 7805 nagyon fog melegedni és az egész kábel tűzforró lesz.
Ha a kiválasztott PAL lábkompatibilis, a fogyasztása megfelelő, nyugodtan berakhatod. Sok klón nem az eredeti PAL-lal készül és működik. Gondoltam már rá, hogy ki lehetne váltani a 7805-öt háromlábú kapcsolóüzemű step down konverterrel, ami mostanában könnyen beszerezhető és akkor nem melegedne...
Szia Dudus
Mindenekelőtt megköszönném a gyors és legfőképpen hasznos válaszodat. Nincs más hátra, mint egy GAL programozót építeni. Hasznos adat volt, hogy a 7805 hajlamos a melegedésre. Mindenhogyan új NYÁK-ot kell készítenem, mivel a GAL és PAL is DIP-es. Egyébként láb kompatibilis. Így már kapcs. táppal fogom elkészíteni. Egyébként 2005-ös GOLF-om van és két hete a BACH csomópont előtt a lámpánál lassítanom kellett, majd miután zöldre váltott lusta voltam visszaváltani elkezdett rángatni és visszaváltás után is megmaradt a rángatódzás és motorhibajelzés is folyamatosan égett. A hátra lévő 1km-es utat így tettem meg hazáig. Otthon felhívtam a fiam, hogy tud e valami okosat mondani. Mondta, hogy éppen egy BMW szervizben van, majd ott megnézik. Kb. fél óra múlva elindultam gond nélkül indult, a jelzés továbbra is éget a sebváltókaron érződött egy enyhe rázkódás, de hibátlanul ment. A hosszú bevezetés után a lényeg, hogy az egyik szerelőnek volt egy VAG-COM-ja. Rögtön rádugta a kocsira és megállapította, hogy időszakos gyújtás kihagyás van. Ekkor támadt az ötletem, hogy készítek magamnak egyet. Remélem sikerrel járok. Még egyszer köszönöm segítségedet innentől kezdve egyedül járó leszek. Üdv. Janó
Vigyázz, mert az ilyen rángatózástól némelyik VW csoportba szerelt motor vezérlése fogat ugrik és hiába diagnosztizálod nem lesz meg a hiba. Érdemes ellenőrizni a vezérlést is!
Szerintem ne ragaszkodj az OBD csatlakozóba építéshez és akkor kényelmesen meg lehet tervezni kétoldalas panelra furatgalvanizálás nélkül is, bár ha csináltatsz hozzá profi PCB-t, meghálálja.
Szia Dudus
Amint már említettem pár beépítendő ICm DIP-es, így szóba sem jöhet az OBD csatlakozóba való beépítés. Készítettem már 100 pines PIC32 modult és pillanatnyilag 256 pines FPGA modul építése van folyamatban, így ezekhez képest egyszerűnek mondható áramkör építése nem okozhat problémát. Pillanatnyilag a PAL-GAL programozó megépítése a fő gondom. Illetve a PAL to GAL átalakítás. Ilyen eszközökkel eddig még nem foglalkoztam. Annyival már többet tudok, hogy mi a különbség a GAL és a PAL között. A PAL PROMként viselkedik a GAL viszont újraírható. Így a GAL mellett döntöttem. Ami a kocsit illeti, aktuális a soros szerviz. Miután elvégeztem, mindenhogyan szándékomban áll szervizbe vinni. Már csak azért is, mivel a Tempomat karon a gyorsító gomb nem működik és szeretnék kart cseréltetni benne. Találtam egy szervizt ide szándékozom elvinni. Úgy találom, jól fel vannak műszerezve. http://vwservice.hu/ceginfo.htm Ismételten köszönöm hasznos tanácsaidat.
Doni az egyik legjobb a területen, nyugodtan vidd el hozzá az autódat, és kérd meg, hogy nézhesd hogyan csinálja. VCDS-sel dolgozik ( A VAG-COM legújabb verziója ) De ne említsd, hogy klónt építesz ! Ha egy darabért építesz programozót, ne tedd, küldd el postán és felprogramozva visszaküldöm.
Sziasztok!
Van egy nem Can-Buszos autóm! Windows Xp alatt usb-s kábellal és Vag 4.09-el tökéletesen tudtam használni amire nekem kellett. Tudom hogy nem a legújabb, meg nem is nagyon értek hozzá de a hibakódok kiolvasására jó volt nekem. A laptopom tönkrement, vettem egy újat, de ezen csak win7 fut. Ezen egyszerűen leáll a vag. Esetleg valakinek van valami ötlete? Újabb vag? (kerestem, de nem találtam...) Ha már volt ez valakinek problémája, elnézést olvasgattam de nem találtam. Előre is köszönöm a segítséget! Üdv!
Telepítsd a WIN7 virtuális XP-t (Microsoft-tól ingyen letölthető). S próbáld meg azzal.
Ok Köszi az infót.
Megpróbálom, bár nem tudom hogyan fog ott működni az USB mivel nincs hozzá semmi driver...
VCDS-Lite a te programod!
Az egy 409 amit azért találtak ki hogy fusson win7-en is!
Köszi! Megpróbálom!
Esetleg nem tudod honnan lehet letölteni?
Sikerült működésre bírnom a 409-es vag-comot win7-alatt!
Gondoltam megosztom veletek! Miután rendszergazdaként feltelepítettem a progit, a 'vag-com.exe' file tulajdonságainál a kompatibilitást windows xp service pack3-ra állítottam, és így tökéletesen működik! Így nem kell 2 oprendszer...
Hello mindenkinek
A problémám a következő nem rég kaptam egy HEX-USB-CAN kábelt progi nélkül. én letőltottem egyet a ross tech oldalárol ami fel is ismerte de amint kocsit akartam tesztelni nhazavágta és nem látja azótasem a progi csak a gép mint ross tech csatoló. végig olvasta a forumot és le is töltöttem mindent de az emprog nem látja a kábelt. Mit tegyek h életre birjam nagy szükségem lenne rá. előre is köszi ![]()
Sziasztok!
Nekem az lenne a problemam, h van egy vag-com 10.6-om ami idaig jol mukodott, de most amikor tesztelem a k1 line-ra ezt irja; k1 short to +12 szerintem csak valami ellenalas ment ki, de azert szeretnem ha valaki aki tapasztaltabb megerositene-cafolna, pontosabban barmilyen segitseg jol jonne.
Nézd meg a 7-es láb és a 16-os láb közötti 510 Ohm -os ellenállást. Ha az rendben van és forrasztási hibát sem találsz, cseréld a hozzá tartozó SI9241AEY buszmeghajtót.
Koszi!
Az a 4 fekete ellenallas? Na abbol egy hibas, egy nagyon alacsony erteku, de a maradek ketto is eltero. Csak a doglottet kene cserelni v. mindet? SI9241AEY buszmeghajtó? ![]()
A K1-hez csak egyetlen egy 510 Ohm -os tartozik! Pontosan a 7-es és a 16-os lábat köti össze, ha az OBD csatlakozó felől nézed!
Bocs ha nagyon s.gg vagyok, de ez az?
http://img685.imageshack.us/i/vglap04.jpg/ amugy vegig neztem mindet es mind ok.
Úgy látom, ezen a klónon 680 Ohm -os ellenállást használtak ( az SMD felirata 681 ) azokat ellenőrizd és nézd át, nincs-e zárlat a forrasztások körül.
Útálom ezt a fajta klónt! Itt nincs buszmeghajtó, illetve diszkrét alkatrészekből építették meg, amiben nincs semmiféle védelem! ( Kínai elvbarátaink 2 eurocentért áttervezték az egész jól bevált panelt ![]()
Megneztem azok jok.
Viszont egy tranzisztor biztos halott szerintem az lesz az. Koszi mindenkepp!
Van a képen látható vag com csatlakozó.Autó testélés közbe rádugtam a laptopra a töltőt és sikeresen kipurcant,annyira hogy egyáltalán nem lattá a számítógépem ha az usb-be dugtam.Miután kicseréltem a ft323rl leismerte mid usb serial.A gondom a kovetkezo van nekem egy "vcds 908 ft323rl.etr" file-m de amikor ra akarom írni, Mprogal , jön a hibaüzenet hogy "no devices found" Meg tudja nekem mondani valaki hogy jó-e az én file-m vagy van e valakinek egy kipróbált és működő ?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |