Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » PIC - Miértek, hogyanok haladóknak
Lapozás: OK   961 / 1320
(#) icserny válasza dinokal hozzászólására (») Ápr 29, 2011 /

Idézet:
„majd a winbootldr.exe -vel rátöltöm az USB CDC hex-et.”
Nem, hanem a HIDBootLoader.exe-vel. A winbootldr.exe (amit terminálként is használunk) majd a te programod letöltéséhez kell.
(#) szaffo555 válasza icserny hozzászólására (») Ápr 29, 2011 /

köszi a gyors választ!
(#) dudzsi hozzászólása Ápr 29, 2011 /

Sziasztok!
Assemblybe ADRESH-nak az értékét kiszeretnén iratni LCD-re. De csak olyan minta feladatokat találtam ahol ledeket kapcsolgatnak. Mi ennek a folyamata? Esetleg egy példát tudna valaki feltenni, hogy lássam hogy mi is történik .
Köszi
(#) dinokal válasza icserny hozzászólására (») Ápr 29, 2011 /

Mégegyszer köszönöm a szupergyors választ ! Mivel abszolút kezdő vagyok a pic-ben és a c-ben, ez nagy segítség számomra. Jövő héten megcsinálom a panelt, és belevetem magam a PIC-kwik projektbe ezerrel.
(#) vilmosd válasza dudzsi hozzászólására (») Ápr 29, 2011 /

Hali
Nezz szet a konyvespolcon. Talalsz tobb csomag mintapeldat, es akad kozottuk LCD kezeles is.
(#) Hp41C válasza dudzsi hozzászólására (») Ápr 29, 2011 /

Szia!

Kiolvasod a regisztert, az értékét átalakítod karakter kódokká, a karaktereket kiírod az LCD kijelzőre.

A középső lépés a rázós:
- Milyen számrendszerben szeretnéd látni:
-- Hexadecimálisban: A 8 bitet két 4 bites részre bontod, a 4 bites számokat a "0" .. "9", "A" .. "F" karakterekké alakítod, előbb a magasabb helyiértékűt írod ki, aztán az alacsonyabbat.
-- Decimálisban: A 8 bites bináris számot 3 helyiértékes BCD számmá alakítod, a három helyiértén levő 0 .. 9 számokat "0" .. "9" karakterekké alakítod, azokat írod ki a legnagasabb helyiértékűvel kezdve.
(#) wolf84 válasza watt hozzászólására (») Ápr 29, 2011 /

Pc táp bevan terhelve megy közben pc.
bor lvd kivan kapcsolva. mert ad mérésel van elintézve.
kondit kipróbálom még, de szerintem nálad a pont