Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Vag-com-hex interfész (kábel hibák)
Témaindító: illestibor, idő: Máj 20, 2008
Témakörök:
Sziasztok! 16.8 vcds-ben hogy lehet a long codeot elhívni? Nekem valamiért nem adja fel lehetőségnek!
Ha nem ajánlja, akkor nem is tudja a vezérlő valószínűleg.
Sziasztok!
Hozzám került egy kínai kkl, ezt szeretném beüzemelni. A cd sajnos sérült, így nem tudom, hogy milyen program kell hozzá. A másik kérdés, hogy vcds-re rá lehet e hangolni? Segítségeteket előre is köszönöm!
Ez csak a 409.1-es verzióval fog működni, újabbal nem. Az arduino-s topic fejlécében van link a CH340 driverhez, az kelleni fog hozzá.
Te érted amit kérdezel? Mi az a khmer? Azt nem támogatja.
Nem lehet hogy a Vörös Khmer-re gondolt?
Egy 2012-es passat 2.0 crtdi DSG autómata váltós és CFGB motorkód. Ami EDC17c46-os vezérlővel szerelt. És az érdekelne,hogy lehet -e kilométert olvasni. De ezekszerint nem lehet.
Üdv, lenne egy kérdésem: Adott egy VCDS 15.7.0+klón kábel, a feladat az lenne, hogy a fejegységbe (RCD510) be kellene programoznom, hogy van gyári kihangosítója és jelenítse meg a kijelzőn a PHONE menüt. A fejegység meghívása rendben megy, hosszú kódolásban betudom kapcsolni a tolatóradart, tolatókamerát, akármit, ami még telepítve sincsen, gyakorlatilag bármelyik opciót, kivéve amire most szükségem lenne.
Azt írja ki a kód elmentésekor, hogy Error 31: Request out of range. A kihangosítót felismeri a CAN, azt tudom módosítani, de nem azt kellene... Ez a klón kábel miatt van? Köszönöm!
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=269802
a bluetoothos telefon kódolásról itt egy leírás, és a workshop code(wsc) sem lehet ooooo A hiba pedig inkorrekt kódolásról vagy a vezérlő által fel nem ismert egységről, de a kódolásban aktivált részegységről szól. A hozzászólás módosítva: Márc 20, 2017
Idézet: „- a vezérlő által fel nem ismert” Itt most mit értünk vezérlő alatt? A canbust? Az felismeri és írja is a kihangosítót.
A can az csak egy kapu amin belépsz amikor új részegységet, vezérlőt adsz a kocsihoz. Az teszi lehetővé a kommunikációt diagnosztikát. A rádió kódolásával lehet aktiválni a dolgot és magával a hozzáadott részegység kódolásával. Tudni kell hogy nem minden bluetooth modul támogatja az MFD funkciót, adj egy vezérlőszámot és megmondom, vagy ellenőrizd itt:
http://www.myturbodiesel.com/wiki/bluetooth-faq-for-vw-golf-jetta-j...dules/ AMi biztos: 9w2+RCD510=bluetooth calling/audio, no MFD/headunit display 9w7+RCD510=bluetooth calling/audio, voice dialing, MFD display, no headunit 9w7+RNS510=bluetooth calling/audio, voice dialing, MFD display, headunit display/dialing 9wZ+RNS510= all of the above+ RSAP for sending/receiving texts on the headunit. Ha mégsem adod fel: Kódolással kapcsolatban igaz ez RNS510 de megéri ellenőrizni, ha vannak ilyen hosszú kód bitjei, 4. hozzászólás: http://www.vwwatercooled.com.au/forums/f112/official-vww-vcds-tweak...9.html Egyébként nem egyszerű dolog kitartás. A hozzászólás módosítva: Márc 20, 2017
Az RCD510 ÉS RNS 510 kodolásása nem egyezik.
a Ross-Tech szerint RNS 510: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Radio_Navigation_System_(RNS510)#Coding RCD510:http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Radio_Systems_Generation_7#Coding Nem "le vauzás" csak kiegészités. Elnézést hogy beszáltam Én is. A hozzászólás módosítva: Márc 20, 2017
Köszönöm a hozzászólásodat! Pontosan nem találtam meg a kihang. vezérlőt, ami 1k8 035 730 D. A BT audio stream müködik a kezdtek óta, a hívást telefonon keresztül tudom inditani/fogadni. A mikrofon még néma , ill. a tárcsázást jó lenne beállítani rajat. Multikormány nincs.
Ez a 9W2 sajnos.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Telephone_Retrofitting Talán cserélni kellene 9W4/9ZU/9ZZ modulra ha megéri.
Azóta találtam olyan hozzászólásokat is ami szerint az európai RCD510 ek tudják az MFD kijelzést, de valószinüleg multikormány függő, az amerikaiak egyáltalán nem.
Csinálj egy autoscant légyszíves és küldd el privátban, ha megoldható, megnézném a kódolást. a 77 címen.
Az a baj, hogy kb. normálisan valós leírás nincsen sehol. PL. Ebay-en továbbra is úgy árulják, hogy RCD/RNS-ről indítható hívás, stb... stb... Délután csinálok egy kiolvasást!
http://www.ebay.com/itm/VW-Original-Bluetooth-Kit-9W2-1k8-035-730-D...xp=mtr Továbbra is köszönöm a segítséged, tiszteletre méltó!
Sziasztok.
Adott egy 11.11.3 klón kábel. Kérdésem az lenne, hogy van valami mód vagy lehetőség, hogy 12.12-re lehessen "upgradelni"?
Üdv van egy vag com vcds 16.8.3 interfészem és az lenne a kérdésem ha esetleg valaki próbálta e már,hogy ha feltelepítem hozzá a vag tacho programot akkor működni fog vele?Vagy tönkre vághatja a kábelt?
Tönkre nem teszi, de nem fog működni vele.
Értem akkor ahhoz külön tacho kábelt kell szerezni.
Kösz a gyors választ!
Így van
Sziasztok! Üdv mindenkinek.
Segítséget szeretnék kérni. Nem rég vettem (jofogáson) egy VCDS 15.7.1 magyar progit meg a hozzátartozó kábelt. Igazándiból két autó néztem meg vele, tökéletesen is működött. Nagyon korrekt volt az eladó is. Minden frankó volt, de a kábelt bent felejtettem egy barátom kocsijában, aki vissza ment a világvégére dolgozni. Egyenlőre úgy is tűnik nem tudja mostanában haza postázni. Felvettem a kapcsolatot az eladóval, aki érti is a problémám, de a programot nem tartja nagy árba, hanem a kábelt. Tehát az ugyan annyi lenne mint programmal. Ezt meg is értem, ez a ő Businesse, de nekem kéne egy kàbel helyette. Tud valaki valami beszerzési lehetőséget csak kábelre, ami jó nekem ehhez a magyar programhoz? Én nem értek ezekhez a kábel kérdésekhez, és így olvasva ezt a forumot nem is egyszerű. A régebbi verziós kábelem amit még a 409 használtam meg van, de azt mondták azzal ne nagyon erőlködjek, mert licenc probléma lehet. Ha valaki tudna valami megoldást kérem segítsen. Nem szeretnék fél évig VCDS nélkül maradni. Köszönöm hogy olvastad a bejegyzésem
409-nél nincs licensz probléma, nem is lehet, csak egy jól működő programot kell használni.
Újabb kábel a szoftverhez van társítva, egyedi sorozatszámmal. A: használsz 409-et ha van kkl-es kábeled amíg haverod visszahozza. B: Veszel egy másik kábelt amihez kapsz szoftvert. Ha ugyanattól veszed és nem 160e-ért, akkor esélyes, hogy ugyanaz a szoftver lesz hozzá, mint ami haverodnál maradt. C: Megkéred haverod, hogy postázza el neked.
Üdvözlet.
Segítséget szeretnék kérni,eredeti vcds ben magyarítás megoldható? Most is használok egy klónt ami magyar nyelvű 17.1 de nem mindent tud ezért vennék eredetit. Csak az itthoni forgalmazó 230 e ért kínálja a német pedig 105 e . Ha valaki tud rá megoldást megköszönném.
Szia,
A kábelbe van programozva a területi kód, így német disztribotortól vásárolt kábel nem fog csak úgy működni a magyarral szoftverrel. Ha megfogadsz egy tanácsor, akkor nem piszkálod az eredeti kábeled...
Sziasztok!
VCDS Lite 1.2 bővített kiadás, ha valakinek megvan, kérem ne tartsa magában.(régen volt ide linkelve, de a link már nem működik, sanaxx linkelte talán) Köszi! A hozzászólás módosítva: Jún 15, 2017
Tessék újra, címkéket is raktam ezeket a labels/user, ha nincs user mappa, simán a labels mappába kell bemásolni.
Bővebben: Link
Szevasztok elektronikások! Régen jártam már erre. Tudom fura kérdés. Renault megane 98-as 1.4energy. Az előző óracsoportom meghalt. Ki kellett cserélnem. Viszont a Km állások nem egyeznek. Van valaki aki előre tudná tekerni a km állást? Esetleg, hogy lehet a legegyszerűbben programozni a 93C46-os EEPROM-ot? Ugyanis az óracsoportban ez számolja a digitális kijelzőn megjelenő Km-t. De pl látok olyat, hogy kiszedik az órát a kocsiból és közvetlen rácsatlakoznak géppel valami USB-s kütyün és átírják 1 másodperc alatt. Baromira zavar, hogy 20 ezret mutat 288ezer helyett... Tehát én előre tekerés céljából használnám ezt a műveletet. Most először és utoljára.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |