Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Breakout-box épités
Lapozás: OK   1 / 1
(#) borzak82 hozzászólása Feb 7, 2010 /
 
SZIASZTOK. MÉG ÚJ VAGYOK AZ OLDALON .SZERETNÉK SEGÍTSÉGET KÉRNI EGY BREAKOUT BOX -OT SZERETNÉK ÉPITENI.TUDNÁTOK SEGITENI EBBEN! DIAGNOSZTIKÁHOZ KELLENE DE NEM TALÁLOK SEHOL SEMMIT.
(#) tatabike válasza borzak82 hozzászólására (») Feb 7, 2010 1 /
 
Ö, a kisbetűket is el tudjuk olvasni....
(#) borzak82 válasza tatabike hozzászólására (») Feb 7, 2010 /
 
Bocsika a betűméretekért.Esetleg tudnál segíteni?
(#) tatabike válasza borzak82 hozzászólására (») Feb 7, 2010 /
 
Én nem értek hozzá, de az nem minden autómárkához külön van? Gondolom autódiagnosztikához kell...
(#) borzak82 válasza tatabike hozzászólására (») Feb 7, 2010 /
 
Ha jól tudom akkor ezt egy program segitségével ,és a megfelelő helyre csatlakozva,illetve dugdosva ki tudnám olvasni a bajságokat.Illetve egy obd csatival összekötve.
(#) tatabike válasza borzak82 hozzászólására (») Feb 7, 2010 /
 
Hát, ezért zűrös ez szerintem, minden autómárkánál más és más. Elvileg vannak itt autós guruk is, biztos tudnak valami okosságot. De ha nem találtál semmit a neten erről, mármint kapcsolási rajzot vagy hasonlót, akkor szerintem házilag elkészíteni felejtős...de ez csak az én véleményem.
(#) borzak82 válasza tatabike hozzászólására (») Feb 7, 2010 /
 
Ok.Remélem valaki tud segiteni ,vagy feldobjam a témát máshová?De hová?
(#) tatabike válasza borzak82 hozzászólására (») Feb 7, 2010 /
 
Légy türelmes, néha napokba telik, amíg megjön a megoldás.
(#) vizor válasza borzak82 hozzászólására (») Feb 8, 2010 1 /
 
Idézet a következő oldalról: Motordiagnosztika

Idézet:
„Ha a hibatároló kiolvasása eredményt hoz, akkor nyert ügyünk lehet.

És ha nem?

Természetesen ilyenkor is van esély a hiba okának korrekt behatárolására.
Az egyik módszer a párhuzamos mérések elvén alapul. Ilyenkor nem a motor diagnosztikai csatlakozóján keresztül jutunk információhoz. A motorvezérlő egység /ECU, ECM/ és a hozzá tartozó sokpólusú központi csatlakozó közé egy adaptert illesztünk, amelyhez csatlakozó mérődoboz /Break Out Box, BOB/ lehetővé teszi az ECU tetszés szerinti, bármelyik kivezetéséhez való akadálytalan hozzáférést. Így egyszerűen, gyorsan mérhetünk feszültséget, ellenállást, időt, frekvenciát, kitöltési tényezőt, vizsgálhatunk jelformát, stb. Nagy hátránya a módszernek, hogy ahány kialakítású vezérlőegység csatlakozó létezik, annyi - drága - adapter/vizsgálókábel szükségeltetik. /Minimálisan 20-25 félét célszerű készenlétben tartani, ha valaki nem válogat az autótípusok között./”


Az ilyen autós BoB-ok több tízezer forintba kerülnek. Persze nem a kapcsolás bonyolultsága miatt (hiszen csak drótozva van), hanem az információ miatt, hogy mit és hová... Megjegyzés: rengeteg területen van még BoB, nem csak az autóiparban.
(#) pako válasza borzak82 hozzászólására (») Feb 10, 2010 / 1
 
Nekem ezen a téren Ford-okkal van tapasztalatom. Az ODB csatiba be kell tenni egy LED-et, majd gyújtás ráadásnál elvillogja a hibakódot. Pl először egy villanás, szünet, 3 villanás = 13-as hibakód. Ezt próbáltam Ford scorpio-n és mondeón.
Következő: »»   1 / 1
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem