Fórum témák
» Több friss téma |
SZIASZTOK. MÉG ÚJ VAGYOK AZ OLDALON .SZERETNÉK SEGÍTSÉGET KÉRNI EGY BREAKOUT BOX -OT SZERETNÉK ÉPITENI.TUDNÁTOK SEGITENI EBBEN! DIAGNOSZTIKÁHOZ KELLENE DE NEM TALÁLOK SEHOL SEMMIT.
Ö, a kisbetűket is el tudjuk olvasni....
Bocsika a betűméretekért.Esetleg tudnál segíteni?
Én nem értek hozzá, de az nem minden autómárkához külön van? Gondolom autódiagnosztikához kell...
Ha jól tudom akkor ezt egy program segitségével ,és a megfelelő helyre csatlakozva,illetve dugdosva ki tudnám olvasni a bajságokat.Illetve egy obd csatival összekötve.
Hát, ezért zűrös ez szerintem, minden autómárkánál más és más. Elvileg vannak itt autós guruk is, biztos tudnak valami okosságot. De ha nem találtál semmit a neten erről, mármint kapcsolási rajzot vagy hasonlót, akkor szerintem házilag elkészíteni felejtős...de ez csak az én véleményem.
Ok.Remélem valaki tud segiteni ,vagy feldobjam a témát máshová?De hová?
Légy türelmes, néha napokba telik, amíg megjön a megoldás.
Idézet a következő oldalról: Motordiagnosztika
Idézet: „Ha a hibatároló kiolvasása eredményt hoz, akkor nyert ügyünk lehet. És ha nem? Természetesen ilyenkor is van esély a hiba okának korrekt behatárolására. Az egyik módszer a párhuzamos mérések elvén alapul. Ilyenkor nem a motor diagnosztikai csatlakozóján keresztül jutunk információhoz. A motorvezérlő egység /ECU, ECM/ és a hozzá tartozó sokpólusú központi csatlakozó közé egy adaptert illesztünk, amelyhez csatlakozó mérődoboz /Break Out Box, BOB/ lehetővé teszi az ECU tetszés szerinti, bármelyik kivezetéséhez való akadálytalan hozzáférést. Így egyszerűen, gyorsan mérhetünk feszültséget, ellenállást, időt, frekvenciát, kitöltési tényezőt, vizsgálhatunk jelformát, stb. Nagy hátránya a módszernek, hogy ahány kialakítású vezérlőegység csatlakozó létezik, annyi - drága - adapter/vizsgálókábel szükségeltetik. /Minimálisan 20-25 félét célszerű készenlétben tartani, ha valaki nem válogat az autótípusok között./” Az ilyen autós BoB-ok több tízezer forintba kerülnek. Persze nem a kapcsolás bonyolultsága miatt (hiszen csak drótozva van), hanem az információ miatt, hogy mit és hová... Megjegyzés: rengeteg területen van még BoB, nem csak az autóiparban.
Nekem ezen a téren Ford-okkal van tapasztalatom. Az ODB csatiba be kell tenni egy LED-et, majd gyújtás ráadásnál elvillogja a hibakódot. Pl először egy villanás, szünet, 3 villanás = 13-as hibakód. Ezt próbáltam Ford scorpio-n és mondeón.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |