Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Eagle 3D segítség, POV-Ray
Lapozás: OK   34 / 42
(#) Frankye válasza Attila86 hozzászólására (») Okt 8, 2009 /
 
Természetesen én is szívesen segítek, ha megbízol bennem.
(#) Attila86 hozzászólása Okt 8, 2009 /
 
Köszönöm a jelentkezéseket! Majd szólok hogyha összeszedegettem a fájlokat. Kicsit még majd át kell őket néznem.

Közben megkeresett Matthias Weißer is, aki az Eagle3D programot írta. Megkérdezte hogy integrálhatja-e a makróimat az Eagle3D következő verziójába. Nem tudom mit írjak neki, eléggé átírogattam a programját.

Közben arra gondoltam, hogy megcsinálom realisztikusabbra az Eagle3D által létrehozott nyáktervek renderelt képeit. A baj csak az hogy így órákig is eltarthat egy kép rederelése. De ha az Eagle3D-be úgy építem be a dolgot hogy egy jelölőnégyzet bepipálásával lehessen váltani az eredeti minőség és a realisztikusabb közt, akkor nincs gond. Aki szebb képet akar az dolgoztassa meg a processzorát érte.
(#) Frankye válasza Attila86 hozzászólására (») Okt 9, 2009 /
 
Szerintem nyugodtan járulj hozzá. Ez Neked is komoly elismerés, és azzal, hogy mélyebben belenyúltál a programjába, nem veszélyeztetted az Ő munkáját, hanem kiegészítetted azt. A Te munkád önálló szellemi termék, nem hamisítás, nem koppintás, nem valamiféle illegális tevékenyésg, hanem egy nagyon komoly és fáradtságos fejlesztő munka eredménye, aminek szebb elismerését, mint hogy az eredeti alaptermék fejlesztője szeretné a saját termékébe integrálni, el sem tudok képzelni. Természetesen ahhoz ragaszkodj, hogy a neved, mint a részegység fejlesztője, szerepeljen, de szerintem ezzel szemben Neki sem lesz kifogása. Viszont az elismerés, az elismertség, mindenképpen Téged illet!
A realisztikusabb renderelés lehetősége szerintem csak mint opcionális kiegészítő jelenjék meg, mert sokan vannak, akiknek a gépében annyira nem jó a CPU/GPU, hogy egy komolyabb kép esetén, egy ilyen "hiperrealisztikus" ( ) renderelési folyamat egy napnál rövidebb idő alatt lefusson.
(#) Attila86 válasza Frankye hozzászólására (») Okt 9, 2009 /
 
Persze, ezeket én is így gondoltam. Csak nem úgy készítettem a módosításokat hogy erre az eshetőségre gondoltam volna. A kódban mindenhova magyarul írtam a megjegyzéseket, de a makrók, változók nevei is magyarok. Az include fájlok de még maga a programfájl is tele van ilyen és ehhez hasonló megjegyzésekkel, pl.:
  1. // jobb oldali kör alakú izé
  2. // ezt én írtam ide
  3. // ezt is
  4. // ez nem tudom mi de biztos valami fontos
  5. // ez volt az eredeti
  6. // ez félig működik
  7. ...

Ja és tudom hogy hogyan lehet megcsinálni hogy más nyelveken is működjenek az én ablakaim és programmódosításaim, de direkt csak magyarul írtam meg mindent mert így egyszerűbb volt. (Nem a csak fordítás miatt.)
Na meg én az ő eredeti makróit is átírogattam (párat), nem tudom mit szól majd hozzá.
(#) Frankye válasza Attila86 hozzászólására (») Okt 9, 2009 /
 
Ezzel kapcsolatban eléggé "egyedi" véleményem van:
Nagyon utálom, hogy a világon mindenki - de különösen az angolszász országok lakói - úgy gondolják, hogy az ő nyelvük "felsőbbrendű", mindenki más tanulja meg azt, vagy dögöljön meg. Igaz ez a germánokra is, bár ők annyira nem radikálisak.
Szóval én nem törném rajta a fejem a helyedben, hogy magyarul vannak benne a dolgok, ha valakinek tetszik, majd lefordít(tat)ja magának.
Az pedig, hogy az eredeti szerző által írott dolgokba belenyúltál, véleményem szerint nem azért volt, hogy valamiféle kárt okozz, vagy hogy saját Magad reklámozd, hanem mert jobbítottál rajtuk, így én ezen sem izgatnám magam a helyedben. (Különösen, hogy nem Te kerested meg őt, hanem ő keresett meg Téged, hogy szeretné integrálni az Általad írtakat az ő termékébe.)
(#) edison14 válasza Frankye hozzászólására (») Okt 9, 2009 /
 
Hello Attila !

Szerintem nagyon jó munkát végeztél a programmal és aki már látta az oldaladon a képeket szerintem tátva maradt a szája egy napig és le sem tudta venni róluk a szemét. A lehető legtöbb beállítást integrál bele. És az, hogy magyarul van szerintem nagyon jó mivel nem mindenki született nyelvésznek és így legalább nem kell mindent kipróbálni ahhoz hogy megtudd mit is tudsz azzal a beállítással csinálni. Engem teljesen lenyűgöztél de aki kipróbálja az sem fog csalódni úgyhogy csak így tovább és sikeres folytatást kívánok MINDENKI nevében.
(#) bladika hozzászólása Okt 23, 2009 /
 
Sziasztok!

Segítenétek, hogy Eagle3D-ben a 0603 tokozású SMD LED-el mit tudok kezdeni, mert 90fokkal elvan fordulva. De a mellékelt képen jól látható, hogy mire gondolok! Próbáltam azt, hogy az alkatrész könyvtárban elforgatom 90 fokkal az xy koordináta rendszerben, de hatástalan!

Egyébként, régen nézegettem Attila munkáját és akkor tudom, hogy nem volt még publikus. Azóta változott a helyzet? Mert nem kispályás amiket csinált!

0603led.JPG
    
(#) Attila86 válasza bladika hozzászólására (») Okt 23, 2009 /
 
Üdv.!

Mi a LED tokozásának a neve az Eagle-ben?
(#) Attila86 hozzászólása Okt 24, 2009 /
 
Van valakinek kedve segíteni egy kicsit? Azt hiszem ez most sokat lendítene előre...

Idézet:
„run the render of modsmega.pov just as it is, to save the radiosity data
2) change use_radiosity to 1 and render again with antialiasing for the final render
-
+ For better quality, increase "rad_quality" and/or "rad_bounces" if you are patient enough...
+ If you are using the 3.7 beta, remember to comment out the megapov version line and the "randomize on" feature.”


Nem értem, mi van a verzióval?
(#) _JANI_ válasza Attila86 hozzászólására (») Okt 24, 2009 /
 
CHIPLED_0603
(#) Attila86 válasza _JANI_ hozzászólására (») Okt 24, 2009 /
 
Van egy 3dusrpac.dat nevű fájl valahol az Eagle ulp mappájában. (Nálam: C:\Program Files (x86)\EAGLE-4.15\ulp\Eagle3D\)
Ezt nyisd meg és keress rá arra a sorra amely ezzel kezdődik: CHIPLED_0603
A CHIPLED_0603 után számok vannak, köztük sok nulla. Ezek a számok kettőspontokkal vannak elválasztva egymástól. Mindegyik szám egy változó. Olvasási sorrendben a 17. változót kell átírnod 0-ról 90-re vagy -90-re. Fontos, hogy a CHIPLED_0603 is már változó (az első)!

Annyi fokra fogja elforgatni az alkatrészt amennyit beírsz. A fájlt ne felejtsd el elmenteni, a pov fájlodat pedig újragenerálni!
(#) bladika válasza Attila86 hozzászólására (») Okt 25, 2009 /
 
Szia!

Valami nem kerek, mert ha át írom úgy ahogy mondtad, akkor egyszerűen eltűnik a LED. Nem elfordul, hanem eltűnik a helyéről!
(#) Attila86 válasza bladika hozzászólására (») Okt 25, 2009 /
 
Másold be azt a sort ide a fórumba!
(#) bladika válasza Attila86 hozzászólására (») Okt 25, 2009 /
 
  1. CHIPLED_0603:0:0:0:1:1:0:0:0:0:0:0:0:0:0:0:90:0:0:0:0:0:0:0:0:0:0:0:0:0:0:
  2. DIODE_SMD_LED_CHIP_0603(:SMD-LED im 0603:
(#) bladika válasza Attila86 hozzászólására (») Okt 25, 2009 /
 
Na azt már tudom, hogy mi a baj! Amit te mondtál, hogy csináljak az nem forgat, hanem függőlegesen (z) mozgatja el a modellt. De nekem ugye forgatnom kéne.
(#) bladika válasza Attila86 hozzászólására (») Okt 25, 2009 /
 
Megoldottam, tárgytalan!
(#) Attila86 válasza bladika hozzászólására (») Okt 25, 2009 /
 
Bocsi, tényleg elírtam. A 14-es változót írd át! Tehát így kell kinéznie a sornak:
  1. CHIPLED_0603:0:0:0:1:1:0:0:0:0:0:0:0:90:0:0:0:0:0:0:0:0:0:0:0:0:0:0:0:0:0
  2. DIODE_SMD_LED_CHIP_0603(:SMD-LED im 0603:
(#) bladika hozzászólása Nov 13, 2009 /
 
Üdv!

Nem tudjátok hogyan lehet rávenni az Egale 3D-t/POV-ray-t, hogy látszódjon a 3D-s látványterven a tnames/bnames réteg? Tehát szeretném látni, hogy C1,C2,C3,T1,T2,T3,R1,R2,R3 stb

Továbbá, hogy megoldható valahogy, hogy figyelembe vagye a tstop/bstop rétegeket? Mert most nekem úgy tűnik, nem sok köze van a kész látványtervnek ebből a szempontból a valós PCB tervhez. Szóval azt szeretném elérni, hogy ha én a panelra rajzolok egy polygont a tstop rétegre, akkor a 3D-s képen ott ne is legyen forraszgátló lakk.
(#) bladika hozzászólása Nov 14, 2009 /
 
Ja és, hogy a tvalues/bvalues -t is láthassam?
(#) Attila86 válasza bladika hozzászólására (») Nov 15, 2009 /
 
Üdv.!

Az "Általános" fülön be kell jelölni a "Pozíciónyomat"-ot.
(#) bladika válasza Attila86 hozzászólására (») Nov 15, 2009 /
 
De attól még nem fognak látszani, sem a tnames/bnames se a tstop/bstop rétegek. Azzal csak a tplace/bplace fog látszani.
(#) Attila86 válasza bladika hozzászólására (») Nov 15, 2009 /
 
Akkor nem lehet sehogy.
(#) bladika válasza Attila86 hozzászólására (») Nov 15, 2009 /
 
Ok! Köszi!
(#) bladika hozzászólása Dec 3, 2009 /
 
Sziasztok!

1 napja próbálok rájönni, hogy hogyan tudom átállítani POV-RAYben a renderelő ablak hátterét. Nem akarom hogy tenger legyen, hanem sima fehér. Ötlet?
(#) bladika hozzászólása Dec 3, 2009 /
 
Viszont nagy keresgélésemben rájöttem az előző kérdésem megoldására és gondoltam megosztom, hátha másnak is hasznos lesz.

Nos. Ha azt akarjátok, hogy ne csak az alkatrészek pozíciórajzolata (tplace/bplace) látszódjon, hanem az elnevezésük is (tnames/bnames) mint pl. D4 R5 C2, akkor miután az ULP-t elindítottátok, ott a Miscellaneous fülön megadhatóak, hogy melyik rétegeket használja a pozíció nyomathoz (These layers are used for silk screen). Ott a "Text from package" részbe be kell írni, hogy "25,26" tehát, hogy az alkatrészekhez tartozó feliratok is kerüljenek a panelra, amik a 25 és 26 rétegen vannak. (tnames/bnames)
(#) Attila86 válasza bladika hozzászólására (») Dec 3, 2009 /
 
Szia!

A "Színek" fülön a "Színösszeállítás kiválasztása"-nál válaszd a "Saját színösszeállítás"-t, majd a "Háttér"-nél jelöld ki a "Fehér"-et.
(#) bladika válasza Attila86 hozzászólására (») Dec 3, 2009 /
 
Nekem az valahogy nem megy. Ugyan az az idegesítő tenger háttér van.
(#) bladika válasza Attila86 hozzászólására (») Dec 3, 2009 /
 
Köszi az ötletet! Még annyi kellett hozzá, hogy a Global fülön a Surroundingot ki kellett kapcsolni!
(#) kargela hozzászólása Dec 4, 2009 /
 
Szia Mindenkinek!
Segitséget szeretnék kérni 3D ügyben .5.1-es "sas".Letöltöttem amit kellett és mégsem megy az ulp.Mikor meghivom az ulp-t milyen file-t futtasson?mert a fórum szerinti tanácsok a 3d41.ulp. Verzió szerint 3d51.ulp, de ilyen nincs. Kérlek segitsetek. Köszönöm.
(#) Attila86 válasza kargela hozzászólására (») Dec 4, 2009 /
 
Szervusz!
Természetesen a 3d41.ulp-t kell futtatni.
Következő: »»   34 / 42
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem