Fórum témák
» Több friss téma |
(3) Tilos a közúti közlekedés hatósági ellenőrzését megakadályozni, megzavarni, valamint az ellenőrzés eredményét
befolyásolni, ide nem értve az ellenőrzést előre jelző eszközök használatát. (1/1975. (II. 5.) KPM-BM)
Nem tudom. sajnos nem csak rajtam múlik.
Nem hallottam azóta róla, pedig írtam egy teljesen új szoftvert. Remélem ezzel már jó lesz. Na most már tényleg megyek aludni. Szia!
Meg el sem neztem, hanem felrenyomtam a numpadon. De a kep szama tuti jo mert az copy paste.
En 18V-rol hasznalom a teszterben. Neked is javaslom a 18V-ot. Mivel nagyon kis energiarol van szo, nem kell induktivitasos step-up eleg egy icl7660-al megvalositott kapcsolt kapacitasos konverter. (Vagy akar 555-tel) A vegere pedig egy feszstab.
Amugy HMJ jol mondja 6. oldal nem 9. es nem a 70W-ost neztem.
Igen, közbn rájöttem)
régi adatlapom volt. Ott nem volt feltüntetve. Köszi, hogy szóltál a +/-5 fok miatt. Most már értem, miért volt a sugárzásban eltérés Vevővel ellenőríztem a szélső pontokat és így állítottam be a lézerdiódát Neked is kellett állítani? Nézted:
En mivel csak teszterbe raktam, igy nem foglalkoztam vele, hisz ugyis kezben tartva hasznalom.
Ha lesz rá időd és lehetőséged, akkor kérlek nézd meg
Van itthon ket darab belole. Elore lathatoan szerda delutan lesz annyi szabad idom es megmerem mindkettot.
Nekem az egyik kb 1 fokot ha elter, hibahataron belul van, a masik kb 4 fokot.
Nálam jelentősen kellett el kellett billenteni, min 5 fokot.
Ha jól értem nálam a függúlegen helyzetben lévő lézerdiódára vízstintes irányban az adatlap szerint 15 fokot kell érteni és a függőlegesre a 30 fokot?
Pont forditva.
(Fizika: A magyarazat erre az, hogy a optikai ureg keresztmetszete nem korkoros vagy negyzet alaku, hanem teglalap alapu. Konkretan a 25W-osnal 200x2 um. A nyilasszog ott lesz nagyobb, ahol az optikai ureg szelessege kozelebb all a hullamhosszhoz, azaz a 2um-es , mert abban a sikban inkabb optikai reskent funkcional, mint a masik sikban. )
Akkor ezek szerint ha függőlegesen áll, akkor vizszintesen 30 fok?
Fiúk! Egy kis segítség kellene. Egy 2005-ös WWpassat-ba kellene blokkolót szerelnem. Egyszerűen nem tudom hol lehetne egy szál drótot bevezetni. Ha valaki már csinált ilyet legyen szíves ossza meg velem.
Mi mondjuk nem passaton, de hasonlo konstrukcion, a pedal kornyeken talaltunk egy gyarilag ledugozott lukat a tuzfalon.
Már azt hittem rosszúl mértem. No akkor OK
Ha bírsz várni kicsit,holnap délelött csinálok képeket a saját kocsimról,hogy én hol vittem el . Elöször az ECUnál akartam,de a doboz tetejét nem birtam levenni ,volt egy használaton kivüli tömszelence onnan balra.. Fotók csütörtök délelőtt
Renault Mégane-on és egy Peugeot 306-oson is a pedálok feletti gumidugón vittem át a kábelt. Tippre a Passat-on is ott lesz valahol. A fő kábelköteget egyetlen helyen szokták átvinni a tűzfalon és mindig a biztosítéktábla közelében, általában egy gumidugón keresztül, esetleg valami epoxi-szerűséggel kiöntött lukon keresztül. Szokott lenni annyi hely mellette, hogy át lehessen vezetni a kábelt, persze csatlakozó nélkül. Én egy kis 3-as fúróval előfúrtam, aztán egy acéldróttal áthúztam a lukon a kábelt. Csak vigyázz, hogy ne sértsd meg a gyári kábelköteget...azt baromi nehéz lesz javítani!
A tűzfalat ne próbáld megfúrni! Vastag a lemez, eszetlen nagy meló, nem lehet rendesen hozzáférni és tutira nem ott lukadsz ki a másik oldalon, ahol szeretnéd. Tapasztalatból beszélek ![]()
Nagyon köszönöm sokat segítesz.
![]()
Általában én is megoldom főleg kisebb autóknál, de itt elakadtam. Túl széles a műszerfal, azt sem tudom hol kezdjek neki. De remélem hbfj kolléga segít. Azt hiszem neki is ilyen autója van. Köszönöm a tanácsokat.
![]()
Remélem,hogy ez a modell kell Neked-emlékeim szerint már 2005-ben gyárottták a B6-os passatot is,nekem még B5.5-ben van -de igy oldottam meg.A TESA szalaggal körbe tekert vezetékek mennek a fejekhez
Nagyon köszönöm hogy ennyit dolgoztál vele. Szerintem ez a típus. A lyuk gyárilag ott van? nem vettem észre pedig azt a fedelet én is lebontottam. Holnap megnézem. Mindenesetre szép munka! Gratulálok.
Persze,minden gyári tömszelence ..nem furtam semmit
OK. Még egyszer kösz!
Sziasztok! A minap vételeztem egy echo lasertek blokkolót, mert korábban kaptam 2 blokkolófejet egy árvízkárosult gépből így 4 fej van elől. Hogyan tudnám megnézni hogy működik-e a 2 ingyen fej? Kellene nekem valami amivel tudnék szimulálni egy lézeres mérést.
Ja és mégvalami, miért szükséges hogy vízmértékkel legyenek szintezve a fejek? Ha berakok a csomagtartóba 2 táskát máris máshogy áll az autó eleje, akkor mihez képest kell szintezni? És honnan lehet szeretni olyan kis vízmértékes kockát amit sok installnál lehet látni?
Kezdjük ott,hogy hol vagy helyileg ? Kellene minimum egy lézerteszter. Itt sokunknak van,de szépen szét vagyunk szórva az országban
![]()
Sátoraljaújhely, illetve Kedd-Csütörtök Miskolc
Ha belevillogtatsz egy itteni teszterrel, halványan lehet látni benne a reagáló ledeket.
Bővebben: Link
Én mondjuk Kazincbarcika - Miskolctól 18km ,de egyébként tényleg nem rossz megoldás,ha épitesz egy tesztert
![]()
Egyébként 1-2 héten belül fogok tudni éles tesztben is segiteni bárkinek - Laser Atlanta 2-vel .
|
Bejelentkezés
Hirdetés |