Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Lézeres radar, traffipax jelző
(3) Tilos a közúti közlekedés hatósági ellenőrzését megakadályozni, megzavarni, valamint az ellenőrzés eredményét befolyásolni, ide nem értve az ellenőrzést előre jelző eszközök használatát. (1/1975. (II. 5.) KPM-BM)
Lapozás: OK   99 / 147
(#) Home Made Jammer válasza treshold hozzászólására (») Okt 11, 2010 /
 
Nem tudom. sajnos nem csak rajtam múlik.
Nem hallottam azóta róla, pedig írtam egy teljesen új szoftvert. Remélem ezzel már jó lesz.
Na most már tényleg megyek aludni. Szia!
(#) Reggie válasza Home Made Jammer hozzászólására (») Okt 11, 2010 /
 
Meg el sem neztem, hanem felrenyomtam a numpadon. De a kep szama tuti jo mert az copy paste.
(#) Reggie válasza treshold hozzászólására (») Okt 11, 2010 /
 
En 18V-rol hasznalom a teszterben. Neked is javaslom a 18V-ot. Mivel nagyon kis energiarol van szo, nem kell induktivitasos step-up eleg egy icl7660-al megvalositott kapcsolt kapacitasos konverter. (Vagy akar 555-tel) A vegere pedig egy feszstab.


Amugy HMJ jol mondja 6. oldal nem 9. es nem a 70W-ost neztem.
(#) treshold válasza Reggie hozzászólására (») Okt 11, 2010 /
 
Igen, közbn rájöttem)
régi adatlapom volt. Ott nem volt feltüntetve.
Köszi, hogy szóltál a +/-5 fok miatt.
Most már értem, miért volt a sugárzásban eltérés
Vevővel ellenőríztem a szélső pontokat és így állítottam be a lézerdiódát

Neked is kellett állítani? Nézted:
(#) Reggie válasza treshold hozzászólására (») Okt 11, 2010 /
 
En mivel csak teszterbe raktam, igy nem foglalkoztam vele, hisz ugyis kezben tartva hasznalom.
(#) treshold válasza Reggie hozzászólására (») Okt 11, 2010 /
 
Ha lesz rá időd és lehetőséged, akkor kérlek nézd meg
(#) Reggie válasza treshold hozzászólására (») Okt 11, 2010 /
 
Van itthon ket darab belole. Elore lathatoan szerda delutan lesz annyi szabad idom es megmerem mindkettot.
(#) Reggie válasza treshold hozzászólására (») Okt 13, 2010 /
 
Nekem az egyik kb 1 fokot ha elter, hibahataron belul van, a masik kb 4 fokot.
(#) treshold válasza Reggie hozzászólására (») Okt 13, 2010 /
 
Nálam jelentősen kellett el kellett billenteni, min 5 fokot.

Ha jól értem nálam a függúlegen helyzetben lévő lézerdiódára vízstintes irányban az adatlap szerint 15 fokot kell érteni és a függőlegesre a 30 fokot?
(#) Reggie válasza treshold hozzászólására (») Okt 13, 2010 /
 
Pont forditva.

(Fizika: A magyarazat erre az, hogy a optikai ureg keresztmetszete nem korkoros vagy negyzet alaku, hanem teglalap alapu. Konkretan a 25W-osnal 200x2 um. A nyilasszog ott lesz nagyobb, ahol az optikai ureg szelessege kozelebb all a hullamhosszhoz, azaz a 2um-es , mert abban a sikban inkabb optikai reskent funkcional, mint a masik sikban. )
(#) treshold válasza Reggie hozzászólására (») Okt 13, 2010 /
 
Akkor ezek szerint ha függőlegesen áll, akkor vizszintesen 30 fok?
(#) Home Made Jammer hozzászólása Okt 13, 2010 /
 
Fiúk! Egy kis segítség kellene. Egy 2005-ös WWpassat-ba kellene blokkolót szerelnem. Egyszerűen nem tudom hol lehetne egy szál drótot bevezetni. Ha valaki már csinált ilyet legyen szíves ossza meg velem.
(#) Reggie válasza treshold hozzászólására (») Okt 13, 2010 /
 
Pontosan.
(#) Reggie válasza Home Made Jammer hozzászólására (») Okt 13, 2010 /
 
Mi mondjuk nem passaton, de hasonlo konstrukcion, a pedal kornyeken talaltunk egy gyarilag ledugozott lukat a tuzfalon.
(#) treshold válasza Reggie hozzászólására (») Okt 13, 2010 /
 
Már azt hittem rosszúl mértem. No akkor OK
(#) hbfj válasza Home Made Jammer hozzászólására (») Okt 13, 2010 /
 
Ha bírsz várni kicsit,holnap délelött csinálok képeket a saját kocsimról,hogy én hol vittem el . Elöször az ECUnál akartam,de a doboz tetejét nem birtam levenni ,volt egy használaton kivüli tömszelence onnan balra.. Fotók csütörtök délelőtt
(#) Reggie válasza treshold hozzászólására (») Okt 13, 2010 /
 
Itt van egy abra rola.
(#) babocsai válasza Home Made Jammer hozzászólására (») Okt 13, 2010 /
 
Renault Mégane-on és egy Peugeot 306-oson is a pedálok feletti gumidugón vittem át a kábelt. Tippre a Passat-on is ott lesz valahol. A fő kábelköteget egyetlen helyen szokták átvinni a tűzfalon és mindig a biztosítéktábla közelében, általában egy gumidugón keresztül, esetleg valami epoxi-szerűséggel kiöntött lukon keresztül. Szokott lenni annyi hely mellette, hogy át lehessen vezetni a kábelt, persze csatlakozó nélkül. Én egy kis 3-as fúróval előfúrtam, aztán egy acéldróttal áthúztam a lukon a kábelt. Csak vigyázz, hogy ne sértsd meg a gyári kábelköteget...azt baromi nehéz lesz javítani!
A tűzfalat ne próbáld megfúrni! Vastag a lemez, eszetlen nagy meló, nem lehet rendesen hozzáférni és tutira nem ott lukadsz ki a másik oldalon, ahol szeretnéd. Tapasztalatból beszélek
(#) Home Made Jammer válasza hbfj hozzászólására (») Okt 13, 2010 /
 
Nagyon köszönöm sokat segítesz.
(#) Home Made Jammer válasza babocsai hozzászólására (») Okt 13, 2010 /
 
Általában én is megoldom főleg kisebb autóknál, de itt elakadtam. Túl széles a műszerfal, azt sem tudom hol kezdjek neki. De remélem hbfj kolléga segít. Azt hiszem neki is ilyen autója van. Köszönöm a tanácsokat.
(#) hbfj válasza Home Made Jammer hozzászólására (») Okt 14, 2010 /
 
Remélem,hogy ez a modell kell Neked-emlékeim szerint már 2005-ben gyárottták a B6-os passatot is,nekem még B5.5-ben van -de igy oldottam meg.A TESA szalaggal körbe tekert vezetékek mennek a fejekhez
(#) Home Made Jammer válasza hbfj hozzászólására (») Okt 14, 2010 /
 
Nagyon köszönöm hogy ennyit dolgoztál vele. Szerintem ez a típus. A lyuk gyárilag ott van? nem vettem észre pedig azt a fedelet én is lebontottam. Holnap megnézem. Mindenesetre szép munka! Gratulálok.
(#) hbfj válasza Home Made Jammer hozzászólására (») Okt 14, 2010 /
 
Persze,minden gyári tömszelence ..nem furtam semmit
(#) Home Made Jammer válasza hbfj hozzászólására (») Okt 14, 2010 /
 
OK. Még egyszer kösz!
(#) mooo hozzászólása Okt 16, 2010 /
 
Sziasztok! A minap vételeztem egy echo lasertek blokkolót, mert korábban kaptam 2 blokkolófejet egy árvízkárosult gépből így 4 fej van elől. Hogyan tudnám megnézni hogy működik-e a 2 ingyen fej? Kellene nekem valami amivel tudnék szimulálni egy lézeres mérést.
Ja és mégvalami, miért szükséges hogy vízmértékkel legyenek szintezve a fejek? Ha berakok a csomagtartóba 2 táskát máris máshogy áll az autó eleje, akkor mihez képest kell szintezni? És honnan lehet szeretni olyan kis vízmértékes kockát amit sok installnál lehet látni?
(#) hbfj válasza mooo hozzászólására (») Okt 16, 2010 /
 
Kezdjük ott,hogy hol vagy helyileg ? Kellene minimum egy lézerteszter. Itt sokunknak van,de szépen szét vagyunk szórva az országban
(#) mooo válasza hbfj hozzászólására (») Okt 16, 2010 /
 
Sátoraljaújhely, illetve Kedd-Csütörtök Miskolc
(#) vicsys válasza mooo hozzászólására (») Okt 16, 2010 /
 
Ha belevillogtatsz egy itteni teszterrel, halványan lehet látni benne a reagáló ledeket.
Bővebben: Link
(#) hbfj válasza mooo hozzászólására (») Okt 16, 2010 /
 
Én mondjuk Kazincbarcika - Miskolctól 18km ,de egyébként tényleg nem rossz megoldás,ha épitesz egy tesztert
(#) hbfj hozzászólása Okt 16, 2010 /
 
Egyébként 1-2 héten belül fogok tudni éles tesztben is segiteni bárkinek - Laser Atlanta 2-vel .
Következő: »»   99 / 147
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem