Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Majd kiderül, ha nem lesz elegendő teljesítménye a benzin üzemben, akkor kap egy másik hengerfejet + izzító gyertyát
![]()
De az élmény akkor is megvan, hogy alkotott valami egyedit.
![]()
Nos a képek itt vannak. Már csak valami infő kellene a gyujtótekercsről, huzalátmérő, menetszám stb. Valaki nem tud segíteni?
Nem vitatom, hogy már csak ezért is érdemes. :yes:
Köszönöm szépen, ez sajna ilyen piciben nem megoldható, de már van ötletem a problémámra
![]()
Tízszer ekkora benzinmotor teljesítményét tudta eredetileg. Ha jól emlékszem 0,8Le-s volt eredetileg.
Lehet ám alkohollal is működtetni egy gyújtógyertyás motort is.
![]()
Szerintem egy ilyenem is van a lomok között. Egy régi Bosch.
![]()
Én nem találtam róla semmit. Nekem nem repülésre kellene a motor, hanem autózásra. Valamint nem kell nekem 2X ezer RPM. inkább legyen kevesebb, ne ordítson annyira. Ha gyengébb lesz, akkor lehet teljesítmény fokozó anyagot belekeverni. De kísérletezés és alkotásképpen nekem megfelel ez az elfoglaltság. Van akinek nem tetszik...
Persze, de alkohollal elmegy szikra nélkül is. Akkor a gyújtással sem kell vacakolni.
Azért azt a karburátornak nem nevezhető valamit le kellene cserélni.
![]() A trafót szerintem úgy kellene méretezni, mint egy sima trafót, nagyobb gerjesztéssel számolva, 12V/15-20kV-ra. Vagy amennyi a primer fesz lesz. Bár itt a szekundert jól kell szigetelni. Szekundernek elég vékony drót kell, mivel jó sok menet kell belőle. ![]()
Félre ne érts. Neked adtam, a te játékod azt csinálsz vele amit akarsz. Nekem például bármi tetszik amit csinálsz vele. Csak ülök a gép mellett és írom ami erről eszembe jut.
![]()
Karburátoron már rengeteget gondolkodtam, de eddig semmi normális ötletem nem volt. Mégis miféle karburátor?
Ha neked nem kell, vagy nem használod, én szívesen használatba venném. A gyujtást úgy gondoltam mint a motoroskapákon, egy tekercs a lendkerék mellett. De ez nagyon nehéz meló lenne, ezért valami olyasmit kell kreálni mint a babettán. Tirisztoros gyujtás...
Majdnem sikerül félreérteni, illetve sikerült is
![]() Azért döntöttem a benzin mellett mert az egyszerű. Egyik barátom én és apukám hűtő kompresszor hengerből csináltunk 4 ütemű benzinmotort is.. Ezért nekem miért ne legyen 2 ütemű? ![]()
Nekem van itthon motoros láncfűrészből való Bosch gyertyám, asszem 14-es gyertyakulccsal vettem ki, és igencsak aprócska. Ha érdekel holnap lefotózom, biztos lehet kereskedelembe is kapni.
üdv: Müszi
Akkor az jó pici lehet
![]()
Ezt nevezik abszolút nehéz helyzetnek: A nővéremék Hajdúszoboszlóról lejöttek család látogatóba és a bátyáméknál vannak, de az idő jelentős részét ott is töltötték. Köztem és bátyám közt egy ismeretlen okból kifolyó testvér háború zajlik. És én azt mondtam, hogy amíg a bratyó otthon van nekem eszem ágában sincs oda menni, mert látni se akarom a képét.
Van itthon kétütemű fűnyíróhoz való BVF karbim kompletten. Tiszta, hiánytalan úszóházzal, fúvókával. 11mm átmérőjű torokkal. Ha érdekel, szólj.
üdv: Müszi
Lehet egyszerű mágnes gyújtás is mint a Stihl fűrészen abban nincs elektronika, csak a mágnes meg a tekercs. Bár a szikrázós gyújtás szerintem nehezebb lesz mint a motor.
Körülbelül akkora, mint ezen a motoron a henger. Ez csak 2,5cm[sup]3 [sub].
Egy hagyományos karbim van, amit a sima nitrós motorokon használnak. Ami neked van, abban még fojtószelep sincs ha jól látom, az meg elengedhetetlen egy benzines motornál. Ez nekem egy régi rossz motoron volt, szinte már csak a karbi maradt ami használható.
![]() Gyújtásból valami jeladósat csinálnék, mivel ez az egyszerűbben megcsinálható. A kisgép műgyantába öntött trafóról nem lehet semmit tudni.
Köszönöm az infót, de hány cm-es a fűnyíró amire való? Ez 2,5ccm hengerűrtartalmú motor, az a gyanum hgoy az alapjárati beállításon is maxon pörögne ez a kis moci
![]()
Az a nitrós motor amihez van/ volt egyben van még? Vagy mi a gondja? Kikopott?
Igen, erre gondoltam én i, csak semmit nem tudni hogy odabenn mi lehet, menetszám, drótvastagság...
Annyira kikopott, hogy nulla kompresszió lett benne.
![]()
Nagyon sok menet, vékony huzal.
![]() ![]()
Gondolom 10-20000 menet lehet vékony 0,1-0,2mm-es drótból.
Igen, evvel tisztában vagyok ,csak nem találok sehol semmi adatot róla.... Talán velemi elektronikussal kéne...
|
Bejelentkezés
Hirdetés |