Fórum témák
» Több friss téma |
Szia! Köszönöm! Ezek sokat segítenek a szelepek állapotellenőrzésében! Az a baj találtam más bibit az adagolóvezérlőben nincs bent egy kis tranzisztor és egy ellenállás,hogy ez mikor esett ki belőle azt nem tudom de nem nálam mikor átforrasztottam(lehet mikor szétszedtem kihullott olyan pici) és mivel így is ugyanaz a hiba.. Egy nagy felbontású kép lenne jó a nyákról ha esetleg ebben tudnál segíteni,hogy pótolhassam..Kapcsolási rajz ehhez valószínű elérhetetlen..
Az nincs de egy ilyet nem árt végig nézni ez ügyben.
Bekarikáztam a két hiányzó elemet a tranzisztor megvan de az ellenállás az nem látszik sehol..
Megtaláltam 13K Ohm Kedden kiderül mi lesz a válasza..Köszönöm mindenkinek az értékes hozzászólásait és linkjeit
Sziasztok !
Opel astra G 2000 1,6 16 v benzin Gázpedál kicserélve , folytószelep kicserélve , Egr Kipucolva / mellesleg 1 éve vadi új / mégis hibába esik . Valaki ? A hozzászólás módosítva: Dec 10, 2018
Mi volt az eredeti hiba, ami miatt ezt a vagon cuccot kicseréltétek?
Milyen hibakódot jelez? Mi a hibajelenség?
Hibába esik de mi? Mi a hibajelenség???
Debrecenben foglalkoznak ECU javítással. Egyébként sok minden lehet. Akár eltömődött üzemanyagszűrő is. EGR szelep pl nekem menetközben állította meg az autót. Esetleg jeladó is lehet. Érdemes lenne egy élőadatot nézni, az ad elég támpontot a hiba lehetséges okára. Másrészről sima hibakód, Pl nekem a hűtő rács levan takarva (rövid távon járok gyorsabban melegszik a motor) A beszívott levegő kevés volt neki, nagy sebesség meleg motornál. Lambda hibára hozta, szegény kipufogógáz. Sokak szeretik egyből azt az alkatrészt cserélni, amit kihoz hibára. Ez egy folyamat, érdemes végig gondolni esetleg más nem-e kavarhat be.
Ha utángyártottat vettél, akkor abba a hibába estél amibe én Nekem a HansPries (Topran) EGR-t 800km után kellett kidobni. Az autószerelő szentül állította, hogy az EGR jó, a motorvezérlő a ludas. 230ezerbe akarta cserélni az ECU-t. Opcom élőadat==> egyből lebuktatta az EGR-t. Bontó törött Astra, hátulról rongyoltak bele, EGR még donornak jó. Azóta is inkább járok bontóba alkatrészért, de több ilyen utángyártott cuccot nem veszek (Hasonlóan jártam a termosztáttal is már 72fokon nyitott, szintén élőadat buktatta le). De ha konkrétan leírod a hibát, akkor könnyebb segíteni.
Autószerelővel konzultálva: még 3 opel és egy skoda esett ki ezzel az EGR-el. Másik autószerelő azt kérdezte mi ez a sz... ilyet ne vegyél.
Szia! Most volt felrakva de most is leállt és furcsán ment először a motor..Most holtponti jeladó lesz cserélve azt kiderül (nem eredeti van bent és azt mindig hozta hibának indítás után) így nem tudni valóban jó e ezért azt kicseréljük..Ezt már nem javítják meg azt írta aki csinálja mert volt "gányolva" így ha most sem jó még egyszer ízekre szedem nem igaz nm találom meg a baját minden főalkatrész jó bent ..Gondoltunk arra,hogy a relé esetleg rossz mi a tápot adja neki gyújtáskor és ahogy melegszik az érintkező úgy leesik a táp ezért áll meg..Még azt is ellenőrizzük.. 80 ezres kicsit sok egy EDU-ért egy ilyen öreg autóba..
A hozzászólás módosítva: Dec 11, 2018
Esetleg opel csoport? Ott érdekem érdeklődni, mert akad ECU olcsón is.
Majd meglátom lesz e rá szükség..Egy csoportba felmentem a face-n ott megy a hirdetés rendesen a felújításra..40 alatt hasznát sincs ami nem biztos,hogy működik mire van garancia,hogy jó az 50..Ha nem háromrétegű lenne esküszöm megcsinálnám a nyáktervét és le is gyártanám
A hozzászólás módosítva: Dec 11, 2018
Elnézést, elgépeltem vagy autocorrect. A vagy az biztos, szóval érdemes akart lenni
Sziasztok!
G Astrámra vonószerkezetet tettem, most már csak az elektromos csatlakozót kellene beépíteni, de kell egy műszerfali visszajelző, amit a mellékelt cikk alapján ki is építettem, de a cikk arról nem beszél hogy hova megy tovább a 23-as csatlakozási pont vezetéke, elektronikába, vagy a kocsi hátuljába? Esetleg nem tudna valaki segíteni ez ügyben? Leírás Köszönöm
Ahogy én értelmezem a Műszeregység csatlakozójának 7-es pontját kell összekötni a multitimer csatlakozójának 23-as pontjával.
Ez tiszta sor, csak az nem volt tiszta hogy hogy érzékeli az utánfutót, de mind kiderült, ha ezen leírás alapján elrendezem a dolgokat akkor már éles is a rendszer, ezt a LEDet az hozza működésben ha a hátsó 2x21Wos izzóteljesítményhez hozzácsatlakozik még 2x21W, vagyis a futó világítása.
Köszönöm a megerősítést, remélem a gyártó is így gondolta, majd valamelyik nap letesztelem.
Ma összeraktam és működik szépen ahogy kell, volt is öröm.
Helló!
Olyan gondon lenne, hogy f astra időről időre kicsapja a benzinszivattyú biztosítékját mi lehet a gond? a szűrő szennyezett és emiatt a szivattyú túl van terhelve és emiat lehet vagy valahol a vezeték ér össze vagy testel le.A válaszokat előre is köszönöm! Sanyi
Szia ! Elsőnek kiszedném az AC pumpát , mert össze tud égni az is , vagy megszorulni . Pláne , ha mindig kevés a tartályban a benzin .Utána a relét is , mert lehet az is . Vezetékeket hagyja utoljára mindenki . Üdv.
Megoldódni látszik az adagolóvezérlő probléma..Már lemondtam róla de mivel felraktunk egy bontottat ami ugyancsak nem jó (visszaveszik szerencsére) nekifeküdtem az egészben kicseréltem a kis tarnyókat feteket újra mindet átmértem külön külön.. Főáramköröket megerősítettem melyek a nyák közepén vannak és hajlamosak elégni..Azt mondja a haver mintha jobban is menne Nem szép de jó..Köszönöm mindenkinek a segítséget még egyszer!!
Jó sok munkaórád lehet benne.. Le a kalappal!
Én hasonló "átdrótozással" bírtam működésre egy kidobott számítógépben a félig szétrugdalt 320GB-os Hitachi merevlemezt. Azóta is nagyon jól működik a gépemben.
Tudom ez nem éppen ide való, így csakis az ilyen "átdrótozásra" példának hoztam fel. (Nem baj hogy ronda /valójában beépítve úgy se látszik/, csak jól működjön!) A hozzászólás módosítva: Dec 23, 2018
Még megerősítem a 12V főágat mert 16 Ampert nem biztos elbír a forrasztás most félek elcseppen..Én is mindent megjavítok mit lehet még akkor is néha nincs értelme..
A hozzászólás módosítva: Dec 23, 2018
Ha valaki ilyet javít így csinálja,hogy az alábbi képeken van a hagyományos forrasztás nem elég és könnyen zárlat lehet mert a forrszem körül gnd van .Egy kis csillámlap tökéletesen megvédi és lehet egy nagy forrszemet hajtani 1,5 keresztmetszetű rézből rányomni a lábakra és jól odaforrasztani..A rézvezeték tömör és zsugorcső lett ráhúzva mi bírja a hőt forrasztáskor!!Ezt az áramkört mi fekete át kell forrasztani minden esetben mert nem lehet a nyákot ellenőrizni (a többi ajánlott ha jónak is tűnik) és szinte biztos,hogy elég előbb vagy utóbb.. Ez a hiba ha még elindul,de azonnal le kell állni vele mert bármikor teljesen szétéghet a nyák és javíthatatlanná válik az egész..A fedél nehogy elérje ha a hátára kerül erre külön ügyelni kell!!
A hozzászólás módosítva: Dec 23, 2018
Mivel maximalista vagyok
Sziasztok! [HELP ME PLS]
Leírom részletesebben a tegnapi jelenséget, aki ért hozzá kérem segítsen, köszönöm! Tegnap este hazafelé jövet észrevettem, hogy amikor benyomtam az ablak fűtést, akkor felvillant a belső, elől lévő lámpa. Ha kikapcsoltam az ablak fűtést, akkor is. Valahányszor nyomogattam a gombot, mindig felvillant. Megnéztük, minden ajtó jól be volt húzva, de behúztuk őket újra azért. Útközben már elkezdett minden gombnyomás nélkül magától is felvillanni, volt hogy hosszabb ideig is, aztán már folyamatosan világított. Azóta nem tudom kikapcsolni. Estére kivettem az izzót, hogy ne szívja le az akksit. Valamint a riasztót se tudtam aktiválni, de ez ma reggelre helyrejött. A világítás pedig továbbra is szüntelenül megy. Ha bármelyik ajtót kinyitom, akkor a hátsó üléseknél lévő izzók is világítanak, tehát vélhetően nem az ajtóknál keresendő a probléma. Ma szétszedtem a világítás kapcsoló egységet, abban szemmel láthatólag semmi probléma nem volt. Amikor az egység nem volt bent a helyén, a lámpa akkor is égett. Mindegy hová tekerem a világítás kapcsolót, folyamatosan világít. Valaki tudja, hogy mi a fene baja lehet? Melyik vezetékeket nézzem át/hol, hol érintkezhet a testtel? Kellemes Ünnepeket kívánok mindenkinek, főleg annak aki segít feltárni a rejtélyt. Köszi!!! |
Bejelentkezés
Hirdetés |