Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok van egy Fenner autórádió csak nem tudom az órát beállítani rajta nem tudja valaki hogy lehet?
Elég régi cucc még kazettás rádiós csak most lett beszerelve.
Helló
Van egy tesla 2110 b-5 autórádióm. Valaki nem tudná nekem megmondani hogy mit kéne tenni hogy működjön?A tápot ráadtam és hangszórót rákötöttem de csak zúg. Kösz
Szia.Van egy MBA810 tipusu végfok ic benne,valószinü ez ment tönkre.kompatibilis a TDA 810 /810as-ic vel..Beszerezhető nem drága alkatrész..
Amenyiben találsz felpúposodott kifolyt kondikat,érdemes cserélni,frissiteni,meghálálja majd..
Sok sikert a regeneráláshoz.
Túl nagy elvárásaid ne legyenek vele kapcsolatban...
Üdv Inhouse
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni! Kiszeretném cserélni a fejegységet az autómba! Ez egy Citroen Berlingó doboz, gyárilag egy VDO kormányról vezérelhetö kazettás rádió van benne. Ezt szeretném lecserélni egy Kenwood KDC-V7521-re. Az lenne a kérdés, hogy tudom-e valahogy a Kenwoodot kormányról vezérelni? Köszönöm!
Helló!!!
Volna egy érdekes problémám. Vettem egy Lenco CS-321-es autórádiót, usb+kártyaolvasó. A problémám az hogy mikor beröffentem az autót, pár másodperc múlva kikapcsol a rádió, néha felvillan a ledes mevilágítása is, de nem birom használni a rádiót mert nem szól. Na most, a haverom kocsijáról kapja a tápot, és ő inditja be az ő kocsiját, akkor rendesen működik a rádió. Az lenne a kérdésem h mi okozhatja ezt a problémát? Mi zavarhat be a kocsimban h megbolondul a rádió? Akksi töltő okés, rendesen tölt, szal túlfesz nem lehet. különben Zastava 101es a kocsi, elektronikus a gyújtása. Szerintem ott lehet valami, csak nem tudom h mi. Előre is kössz üdv
Nem lehet, hogy túlterhelődik valamelyik drót. Egyenest az akura kötötted be? Több 101est is tudok amiben van rádió, szóval valami a kötözéssel lehet szerintem.
igen, az akksira kötöttem be. nem kötözési probléma. előtte egy régi deewo rádióm volt, az simán dolgozott. a haveromnak is 101-ese van, átköttük az ő kocsijára a tápot, az övén megy szépen a rádió, csak az enyémen nem akar menni, valami bezavar neki szerintem, csak nem tuom mi. az elektronikus gyújtással lehet valami v nem tudom, az zavarhat be neki. olyan érzékeny lehet a rádió? de akkor a haver kocsijában rendesen dolgozik, szal állok és bámulok, ilyent még nem láttam
Ha közvetlen a rádió előtt teszel a tápra zavarszűrőt az lehet, hogy segít.
Testprobléma nem lehet?
Laza a testszál, vagy oxidos?
Zavarszűrő sem segített. Majd ha lesz időm akkor jobban belenézek, lehet hogy test probléma is van. Rá kell szánnom majd egy kis időt. És az az érdekes, hogy a haver kocsijáról volt táplálva, s mikor az enyémet beindítottam, akkor is leállt a rádió. Érdekes, nem?
Ma néztem át a kocsit. Nincs testprobléma, nincs oxidáció. A gyújtás körül lehet valami, mert a hiba akkor jelentkezik, miután beindítom a motort. Nem lehet valami probléma az elektromos gyújtásvezérlővel? Mondjuk valami frekvenciát gerjeszt amire érzékeny a rádió? Erre azért gondolok, mert a haver 101-esében nem elektromos gyújtásvezérlő van, hanem még a régi platinás.
Mérd meg az akkufeszt, amikor jár a motor...
Üdv Inhouse
Megmértem: 13.97-13.98 V, nem régen cseréltem a regulátort(szabályzót) a genertátorban, töltőben. Jó nem 14,4 V-al tölt mert biztos valami bóvli, de ez is megteszi. Szóval a töltéssel nincs különösebb baj.
Ezzel így nincs gond, valóban más lesz.
Üdv Inhouse
De mégis mi lehet? Nem értem egyszerűen. Látszólag minden jó, de mégse.
Mérd meg az autórádió csatlakozójában a feszültséget álló helyzetben, és indítózás után is...hátha. Bár ennek ellentmond az, hogy a másik autóról táplálva is kikapcsolt a tiedet indítva...
Tehát vagy tényleg egy hatalmas zavar van, ami megőrjíti, vagy még mindig közte van az a láncszem, ami miatt kikapcsol...lehet, hogy a gyári csatlakozója kontaktos és a rázkódástól megy el...akár belül a panelon is lehet törött forrasztás... Üdv Inhouse
Helló. Nem az a baj. bár az lenne, már régen megoldottam volna. Mikor indítózok, nem esik le annyira a feszültség, hogy kikapcsoljon, mértem, megnéztem a vezetékeket, jól vannak csatlakozva, meg át is pucoltam a csatlakozásokat, hogy biztos legyek benne, de semmi. Ja és miután beindul az autó, elmúlik pár másodperc, pl 5-10-15, attól függ, utána kapcsol ki, és még valamit észrevettem, ha kapcsolgatom a hátsó ablak fűtés kapcsolóját, akkor is kikapcsol, akkor is ha nincs beindítva a kocsi, csak kontaktot adok, és úgy.
Helló!
Már mértem, jó a feszültség előtte, gyújtás közben, és gyújtás után is. Én zavarra gondolok. Nem rázkódik a rádió és akkor is kikapcsol. Sőt az ablakfútő kapcsoló kapcsolgatására is kikapcsol, ha csak kontaktot adok. Mi okozhatja a zavart? Az elosztófejben van valami tekercs, mágnes, stb nem értek hozzá, de gonolom az adja az impulzusokat az elektronikának, amibe 6 szál drót csatlakozik, 3 az elosztófejről, 2 megy a bobinára, egy meg a testre. De akkor meg nem ez a baj, ha az ablakfűtésre is kikapcsol. Egyszerűen nem tudom. Feszültség nem esik le hogy ne lenne elég a rádiónak.
A másik kocsiról való táplálás miatt, a tápágba köthető zavarszűrő is felejtős lesz...itt a probléma oka maga a Lenco CS-321-es autórádió lehet...
Üdv Inhouse
Akkor miért van az hgy az ő kocsijáról megy a rádió, az enyémről meg kikapcsolgat?
De ha a kollégánál ugyanúgy van bekötve mint nálam, s az ő kocsijáról dolgozik, az enyémről nem? Akkor hiába minden izé hogy most kormányról a test, a + meg biztosítékról, meg még kontaktról jöjjön a + ha arról van szó. Simán úgy köttem be mint nálam volt, s nála dolgozik, nálam nem. Elektronikához van kis fogalmam, nem vagyok kezdő.
De ha a Lenco CS-321el van a probléma, akkor egyik kocsiban dolgozik, másikban nem? Mi ez kívánságműsor? már bocsánat, de elég röhejes az én szituációm, vagy a rádióé?
Valami olyasmit írtál, hogy a kolléga autójából volt táplálva, de a te autódban volt és ment, amíg be nem indítottad a tied...magyarán a táp ágat hiába szűröd...vagy, most akkor hogy is volt?
Üdv Inhouse
Mikor a kolléga kocsijáról tápláltam akkor nem volt szűrő, se az enyémen se az övén, csak mikor az enyémről ment a táp, mikor otthon próbáltam, akkor próbálam szűrővel. Érted már? Szóval, az enyémnél szűrővel és anélkül is kikapcsol, kollégánál, meg simán ment szűrő nélkül. Üdv
Idézet: „Érted már?” Nem. Nem emlékszem arra, hogy mondtál volna valamit eddig szűrőről... Még mindig nem értem, hogy lett bekötve a kolléga kocsijába? Fizikailag át lett rakva, vagy maradt a tiedben, csak a másikból adtatok neki áramot? A tied mellette volt, amikor a másikról volt táplálva, te beindítottad a tied és kikapcsolt? Üdv Inhouse
Maradt az enyémben, csak a táp lett áthúzva a kolléga kocsijának akkujáról, az én kocsim ott volt mellette. Ő beindította az övét, és nem kapcsolt ki, miután én is bendítottam ekkor az enyémet, akkor kikapcsolt.
Sőt ha az enyémről megy a táp, és kapcsolgatom az ablakfűtést, arra is kikapcsol, másik kapcsolóra nem reagál, feszültség nem esik le inditáskor annyira hogy kikapcsoljon, sőt indítás után pár másodperccel, van hogy fél perc után kapcsol ki. Ilyenkor a memóriája is törlődik. Mármint a hangszinbeállitás, óra, olyan mint mikor először bekapcsolod. Próbálkoztam olyannal is hogy 22000µF-os kondit köttem a tápjára, hátha lehúzza a zavarokat, 200nF-os 300nF-os blokkondival is próbálkoztam, de semmi eredmény. A generátoron hallottam hogy szokott lenni gyárilag valamilyen szűrő beszerelve, az enyémen nincs. De a zavarokat az a nagy elko leszűrte volna, vagy tévedek? Maradt még az hogy leszedem a rádió boritását, hátha valami érintkezés hiba, de akkor az ablakfűtés kapcsolójára mért zavarodik be? Elég érdekes dolgok. Ha viszont nem indítom be a kocsit, és úgy hallgatom akkor nagyon szépen dolgozik órák hosszat a rádió. Üdv |
Bejelentkezés
Hirdetés |