Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Önindító probléma
 
Témaindító: baribari, idő: Jún 27, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   16 / 37
(#) czibulak válasza zolika60 hozzászólására (») Júl 11, 2011 /
 
Meg lesz!

Azt nem tudja valaki hányas varázskulcs kell a bendix eltávolításához?a 6os rá se megy a 8as nem fogja meg, a 7es pedig átfordul az anya sarkain pedig mind a 6 kulcsot kipróbáltam hozzá(Máshol bezzeg normal 8as metrikus!).
(#) laszlo987 válasza zolika60 hozzászólására (») Júl 11, 2011 /
 
Jó ha a baehúzótekercs behúz, nagyopt kattan egy aksi töltőel. Nemhogy forgasson.....
(#) czibulak válasza zolika60 hozzászólására (») Júl 11, 2011 /
 
Nem gondolnám!
(#) zolika60 válasza czibulak hozzászólására (») Júl 11, 2011 /
 
Pedig de. :yes:
(#) zolika60 válasza czibulak hozzászólására (») Júl 11, 2011 /
 
Milyen önindító ez? Nem lehet, hogy külső torx?
(#) opel 2.4 hozzászólása Júl 11, 2011 /
 
Üdv. mindenkinek, egy olyan problémám lenne, hogy az önindítóm ha megyek a kocsival és leállok nyáron amikor a kinti hőfok is magas nem húz be ismételt indításnál a tekercs, csak ha lehűtöm kb. 6 liter vizzet locsolok a behúzótekercs házára. Esetleg az is segít ha indítózás közben kopogtatom a házát.
Gondolom a tekerccsel van valami, ezt ki tudom házilag cserélni, vagy szétszedni és kitisztitani hogy működjön?
Opel omega a gépkocsi, köszi a segítséget...
(#) zolika60 válasza opel 2.4 hozzászólására (») Júl 11, 2011 /
 
Azt nem igen tudja senki eldönteni, hogy milyen felkészültséged van ehhez. Egyébként nem nagy feladat. Ha a megfelelő szerszámok rendelkezésedre állnak szerintem nekifoghatsz.
(#) opel 2.4 válasza zolika60 hozzászólására (») Júl 11, 2011 /
 
Köszi a gyors választ, a művelethez általában ki kell szerelni az egész önindítót, vagy felülről le lehet szerelni róla a tekercset /azt hogy milyen csavarok tartják még nem néztem mert egy zsebtükröt kell kerítenem hozzá/ úgy hogy addig az önindító a helyén marad?
(#) zolika60 válasza opel 2.4 hozzászólására (») Júl 11, 2011 /
 
Ki kell szerelni az egész önindítót. Az ugyan lehet, hogy a helyén is kitudod venni a tekercset és vissza is tudod rakni, de mindenképp nagyobb macera és ha kint a gép könnyebben tudod ellenőrizni visszaszerelés előtt a működését. Egyébként az is lehet, hogy mechanikusan akad valami a kiemelő villánál. Azt beszerelt állapotban nem is láthatnád. Az önindító többi alkatrészének sem árt a takarítás és a szénkeféket (bronz) sem árt ellenőrizni ilyen esetben. Nehogy a jövőhéten amiatt kelljen szétszedni.
(#) opel 2.4 válasza zolika60 hozzászólására (») Júl 11, 2011 /
 
Köszi a választ, akkor majd elbabrálok vele...
(#) akos70 válasza opel 2.4 hozzászólására (») Júl 11, 2011 /
 
Kefés lesz az valószínűleg, ne kezdj mágneskapcsolót cserélgetni.
(#) akos70 válasza czibulak hozzászólására (») Júl 11, 2011 /
 
Az még egy komolyabb fűtőmotornak is gyengécske.
(#) czibulak válasza zolika60 hozzászólására (») Júl 11, 2011 /
 
Peugeot j9 diesel 2112ccm azt hiszem
a márkájáról fogalmam sincs. Nem találtam ráírva.
(#) czibulak válasza akos70 hozzászólására (») Júl 11, 2011 /
 
Azt is kikaptam abbol a kocsiból és azt viszi röhögve és csak 6ampert eszik!
(#) akos70 válasza czibulak hozzászólására (») Júl 11, 2011 /
 
Ja. Ha neked egy fél száraz kiflit adnak egész napra, akkor te is csak egy fél száraz kiflit eszel naponta.
(#) Ge Lee válasza akos70 hozzászólására (») Júl 11, 2011 /
 
Vagy a forgórészt kell újraforrasztani, ilyennel is találkoztam már (a saját autómban is).
(#) czibulak válasza akos70 hozzászólására (») Júl 11, 2011 /
 
Adtam én tobbet csak nem kellett neki

heggesztettem is mar róla! szivargyujutóba meg volt szakadva a menet én meg sodort rézdrót 1 száljával összevarrtam
aztan biztonsag kedvéért vörös izzásig hevítettem az igy javitott tekercset (persze árammal)hogy tutira a hejére fojjon a réz.
(#) akos70 válasza czibulak hozzászólására (») Júl 11, 2011 / 1
 
Akkor én kérek elnézést....
:hide: :wilting:
(#) akos70 válasza Ge Lee hozzászólására (») Júl 11, 2011 /
 
Lehet olyan is, bár azért ritkább.
Áttételes önindítóknál meg már többnyire nem forrasztva vannak a tekercsvégek a nagy fordulat miatt.
(#) zolika1217 hozzászólása Aug 14, 2011 /
 
Sziasztok.Ha még él ez a fórum,kérlek segítsetek.1981-es,skoda 105 s típusú gépem indítómotorja a következőket produkálja.
Először indításnál úgy csinált,mintha lemerülne az akkumulátor,lassan,akadozva hajtott,majd hirtelen elkapta és beindult a motor.Szétszedtük,kitakarítottunk mindent,ezek után üresen futott az indítómotor,4-5 indítózásra húzott csak be,vagy kopogtatásra.Aztán csinált olyat is,hogy ha levettem a gyújtást,az indítómotor akkor is tovább dolgozott,az akku visszapezsgett,ha lekaptam a sarut,akkor hatalmasat szikrázottÚjabb szétszedés,most ismét akadozva hajt,nem hajtja meg a motort
Az akku jó,az indítómotorban a kefék 60-70 százalékosak,viszont a behúzótekercs házán a bakelit(amibe a két nagy csavar van)repedt(:
Terhelés nélkül-kiszerelve a kocsiból-flottul működik minden.
Kérlek ha tudtok,segítsetek.Mit tehetek az indítóval,mert már rühellem tologatni a verdát
Előre is köszönöm mindenkinek!
(#) akos70 válasza zolika1217 hozzászólására (») Aug 14, 2011 /
 
Nézd meg alaposan a forgórész drótjainak a rögzítését a kommutátorba. Hajlamos ennél a tipusnál körberepedni, esetleg ki is szakadhat a drót.
(#) akos70 válasza akos70 hozzászólására (») Aug 14, 2011 /
 
(#) zolika1217 válasza akos70 hozzászólására (») Aug 14, 2011 /
 
A drótokat ellenőriztem,jók,nincsenek megszakadva,repedve
(#) CsemanAttila hozzászólása Szept 1, 2011 /
 
Sziasztok!

Kérnék egy kis segítségek. Adott egy önindító ami szerintem túl nagy áramot vesz fel. Új aksi, és a feszultség leesik 10V-ra. Kérdésem az lenne, hogy van e valami konkrét hiba, ami ezt okozza. Mit érdemes először megnézni. Előre is köszönöm!
(#) zolika60 válasza CsemanAttila hozzászólására (») Szept 1, 2011 /
 
Például, ha szorul, vagy befeszül a forgórész.
(#) akos70 válasza CsemanAttila hozzászólására (») Szept 1, 2011 /
 
Indítózás közben 10 volt? Nem tartanám feltétlenül rendellenesnek.
(#) CsemanAttila válasza zolika60 hozzászólására (») Szept 1, 2011 /
 
Kezdésnek jól hangzik, mert télleg olyan hangja van mintha szorulna, és nem bír eleget forgatni. Szétszedve, kézzel érezhető a szorulás? vagy mérni is lehet? köszi a tippet.
(#) zolika60 válasza CsemanAttila hozzászólására (») Szept 1, 2011 /
 
Nem biztos. Ha a váltóban is csapágyazva van, lehet hogy kiszerelve akkor is szorul, ha minden jó. Szemrevételezéssel tudod megállapítani, hogy minden persely jó-e. Lehet a lendkerék is szétverődve. A motor ugyanis mindig ugyanúgy áll meg. Tehát az önindító is mindig ugyanott üti meg. Ez is okozhat feszülést.
(#) zolika60 válasza akos70 hozzászólására (») Szept 1, 2011 /
 
Nyáron azért nem kevés áramfelvételre utal. Mi lesz télen -10C° alatt?
(#) CsemanAttila válasza zolika60 hozzászólására (») Szept 1, 2011 /
 
Ezért szeretném most rendbe rakni. Amúgy egy 2004-es C vectra az alany. Ha esetleg ez számít valamiben.
Következő: »»   16 / 37
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem