Fórum témák
» Több friss téma |
Meg lesz!
Azt nem tudja valaki hányas varázskulcs kell a bendix eltávolításához?a 6os rá se megy a 8as nem fogja meg, a 7es pedig átfordul az anya sarkain pedig mind a 6 kulcsot kipróbáltam hozzá(Máshol bezzeg normal 8as metrikus!).
Jó ha a baehúzótekercs behúz, nagyopt kattan egy aksi töltőel. Nemhogy forgasson.....
Milyen önindító ez? Nem lehet, hogy külső torx?
Üdv. mindenkinek, egy olyan problémám lenne, hogy az önindítóm ha megyek a kocsival és leállok nyáron amikor a kinti hőfok is magas nem húz be ismételt indításnál a tekercs, csak ha lehűtöm kb. 6 liter vizzet locsolok a behúzótekercs házára. Esetleg az is segít ha indítózás közben kopogtatom a házát.
Gondolom a tekerccsel van valami, ezt ki tudom házilag cserélni, vagy szétszedni és kitisztitani hogy működjön? Opel omega a gépkocsi, köszi a segítséget...
Azt nem igen tudja senki eldönteni, hogy milyen felkészültséged van ehhez. Egyébként nem nagy feladat. Ha a megfelelő szerszámok rendelkezésedre állnak szerintem nekifoghatsz.
Köszi a gyors választ, a művelethez általában ki kell szerelni az egész önindítót, vagy felülről le lehet szerelni róla a tekercset /azt hogy milyen csavarok tartják még nem néztem mert egy zsebtükröt kell kerítenem hozzá/ úgy hogy addig az önindító a helyén marad?
Ki kell szerelni az egész önindítót. Az ugyan lehet, hogy a helyén is kitudod venni a tekercset és vissza is tudod rakni, de mindenképp nagyobb macera és ha kint a gép könnyebben tudod ellenőrizni visszaszerelés előtt a működését. Egyébként az is lehet, hogy mechanikusan akad valami a kiemelő villánál. Azt beszerelt állapotban nem is láthatnád. Az önindító többi alkatrészének sem árt a takarítás és a szénkeféket (bronz) sem árt ellenőrizni ilyen esetben. Nehogy a jövőhéten amiatt kelljen szétszedni.
Köszi a választ, akkor majd elbabrálok vele...
Kefés lesz az valószínűleg, ne kezdj mágneskapcsolót cserélgetni.
Az még egy komolyabb fűtőmotornak is gyengécske.
Peugeot j9 diesel 2112ccm azt hiszem
a márkájáról fogalmam sincs. Nem találtam ráírva.
Azt is kikaptam abbol a kocsiból és azt viszi röhögve és csak 6ampert eszik!
Ja. Ha neked egy fél száraz kiflit adnak egész napra, akkor te is csak egy fél száraz kiflit eszel naponta.
Vagy a forgórészt kell újraforrasztani, ilyennel is találkoztam már (a saját autómban is).
Adtam én tobbet csak nem kellett neki
heggesztettem is mar róla! szivargyujutóba meg volt szakadva a menet én meg sodort rézdrót 1 száljával összevarrtam aztan biztonsag kedvéért vörös izzásig hevítettem az igy javitott tekercset (persze árammal)hogy tutira a hejére fojjon a réz.
Akkor én kérek elnézést....
:hide: :wilting:
Lehet olyan is, bár azért ritkább.
Áttételes önindítóknál meg már többnyire nem forrasztva vannak a tekercsvégek a nagy fordulat miatt.
Sziasztok.Ha még él ez a fórum,kérlek segítsetek.1981-es,skoda 105 s típusú gépem indítómotorja a következőket produkálja.
Először indításnál úgy csinált,mintha lemerülne az akkumulátor,lassan,akadozva hajtott,majd hirtelen elkapta és beindult a motor.Szétszedtük,kitakarítottunk mindent,ezek után üresen futott az indítómotor,4-5 indítózásra húzott csak be,vagy kopogtatásra.Aztán csinált olyat is,hogy ha levettem a gyújtást,az indítómotor akkor is tovább dolgozott,az akku visszapezsgett,ha lekaptam a sarut,akkor hatalmasat szikrázottÚjabb szétszedés,most ismét akadozva hajt,nem hajtja meg a motort Az akku jó,az indítómotorban a kefék 60-70 százalékosak,viszont a behúzótekercs házán a bakelit(amibe a két nagy csavar van)repedt(: Terhelés nélkül-kiszerelve a kocsiból-flottul működik minden. Kérlek ha tudtok,segítsetek.Mit tehetek az indítóval,mert már rühellem tologatni a verdát Előre is köszönöm mindenkinek!
Nézd meg alaposan a forgórész drótjainak a rögzítését a kommutátorba. Hajlamos ennél a tipusnál körberepedni, esetleg ki is szakadhat a drót.
A drótokat ellenőriztem,jók,nincsenek megszakadva,repedve
Sziasztok!
Kérnék egy kis segítségek. Adott egy önindító ami szerintem túl nagy áramot vesz fel. Új aksi, és a feszultség leesik 10V-ra. Kérdésem az lenne, hogy van e valami konkrét hiba, ami ezt okozza. Mit érdemes először megnézni. Előre is köszönöm!
Például, ha szorul, vagy befeszül a forgórész.
Indítózás közben 10 volt? Nem tartanám feltétlenül rendellenesnek.
Kezdésnek jól hangzik, mert télleg olyan hangja van mintha szorulna, és nem bír eleget forgatni. Szétszedve, kézzel érezhető a szorulás? vagy mérni is lehet? köszi a tippet.
Nem biztos. Ha a váltóban is csapágyazva van, lehet hogy kiszerelve akkor is szorul, ha minden jó. Szemrevételezéssel tudod megállapítani, hogy minden persely jó-e. Lehet a lendkerék is szétverődve. A motor ugyanis mindig ugyanúgy áll meg. Tehát az önindító is mindig ugyanott üti meg. Ez is okozhat feszülést.
Nyáron azért nem kevés áramfelvételre utal. Mi lesz télen -10C° alatt?
Ezért szeretném most rendbe rakni. Amúgy egy 2004-es C vectra az alany. Ha esetleg ez számít valamiben.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |