Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Folyamatábrás mikrokontroller programozás Flowcode-dal
Lapozás: OK   33 / 360
(#) Johnycorp hozzászólása Aug 7, 2011 /
 
Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy MUX/DEMUX áramkört mikrokontroller és Flowcode segítségével meg tudnék-e valósítani. Jelenleg 28db állapotjel átvitelét valósítom meg 4 csatornás rádiós átjelzőkkel. Sajnos a környezet leárnyékoltsága és a jelek bővülése miatt ez a megoldás már nem megfelelő. 2db CAT5 UTP kábel van a jelek forrása és a kijelzési pontok között melyeket használhatnék. Ezért gondoltam a MUX áramköri megoldásra. Csak digitális állapotjelek, nem analóg amiket megjeleníteni szeretnék. Végső megoldásként kb 60-70 jelet kellene majd átjeleznem. Jelenleg az instabilan működő rendszert szeretném kiváltani, bővíthetően. Gondoltam már RS485 jelátvitelre is. Ötleteket és tanácsot várnék, merre induljak el. Igazán úgy tanulnám meg jól, ha egyedül boldogulnék vele, de még igencsak kezdő vagyok a témában.
Köszönöm.
(#) kiskata hozzászólása Aug 9, 2011 /
 
Üdv!
Összerakva az alábbi kapcsolást.Bővebben: Link
Az alábbi beállításokkal és programmal azt tapasztalom hogy a led villogása 8 pm körüli.
Ha 20Mhz-s os kvarc-al rakom össze akkor minden rendben megy - HS-el fordítva le
Hs-el 1mp=1mp IntOsc-el 1m=8mp
Mit állítok be rosszul?
(#) kiskata válasza (Felhasználó 15355) hozzászólására (») Aug 9, 2011 /
 
Lemaradt...
(#) kiskata válasza (Felhasználó 15355) hozzászólására (») Aug 9, 2011 /
 
Így ok... :yes:
Gondolom mert a belső oszcillátor 8Mhz-el megy...
(#) kiskata válasza (Felhasználó 15355) hozzászólására (») Aug 11, 2011 /
 
Így kellene valahogy a DOGM162B-A tipusú LCD kijelzőt is élesztenem?
Bárcsak maradtam volna a DEM16214-nél
(#) attis71 hozzászólása Aug 14, 2011 /
 
Sziasztok!

Tudnátok nekem olyan ha lehet magyar nyelvű oldalt ajánlani ahol részletes leírást találok a flowcode 4 használatához.

Üdv: attis71
(#) madazg77 válasza attis71 hozzászólására (») Aug 14, 2011 /
 
Szia!