Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Kémia óra vízbontás (durranógáz fejlesztése)
Lapozás: OK   54 / 87
(#) amper_vadász válasza NooooP hozzászólására (») Szept 9, 2011 /
 
Szia! Eredetileg egyenes volt ( MÉH telepen ) , de, hogy minél nagyobb legyen a hőcserélő felülete, nem daraboltam el, csak óvatosan meghajlítva követtem az eredeti kipufogó leömlő ívét, van ahol teljesen egyenes a forró leömlő szakasz, motorja válogatja.

A vezérlő vákuum szépen teszi a dolgát, ne aggódj, működni fog, ha jól tömített a rendszered.

A gőzgépek anno réz vagy bronz anyagból készültek, nem oxidálja a gőz. Én a rozsdamentes csövet hőcserélőnek jobbnak találtam, mechanikailag masszívabb. A réz csöveket alátét "hő akkumulátorhoz" és T idomhoz használom.

Attikanagynak kb. 10/8-as rézcső a hőcserélője, biztos tud használható infót adni róla.
(#) amper_vadász válasza kissrobchy hozzászólására (») Szept 9, 2011 /
 
Szia! Szívesen.

A búvárcsőnek igen, ami a külső levegőt engedi be a buborékoltató víztartályba.

De van egy másik cső is ott, ami a tartály felső részéből szipkázza a finom esővíz párás levegőt! Ez köti össze a hőcserélő bemenetét az esővíz tartállyal.
(#) kissrobchy válasza amper_vadász hozzászólására (») Szept 9, 2011 /
 
Bocs, de most ez nem volt tiszta nekem.

Azt a csövet amelyen a kipuffugó felé megy a víz, az a tartályban lemegy a vízoszlop alá?
Tehát hideg kipuffogóval hideg víz szipkázódik a motorba, de felmelegedett kipuffogóval már gőzzé lesz?

Vagy a tartály faláig megy csak a cső és a vízoszlop fölött van egy légkamra amin keresztül a vákuum szív.

Melyik az igaz? Mórickaábrát tudnál ide tenni?

Köszi, Üdv, Robi.
(#) svgyula válasza kissrobchy hozzászólására (») Szept 9, 2011 /
 
Szia! Nézd meg ezt: http://www.youtube.com/watch?v=vfYQwB7sJPU magyarázatot is adok.
(#) amper_vadász válasza kissrobchy hozzászólására (») Szept 9, 2011 /
 
Jajjjj Sanyi, mindnyárt sikítok!

Van az ECOPRA Francia vízgőz rendszer, ott a víztartály a csomagtartóban van, és onnét gravitációval ereszti a vizet a kipufogórendszer közepén beszerelt belső hőcserélőbe. Ebből csinálnak a Gallok: benzin, diesel és turbódiesel a motornak vízgőzt!

Van a HYPNOW NANO Lengyel rendszer, ahol a motor után közvetlen a forró kipufogó leömlőre van felszerelve a külső hőcserélő, ami csak finom szerkezetű VÍZPÁRÁS levegőt kap! Ebből lesz a Jan Gulak féle vízgőz, amit imádnak a belsőégésű motorok!


Én is csak finom szerkezetű esővízpárából készítek, a forró kipufogó leömlőre erősített hosszúúú és keskeny belső átmérőjű hőcserélővel több száz 'C hőmérsékletű esővízgőzt!

Nekem nem kell bebugyolálni a hőcserélőm ( egyel talán nem fázós ) , mert olyan jól dolgozik, hogy csak a bemenete elején 5-6cm hosszon hűvös, a közepét és végét nem érdemes tapogatni!
Ennyit a réz alátét "hő akkumulátorok" áldásos munkájáról.
Gyula szerint a rozsdamentes anyag nagyon jó hővezető.. Szerintem az elmésen összehajtogatott több rétegű, s nagyobb felületű réz még annál is sokkal többet tud felszívni a korlátlan mennyiségű Free hő energiából, és mint egy NAGY FREE REZSÓ eszméletlen lelkesen, s jóól átölelve hevíti a vékony falú rozsdamentes hőcserélőm.
Nem hülyék ám a Lengyel testvéreink sem! Két kipufogó leömlő közé szorongatott duplán fűtögetett nemmondommegmibőlvagyok szuper hatásfokú hőcserélő ide vagy oda. Szerintem Gyula simán megfoghatja az övét, mert tuti nem lesznek égési sérülései annyi vízpárával lehűtve!
(#) superpotyi válasza amper_vadász hozzászólására (») Szept 10, 2011 /
 
Szevasz. Réz alátét szerepe megnövelni a hasznos felületett a kipufogó és a hőcserélő között mivel ha csak meléerősitem a hőcserélőt akkor minimális lessz a hőátadás. Akor teis átbugyogtadod a vizet és ezt a párás levegőt átszívatod a hőcserélőn ha jól értem
(#) amper_vadász válasza superpotyi hozzászólására (») Szept 10, 2011 /
 
Szia István!

Igen, jól írtad. A réz nagyon jó áram és hő vezető is egyben. A forró kipufogó leömlővel, jóval nagyobb felületen érintkező, többszörös rétegben elmés íves alakura összehajtogatott réz alátét "hő akkumulátorok" remekül képesek: a vékony falú, 7mm belső keresztmetszetű és 25cm hosszú rozsdamentes hőcserélő fűtését ellátni.

Igen, minimális levegőt szívatok át az esővíz tartályon, ezért szinte elenyésző mennyiségű minimális esővíz párás levegőből készítek, az igen jó hatásfokú hőcserélővel, több száz 'C hőmérsékletű esővízgőzt.

Az autó egy hete kapja az esővízgőzt, mára már meglepően egyenletes lett a 3 hengeres benzinmotor járása. A jelenlegi reggeli szeptemberi időjárási klímában gond nélkül indul a hideg motor a minimális mennyiségű hideg esővíz párával keveredett levegő-benzin eredeti üzemanyaggal. A motor meglepően csendes fürge és dinamikus, a gázpedálhoz nagyon finoman kicsit hozzá érve az az érzés tapasztalható, mintha vékony cérnaszálon húznák a motortérből a gázt, rendkívül kellemes lett vezetni az autót.

Csak ajánlani tudom az esővízgőz rendszert minden Otto, Diesel, ÉS a turbódiesel motoron is remekül működik!
(#) superpotyi válasza amper_vadász hozzászólására (») Szept 10, 2011 /
 
Szalatam egy kört megvan hozzá minden összerakom hólnap úgyis hosszútávot megyek . Vasárnap délután beszámolok az eredményről.
(#) superpotyi válasza amper_vadász hozzászólására (») Szept 10, 2011 /
 
Gyors észrevétel. Rákötötem a kartergázcsőre ahogy a vidiken lehet látni és nemképes átszívni a levegöt ! Lehethogy az öreg merciknek anyira poros a levegőszűröjük hogy hatalmas vákumvan de nekem ez nemnyert marad a vákumcső.
(#) superpotyi válasza amper_vadász hozzászólására (») Szept 10, 2011 /
 
Már látom hogy igazadvolt a gyulával kapcsolatosan nagymenyiségű átáramló levegő totál lehűti a hőcserélőt ! Minimálisra kell lecsökenteni az átáramlást külőmben semit nemér !
(#) amper_vadász válasza superpotyi hozzászólására (») Szept 10, 2011 /
 
Szia Bálint!

Neked Otto motoros a FORD ESCORT, nyilván a kartelgáz csőben kevesebb vákuumod lesz, mint a Diesel Mercedes kartelgáz csövén. A levegőszűrő házad műanyag s egyből a motoron van.

Itt van a HYPNOW Lengyel gőzfejlesztő rendszer, egy benzines ALFA V6 3L-es gőzös motorja, nézd meg hova is kötötték be a gőzt ( 0:33 percnél! ) , mert van ott vákuum rendesen a fojtószelep mögött..

http://www.youtube.com/watch?v=re9xo4FR9oA&feature=player_embedded

Nem véletlenül van egy pici szabályzó szelep a vízpára képző tartály tetején, a kilépő vízpárás levegőt szállító csőben ( csavarhúzó 1:11 percnél! ) , hogy korlátozza a hőcserélőre jutó finom szerkezetű vízpára mennyiségét, különben a kb. 450-600Hgmm értékű vákuum hamar kikapná a vizet, mint svgyulánál az oly szomjas gőzSkoda!

Ott van minden a videó képeken, csak észre kellene venni a pici, de fontos részleteket is.

Itt, a 2. videó a Franciák az ECOPRA gőzfejlesztő rendszerénél a 2L-es benzines Citroen Xsara ( kb. alapban 140-165LE-s lehet ) fojtószelepe elé kötik a gőzt ( 0:56 percnél ) , a gőzbevezető idom alakja formája és iránya megegyezik pl. a NooooP TD motorjára részletesen leírt elemmel.

http://www.youtube.com/watch?v=TZRcBlIqHXU&feature=player_embedded#!

Nem kell megijedni, működik ez szépen Otto, Diesel és turbódiesel motoron is, de a részletekre figyeljetek. A vákuum teljesen automatikusan vezérli, a hőcserélő meg teszi a dolgát és fűt.

Érdemes beszabályozni az esővíztartályból kimixelt vízpárás levegő mennyiségét, akkor lesz a minőségi több száz 'C hőmérsékletű vízgőz, amit nagyon szeretni fog a motor.
(#) amper_vadász válasza superpotyi hozzászólására (») Szept 10, 2011 /
 
Szia Bálint!

Nem akarok én senkinek se rosszat, elhiheted, csak van, aki már annyira sokat "tud", hogy cseszegetésnek veszi, ha egy Nála fiatalabb kolléga, pusztán jó szándékból rávilágít az alapvető hiányosságaira és hibáira. Mellette pedig még majdnem én kérhetnék Tőle bocsánatot, hogy mertem hozzá szólni a vízenergia témához.
(#) amper_vadász válasza superpotyi hozzászólására (») Szept 10, 2011 /
 
No azért valamire mégis csak jó az a rengeteg hideg csapvízpárás beszívatott alapjárati levegő. Folyamatosan hűti és pucolja a motor belsejét, így ha hengerfejrepedés van, a HF leszerelés után elég egy db ronggyal letörölni, s már azonnal lehet is hegeszteni, majd az egészet síkba köszörülni, oszt összerakni. Simán meg van egy délelőtt.
(#) superpotyi válasza amper_vadász hozzászólására (») Szept 10, 2011 /
 
Megnézem a vidiket és igen az ördög a részletekben bújikel. Ami a lényeg készvan működik és jóóó
Megzaboláztam a vákumotis amúgy magyarosan de stabil és jó. Valahogy mégcsendeseblett nemtudom de épen ismerősökis érkeztek és járt a motór és egyszercsak jóval simában ketyeret őkis észreveték. Még mindent átnézek rögzítek meghúzok.
(#) szsrobert válasza amper_vadász hozzászólására (») Szept 10, 2011 /
 
Milyen 3 hengeres motor? Suzi?
(#) amper_vadász válasza szsrobert hozzászólására (») Szept 10, 2011 /
 
Esztergomi. Közben egyre durvábban támadják illetéktelenek a gépem, sok oldal nem működik, ami eddig teljesen jó volt, mint ahogy Attikanagy is írta már a K-fórumon. Ez sem biztonságos!

Belenyúltam rendesen egy nagy darázsfészekbe, legyetek nagyon óvatosak, vigyázzatok! A gépem kipucolhatják, a bió memóriám tökéletes.
(#) amper_vadász hozzászólása Szept 10, 2011 /
 
HYPNOW gőzfejlesztő Otto motorra:

-esővíz tartály - esővíz pára előállító

-vezérlő vákuum szabályzó kerti műanyag csap

-hőcserélő a Free REZSÓ hő akkumulátorokkal - aknából fotózva

-hőcserélő kimeneti pontja a több száz 'C hőmérsékletű esővíz gőz - fentről fotózva

A hőcserélő Diesel és TD motorra is remekül megfelel.
(#) amper_vadász hozzászólása Szept 10, 2011 /
 
HYPNOW gőzfejlesztő Otto motorra:

- több száz 'C hőmérsékletű esővíz gőz bevezetése - vezérlő vákuum eredete
(#) V L válasza szsrobert hozzászólására (») Szept 11, 2011 /
 
Ez jó kérdés! Azt gondolom hogy a motor saját felhasznált energiája 4...5KW nagyságrendű, ehhez 4...6l/perc talán elég, ha 100lemezes 20*20cm bontód jó hatásfokú( 10l/perc) akkor a bontónak elég 2...3Kw, tehát önfenntartó vagy még jobb is lehet. De ehhez lényeges a megfelelő elektronika jól behangolva.
Szóval még én sem tudom a tutit, de alakul! :yes:
(#) amper_vadász válasza amper_vadász hozzászólására (») Szept 11, 2011 /
 
HYPNOW gőzfejlesztő Otto motorra:

-hőcserélő kimeneti pontja a több száz 'C hőmérsékletű esővíz gőz - fentről fotózva.

Ez az egy fotó nem tudom miért, de kimaradt.
(#) superpotyi válasza amper_vadász hozzászólására (») Szept 11, 2011 /
 
Szevasz. Megvolt a próbaút, mivel az első egykilóméter igencsak balkáninak nevezhető amin menemkell iten nem tutam nézni hogy mijen gyorsan jelentkezik a hatása de utána érezhetően joblett. 15km után ellenőriztem mindent minden stabil külső hőmérséklet 30C egykét vízcsep a kipufogón (edig enyire melegben nem lehetett látni vízcsepet a kipufogón). Következet az autópája (mégiscsak figyelnikell a sünökre ) a sors úgyhozta hogy beragatam egy kamion után és emelkedőnél kelet előzni de meglepően könyen sikerűlt, ezután könyeben tatota a 130km tempót. 50km után megáltam szétnézni hogyálnak a dolgok minden stabil. Ezután csak az út végén néztemszét hogybírja a kikébzést minden okés. Félúton tankoltam ezért nemtudok erre vonatkozóan adat közőlni de ha azt nézem hogy kb 1 órát járam előte ithon amíg próbálgatam és kb ugyananyi kilómétert mentem mégis akor valamenyit csak jelent. Ahogy kifogy a nafta közéteszem az eredményt.
Mindenkinek javaslom a kipróbálását olcsó megépíteni és hatásos.
(#) amper_vadász válasza superpotyi hozzászólására (») Szept 12, 2011 /
 
Szia István!

Örülök, hogy Nálad is működik a Hypnow "gőzfejlesztő" rendszer. Hasznos egyszerű és automatikus működésű Free energy a belsőégésű motoroknak.

Közben láttam az A6-os 2.5 TDI hőcserélőjét, üzem meleg motornál is csak a vége melegedik, korlátozni kell ott is bejutó esővízpára mennyiségét, hogy minél melegebb több száz 'C hőmérsékletű "esővízgőzt" kapjon a turbó diesel motor.

Tervezem, hogy az 1L-es benzines kapni fog még egy 2. hőcserélő-reaktort, ami alapjárat és afelett kicsivel ellátja a szükséges több száz 'C hőmérsékletű "esővízgőzzel" a motort, s a gázra lépve automatikusan bekapcsol mellé a már képeken látott nagyobb hőcserélő is, kicsivel több esővízpára ráengedéssel, amiből a jelenleginél valamivel nagyobb mennyiségű több száz 'C hőmérsékletű "esővízgőzt" készít a benzinbefecskendezős motornak.

A hőcserélő-reaktorban már igen nagy vákuum van, s a víz vákuumban már 20'C hőmérsékleten is simán felforr. A több száz méter mély hideg tengervízben is felforr a víz a normál tengeralattjárók hajócsavarja mögött keltett vákuumban, de a hőcserélő-reaktor a melegedő motornál már több száz 'C hőmérsékletű! Nem biztos, hogy csak "sima" hétköznapi több száz 'C hőmérsékletű esővízgőz jut a motor hengerébe.
Már a vákuumozott és hevített hőcserélő-reaktorban elindul a nagyon kevés mennyiségű finom szerkezetű esővízpára átalakulása, ami a 4T motor 2. ütemű kompressziója közben sem áll meg ( gyors nyomás és hőmérséklet emelkedés ) , és az eredeti üzemanyagok több ezer ’C hőmérsékletű égése beindulásakor fellépő 30-50!bar nyomás alatt teljesedik ki igazán. Free energy szinte a "semmiből".
(#) svgyula hozzászólása Szept 12, 2011 /
 
Tisztelt uraim jó lenne a kijelentéseket leírás előtt a valós értékekről is leellenőrizni.
Egy kis segítség a több ezer fokos belső hőmérsékletű égésről a motorban:
http://hu.metapedia.org/wiki/F%C3%A1jl:B8261.gif
(#) amper_vadász válasza svgyula hozzászólására (») Szept 12, 2011 /
 
Tisztelt Gyula kolléga!

Ezt sajnos megint benézted, mit ahogy a videót is, ami alapján a gőzSkodát is megépítetted.

Amit belinkeltél táblázatokat, az arról szól, hogy a 2. ütemben a motor kompresszió viszonyától függően milyen kompressziós hőfok lesz a motorban ( 0 - 180'C .... 600'C-ig , 0 - 2 - 4 ... 16 - 18 kompressziós viszonyig diagrammon kivetítve ) , illetve a motor kompressziós viszonyától függően milyen égési csúcsnyomás lesz majd a hengerben.
Egyébként köszönöm a táblázatot, jól látható, hogy egy 8-as kompresszió viszonyú motorocska bőven 50 bár feletti égési csúcsnyomást produkál!
A 10-es kompresszió viszonyú motornak már a 60 bár égési csúcsnyomás is megvan több ezer 'C égési hőmérséklet mellett!

A kb. 2500-3000'C-os égési hőmérséklet minden gond nélkül pillanatok alatt felgőzöli a kevéske minimális vízmolekulát és a hevített gőzt, amire tekintélyes égési nyomás is hat. A gyenge szerkezetű gőzbuborékok nem nagyon bírják ezt az óriási hő és nyomás igénybevételt, hamar össze is roppannak. Eközben nukleáris hőenergia szabadul fel, ami több ponton is extra "szikraként" automatikusan beindulva tovább segíti az oly rövid idejű üzemanyagok még tökéletesebb égését.

Itt megtalálod a reális égési hőmérsékletet Gyula, és újra frissítheted a hiányos motoros ismereteidet:

http://merkur.wla.hu/subaru/stimotor/doc/tec_gep2_negyutemu_motorok...56,1,A négyütemű motor


Normál hajócsavaroknál, vízszivattyú lapátoknál nem kell extra nagy nyomás, mégis van kavitáció, nem kell ahhoz a hadi tengeralattjáró mélységű több száz méter mélységű vízoszlop, hogy a kavitáció jelensége fellépjen.
A belsőégésű motoroknál minden ideálisan adott a kavitációhoz, ha kevéske mennyiségű, de több száz 'C hőmérsékletű esővízgőzt is kap a motor.

Látod Gyula, erről a TVG-ről beszéltem Neked, ráadásul rém egyszerű is a működése.

Az elektrolizáló vízbontó igencsak áram igényes, ha menet közben meghibásodik a generátorod, a pici indító akkud hamar lemerül, mert a gyújtás, elektromos AC pumpa, világítás és még ott van a vízbontód is, ami nem Free energy-ával működik! A Hypnow vagy ECOPRA gőzfejlesztő akkor is működik, ha a generátor meghibásodik, mivel vákuum és hő energia kell csak hozzá és egészen minimális esővíz, de Te akkor már rég lekapcsoltad az erősen lecsökkent teljesítményű elektrolizálós vízbontód, hogy beérj még a gőzSkodával egy településre.
(#) attikanagy hozzászólása Szept 12, 2011 /
 
Na most nem azért de szerintem ki kell próbálni ezt a rendszert és kész.Igazán nem sokból tart,de ha valakinek nem válik be (amit kétlek) bármikor vissza lehet kapcsolni a hagyományos elektrolizert. Végül is ez ennek lenne az igencsak módosított változata.
(#) Hier hozzászólása Szept 12, 2011 /
 
amper vadász----szerintem jó a cucc.....és arra gondoltam, hogy nem lehetséges, az, hogy a víz ekkora hőmérsékleten, így előkezelve a hengerbe jutva egyszerűen atomjaira hullik szét (kicsit olyasmi lehet mint a fúzió, csak visszafelé) , és emiatt adja azt a rengeteg pluszt?

De jó lenne egyszer belemérni a motorba, mi játszódik le benne DD

tuti én is kifogom próbálni a saját 2literes opelemben.
(#) amper_vadász válasza Hier hozzászólására (») Szept 12, 2011 /
 
Szia Gergely!

A nagyon pici mennyiségű finom szerkezetű esővíz pára a komoly vákuum alatt álló hosszúúú és nagyon kicsi belső keresztmetszetű ( réz alátét hő akkumulátorokkal Free REZSÓ-val intenzíven hevített ) hőcserélőben nagyon finom szerkezetű több száz 'C hőmérsékletű esővízgőz* lesz, ami már nagyon tökéletesen képes elkeveredni a motor által beszívott levegő benzin, vagy diesel motoroknál csak magával a levegővel! Így az igen finom szerkezetű gőz* mindenhol ott van a levegő részecskék között! Az Otto motornál lévő gyújtószikra, vagy a diesel motornál a gázolaj előbefecskendezés pillanatában azonnal megindul az eredeti üzemanyagok égése több ezer 'C hőmérsékleten és igen magas égési csúcsnyomáson! Ekkor az égéstérben mindenütt ott lévő nagyon apró gőzbuborékok* a hatalmas 30-60bar nyomástól nagyon gyorsan összeroppannak, és az alkotó részeik megsemmisülve nagyon pici, de mindenütt ott levő nukleáris hősugárzást produkálnak, és az üzemanyag részecskéket apró, de nagyon intenzív hőfokú "gyújtólángok" módjára elégetik! A motorok, az 5 hengeres 2.5 TDI, és az 1L-es 3 hengeres benzinbefecskendezős lambda szondás is rendkívül csendesen működik! A gázpedálhoz érve mindkét motornál érezhető a motortérből vékony cérnaszálon húzott gázpedál érzése! A motorok dinamikája nagyon kedvezően növekedett. A TDI semmit nem kormol, pedig előtte vastagon vágta a fekete füstöt a kipufogója. A TDI esővíz pára mennyiségét is erősen visszavettem, élvezet vezetni a nagy vasat.

Még egy érdekes tény. Ma Attikanagy írta, hogy a III VW Golf motorját fel kellene újítani, mert nagyon eszi az olajat.. Ekkor esett le, hogy a bőven 200000km feletti futású 1L három hengeres motorja is szereti a motorolajat! Mert olajcserétől olajcseréig ( 10000km ) 8L olaj belemegy, de a kipufogó gáz elemzés értékei nagyon kedvezőek voltak... Alapjáraton: Lambda: 1.130 , CO: 0.00% , CO2: 13.3% , HC: 16! 8L motorolaj 10000km-re 200000km feletti futású motornál

Nem a hidrogén és oxigén égése számít, hanem a mindenütt ott lévő nagyon apró gőz* buborékok villám gyors összeroppanása után fellépő igen magas extra intenzitású hőenergia fogja az eredeti üzemanyagok intenzív jó hatásfokú égését biztosítani!

Láttam HHO generátoros motorok nedves kipufogóját, és a nagyon minimális, de több száz 'C hőmérsékletű gőzt* is kapó motorok tiszta száraz kipufogóját. Van összehasonlítási alapom.

Az extra magas intenzív égési hőmérséklet és az extra nagy égési nyomás a 3. munka ütemben a minimálisan fellépő rádióaktív sugárzást is semlegesítheti* különben a hangtompító kipufogót sem lakják be a darazsak.
(#) amper_vadász válasza amper_vadász hozzászólására (») Szept 12, 2011 /
 
Az alapjárati: O2: 2.38%

Fordulaton: Lambda: 1.018 , CO: 0.31% , CO2: 14.5% , O2: 0.68% , HC: 45

+8L motorolaj/10000km!
(#) _BiG_ válasza amper_vadász hozzászólására (») Szept 12, 2011 /
 

Idézet:
„Az extra magas intenzív égési hőmérséklet és az extra nagy égési nyomás a 3. munka ütemben a minimálisan fellépő rádióaktív sugárzást is semlegesítheti*”


Jézusom, nukleáris hősugárzás, radioaktivitás, meg a nyomás semlegesíti... Ezeket te honnan szeded??...

Ésszerű, kémiai alapja van a gőz hatásának: a magas hőmérsékleten disszociál a víz és a képződő hidrogén katalizálja az égést. Ennyi. Semmi "nukleáris" nincs benne, mert különben megnézhetnéd magad.
A magára hagyott oxigén meg remekül részt vesz az égésben, nem képződik korom, mert el tud égni, tovább növelve a nyomást és ezzel a hatásfokot.
Elvégre a szilárd koromrészecske nagyságrendekkel kevesebb helyet foglalna, mint a belőle keletkező gáz (CO2) - de ez is csak kémia...

Szép az elvégzett munka és remek az eredmény, gratula hozzá, de bődületeseket nem kéne írni, anélkül is elismerésre méltó...
(#) kissrobchy válasza amper_vadász hozzászólására (») Szept 13, 2011 /
 
Kedves Vadász,

Kérlek, hogy tiszteld meg a megszólaló társainkat azzal, hogy nem pimaszkodsz a tudásukra apellálva.

A dolgok amikről itt "beszélgetünk" a fércelődő stílusodtól (néha) mentesen is nagyszerűek.

Viszont ahogy az imént BIG is megszólított... fogd vissza kérlek a mellébeszélést és csak a száraz tényeket vetítsd ide légy szíves.
Kérlek. Köszönöm kedvességed és türelmed, valamint gyakran segítő írásaid.

Egyéb...:

Meg tudnátok mondani(bárki), hogy ha a hőcserélőben "több száz" °C-os gőz keletkezik, akkor miért nem olvad el a gumicső amit a csövekre kötnek?
Megmérte már valaki, hogy pontosan(!) mekkora hőmérsékletű a csőben a hőcserélő utáni vízgőz?
Elméletileg tudom, hogy "több száz" °C-os kellene legyen, de tuti, hogy sikerül neki?

Köszi,
Üdv,
Robi.
Következő: »»   54 / 87
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem