Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Ki mit épített?
Ez a téma ha úgy tetszik a mi "kiállítótermünk", nem pedig a ki mit csinált volna másképpen, mások helyett, és legfőképpen nem javítós téma.
Minden készüléknek van saját témája, ott kell kitárgyalni a részleteket!
FONTOS! A kapcsolási rajzok keresésére is van saját téma, ott keressetek rajzokat!
Azt a mindenit de jó kis kütyü! Pontosan ilyet szerettem volna fejleszteni, de a PIC-es tudásom leragadt a hangerő szabályozásnál, így nem jött össze, a tiéd nagyon klassz!
Elkészült a Led Interesting Table! Igaz csak 1 Fotoellenálás található benne ( olcsóbb verzió) Található benne 15db piros Led 1db 4017 Cmos Ic és egy Ne555 + egy Alkonykapcsoló! Ja és 2db 2200µF kondi a halványodásért! Íme a videó:LED Interesting panel
Csak nem bírtam kivárni a holnapot hogy napfényben fényképezzem le mit haladtam.
A csengő kapott egy merevítést mert kicsit mozgott-előre hátra ha hirtelen megrándult vagy megrázkódott az autó. Most már nagyon stabil. Az elektromechanikus motortér-zár is kipipálva, vagyis annak mechanikája. Nagyon nehéz volt bejátszani hogy a motorháztetőről lelógó csavaranya pont a központizár-motor által mozgatott rúd előtt legyen amikor le van csukva a motorháztető, de csak sikerült. Főleg azért volt ugyebár nehéz, mert ha lecsukom a motorháztetőt akkor nem férek hozzá semmihez... A motort vezérlő elektronika (immobilizer) illetve a zárrudat és a motort mechanikusan összekötő huzaldarab még hiányzik. (Utóbbi elkészítése jóval egyszerűbb. ![]() Illetőleg az egészet lefújtam szép piros festékkel hogy ne rozsdásodjon és hogy jobban nézzen ki. Pont pirosat sikerült találni úgyhogy tök jó mert így megy a fényezéshez. Nagyon reméltem hogy a festék nem ront a csengő akusztikáján. ![]() A következő lépés a bicskakulcsos központizár-vezérlő beszerelése illetve az immobilizer és az ablakemelő komfortmodul leprogramozása. ![]()
Nem rossz ! Bár , elég vicces ötlet ez az egész.
![]() Várok már valami elektrósabb munkát is tőled (minden nap nézem a lapodat). Csodás kapcsolásokat szoktál összerakni, precízen ! Üdv
Nagyon sok munka lehet egy ilyen tiszta motortér összehozása
![]()
Mindenki ezt dicséri, de a brigéciol, egy kis kefe és a gőzborotva csodákra képes.
![]()
Mindez jól jöhet, de ezektől sokkal fontosabb a "szándék", mert a nélkül nem megy. (Én még sosem takarítottam a motorteret, sőt az utastérben is másra szoktam bízni a feladatot.)
Igen, számítógépes technikát használok...(Photoshop....FrontDesigner)
De ez itt OFF! ![]()
Üdv, ez nagyon szép munka, csak azért arra vigyázz hogyha netalán ez az imobilizeres akármi, elromlik vagy emiatt az autóban valami meghibásodik, és netalán ez a motor "munkáját" fogja gátolni, és elviszed a kocsit szervizbe a szervizes (mert nem fogol tudni rájönni a hibájára)mesterember nagyon fog neki örülni.
![]() (Tapasztalatból mondom, autószerelő vagyok és szervizben dolgozom, és már volt pár ilyen problémás autó hogy a gazdája otthon beszerelt imobilizert és egy idő után az megbolondult és az autó nem ment elhozta a szervizbe és a főnököm kereste a hibát , hogy a kocsi miért nem gyúl stb. és amikor "kicibálta" belőle a gazda által beszerelt imobilizert a kocsi hibátlanul működött) Nem sértésként, irom ezt csak gondoltam megosztom veletek. ![]()
Jó ötlet nagyon, egy dolgot javasolnék a bicskakulcsos őrülettel szembe, csak annyit, hogy ha az elektronika spy gyártmány, akkor készülj fel a leggagyibb cuccok között az attól még gagyibbra, sokat tud ugyan a leírás szerint, de mechanikailag maga a kezelő brutálisan gagyi, az elektronika pedig szeret meg-meg hülyülgetni. Persze ha más márka, akkor nem szóltam. Egyébként az ötlet nagyon klassz.
Gratulálok, jó lett! Azért - ne legyen, de az ördög szeme karikás, hiszen nem alszik! - a szervizes dolgokkal, amit Demcar fórumtárs írt, vigyázz tényleg!
(Egy akna nyilván sokat segített volna a beállításos dolgoknál, de ez Pesten nem olyan könnyen megvalósítható, tudom.)
Nem rossz, szokás szerint ledes cucc + az elmaradhatatlan video
![]() A városunkba most cserélték le a közvilágítást led-esre, nincs véletlen közöd hozzá? ![]()
Lehet, hogy lemaradtam valamiről, közpzár moci nyitja a motorteret, de mi van, ha lemerül az akksi?
Attól hogy a benzinpumpa vezetékét megszakítom egy relével, nem romolhat el szerintem az autóban semmi. Ez ugyan az mint ha kifogyna a benzin.
Doncso: Más márka. ![]() Frankye: Végülis úgy oldottam meg hogy kivettem a csengőt és a motorháztető elejéről lecsavaroztam a kis hűtőrácsot amin az S-betű van. Így viszonylag jobban sikerült hozzáférni, de így is nagyon nehéz volt... Behajlítottam nagyjából aztán felcsavaroztam a motorháztetőre, lecsuktam és az ujjammal megpróbáltam kitapogatni hogy merre kell még hajlítani a vasat. Aztán lecsavarozni, be a satuba, kalapálás, majd visszacsavarozni és újra tapogatni. Elvoltam vele egy jó darabig. Amikor aztán jó lett akkor gyorsan odaragasztottam a nagy anyát pillanatragasztóval, aztán jöhetett végre a hegesztés.
Jogos kérdés. Saját aksija lesz. Vagy ha netán lemerülne akkor a szivargyújtóba beledugok egy 12V-os akkumulátort.
Mondjuk, az sajnos arra nem megoldás, ha a zármotor adja meg magát.
Idézet: „Elvoltam vele egy jó darabig.” Nem csodálom, csak a türelmedet! ![]()
Ilyen formán mi van ha nem csinálja meg motorosra és elszakad a nyitó bowden? Mindenbe lehet hibát találni ha keresed.
Jó lett ez gratulálok. Csak már valami elektronikus hiányzik tőled
![]() üdv
Köszi! ÁÁ Dehogy
![]()
Hát érdekes egy project. De szerinted az a laposvas megakadályozza a kinyitást ? Egy erősebb kigyúrt állat megrántja felfelé, és elgörbül, nem ? Másrészt meg a suzukiban az a jó, hogy kevés ilyen bizbasz van benne, ezért megbízható, miért kell ezt a koncepciót elrontani ?
Szerintem teljesen feleslegesek ezek az utólagos extrázások, eladáskor nem kapsz érte pénzt, max arra jó hogy gyakorolod a bütykölést. Meg minek ez a villogás a bicskakulccsal ? Attól menőbb lesz a verda ? Félreértés ne essék nekem is régi suzukim van, szeretem is, de én inkább a gyári állapotra törekszem.
Ez a hiba az én 30 éves autómon még nem fordult elő. Zár motorból ritkaság, az ilyen idős, főleg a naponta használt gépekben. Egyébként nem keresem a hibát, hanem elvárom a napi használatbani működést.
![]() Idézet: „Egy erősebb kigyúrt állat megrántja felfelé, és elgörbül, nem ?” Ahhoz nagyon-nagyon erősnek kell lennie. A fényképen nem látszik de elég vastag és erős az a vas. És mivel a motorháztető elején van így kisebb erő is hat rá. De persze, nincs 100%-os védelem. Arra viszont elég hogy a sok szenvedés után tovább sétáljon és inkább a következő autót viszi el. És mivel teljesen egyedi, így nincs is rá felkészülve. Idézet: „Másrészt meg a suzukiban az a jó, hogy kevés ilyen bizbasz van benne, ezért megbízható, miért kell ezt a koncepciót elrontani ?” Ettől ugyan annyira megbízható lesz az autó, pontosan ugyan annyira nem fog ott hagyni az út szélén mint eddig. Idézet: „Szerintem teljesen feleslegesek ezek az utólagos extrázások” Szerintem pedig nem, és köszönöm hogy ezt a véleményemet tiszteletben tartod. Ha felesleges lenne akkor nem árulnának riasztókat meg immobilizereket. A csengő más tészta, az egyszerűen csak kell! ![]() Idézet: „eladáskor nem kapsz érte pénzt” Hát ez aztán egyáltalán nem volt szempont a kitaláláskor! ![]() Idézet: „Meg minek ez a villogás a bicskakulccsal ? Attól menőbb lesz a verda ?” A bicskakulcs azért tetszik mert kisebb és egyben van a kulcs és a távirányító, nem pedig egy kulcscsomón fityegnek. Ja és nem szúrja ki a kulcs a farmerom zsebét. Illetve azzal a bicskakulccsal amit beszerelek, azzal a csomagteret is nyitni lehet.
Mindenki úgy játszik a saját autójával ahogy akar. Szerintem ez nem baj.
![]()
Persze, megértem, a csengő az nekem is tetszik.
Hmm, az én kulcsom is nyitja a csomagteret, mi ebben a különleges ? ![]()
Nekem tetszik! Én is hasonlóan vagyok, eddig minden autómba magam szereltem be egyéb kiegészítőket. Nekem még semmi gond nem volt ezzel. Különben is, a kreativitást, a munkát, és az eredményt kell nézni! Gratulálok!
![]()
Volt pár marék (~2000 db) ömlesztve tárolt zener diódám, a legtöbbjén emiatt már lekopott a jelölés, úgyhogy építettem egy AVR-es, 7 szegmens kijelzésű vizsgálót, ami kijelzi a letörési feszültségüket (max. 39V-ig) Úgy néz ki, szépen működik. Saját tápot nem kapott, külső 40V-ról táplálom meg.
Szép ! Mivel csináltad a kijelzőknek a helyet?
![]()
Köszi!
![]() |
Bejelentkezés
Hirdetés |