Fórum témák
» Több friss téma |
Hello! Elöször is köszönöm a segítséget! Csináltam még egy képet amin probáltam olyan képet csinálni,hogy jobban látszanak a vezetékek!
Hello! A többi vezetékröl is tudnál valami? üdv
Igen. A lilák szerintem a villogókra. Fekete és piros áram. A szélső kéket próbáld meg a szirénára(+ fele), sziréna negativját meg valamilyen csavarhoz rögzíted. A többi megmaradt pedig a központizárhoz megy majd (6 szál). Abból 3 a nyitáshoz 3 pedig a záráshoz. Azzal szenvedtem én is egy darabig amíg sikerült jól bekötnöm. Bal ajtónál kikerestem hogy melyik szál jön a központi motorjától. 2szál érdekes. a nyitás és zárás. A nyitás szálra van 3 vezetéked. Abból 1 test. A motortól jövő szálat elvágod és az egyik felére az egyik vezeték a másikra a másik szál vezeték. Remélem érdted. Zárásnál ugyanígy egyik test másik kettő az elvágott záró szál közé kell egyik másik felére. Csak ilyenkor jönne jól a kapcsolás, vagy kisérletezés... nekem is 2biztosítékom kiment mire sikerült rendesen bekötni. Először kösd be az áramot, villogókat, szirénát, és utána jöhet központi. Ott először negativokat keresed meg utána pedig megnézed hogy ha megnyomod a nyitás gombot akkor melyik két vezeték kap áramot. De a bekötés nem biztos hogy pontosan igy megy mert attól is függ milyen a kocsi. Amerikai, europai, ázsiai, vagy pneumatikus központija van-e (mecska,audi).
Hello! Köszönöm szépen a segítséget,most sajnos nem tudom csinálni,mert szakad a jeges eső! Mégegyszer Köszi!
Most Probálam,de a 6 szál-ból egyikből sem jön áram!
Jah még annyi,hogy Opel Vectra A-m van!
Minden szálnál próbáld meg megnyomni a zsitás vagy zárás gombot a távirányítón. Csak akkor kap áramot 1 pillanatra. Villogók kapnak olyankor áramot? Csak azért kérdem, hogy a távirányító biztos jó-e? Meg a vezérlő is. Azért is mondtam, hogy először azokat kösd rá. Nem kell rögtön autóba bekötni. Próbálkozhatsz egy égővel is. Nekem Fiat Bravom van,szval europiai mind2.
Ok,majd kiprobálom,de most az irányjelzőket villogtatja,hangot ad,már csak a központi van vissza!
A 6 szál 99%-ban 2db 1 morzés (váltóérintkezős) relét takar. 3 szál a nyitáshoz, 3 a záráshoz. Alapból, belül semmi nincs rákötve, se test, se +12V. Neked kell majd bekötni.
Annyit tudsz mérni, hogy a 6-ból 2-2 zárlatban van alapból. Amikor kapcsolsz, akkor az egyik oldalinál ez a zárlat megszűnik és ebből a kettőből az egyik és a kimaradt harmadik közt lesz zárlat, de csak egy pillanatra, aztán visszaáll. Másik irányba működtetve a másik 3 szálnál ugyanez. Ha megvan, hogy melyik a 3 szálból a közös pont, akkor már be lehet kötni. Üdv Inhouse
Hello! Köszi szépen a segítséget! Üdv:Zoli!
Hello! Valaki meg tudná mondani,hogy az opel vectra A-ban a központi zár főmotorjánál melyik színű a nyitó és melyik a záró szál! Segítséget elöre is köszönöm!
Nekem a Bravóhoz volt Service Manual-om, amibe benne volt a vezetékek színe, így könnyű dolgom volt, de azért leellenőriztem hogy biztos az a szál-e, ami a könyben van. A vezetékbe beleszúrtam egy vékony tűt, rátettem a próbalámpát és amikor zárt vagy nyitott a központi, akkor villant. Opelnál nem tudom mennyire macerás levenni az ajtóburkolatot, mert akkor látnád, hogy melyik szál jön a központi motortól. Vagy van egy központi vezérlő egység is. Nekem az a kesztyűtartó mögött van. Oda is rábirod kötni. Vagy próbálkozz kérdezni az Opel Fórumon
Helló
Egy META M87ARC P tip. autó riasztó bekötési rajzát keresném. Ha valaki tud kérem segítsen. előre is köszönöm
Clipper 101 auto riaszto bekötési rajzát keresem megköszöm a segitséget. *
Sziasztok!
Ne haragudjatok ha már volt ilyen kérdés de nem találtam a választ.Több mindent fogok kérdezni,szeretnélek megkérni titeket hogy válaszoljatok.Előre is köszönöm szépen.Thunder ca 106 ról lenne szó.Bekötöttem de automatán ujrariaszt,ezt a funkciót szeretném kiiktatni,amihez a kulcs érzékelést kéne bekötnöm a risztohoz kapott relével.relé:hke cma31-b= 86 fehér,30 vastagzöld,85 sárga,87 vastag zöld,a sárga és fehér vezetéket egy ellenállás is össze köti.Kérdésem az lenne a mellékelt rajz alapján hova kéne ezt bekötnöm hogy legyen kulcs on meg off mód mert ha ezt megcsinálom akkor elvileg kikapcsolhatnám hogy kpzár nyitás után 30 ms el ujra élesitse a riasztót.azt szeretném elérni hogy nyitott állapotból ne kerüljön vissza zártba csak akkor müködjön a risztó ha én yomok egy zárást.köszönöm válaszotokatBővebben: Link
A relé a gyújtástiltáshoz kell, neked az ACC lábat kell bekötnöd, ahhoz, hogy programozni tudd. Keresel a kormányoszlop alatt egy szálat, amin 12V van, amikor elfordítod a kulcsot (nem indítózás közben).
Üdv Inhouse
Így van. Egy tipp: Nekem a szivargyújtó van úgy bekötve, hogy csak gyújtáskor van benne áram, én oda kötöttem, egyszerűbb volt, mint kiméregetni a kormánynál.
Sziasztok !!
Olyanban szeretném kérni a segitségetek hogy egy opel asztra f 98-es riasztolya el felejtette a távirányitokat mind a ketönek elözöleg le merült az elem vettem új elemeket de meg sem moccan!! Hogy lehet ujra programozni ?
SZIASZTOK SZERETNÉK SEGITSÉGET KÉRNI VAN EGY RHINO HT18 RIASZTOM SZERETNÉK KÉRNI HOZÁ EGY KAPCSOLÁSI RAJZOT KÉRNI KÖSZÖNÖM SZÉPEN ELÖRE IS
Oké, de miért kiabálsz? (csupa nagybetű...)
A mondatok tagolására írásjeleket használj!
üdv segitség kellene opel astra f 1.4i utolag beszerelt gemini 1160 riaszto kikötéséhez
a relék mentek tönkre benne most nem indul az auto sos ben kellene kapcs rajz mit kössek ki és hol
A rajz nem segít, ha nem tudod mit szakítanak meg a relék.
Akkor az indítás tiltásod is bent maradt! Ismerős, sokat szenvedtem ilyen hibával, egy 100-as szivar audin (2000-es, 5 hengeres, benzines, k-jetronc befecskendezés, stb..). Csak ott a baj az volt, hogy haver szétkutyulta az egészet, csak vezetékek lógtak, se relé, semmi, és másik riasztórendszert kellett bekötni.
Előbb jó tisztába lenni, hogy a indítás tiltás reléje mit kapcsol. Ha elfordítod a kulcsot, akkor ugye ráadod a gyújtást, ha tovább fordítod, indítózol. A gyújtás kapcsolóra kötve van egy relé, ez kapcsol direkt áramot az indító 50-es pontjára. Ha elfordítod a kulcsot, akkor hallhatod is, hogy kattan a relé, de nem indít. Itt kell keresgélni, ki kell kötni a tiltó relét! Jó játék lesz, ha nem tudod melyik, mit kapcsol. Próbáld meg próbalámpával kimérni, hogy melyik a gyújtás. Segítségként még annyi, hogy néd végig a riasztódból kijövő vezetékeket, általában csak egy-két relé van a dobozon kívül, az egyik lesz a tiltásod, azt kösd ki! Üdv.: Jax
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Van egy 97'-es Opel Vectra B amiben utólagos riasztó van bekötve. (Trax Silver Light) ami rendben működik nincs is vele baj. De a múltkor bedöglött a centrál vezérlőm és mint utólag kiderült abba is volt beépítve egy riasztó ami valószínű nem működött és nem is volt hozzá távvezérlőm. Kicseréltem az egységet ugyanarra a típiusra (Megamos QM jelölésű) most már megy a központi, de sajna a gyári riasztó is így amikor kikapcsolom az utólagost, a gyári nem kapcsol ki, és amikor kinyitom az ajtót akkor vonyít a duda ezerrel és csak gyújtás ráadásra kapcsol ki. Kérdésem az lenne, hogy van egy fekete kábel a gyári riasztónál a több szálas csati legszélén ami el van vágva, az mi lehet? A másik kérdés, hogy rá lehetne-e aplikálni a gyári riasztót az utólagos riasztóra, hogy az utólagos kapcsolja a gyárit is? Vagy melyik vezetéket kellene elvágnom a gyáriban, hogy a riasztó ne aktiválódjon, de a közpotni zár és a komfort zár megmaradjon. Remélem tud valaki segíteni. Előre is köszönöm.
Sziasztok segítséget szeretnék kérni egy thunder ca-103 riasztóban hogyan kell a csomagtér nyitást bekötni?
Sehogy se jövök rá.
Sziasztok!
Én is csak segítségkérésért ugrottam be, hátha valaki jártas a dologban. Az autómban -valószínüleg utólag beszerelt- Avital riasztó van -távirányító alapján. A riasztóhoz találtam egy kicsi beépített rejtett kapcsolót on-off állással. Szóval a távirányítóval a központi zár mindig működik, és a riasztó bekapcsolását is jelzi, de a riasztó nem működött. Majd később valami egyéb javítás után a riasztó is működni kezdett... egészen a múlt hétig. Ugyanis át lett kapcsolva a kicsi kapcsoló, majd vissza, de a riasztó már nem működik. Ilyenkor állandóan világít a visszajelző LED. Tud valaki kapcsolási rajzot? Vagy mit kapcsol a kapcsoló? Esetleg hogyan aktiválhatom újra? Üdv. Fec
Szia!
Én még csak tanulom az autóelektronikai műszerész szakmát, így 100%-ig ne vedd biztosra amit mondok, nézz utána te is! Az a fekete kábel, valószínű vagy test, vagy a vevő antenna lehet. Keress egy pozitívot, és egy izzóval mérj rá a vezetékre. Ha világít, akkor az test. Egyébként az ilyeneket úgy csinálják meg, hogy nem nagyon lehet beleturkálni egy hétköznap embernek. Próbáld meg kikeresni, mi az, ami kapcsolhatja a gyári riasztódat, és relézd rá az után építettet, hogy az ki-be kapcsolhassa a gyárit. Vagy esetleg megpróbálhatod azt is, hogy kikötöd a gyári vezérlését. (készítesz kapcsi rajzot, vissza nézed, mi, miért működhet, és kikötöd) Én a biciklimre így alakítottam át egy fixkódos távirányítós riasztót, csak ott egy plusz érzékelő bekötése volt a feladat. Szétszedtem, készítettem kapcsolási rajzot, megkerestem mi vezérli a beépített piezo érzékelőt és annak a műveleti erősítőnek a bemenetére egy diódával leválasztva bekötöttem egy mikrofonos érzékelőt, amit az ülésbe dugtam. Ha ráültek, riasztott... Hasonlóképp te is megoldhatod! Én előbbit javaslom, relézd be valahogy! Keress egy pontot ami ki-be kapcsolja a gyári riasztót, és egy relével kapcsolgasd! Vagy vegyél egy újabb vezérlőt. Üdv.: Jax
Van egy narancssárga "Csomagtér kapcsoló (-)". Ez ad testet pár másodpercre, ha a távirányító nyit gombját sokáig nyomod, viszont nem bír el egy elektromágnest.
Én úgy csináltam, hogy beraktam egy elektromágnest (solenoid) a csomagtartó ajtóba, ami kinyitja a zárat. Nem emlékszem már pontosan, de vagy adtam neki áramot (+12v), a testet pedig egy relé kapcsolja neki, amit a riasztó narancssárga vezetéke kapcsol, vagy testet adtam neki, és a +12v-ot adta a relé, de szerintem az utóbbi.
nekem is van elektrómágnesem, ha jól értelmezem akkor ugy kellene bekötni hogy narancsságra a test, a piros /fekete kellene 12 v ra berelézni hogy amikor a piros feketén jel jön akkor a relé kapcsol és nyilik a csomagtérajtó.
jól értelmeztem? |
Bejelentkezés
Hirdetés |