Fórum témák
» Több friss téma |
Akkor én még elég fiatal vagyok, mert még nem hallottam.
Balkezesek tanuljanak meg jobbal dolgozni. Azért kell a bal kéz használatát elkerülni, mert a szív, aminek működésébe belezavarhat egy esetleges áramütés, rendszerint bal oldalon van.
A végén még szigetelő ruhát húznak rá áramtalanítás helyet, ez nekem már sok.
A fázis nem demokratikus, szegregációt alkalmaz. Az a lényeg osztom a véleményed.
Nekem már régen sok.
Akkor mostmár te is elmondhatod, hogy villanyszerelő vagy.
Ezek után a váltó, keresztváltó jön, és PhD villanyszerelő fokozat.
Ügyes vagy, gratula.
Elcímezted, de igazad van. A kereszt kapcsolót is szétszedi, utána beköti. Láttam külselyét, megnézem belselyét is. Holnapután meg pakson lesz karbantartó.
Háát lehet Einstein is későn érő típus volt.
Általában a balkezesek a szerszámot a bal kézben tartják. A szerszám szigetelt legalább 1000V-os feszültségre. Tehát a jobb kéz az ami veszélyben van esetleges feszültség érintésekor.
Elkészült majdnem teljesen az almérő amit építettem 3 fázisú óra felhasználásával. Már csak majd egy kismegszakítót kell szereznem és felszerelnem és szinte kész is vagyok vele. Már csak annyi kérdésem maradt, hogy ez így mennyire biztonságos? Kellene valami módosítást még eszközölni?
Majd raksz fel képet a hátuljáról is? Én kíváncsi vagyok rá Amúgy szerintem szép munka.
Parancsolj, itt van 2 kép a hátuljáról:
Színjelölések: fekete: bejövő fázis barna: elmenő fázis kék: nulla zöld-sárga: védőföld
Szia! Egy pici javítást ajánlanék hozzá:
- a vezetékeket és a sorkapcsot rögzítsd, mert látom hogy a csavarok igen csak hosszúak lettek, felszereléskor nem látsz mögé és fenn áll a veszélye hogy vezetéket csípnek oda, vagy hozzáérnek a sorkapocshoz.
Esetleg még ha szeretnél egy pár forintocskát költeni rá, szerelj rá egy 2 modulos "FK" táblát, amiben elfér az automata és még 2 sorkapocs is (sínre pattintható) így nem is kell a hátulján a kötés és az automatának sem kell sínt meg fedőt "faragnod"
üdv.
Meglesz, de előtte szereznem kell 1m hosszú olyan tömör vezetéket ami elbír 20A-t kékbe, feketébe meg zöld-sárgába is, mert itt néhány vezeték 1000W-os fémhalogénlámpa működésekor melegszik rendesen, de érdekes módon ezt 1800W-os hőlégfúvónál nem tapasztaltam, így ezért kicserélem ezeket vezetékeket, hogy a melegedést megszüntessem.
Na azt hívják meddő teljesítménynek! De egy szakemberrel is fel kéne venned a kapcsolatot, mielőtt valamit fel nem gyújtassz. A villany nem játék. Szaktudás nélkül nem illik vele játszani.
Sziasztok!
Szerintetek,ha egy agregátor motor tengelyére rákötök egy 400 W-os villanymotort,akkor képes leszek leszedni róla 1700 wattot ami az oldalán szerepel,tehát 400wattból ki tudnék e termelni 1700et?
Tudnál példát mutatni, hogy milyen "FK" táblát vegyek? Kisméretű kell mindenképp, hogy ráférjen a konnektor mellé. Egyébként 3 fázisú 16A-es biztosítékot gondoltam hogy még szerzek neki, ami a bejövő fázist meg a nullát is lekapcsolja.
Már ne haragudj, de ezt mégis hogy gondoltad?
De ha sikerül, akkor gyorsan védesd le és gazdag leszel. ha kicsiben működik, akkor működik nagyban is!
Szerintem elég egy egyfázisú az óra elé
2+f dugaljra nem adunk 20A-t!!!
Át fogom nézetni szakemberrel mielőtt tényleg használni is fogom. Tudom, hogy a villany nem játék. Én elektronikai technikusit tanultam, ahol csak annyit tanultunk a villanyszerelési részből, hogy: nyomógomb bekötése, mágneskapcsoló öntartása, időrelé bekötése, késleltetett húzás. Nagyjából ennyit tanítottak az iskolában a villanyszerelési részből nekünk. A melegedő vezetékek kétlem, hogy elbírnak 6A-t, így azok cserélve lesznek olyanokra, amik elbírnak 20A-t is lazán. A villanyszerelésből van egy kevés szaktudásom ami a fentebbieken felül még a fénycső, higanylámpa, nátriumlámpa, fémhalogénlámpa (D1 és D2 változat is), villanyóra valamint a kismegszakítók bekötésére terjed ki, de hogy mi szabványos és mi nem arról nem tanultunk semmit. Éppen emiatt, át fogom nézetni az egész "készüléket", hogy mit és hogyan változtassak rajta, hogy szabványilag megfeleljen amennyire csak lehet.
Nem mondtam egy szóval sem, hogy 20A-t akarok ráadni, hanem csak a vezetéket cserélem ki olyanra, ami lazán elbírja a 20A-t. Ez a vastag vezeték főleg 2000/220-as fémhalogénlámpák tesztelése esetén mindenképp szükséges.
Ez attól függ, hogy az aggregátor motorja milyen gyorsan forog amikor eléri a megadott adatokat. Ha az a motor képes akkora fordulatra, mint amekkora az aggregátoré akkor nem lehetetlen, de ha nem tudja elérni, akkor viszont kétséges.
De mondjuk ha ezt az egészet egy konnektorba dugod (asszem így írtad még régebben) és ahhoz a konnektorhoz 1,5-ös mcu megy, akkor utána hiába teszel 2,5-öst mondjuk, ezt is nézd majd meg
Persze megnézem, de itt most csak annyi probléma merült fel csupán, hogy 1000W-os nátriumlámpa vagy szintén 1000W-os fémhalogénlámpa működtetése esetén az összes bekötött ( 5 db) vezetékből 2 darab melegszik, mivel vékonyabbak a többinél. Nem a 3-eres vezeték melegszik, hanem a mért konnektorba menő vezetékek (fázis meg a nulla) melegszenek, mert azok vékonyabbak a többi vezetéknél. Ezért ezeknek a cseréjét fogom mindenképp megcsinálni amikor majd felszerelem a kismegszakítót is rá. Addig nem fogom használni az elkészített mérőt amíg ezeket meg nem csináltam és nem nézettem át szakemberrel.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |