Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Ez jó lenne nekem is de nekem nincsen másik szivargyújtó
Másik szivargyújtót próbáltál rákötni?
Akkor ki lehetne zárni melyik irányba kellene tovább menni.
Ha sehogy nem sikerül, akkor lehet azon az egyszerű módon is, hogy fogsz két szál drótot és egy biztosítékon keresztül az akkutól behúzod a csatlakozóig. Az tuti működik.
igen próbáltam nem működik azzal sem
Én mint egy nem hozzá értő ember megtudom találni a test hibát? Hol keressem?
Nagyon egyszerű. Fogsz egy jó darab (kb50-80cm) vezetéket és egy biztos negatív pontra (testre) tested a végét. A vizsgálni kívánt fogyasztóra teszed a másik végét, természetesen nem oda ahová a fázis is megy mert akkor szikrázik (jó esetben)
Ha műxik akkor testhiba volt mivel Te adtál neki testet mesterségesen. Ha ez volt a baj akkor keresel egy olyan csavart ami a kasztnihoz csatlakozik és onnan adod neki és elvileg már kész is.... Nem tudom mennyire voltam érthető? Ez egyébként az egyik legsunyibb hiba. Itt (is ) tudnak a villamossági szerelők sokat szakítani a laikusokon.
Érthető kipróbálom holnap és jelzem hogy mi történt.
Köszönöm az eddigi segítséget.
Na megnéztem és van test de energia nincsen
Magnótól loptam a fázist és a szivargyújtótól a testet és működött tehát test van. Fázis probléma lesz. Valami megoldás?
Akkor a szivarosod lehet sz.r Az enyém is + döglött valami francia van benne most. Igaz nem olyan csatis mint a Skodáé de kis átalakítással műxik. Pár száz ft. Hol vagy helyileg?
A próbát is a szivaroson keresztül csináltam így gondolom hogy jó. Relé nem lehet probléma? Gesztely (Miskolc)
ja még annyit hogy a relét kivehetem a foglalatból? Meg nézném Hogy a vezetékek rendbe vannak e rajta.
Az az igazság hogy fogalmam sincs milyen reléről beszélsz.... De elvileg a relék szétszedhetők. Én is szedtem már szét, (ill. a műa.borításra gondolok) és megcsiszoltam (500-as vizes csiszolópapír) az ablaktörlő intervalum relét. Azóta jó.
Na a szomszédnak volt multimétere
Annyit meg tudtam nézni hogy a szivargyújtó => relé között jó a vezeték, relé => bizti jó, Szivar => relé között semmi ebből gondolom a relé adta meg magát. Jól gondolom? Relére az van írva 141 951 253 B
Hát meg kéne mérni, hogy a relé kap-e egyáltalán vezérlést... Ha nem, akkor vagy az a vezeték szakadt, vagy a vezérlőszámítógép kimenete, ami kapcsolná, meghalt.
Ha kap vezérlést, akkor megmérni a kapcsolt érintkezők között a feszültséget. Ha ott 0V esik a relén, akkor a relé "vezet", ha nagyobb, mint 0V, akkor a relé meghalt.
Szia!
Az a relé egy sima ún. "kürtrelé", 40A-es verzióban. Az aljzatában a 30-as és a 87-es lábat egy vezetékkel összekötve ha megjelenik a delej a szivargyújtódnál, akkor jó eséllyel ő a hibás. üdv: hp
Üdv mindenkinek!
Most "találtam rátok"! Az lenne a kérdésem,hogy az octaviámban( 2004 1.4.16v)ben a felkapcsolva felejtett lámpa jelző hang nem működik! Néha hallom,de nagyon ritkán! Van valakinek esetleg valamilyen ötlete,hogy mi lehet a gondom!? A válaszokat előre is köszönöm!
Ez a figyelmeztető hang honnan kap jelet,ill a hangszórója merre van?
Ha tippelnem kéne, akkor azt gondolnám, hogy az óracsoportba van beépítve, és a központi számítógép vezérli...
Ajtói mikrokapcsoló, vagy komfortelektronika.
Hello!
A szuperszámítógép kimenetét merre keressem? Na meg melyik vezeték megy oda a relétől? A V -méréséhez mire kell állítani a multimétert? Bocs de a szomszéd elutazott és csak a szálszakadást mutatta meg rajta.
Hm kifogom próbálni ezt is és jelzem. Köszönöm!
A relét kéne megnézni. Kiszeded, megnézed feszültségmérővel (Volt méréshez V állásba kell kapcsolni a multimétert, ha van hullámjeles meg egyenesvonalas V, akkor az utóbbi kell neked), hogy a lábaira (a foglalatban a helyére) jön-e a vezérlés (85 és 86 között). Ha nem, akkor szomorkodás következik.
Ha igen, akkor rövidrezárod a relé helyén a foglalatban a relé által kapcsolt áramkört (30 és 87) valami combos vezetékkel, ha ekkor lesz szivargyújtód, akkor a relé jó eséllyel kuka. Ha már vezérlés sincs, akkor az vagy vezeték, vagy leginkább számítógép lesz. Ha rövidrezáráskor sincs szivargyújtó, akkor az a relé és a szivargyújtó közötti vezeték lesz. A relének valami ilyesminek kéne lennie: http://www.ebay.co.uk/itm/vw-volkswagen-no53-multiuse-fan-fuel-horn...352952 A relé vezérlését végző számítógép szerintem abban a dobozban lakik, aminek az oldalán levő lukakba a relé bele van dugva.
Szia! Valoszínűleg Delta 1-nek van igaza, a zárbaépített mikrókapcsoló hibája tipushiba.Üdv!
Sziasztok! Konkrétabban nem tudnátok segiteni!? Szeretném megcsinálni,mert hál'istennek sikerült egyszer rajta felejteni!
Én szívtam vele azért írok. Vettem egy gagyi jelzőt és ráraktam a biztire. Az jó.
Az lesz valószínű! Valamelyik nagytudásu ugy lesarkalta az ajtózár csavarját,hogy egész nap szívok a kivételével!
Melyik a biztositékja? Illetve mennyibe került az a jelző??
Ha a mikrokapcsolóra gondolsz annak úgy tudom nincs. A zárhoz nehogy imbuszkulcsot használj mert az nem jó. Torx kulcs kell és olyan méret hogy a mezei készletekben nem mindíg van olyan. Szerintem fölöslegesen szedek ki ha csak a világítás hangjelzés a gond.. Jobban jársz a külön csipivel. Sokkal egyszerűbb.
Az lesz! Külön csipogót rakok! Azt hova kell kötnöm? Melyik biztire?
Húúú Te meg nem mondom.... de holnap megnézem ha el nem felejtem.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |