Fórum témák
» Több friss téma |
Köszi a képeket.
Hibátlan megoldás a drótos...
Tulajdonképpen működik, spanolni is tudtam a bovdenen...
Üdv Inhouse
Sziasztok!
Van egy központizár vezérlős riasztóm, ami ha ráadom a gyújtást lezárja az ajtókat, ami nem is baj, de ha be akar valaki szállni le kell állítanom az autót, mert távirányítóval nem tudom nyitni. Gondoltam valahova beiktatok egy kis időzítőt, ami mondjuk pár másodpercre blokkolja a zárást. Csak nem tudom hova illesszem. Magához a zárójelhez vagy a gyújtáskapcsoló jeléhez. Van még egy olyan gondom is, hogy nekem nem kell hangjelzés nyitáskor, záráskor, de a riasztó leírásában nem találtam olyat, hogy ki lehetne kapcsolni. Megoldható ez? Bővebben: Link
Kevés riasztóban van központi zár vezérlő. A régebbiekben csak 2 vezérlő kimenet volt a már meglevő kp zár vezérlőhöz illesztendő (mint a tiedben), az újabbakban 2 relé, amivel már a motorokat is lehet akár kapcsolni, de az sem kp zár vezérlő még...
Miért kellene távirányítóval kinyitni? Jár a motor, tehát ott ülsz a vezetőülésben, felhúzod a gombot és kinyílnak az ajtók... Ha nem lehet kikapcsolni a hangjelzést, akkor van itt kapcsolás a sziréna elé, ami egy kis késleltetéssel indul, hogy a csippanások kimaradjanak. Üdv Inhouse
Én relének néztem azt ahova az a 2 drót megy, de majd akkor jobban megvizsgálom.
A belső nyitók el vannak törve és egyszerűbbnek látom ezt a megoldást, mint beszerezni újakat. Meg nem nyílnának fel a gombok, mert csak 2 vezeték van bekötve. Bár akkor, ha van ilyen csatlakozás azon a dobozon, akkor lehet ezzel kellene játszani, 2 kis gomb elhelyezésével. Csak nem fogja felülvezérelni a riasztó jele, hogy zárja vissza? Késleltetésre nem is gondoltam, köszi!
Tudsz rakni 2 gombot is, és azzal nyitod/zárod.
Üdv Inhouse
Na megnéztem. Egy kis dobozkába megy bele, amiben 2 relé van és pár smd alkatrész.
Összesen 6 csatlakozó van rajta: Bal, jobboldali motor Gnd +12V és 2 csatlakozó ami a riasztó felől jön. Nem tudom bekötni a végállás kapcsolókat. Próbáltam feszültséget kapcsolni manuálisan erre az utolsó 2 lábra külön-külön, de nem csinált semmit. Lehetséges, hogy a riasztóból folyamatosan kapja a jelet, tehát meg kéne szakítani egy relével, amikor éppen én szeretném vezérelni?
Légszíves foglald össze, hogy mi is van abban az autóban, mert elvesztettek a fonalat...
Ami boztosnak tűnik, hogy van egy Prestige APS400 riasztód, meg akkor ezek szerint lenne egy kpzár vezérlőd is külön? Vagy milyen dobozd van? Hova van kötve a riasztó kp zár vezérlő 2 kimenete? Átnéztem a leírást, nekem egyértelmű, hogy mi mit csinál, a rajzon nincs semmi más, de a szövegben ír még 2*3 vezetékről, meg egy külső dobozról... Az lenne a lényeg, hogy van-e 5 vezetékes motor? Ha van, akkor azt mozgatva vezérli-e a többit is? Ha igen, akkor meg kell nézni, hogy testet kapcsol, vagy +12V-ot és azt a kapcsoló helyett rákapcsolva működtetni lehet gombbal, elvileg. Üdv Inhouse
Hoppá...na akkor helyesen...
Légyszíves foglald össze, hogy mi is van abban az autóban, mert elvesztettem a fonalat... Ami biztosnak tűnik, hogy van egy Prestige APS400 riasztód, meg akkor ezek szerint lenne egy kpzár vezérlőd is külön? Vagy milyen dobozod van? Üdv Inhouse
Van maga a riasztó és abból 2 vezetékkel jön egy külön dobozig, abból mennek ki a kábelek az ajtókba. Ha szükséges délután tudok róla képet csinálni.
Nekem nincs 3 vezetékes kimenet, de a többi teljesen ugyanaz. Ennyire tudtam beazonosítani a riasztót, szinte az összes kábel megegyezik. A motorok 5 vezetékesek, de nincs bekötve csak 2 szál, nincs is hova. Ezért mondtam, hogy nekem inkább csak egy relének tűnik az a kis doboz, nem pedig külön vezérlőnek.
Ahha. Egyébként az a külön doboz az gyári lenne, vagy külön valami, vagy a riasztó tartozéka, esetleg valami maszek? Lehet, hogy csak megrelézték a 300mA-el terhelhető kpzár kimenetét a riasztónak.
Ez esetben kell egy vezérlő, van fenn tőlem egy nagyon egyszerű cucc, ebbe a dobozba is beépítheted akár, a relék már adottak. Kell még egy pár passzív alkatrész, meg 2 darlington tranzisztor. Onnantól be lehet kötni az 5 vezetékes motorokat (legalább 1-et) és azzal is lehet vezérelni a zárakat. Fiat Uno kp zár vezérlő Üdv Inhouse
Szia!
Fogalmam sincs, elég gyárinak néz ki, nem barkácsnak. Szerintem az lesz amit mondasz, beleépítem ebbe. Köszönöm a segítséget!
Akkor abban csak simán 2 tranzisztor van, ami kapcsolja a 2 relét?
Üdv Inhouse
Most meg nem mondom. Délután megnézem és csinálok róla képet.
Na végre eljutottam odáig.
Hány lába is van ennek? Elképzelhető, hogy ez egy rendes vezérlő...ha legalább 6 kivezetése van...
Üdv Inhouse
Ennek összesen van 5 lába.
Gnd, +12V, riasztótól 2 bemenet, 2 kimenet a motorok felé. Lehet ez valami butított vezérlő.
GND, +12V, 2bemenet és 2 kimenet...az 6...
Üdv Inhouse
Üdvözlök mindenkit a fórumban.
BMW e36 ba szeretnék meglévő központijára, távirányításu központit beszerelni. Egy ilyet vettem erre a célra:Bővebben: Link Elvileg tudja a dupla reteszelést, és az autó is. A bekötésével kapcsolatban kérném a segítségeteket. Az első két ajtómotorom 6vezetékes ez is problémát jelent.
Jogos! Nem tudom mit néztem.
De a motorból jövő végálláskapcsolóknak nincs helyük. Marad az a kapcsolás amit linkeltél.
Gyanús, hogy az a 2 bemenet simán fogadná a statikus jelet a motoroktól...van benne 2 kondi, 2 darlington tranyó, egyéb passzív alkatrészek...
Ki kellene próbálni...ha testet kell ráadni, akkor pl. egy izzós próbalámpa egyik vége testre csipeszelve és rászúrni az egyik bemenetre és rajta hagyni, ha adja az impulzust, nem marad úgy (90%-ot adok neki), akkor már van egy vezérlőd! Üdv Inhouse
Rég járam erre de látom továbbra is alapdolgok magyarázgatásával telnek az oldalak. BMW-- fogsz egy probalámpát és az adott 6 szállból ki lehet keresni és a bekötési rajz az meg adott. De szerintem te inkább a kulcsos zárnál lévő mikrokapcsoló szálait keresd meg.
vezérlőegységes--- minek további szálak ha tudsz párhuzamosítani. Egyébként ez régi spal vagy vision vezérlőegység lehet, és stabilabb mint bármelyik mostani kinai.
Sziasztok!
Nemrég vásároltam egy THUNDER CCL002 központizárvezérlő modult. A saját hibámból adódóan sikerült megégetnem egy ellenállást a panelon,de sajnos az ellenállás értékét nem tudom leolvasni ahhoz hogy cserélni tudjam. Az első illetve az utolsó szín látszik. Egy barna meg egy arany csík. Esetleg valakinek nem lenne egy ilyen vezérlője aki meg tudná nekem nézni az ellenállás színkódját. Csatoltam 2 db képet, egyik az ellenállás másik meg a panel. A paneles képen bakarikáztam az ellenállás helyét. Egyébként az ablakemelő modulhoz tartozik ez a rész. Előre is nagyon köszönöm!!!!!! Még annyi hogy az ellenállás nem teljesen sült meg, kimértem és 5,7 Ohmot mutat.
Szép napot!
A segítségeteket kérném! Van egy thuder riasztóm vezérlőm! Az lenne a kérdésem hogy egy meglévő központi zárhoz ami egy 3 vezetékes kapcsolón keresztül belűről lehet nyitni zárni testről zár hogyan tudnám erre a 3 vezetékes kapcsolóra csak rákötni a thunder riasztót!!!
Szisztok szeretnék kérni valakitöl Rhino 2000 A autoriaszto kapcsolási rajzot elöre is köszi szépen
Üdv!
Olyan problémába ütközött e már valaki hogy egy riasztó 20-25 C között normálisan működik de ha tűző napon áll akkor nem reagál (vagy csak alkalmanként) a távirányítóra. Se kinyitni se bezárni. A műszerfal alatt van a központ nincs napnak kitéve. Olyan mintha nem lenne elég az antenna és csak közelről majdnem a központhoz érve működne ilyenkor ami kicsit macerás kívülről Valakinek ötlet? Mindent szívesen fogadok mert sz.patós a helyzet és nem lehet használni az autó. Egy SPAL AS 90 termékről van szó. Elemek jók, idáig hibátlanul üzemelt.
Na mindenki nyaral?
vevőpanelnál van hiba az tuti de mivel nagyfrekvenciás rész, esély sincs házi eszközökkel javítani. Mi a mi riasztóinknál ha ilyesféle gond van, vevőpanel cserét szoktunk cserélni. Ellenőrizd hogy rca dugóval az antenna kábel be van- e dugva a spálnál ilyen az antenna. Hatózáv gond: az antenna, vagy vevő rész és nem a feldolgozó processzor a gond.
Üdv Mindenkinek!
Adott egy Suzuki Ignis, van benne központizár amelyik most olyat csinál, hogy nyitáskor (kulccsal) kinyitja -becsukja -kinyitja -becsukja (kb:2-3Hz-el) mindaddig amíg a kulcsot elfordítva tartjuk. Nagyjából 2/3-ad arányban zárva is marad. A zárást többnyire jól csinálja, ha bezár, úgy is marad. Egyébként fokozatosan lett ilyen, először egy-két alkalommal, most meg már mindig ezt csinálja és mintha gyorsult volna a zárogatás. Ez kontakthiba lehet, vagy a zármozgató rudazat vetemedett el és lökdösi vissza?? (Egyáltalán hogy lehet a kárpitot lebontani róla? Ha enyém lenne megpróbálnám, de a sógonőm olyan becsban tartja, félek hogy letörök egy rögzítést az ajtóról...) Előre is köszi! L |
Bejelentkezés
Hirdetés |