Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Csak kérdés.
Hőmérő gomba ellenállását ellenőrizte valaki? Ahhoz csak egy multiméter kell, és valamelyik oldalon megtalálod az értékeket. elképzelhetőnek tartom a meleg "tartományban" rossz értéket ad és elszegényíti a keveréket. Lambdaszondát teszteltétek?
első körben megnézném a fékfolyadék szintjét,
másod sorban az első fékbetétek vastagságát, valamint van-e rajta fékkopás jelző, nincs-e elszakadva a vezetéke. Lambda szondából a két vagy a négy vezetékes van rajta? (esetleg három?)
Hogyan kell tesztelni a lambda szondát? 4 vezetéskes van rajta.
Köszönöm a gyors reagálást.
Nem mértük egyiket sem, hiszen a szervizes teszteren a valós hőmérsékletek jelentek meg így azt jónak ítéltük. Illetve garanciában szinte minden szenzor cserére került(jól bevált szakszervizes hozzáállás, hála az égnek nem nekem kellett fizetni) Biztonság kedvéért rámérek, hiszen lehet új is rossz. Ha jól gondolom akkor hidegindításkor még nem szól bele a lambdaszonda a vezérlésbe.
Ha hidegindításnál nem akar sokáig elindulni, akkor reálisan vagy benzin, vagy szikra, vagy kompresszió nincs.
A benzint a legkönnyebb megnézni: amikor produkálja a jelenséget, a szívócsőbe egy spricc féktisztítóval: ha erre beröffen, akkor ez a gond. A szikrát nem biztos, hogy ennyire egyszerű ellenőrizni, ha a trafó nem külön van, hanem rajta a gyertyán. Mondjuk lakatfogóval lehet mérni akkor is a trafó primer oldalát.
Üdv!
Az autómban most már a motorral indulnak a ventilátorok is a klíma és a hűtő is. Ennek mi lehet az oka? Utána olvastam a lambda szondának nem hiszem hogy az lenne hibás mert azt olvastam, hogy akkor megnő az autó fogyasztása de teljesen normális 5,4liter. A fékbetéteket megnéztem az elsőket kívülről azok nem kopottak a hátsókat nem néztem még meg a fékfolyadékot igen "Bremsbelag Prüfen" felirat jelent meg. Ez a hátsókra is vonatkozhat? Előre is köszönöm a válaszokat.
Sziasztok, illetve Üdvözlök mindenkit
Az előzőekben leírtam a kocsim problémáját, de nem igazán válaszolt senki. Valószínű hogy én nem írtam le rendesen a gondokat. Azóta több dolgok is megcsináltam, amit az előzőekben írtatok. Kicseréltem a gyertyákat. kitakarítottam a fojtószelepet. Kicseréltem a hőfokjeladógombát. Vettem új gyújtótrafót, gyertyakábeleket. Kicseréltem a szervójeladót. Van egy másik fojtószelepem azt is rátettem. De a probléma megmaradt. A gondom az hogy az alapjáratom 750 szokott lenni általában. De néha csinál olyat hogy elkezd ugrálni 1000-1250 között majd vissza megy 1000, és ott marad. A következő lassításnál, megállásnál pedig teljesen normális 750-es alapjáratom van. És ez igy megy állandóan , és rendszertelenül. Egyszerűen már kiakaszt. Tanácsaitokat várom Üdv pompi
Szia! Mondtam előzőleg már, hogy nagyon sok múlik a légszekrény és hozzá csatlakozó bizgentyűk tömörségén. ITT van a robbantott rajza ennek a résznek és ehhez a motorkódhoz mutatja ezt a vákuum egységet és együtt így néz ki a mágnesszeleppel.
Szia
Köszönöm szépen, a gyors válaszod. Az előbb elfelejtettem írni, hogy lambda-szondát cseréltem kb. három hónapja, és igy az valószínűleg jó. Viszont tavaly motort cseréltem a kocsiba mert teljesen ki volt már , rengeteg olajat evett. Ha jó a logikám akkor gondolom a rengeteg olaj oda rakodott le ( vagyis egy része ). Köszönöm szépen Hálás vagyok Üdv pompi
Szia VIM
Akkor lehet ez is még a baja? Van egy bontott szívósorom, és azt hiszem hogy ez is rajta van . Kicserélem hátha jó lesz. Köszönöm a segítségedet, és gyors válaszod. Üdv pompi
Sziasztok!
97-es Octavia 1.6 AEE autóm alapjárata hidegen jó, melegen ingadozik és hosszabb úton folyamatos gáznál rángat. Kapott egy BONTOTT fojtószelepet, de a hiba nem múlt el. van-e valami megoldás a hiba elhárítására? Ez típushiba? Aki tud az segítsen. Előre is köszi!
Szia! A kocsi 97-s kiadására gondolva, elképzelhető, hogy a főtengely fordulatadója nem biztosít megfelelő jelalakot és azért rángat. Biztosabbat csak akkor lehetne mondani, ha kiolvastatnád a hibatárolóját és az utalna erre a hibára a G28-ra.
Mennyire gyakori ennél a típusnál ez a hiba?Volt a kocsi hiba kiolvasáson,de semmit nem jelzett.Összegben mekkora tétel lehet a főtengely jeladó javítása?Lehet-e gyújtás hiba?Kompresszió hiány okozhatja-e?Köszi szépen az eddigi tanácsokat.
Sziasztok!! Lenne egy kérdésem. Eljött az este és nincs se tompitottam se reflektorom. Odáig eljutottam a biztositékok jók. Valami ötlet? Itt az ut szélén amit lehetne még megnézni? Relé merre van? Vagy hol keressek. Köszi előre. Nagy segitség lenne. Tegnap este még világitott ma meg semmi
NEmtudom hol mit kellene mérni. Hol keresem a hibát. Helyzetjelzöm van de tovább semi
Sziasztok!
A kérdés a következő lenne! Van egy bnv motorkódú 1,4 pdtdi fabiám! Van egy ikon a reflektor és a tompított fényszóró ikonja között ami néha menet közben fölvillan! Leírásokban és interneten sem találtam hasonló ikont és arra a helyre nem is mutat semmilyen lámpát! Ha valaki tudja mi az kérem írja meg! Az ikon piros és ülés alakja van a háttámla felé egy íves nyíllal! Legalábbis én ilyennek láttam a pár pillanat alatt amíg fölvillan! A segítséget előre is köszönöm! Szép napot!
Szia! Talán elektromos ülés rögzítés hiánya vagy csomagtér ajtó nyitva? Érdekes ikon lehet.
Szia! Talán a gyújtáskapcsoló és kapcsolószála, vagy a világítás kapcsolója. A felső szál az akku +, a középső a gyújtás be és az alsó a kapcsolószál.
uhh ez igy nekem kicsit magas. Agyujtáskapcsolónál mit csináljak? Hogy tudom min laikus megnézni?
Volna még egy 97 és 99-ben használatos világítási bekötés a Simos vezérlős AKL motorkódú kocsikhoz. Mint laikusnak így nem tudok mit mondani, mert nem egyszerű a hibakeresés.
Sziasztok,
Van egy Octavia2 (1Z). A hibatárolóban gyújtáskapcsoló hibabeíródás van, ami nem törölhető. Szétszedtem a kormány borítást. Megtaláltam a gyújtáskapcsoló elektronikát 6 pólusú csatlakozóval. A 4-es és 5-ös láb között (ha lehúzom a csatlakozót), akkor 6K Ohmot mérek 0 Ohm helyett. Ha visszadugom a csatlakozót és kap tápfeszültséget, akkor pedig csak 1,5V-ot mérek a 4-es lábon 12V helyett. Ha a gyújtáskulcsot gyújtás állásba forgatom és szándékosan összezárom a 4-es és 5-ös lábat, akkor a hiba törölhető és nem íródik vissza (csak akkor, ha a szándékos rövidzárat eltávolítom). Kérdésem: Hogyan lehet kiszerelni az elektronikát a gyújtáskapcsoló házából? Ha kiszerelem, akkor még tovább szedhető-e? Külföldi fórumokon azt írják, hogy a zsír az érintkező közé jut és ez okozza a kontakthibát. Mellékleten csatolok képeket, amiket a neten találtam, hogy melyik elektronikáról is van szó.
Sikerült szétszedni.
Nem kellett leszedni a kormányt. Csak a műanyag kormányburkolatot. Ezután már 2 vékony csavarhúzóval kijött a gyújtáskapcsoló elektronika. Szétszedtük, és kiderült, hogy nem is a KL15-el van baj, hanem "csak" a kulcsot nem érzékelte. Ezért is volt hibabeíródás. A mérések során kiderült, hogy a lágygumi van elkopva, ami akkor érint össze két fémlapot, amikor a kulcs benne van. A kopott lágygumira fel lett ragasztva alufólia darabka. Ez már teszi a dolgát. Összeszerelés után már nem íródik vissza a hiba a hibatárba.
Sikerült! Megvan a hiba. A kapcsoló adta be a derekát. Jött egy vilamossági szerelő és kimérte. Most ideiglenessen áthidalt valamit úgy hogy van világításom. Köszi a tippeket
Sziasztok!
'98-as Octavia 1,6i a következőt csinálja: ráadom a gyújtást, az ablaktörlő elkezd törölni, csinálja egy darabig majd abbahagyja, ahol kedve van, általában a szélvédőm közepén. Ok, beindítom, megint csinálja és megint általában a szélvődé közepén áll meg, karistolva az üveget. Amikor meg kellene állnia lent, a helyén, akkor valahonnan a biztosítéktábla, műszerfal felől relés kattogó hangot hallok, és szintén ilyen hangja van, amikor megáll. Régen, amikor tökéletes volt nem csinálta. Szóval, miért, mit és hogyan csináljak? (( köszönöm előre is. |
Bejelentkezés
Hirdetés |