Fórum témák
» Több friss téma |
Hali! Nekem a napellenzőben lévő tükör fedelét ha felhajtom akkor gyullad ki a felette lévő lámpa aszem külön külön mindkét oldalon. Az ajtó belső lámpa meg lehet hogy csak a kárpit lebontásával jön le? nem tudom azt pontosan. de járd körbe a témát mert lehet máshol van a baj ha semmi világitás nincs. üdv
Köszi a választ! Igazából az ajtókba égnek a lámpák, csak gondoltam ledesre cserélem a fogyasztás/esztétika miatt, de ha az egész kárpitot bontani kell, akkor hanyagolom, nem éri meg. A napellenzőknél meg egyik oldalon sem ég, hiába hajtom fel a tükör fedelet. Nemhinném, h mindkét oldalon ki lenne égve...
Üdv!
Sikerült találnom egy német leírást, hogy kell kicserélni és mire azt a bizonyos mikrokapcsolót. Itt a Link
Ez nagyon jó! Köszönöm,nekem is jól jön!
SZIASZTOK
van 1 golf4 2002 1,9pdtdi 74kw autom, valamiert nagyon hangosan zug/szinte rezonal a ventilator amek a kabinba fujja a levegot 1,2,3 fokozatba szinte eszre se venni viszont 4es fokozaton nagyon brutal hangos es reszketnek meg a pedalok is. par napja hallottam h valamit mintha felszivott volna olyan hangja volt mintha 1 csavar kopogott volna vegig a csonekben kb akkor kissebb fokozaton hasznalhattam a ventilatort es nem vettem eszre valtozast viszont ma h felkapcsoltam 4re megijedtem , valakinek hasonlo problema? /hasznalhatom kissebb fakozaton vagy inkabb ne mert leegethetem a motrot rajta? esetleg megoldhato a szervizeles itthon is mert egyszeru// anno sikerult beszereznem 1 szerviz konyvet a bontasarol ///
Sziasztok!
Van egy 99-es golf 4-em automata 1.6 sr motorral, AEH kóddal Sajnos a motor befogott. kérdésem az, hogy AKL kódú 1.6 sr motorra ki lehet cserélni? sajnos sehol nem találok AEH kódú motor, és még a bontókba se hallottak róla. Az autószerelőm szerint nem lehet, mert más az elektronikája, viszon egy könyvben nála minden parameter megegyezik a két motornál.
Kicserélni ki lehet, de nem érdemes. túl sok dolgot kéne változtatni. Esetleg egy totálkáros autóból motor váltó és elektronikák átépítésével lehetséges. Nem javítható az eredeti motor?
Németországban azért van ilyen.Bővebben: Link
sziasztok!
egy 1999 es 4 golfal lenne egy par problemam. a tegnap a tetoteriablakot szereltem vagyis leeset az egyik gomb es mikor visza tettem akkor valami zarlatot csinalhatam mert mar nem mukodik az ablakaim,a tukor,olvaso lampa,es a tetoteriablak se ez mind elektronikus, es mar gombra sem zarul nem vilagit az a piros pont se.bal oldalt az osszes bisztositekot kihuztam es mind rendben van.
Szia,
ezeket mind a komfort elektronika vezérli, ami a kormány alatt/mögött van. Viszont ezen elektronikának külön biztosítékijai vannak. 2db 15A-os a kormány alatti borítás mögött, ott ahol a relék is vannak. Valószínű az ment ki. Ezt nézd meg előbb, illetve azt is hoyg a zárlat már nem e áll fenn.Üdv Lali
Sziasztok!
2002 Golf 4 kombimnak kicsereltem az egoket a rendszamtabla felett es ugy nez ki,hogy kiutottem a biztositekot,mert nem jut aram hatra.Ha valaki tudna segiteni,hogy melyik az o biztositeka vagy esetleg,hogy nez ki a rajza,azt megkoszonnem.
Mielőtt nekifogtál volt áram? Mert én inkább a vezetékeket ellenőrizném.
Akkor mégis lehet bizti. A helyzetjelző megy? Mert emlékeim szerint egy biztosítékon van.
mas minden rendben megy,csak eppen ezek nem akarnak egni
Akkor mégiscsak a vezetékek vizsgálatát javaslom. Esetleg érintkezési probléma.
Sziasztok! Van egy 1999-ben gyártott 2000-ben kiadott IV-es golfunk, benzines. A gond az, hogy nyáron, főleg, ha 20 km-nél többet megyünk vele, és átmelegszik a motortér, nem akar indulni. Az önindítót sem forog, csak kattan egyet és kész. Van benne utólag beszerelt indításgátló, de az működik, mert be lehet tolni. Nagyon bosszantó, főleg, ha egyedül van az ember. Ősztől tavaszig nem csinálja (legalább is eddig nem csinálta). Van valakinek ötlete, mi lehet a gond? Köszi előre is!!!
Takarítsd ki az önindítót. Valószínűleg elkoszolódott. Esetleg elkoptak a perselyei. Ha szétkapod majd látod mi a nyűgje.
Csatlakozom az előttem szólóhoz, nem nehéz levenni vissza tenni sem . Az én golfomon az volt a bajság hogy indítás után még egy kicsit bent maradt a bendix nem ugrott vissza azonnal és elég érdekes hangja volt egy kis ideig. Levettem és kimostam a perselyt ami bronz elég kopott de nem találtam ujjat sehol meg a két szimeringet és bezsíroztam azóta 1,5 éve kifogástalanul üzemel.
A hozzászólás módosítva: Szept 14, 2012
Ha legközelebb szükséged lesz rá itt keress például. Bővebben: Link
Sziasztok,
Golf 4esünket átépítettem elektromos ablakosra, távirányító, stb-re. Minden összejött csak a riasztókürtöt hozza még hibának. Utólag kiderül olyan autóból való a komfortelektronika ami belső ultrahangos riasztóval volt szerelve. Egyébként 1J0 959 799 AH a komfortmodulom. Gyanítom hogy ehhez meg nem a sima riasztódudát tették hanem a az aksis riasztókürtöt(1j0 951 605 a). Simával nem működik,nem érzékeli. Van esetleg ilyen kürtje valakinek otthon vagy autóban? Meg kellene mérni hogy a direkt plusz és negatív mellett a 3 szállón ad e vissza feszt a komfortelektronikának, ha igen hány voltot, illetve pluszt vagy negatívot. Help me! Köszi! Üdv Lali
Sziasztok,
íme egy érdekes probléma: 1,9 TDI Golf 4, 90LE, ALH motor: autó begyujt, mész vele, mikor elkezdel lasítani, és már kiveszed nullásba, fékezel, elkezd rángatni a motor. Enyhén, hiszen a kasznin nem érződik, csak halatszik, pont olyan a hangja, mint egy benzinesnél mikor nem megy a 4 henger. Nem féktárcsa, 100as temponal durva féknél sem üt egy picit sem a kormány. Íme, amiket javasoltak: üzemanyagszűrőcsere, gázpedálszenzor takarítás, EGR takarítás és a legfurcsább amit egyik ismerősöm mondott, miután elvitte, h tegye rá laptopra: a befecskendezőn levő elektronika, ami ezt vezérli. Lehetséges ez? Létezik ilyen jellegű meghibásodás? Én rákerestem 1-2 fórumba, nem találtam efféle hibát... Remélem tudtok nekem segíteni!
Sziasztok
A manualis ventilator es hofok allitomon nemmegy a vilagitas ezt mi okozhatja? elore is koszonom!
és azt hogy tudom kicserelni? és csak egy van benne vagy tobb?
sziasztok segítségeteket szeretném kérni golf 4 fűtés hűtés állítójának a világítása nem működik régebben néha csinált olyat hogy nem világított és picit megkocogtattam akkor helyre is jött egyből de már egy ideje nem világít szétszedtem látszólag nem láttam rajta meg a kábeleken se sérülést szeretem ha minden megfelelően működik az autóba és kicsit zavaró hogy nem világít minden más működik levegőkeringetőt is ha bekapcsolom világít a kapcsolója csak a piros fény nem esetleg valaki tudna ebbe segíteni hogyan tudnám megcsinálni mi lehet a baj test, kábel probléma nincs ötletem nem tudok honnan elindulni (izzó szerintem működik mert elvileg 3 izzó van benne és nem hiszem hogy egyszerre ki éget mind a 3-izzó)
Helló
1db izzó van benne, a középső kapcsoló kihúzható, fogóval meg kell fogni, úgy hogy egy rongyon keresztül rakod rá a fogót és ki kell húzni, általában nem jön túl könnyen, de kijön. Mögötte van az 1db rizsszemizzó!
Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy van egy 2000-es évjáratú Golf IV.-em, amit imádok. 1.4 benzines. Az autóval, ha közlekedek, folyamatosan leáll a motorja, hogyha, a kuplungot benyomva tartom.( pl. kereszteződésben) Általában csak ekkor fullad le. Ezt csak kb. 10-20 kilométer megtétele után kezdi el. nem tudom, hogy mi lehet a baja. A szerelőm szerint a fojtószelepet kell kicserélni, ami talán 50.000 forint. Ezt még nem tettük meg. A szerelő szerint ez sem biztos, hogy megoldja a problémát. Alapjárat van. Kérem aki hallott hasonló problémáról válaszoljon, hogy ott mi volt a probléma. Segítségeteket előre is köszönöm.
Helló
Nagy valószínűséggel nem kell kicserélni, hanem csak kipucolni. Leveszed a légszűrőházat, aztán a folytószelepházat is, 5ös inbusz kulcs kell hozzá és alulról a lerakódott olaj-kipufogogáz keveréket le kell mosni. NE kapargasd, hanem használj ecsetet és nitrohigítót és szépen teljesen fémtisztára mosd ki. A folytószelep és a ház közötti kis rést is alaposan mosd ki az ecsettel Ha kész, rakd vissza és kész! Viszont ilyenkor fenntáll a veszélye hogy néhány száz km-ig magas lesz az alapjárat, de idővel megtanulja a normál értéket.
Nagyon köszi a választ, de azt nem írtam az előbb, hogy ezen már túl vagyunk. Egyébként korábban mindig ezt csinálta a szerelőm és kb. évente egyszer kellett csak kipucolni, addig bírta és sosem állt le. De most nem segített ez sem! Még a szerelőmnek nem jeleztem, csak kíváncsi voltam, hogy előfordul mással is ez a probléma és lehet-e valami más is. Köszi mégegyszer!
|
Bejelentkezés
Hirdetés |