Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Opel Astra elektromos hibák
 
Témaindító: nrgie, idő: Júl 19, 2010
Témakörök:
Lapozás: OK   5 / 138
(#) Dempsey válasza (Felhasználó 46585) hozzászólására (») Szept 10, 2012 /
 
Akkor küldöm az F-et az emailedre. Aztán felteszem az óriásmail linkjét ide, csak kis türelmet kérek mert 100MB és nincs valami jó netem
A hozzászólás módosítva: Szept 10, 2012
(#) (Felhasználó 46585) válasza Dempsey hozzászólására (») Szept 10, 2012 /
 
Neked van egy egész könyvtárad Astra ügyben? Nagyon köszönöm!
(#) Dempsey válasza (Felhasználó 46585) hozzászólására (») Szept 10, 2012 /
 
Nekem is Opel F Astra van és keresgettem hozzá régebben jó kis javítási útmutatót, de azért könyvtáram nincs
(#) Dempsey válasza (Felhasználó 46585) hozzászólására (») Szept 10, 2012 /
 
Elvileg elküldtem nézd meg megkaptad e.
(#) Dempsey hozzászólása Szept 10, 2012 /
 
Itt a linkje az F Astra javítási könyvnek. Sajnos csak egy hétig lesz elérhető.
(#) (Felhasználó 46585) válasza Dempsey hozzászólására (») Szept 10, 2012 /
 
Köszönöm szépen, lejött. Csak az a baj, hogy az 1.4-es SE motor nincs benne... Nem baj, sok egyéb dolog nagyon hasznos lesz.
(#) bubuszoft hozzászólása Szept 11, 2012 /
 
Sziasztok!

Trafó rajzot keresek, tudnátok segíteni?
Tisztelettel Bubuszoft

A trafó száma:1208021
Bővebben: Link
A hozzászólás módosítva: Szept 11, 2012
(#) zolika60 válasza bubuszoft hozzászólására (») Szept 11, 2012 /
 
Trafóról rajzot? Tudod két tekercs egy primer egy szekunder. A te esetedben ez négyszer van egymás mellett.
A hozzászólás módosítva: Szept 11, 2012
(#) bubuszoft hozzászólása Szept 13, 2012 /
 
Sajnos a 3 hengerre nem ad szikrát a motorvezérlő (z16xep), vigasz képem felrakok fotót a motorvezérlő belsejéről. Hát aki ennek nekiáll javítani, azelőtt leveszem a kalapomat!
A hozzászólás módosítva: Szept 13, 2012
(#) bubuszoft válasza zolika60 hozzászólására (») Szept 13, 2012 /
 
Az lehet, de a trafó vezérlő is benne van. Nem csak egyszerű 4 trafó és kész.
(#) zolika60 válasza bubuszoft hozzászólására (») Szept 13, 2012 /
 
Nincs abban más. A vezérlés az külön van. Az ritkán pusztul el ezért javasolnám a kábelek átmérését a vezérlő és a trafó között.
(#) bubuszoft válasza zolika60 hozzászólására (») Szept 14, 2012 /
 
Szia

A gyújtásvezérlés a gyújtómodulba van, ez azért 100% mert ha megnézed a képeket az elektronika belsejéről, nincs benne semmilyen nagyfet vagy ilyesmi. Az autódatában, a rajz szerint a kompitól egyenesen megy a trafósorra a jel. Nincs megszakadva a kábel, és nincs testzárlatom, mégis azt csinálja, hogy a 3-as hengerre nem ad szikrát. Természetesen kipróbáltam más trafósorral, és más gyertyával is. A motorhiba jelző kigyullad P0353 Kód Gyújtás 3. vezérlő áramkör. Holnap az egyik barátom hoz egy szkópot, és megnézzük, hogy ad-e egyáltalán jelet a kompi, mert ha nem, akkor egyértelmű a hiba. Ezeknél az a gond még, és sok fórumon olvastam, hogyha nem terheled le kellően a trafót, felszaladhat a feszültség 50000voltra is. ez visszarúg, és ez teszi tönkre az egészet. De egy szó mint száz, a Z16xep motorkódú 1208021 esz gyújtásmodulnál a gyújtásmodulba van, a vezérlő elektronika, a kompitól csak a jelet kapja, hogy mikor adjon szikrát.
A hozzászólás módosítva: Szept 14, 2012
(#) VIM válasza bubuszoft hozzászólására (») Szept 14, 2012 /
 
Szia! A problémát olvasva nagyon úgy tűnik, hogy a vezérlő 3. kimenete ment tönkre. Nem egy olcsó mulatság.
(#) zolika60 válasza bubuszoft hozzászólására (») Szept 14, 2012 /
 
Ha VIM kolléga PDF-ének hihetünk és miért ne? Akkor a trafó az trafó. Ha tudsz próbára szerezni vezérlőt akkor nézzétek megy egy biztosan jóval. Így messziről még mindig a vezetékekre és csatlakozókra gyanakszom.
(#) VIM válasza VIM hozzászólására (») Szept 14, 2012 /
 
Azt elfelejtettem mondani, hogy azért a motorvezérlőtől jövő szálakat okvetlenül le kellene ellenőrizni szálfolytonosság szempontjából, vagy kontaktus ellenőrzés miatt. Erről sajnos nincs lábkiosztásos rajzom és azt sem tudom melyik fejegységgel érdemesebb kezdeni a hibakeresést.
(#) Gabrosz92 hozzászólása Szept 21, 2012 /
 
Üdv mindenkinek!
Nekem egy 1.6-os 16V-s Ecotec-es f astram van ( motorkód: X16XEL ).
Olyan problémáim lennének, hogy menet közben gyakran leáll a kocsi,de csak akkor amikor benyomom a kuplungot. Van amikor leáll van amikor normálisan megy,de olyan is gyakran előfordul, hogy felpörög a motort 2-3 ezres fordulatra is. Ez az egyik problémám.
A másik meg hogy menet közben el kezd erőteljesen rángatni a kocsi.
Már rég óta csinálja ezeket a hibákat. Azóta kilett cserélve: alapjárati motor,lambdaszonda, gyertyák,olaj, olajszűrő. Anno szerelőm lekötötte az alapjárati motor ( még a csere előtt ) mert úgy nem áll le. Igen meleg motornáll valóban nem állt le egyszer sem. De nem értem ha lekötötte az alapjárati motort és úgy nem állt le akkor nyílván az a baja. De kilett cserélve utánna egy zsír újra,és utánna ugyan úgy leállt... Segítséget várok, mert tanácstalan vagyok. Én sem szeretek vakon cserélgetni dolgokat a kocsiban,mert a mai szerelők csak ötletelni tudnak, minthogy megnézzék alaposabban, hogy mi is a probléma. Segítségeteket előre is köszömöm!
A hozzászólás módosítva: Szept 21, 2012
(#) zolika60 válasza Gabrosz92 hozzászólására (») Szept 21, 2012 /
 
A kicserélt alkatrészek között nem látom az üzemanyagszűrőt, amit legelsőnek kell ilyenkor cserélni. Csak kimaradt, vagy nem is cseréltétek?
(#) Gabrosz92 hozzászólása Szept 21, 2012 /
 
Nem az nem lett cserélve. Goldolod hogy az miatt rángat illetve áll le a kocsi...? Egy benzinszűrő csere megoldaná a problémát?
(#) zolika60 válasza Gabrosz92 hozzászólására (») Szept 21, 2012 /
 
Biztosan nem állíthatom innen, hogy az a baja, de előfordulhat és egyszerű és viszonylag olcsó javítás. Lehet üzemanyag szivattyú probléma is például. Hibakódot olvastatok?
A hozzászólás módosítva: Szept 21, 2012
(#) Ge Lee válasza Gabrosz92 hozzászólására (») Szept 21, 2012 /
 
Első körben mindig hibakódot kell olvasni. Abból sem mindig derül ki a hiba, de legalább behatárolható, szűkíthető. Vaktában alkatrészeket csereberélni az nem javítás, hanem kontárkodás.
Az enyém pl. fél éve dobálja már az EGR hibakódját, van olyan út hogy 2-3 percenként. Mivel ezen kívül semmilyen hibajelenség nincs (nem rángat, indul rendesen, nem áll le stb.) ebből kiderül hogy a számítógép nem azért nem kap megfelelő jelet az EGR helyzetéről mert az kokszos és emiatt leragad (mint a legtöbb esetben), hanem kontakthiba miatt. Hogy ez az EGR jeladó hibája (általában igen), vagy a kábel vagy a csatlakozó kontakthibája, az viszont nem derül ki. Mivel nincs kedvem egy-két napra otthagyni az opelnél hogy ezt kiderítsék, illetve EGR-t sincs kedvem 64000-ért venni, ezért nézegetem a ki-kigyulladó szervizlámpát már március óta.
(#) nagy szilvia hozzászólása Szept 26, 2012 /
 
sziasztok nekem lenne egy olyan problémám h tegnap reggel nem indült az auto de bikázzásal beindolt 40km után leált az auto pár pár perc után ujra indult de 10m után leált !szikrát kap benzint kap!mire haza huztuk 40km lemerült az aksi!ha valaki tud segiteni nagyon meg köszöném!üdv.nagy szilvia
(#) nagy szilvia hozzászólása Szept 26, 2012 /
 
sziasztok nekem opel astra 1.4 benzinem autom van !lenne egy olyan problémám h leál az auto pár méter után!reggel le volt merülve az aksi de meg lett bikáza utána jo lett!40km után leált az auto!utána 10m után leát !mire haza huzattam 40km.le is merült az akisi!ha valaki tudna segiteni nagyon meg köszöném!szikrát kap .benzint kap!!!üdv nagy szilvia
(#) zolika60 válasza nagy szilvia hozzászólására (») Szept 26, 2012 /
 
Honnan tudod mit kap amikor leáll? Évjárat motorkód?Használd a mondateleji nagybetűket és kicsit figyelj az írásodra mert nehéz kihámozni mit is szeretnél.
A hozzászólás módosítva: Szept 26, 2012
(#) kaqkk válasza nagy szilvia hozzászólására (») Szept 26, 2012 / 1
 
Az én astrám akkor csinált ilyet amikor a generátor egyik diódája zárlatos lett (G ASTRA) A diódát magában nem lehet cserélni csak komplett dióda híd +fesszabályzó (egybe van építve) cserélhető , de először nézesd meg villamossági szerelővel...
(#) nagy szilvia hozzászólása Szept 26, 2012 /
 
aki haza húzatott az autoszerelönek tanult,igaz nem nagyon dolgozik benne de ezeket a dolgokat nézt meg elöször.évjárat 92-es,motor kodot sajna nem tudom.
(#) nagy szilvia válasza kaqkk hozzászólására (») Szept 26, 2012 /
 
köszönöm a segitséget!!!!!
(#) djdanny hozzászólása Dec 13, 2012 /
 
Opel hybrid vezérlő javítását vállalom. Ha valakit érdekel írjon bátran.
(#) Hezag hozzászólása Dec 26, 2012 /
 
Sziasztok !

Kérdésem lenne felétek ..Olyan jelenség van az OPEL ASTRA F -nél 2001 -es .. Ha 2 napig állni hagyom vagy1 napig , nem akar indulni egyáltalán csak köszörülöm kb.15-20 percig...
Mi lehet ennek az oka..
Segítséget várnék nagyon ..

Köszönöm
Hezag...
(#) akos70 válasza Hezag hozzászólására (») Dec 26, 2012 /
 
15-20 perc folyamatos indítózást nem nagyon szokott kibírni az önindító. Ha nem titok, dízel vagy benzines?
(#) Dempsey válasza Hezag hozzászólására (») Dec 27, 2012 /
 
Szia!
Több minden is szóba jöhet. Akku jó? Szikra van? Üzemanyag szivattyú megy? Nekem most lett cserélve a gyújtótrafó gyujtásmodullal együtt pedig volt szikrám, de mégsem indult. Gondolom nyomás alatt az a kis szikra már semmi teljesítményt nem tudott leadni.
Következő: »»   5 / 138
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem