Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Mercedes A 140 szervizkijelző
 
Témaindító: mazerati66, idő: Okt 6, 2009
Témakörök:
Lapozás: OK   5 / 6
(#) ogrelala válasza zolika60 hozzászólására (») Dec 22, 2011 /
 
Ötletnek jó, még ránézek. Az ülés alatti biztitáblában minden jó és a relék is kapcsolnak. Próbáltuk (nem túl helyesen) betolni is, de úgy sem akarta az igazságot.
Sajnos a Mercedes érzés nem az A140-nél kezdődik...
(#) ogrelala hozzászólása Jan 7, 2012 / 2
 
A140 tiltás megoldódott!!! Egyszerűen ki kellett kapcsolni a szervízintervallum számlálót mert sok 100 kilóméterrel többet számolt már és ez okozta a tiltást. Kijött házhoz laptoppal két szerelősrác és kb 30mp alatt megoldották a kérdést 5000-ért. Azt mondták ha még csak visszafelé számol akkor még kinullázható a gyújtáskapcsoló/óragomb variációval, viszont ha emiatt letilt akkor már csak szervízprogrammal lehet életre kelteni. Azóta olajcsere stb megvolt, a motor mint egy svájci óra...Amúgy minden olajcserénél ki kellene nullázni, amit a sufniban Jóska bácsi nemigen fog megcsinálni hiába kapott már Nobel díjat olajcseréért. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy sajnos a szakszervízt nem minden esetben lehet megkerülni. Ez a kapitalista autóipar velejárója...Köszi mindenkinek a hasznos gondolatokat!
(#) pallasz40 hozzászólása Aug 12, 2012 /
 
Sziasztok. Mondanom sem kell új vagyok itt mivel a Mercikém az A140 is új még nálam (2 napos). A nívópálca fehér túróhabos, és már be sem indul, csak holtpontig utána néha át billen de nem indul... Gondolom hengerfej tömítési probléma,,,, Ennek a típusnak vannak ezzel kapcsolatos gyermek betegségei? Szerelési buktatók,,, ? Egyéb tudni érdemes dolgok, előre is köszönöm ha válaszoltok nekem,,,, Hálából rövid tudósítást írok a szerelési folyamatról,, köszön szépen.
(#) SzervízMacska válasza pallasz40 hozzászólására (») Aug 12, 2012 / 1
 
Szia. Nem egy jól sikerült első poszt... Észlelted, hogy elektronikai fórumon regisztráltál? Mert a motorszerelés nem túlzottan passzol ide.
(#) pallasz40 válasza SzervízMacska hozzászólására (») Aug 12, 2012 /
 
Üdv.... néhány évet anno dolgoztam autószervizbe ,,, azért tudom egy kicsit mindenhez ért egy szerelő. A két szakma között nem olyan éles a határ...
(#) zolika60 válasza pallasz40 hozzászólására (») Aug 13, 2012 / 1
 
Nem ismerem a típust konkrétan, csak általánosságot tudok írni. Otthon csak akkor állj neki, ha megfelelően felszerszámozott garázsod van. Még így is belefuthatsz valami típus specifikus szerszám hiányába. Nyomaték kulcsod mindenképp legyen. A hengerfej csavar meghúzási nyomatékát többnyire tartalmazza a hengerfej tömítés leírása. A régi tömítést maradéktalanul takarítsd le a blokkról. A hengerfejet pedig vidd el síkolni egy szakműhelybe Ha dízel akkor egy nyomáspróba sem árt. Remélem a modik nem veszik ki a válasz, mert nincs benne túl sok elektronika.
(#) pallasz40 válasza zolika60 hozzászólására (») Aug 13, 2012 /
 
Köszönöm. délután elkezdem a munkálatokat
(#) zolika60 válasza pallasz40 hozzászólására (») Aug 13, 2012 / 1
 
Sok sikert.
(#) SzervízMacska válasza zolika60 hozzászólására (») Aug 13, 2012 / 1
 
Hát igen. Csavarok meghúzása átlósan, belülről kifelé haladva, több fokozatban végzendő, a végleges nyomaték eléréséig.
(#) T-Shark hozzászólása Jan 18, 2013 /
 
Szia Ákos!

Segítséget szeretnék kérni tőled!
Van egy 639-es vianom és nem rég cseréltek benne egy gyújtáskapcsolót mert bekrepált a processzor!a szervizlámpám bekapcsol amikor hidegen elindulok!amikor már meleg a motor csak akkor kapcsol be újra ha egyből elindulok de ha várok kicsit akkor nem mindig!rátettük a gépre és azt írja hibának hogy nyomásszabályzó szelep túl nagy a nyomás!viszont a gép szerint tökéletes amikor jár a motor!szerinted mi lehet a gond?remélem tudsz segíteni!előre is köszönöm
A hozzászólás módosítva: Jan 18, 2013
(#) AJKa511 hozzászólása Jan 27, 2013 /
 
Üdvözlök mindenkit!
Egy A 140-es tulajdonosa lettem karácsonykor /10 éves/. Nagy gondom, hogy magyar nyelvű kezelési utasítást nem kaptam. A net-ről csak orosz nyelvűt sikerült letöltenem, igaz 320 oldal de a fordítás nem megy. Valaki tudna segíteni ? /Kölcsönbe -lemásolnám, nem ingyen kérem, de a pappas-nál sincs./Köszönettel előre is.
(#) AJKa511 hozzászólása Jan 27, 2013 /
 
Elnézést, újra én lennék. 1 kérdésem lenne, mivel télen került hozzám az autó, a klíma mikor működik ? Ha az "EC" led nem világít és a ventilátor megy? Megköszönném ha valaki segítene.
(#) wini hozzászólása Feb 27, 2013 /
 
A klima akkor van üzemben ha a led nem világít. És a ventillátornak min. 1en forognia kell.
(#) AJKa511 válasza wini hozzászólására (») Feb 28, 2013 /
 
Köszönöm !
(#) wini hozzászólása Márc 11, 2013 /
 
hello. a 140en kormányoszlopot cseréltünk és azóta világit az abs esp lámpa. a hibakod olvaso kerékszöget ir ki. tud valaki esetleg valamit erről? vagy hogy a kerékszög érzékelő hol lehet?
(#) Alaca74 válasza wini hozzászólására (») Ápr 19, 2013 /
 
Szia!

Küld el az alvázszámot, megnézem. Ha jólemlékszem, vagy a kormányoszlopban van, vagy a kormánykerékben.
(#) danieellaa hozzászólása Jún 5, 2013 /
 
Sziasztok. A műszerfalon megjelenik egy villáskulcs és egy óra, mellette pedig egy visszaszámláló. 22-ről indult és most -1-nél tart. Az lenne a kérdésem hogy ez mit jelent?
(#) zolika60 válasza danieellaa hozzászólására (») Jún 5, 2013 /
 
Szervizbe kell menni.
(#) sapa hozzászólása Aug 28, 2013 /
 
Üdv mindenkinek!
A 140 hidegindításkor erős benzinszag érezhető. Természetesen a csöveket átnéztem, nincs üzemanyag szivárgás. A fogyasztás teljesen normális. Lehet hogy csak sok neki az üzemanyag amit az automata szívató beleküld? Télen nem volt ilyen gond de az is lehet, hogy zárva volt a tető és az ablakok ezért nem éreztem. Egy német fórumon láttam ugyanezt a kérdést, nem volt rá válasz. Igazán azt sem tudom, hogy csinálja a hidegindítást. Ha van valakinek ötlete segítsen...
(#) csipleo hozzászólása Aug 30, 2013 /
 
Sziasztok.
Van egy nagy problémám egy 1998 as Mercedes A140 el. Benzin 1,4i
A szerelő megpróbálta kikapcsolni az immot, és a kiolvasásnál elveszett az adat. Vagyis az olvasóban rossz helyen állt egy jamper, és igy fals adatot olvasott ki. Így sajnos nem indul az autó. Az eredeti tartalom elveszett, és egy másik rátöltött ugyanzaon modellével sem indul. Szereztünk egy másik motorvezérlőt is, de sajnos azzal sem megy. A mercedes szerviz szakmai tudása egyenlő a 0 val, legalábbis ahova vittük. Ha esetleg valaki tud valami hasznosat, vagy valakit aki tud segíteni nagyon megköszönném.
(#) Andrasirex válasza csipleo hozzászólására (») Aug 31, 2013 /
 
Üdv!
Szerintem a legjárhatóbb út ha bontóban szerzel ekut,imobilizert,kontaktot,kulcsot egy szettben és azzal indulnia kell.Hogy mennyire költséges azt nem tudom,de a programozgatás sok fejfájást szokott okozni.Egy ismerős renault immoval járta meg mert levette az akkut,valamit szerelgetett és az autó elfelejtette a beállításait. Két hónapig kínlódott vele mindenféle szerelő,de semmi.
Aztán kaptak egy törött ugyanolyan autót olcsón és most annak az elektronikájával megy.
Sajna nem elég csak a motorvezérlőt cserélni mert az immoval közösen dolgozik,ahhoz meg a kulcs azonosítója is kell találjon.
De ha valakinek jobb ötlete van,javítson ki.
A hozzászólás módosítva: Aug 31, 2013
(#) tal6770 hozzászólása Szept 15, 2013 /
 
Segítséget kérnék.
Mercedes 180 Sportcoupe tetőnyílás nem akar nyitni, csak a roló üzemel.
Belső világítás lámpán látom kapcsoláskor, hogy az áramot felveszi, de nem akar kinyítni, hátracsúszni.
Van valakinek valami ötlete ?

Köszönöm !
(#) csabi1981 hozzászólása Feb 1, 2015 /
 
Sziasztok!
Van egy Mercedes a140-es autóm.Néha a hűtőfolyadék jelző piktogram sárgán kivillan,majd eltűnik.Találkozott már valaki ilyennel?? Szint elvileg jó,lehet ventilátor baj?
Előre is köszi a válaszokat!
(#) oivan hozzászólása Ápr 8, 2015 /
 
Szevasztok!ElsősorbanAkos70 professzor urat kérdezném!Merci a140,2004-es évjárat.Szervízkulcs -20100-on áll.Olajat,szűrőt cseréltünk.Amikor az autóhoz jutottam -19200-on állt.3000km-t mentem,(1000km-enként ment 100-at)Nálam a bal oldalon,egymás felett van a nullázó gomb,alatta az óra/hőmérő gombja.Próbáltam a fórumon írt módszert:gyujtás be,nullázó gomb gyors kétszer,majd gyujtás le,vissza benntartott nullázó gombbal.nem csinált semmit.Mit rontok el?A nullázó gombot nem tudom 1 másodperc alatt kétszer megnyomni,pedig sorkatonaként távírász voltam!Ha van valami ötletetek,kérlek válaszol-(jatok).Üdv:oivan
(#) nagyistvan1971 hozzászólása Aug 10, 2015 /
 
Sziasztok!
Mercedes A140-est vettem használtan. Eddig OK, de időnként a következőt tapasztalom: rövid sípoló hang, utána a kijelzőn eltűnik a kilométer és az óra, helyette megjelenik a bal alsó sarokban az olaj ikonja fehéren, halványan, és középen "HI"(, ami lehet "H1" is ezt a kijelző miatt nem lehet eldönteni).
Kérdeztem szerelőt, de nem is hallott ilyet.
Egy fórumon láttam, hogy valaki tapasztalt ilyet, kérdezett, de választ nem kapott.

Tud nekem valaki segíteni? Mit jelent ez? Mit érdemes tennem vele? Kit keressek?

Előre is köszönöm!
István
(#) gery25 válasza nagyistvan1971 hozzászólására (») Aug 11, 2015 /
 
Szia!
Beleolvastam pár külföldi fórumba, azok szerint a HI jelzés a magas, túltöltött olajszintet jelzi. Tehát azt érdemes ellenőrizni. Bővebben: Link

Üdv!
(#) nagyistvan1971 válasza gery25 hozzászólására (») Aug 12, 2015 /
 
Köszönöm!
(#) serryka hozzászólása Feb 4, 2016 /
 
Sziasztok!Nem tudja valaki mit jelent a műszerfalon megjelenő HI jelzés, alatta olajoskanna és sípolt is a kocsi....(Mercedes A 140)
Nincs benne a kezelési útmutatóban, egyébként működik az autó, csak pont az autópályán kezdett el jelezni!!
Köszönöm!
(#) zolika60 válasza serryka hozzászólására (») Feb 4, 2016 /
 
Olajszint nem magas?
(#) serryka válasza zolika60 hozzászólására (») Feb 5, 2016 /
 
Köszi,valószínű az lesz,mert megnéztem és tényleg sok az olaj.Nemrég cseréltek olajat aztán feltöltötték rendesen ezek szerint
Következő: »»   5 / 6
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem