Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok! Épülőfélben van az üvegházam amibe szeretnék egy adatrögzítő rendszert építeni ami kb annyiból állna, hogy tudjon mérni 3 hőmérsékleti adatot (2 levegő egy pedig víz) és 2 páratartalmat. Ezeket az adatokat magában kéne tárolnia úgy, hogy ha én odamegyek mondjuk 24 óránként egyszer akkor egy usb kábellel és egy laptoppal ki tudjam olvasni ezeket az adatokat az elmúlt 24 órára visszamenőleg. A legolcsóbb és legegyszerűbb megoldások érdekelnének, kezdő vagyok elektronikai téren. Be tudok kötni ezt azt, de nyákot nem tudok készíteni ( vagy legalább is még sosem próbáltam )
ha valaki tudna mondani egy egyszerű és nagyszerű megoldást azért nagyon hálás lennék!
azt elfelejtettem odaírni, hogy nagyon maximum 30000ft-m van a dologra (plusz az érzékelők, ha azok nem férnek bele a 30e be, de minnél olcsóbban össze lehetne rakni, annál jobb lenne! )
Annyi pénzből maximum 2db termosztátot veszel , az adatrögzítő, már nem fér bele ..
Olvastam egyszer egy ún. arduino mikroszámítógépről, amiről úgy tudom, hogy h veszek hozzá megfelelő érzékelőket akkor megvalósítható vele a dolog. Erről tudsz valamit?
http://www.hobbielektronika.hu/apro/apro_35350.html Ennyit tudok róla Egyébként az nem mikroszámítógép hanem mikrovezérlő ! Hatalmas különbség!
A hozzászólás módosítva: Máj 26, 2013
bocsi mondtam hogy totál kezdő vagyok! még nem vagyok tisztában a kifejezésekkel!
Akkor előtted a lehetőség , fél év és megépíted magadnak ...
A hozzászólás módosítva: Máj 26, 2013
kb addigra lesz rá szükségem is! sajnos mostanában elég döcögősen halad az építkezés és mire felépül az üvegház erre a rendszerre is addigra lesz szükségem!
köszi mindent!
http://shop.tavir.hu/product_info.php/fedpanelshield-wiznetshield-s...d-p-90 Nézd mit találtam ?
ez most nekem egy kicsit kínai volt, most ha veszek egy ilyet akkor vennem kell még hozzá valamit? (az érzékelőkön kívül) jah és a legfontosabb ehhez is meg kell tanulnom a programozási részét?