Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Kémia óra vízbontás (durranógáz fejlesztése)
Lapozás: OK   80 / 87
(#) Collector válasza tápláló hozzászólására (») Nov 13, 2013 /
 
Idézet:
„Az állandó(változatlan) mágneses terek nem hatnak sem egymásra,sem a környezetükre.”

Ez így nem igaz, mert hatnak. Szerintem mást akartál mondani, csak rosszul fogalmaztad meg. Ha nem hatna 2 állandómágnes egymás mágneses térerővonalaira, akkor átfednék egymást, mert éppen állnak, és csak mozgás közben torzítanák el egymás térerővonalait. Pedig nem erről van szó, két állandómágnes egymás mellett teljesen más térerőképet ad, mint 1 mágnes magában.
(#) _BiG_ válasza tápláló hozzászólására (») Nov 13, 2013 /
 
Idézet:
„A kérdésedre a válasz:abban apillanatban amikor elengedem a mágnest elindul a másik felé-vagy tőle el”

Ez akkor tud csak bekövetkezni, ha már állás közben is hatnak egymásra, azaz erőhatás van köztük. Tehát hatnak egymásra, illetve egyáltalán: hatással rendelkezik az álló mágneses tér is, te viszont azt állítottad, hogy nem: "Az állandó(változatlan) mágneses terek nem hatnak sem egymásra,sem a környezetükre."
Ezen állításod tehát nem teljesül.
(#) szsrobert hozzászólása Nov 13, 2013 / 1
 
1000 köbcentiméteres négyütemű motorhoz 3000/min fordulatszámon mennyi HHO ideális, és hány százalékkal csökkenthető a befecskendezett benzin mennyisége?
Nem égnek meg a kipufogószelepek?
(#) szsrobert hozzászólása Dec 9, 2013 /
 
Ennyire építitek a bontókat?
Vagy mindannyian felrobbantatok?
(#) Szpisti válasza szsrobert hozzászólására (») Dec 9, 2013 /
 
Lehet hogy rájöttek a titokra, és nem akarják megosztani
Tapasztalatom és az olvasottak alapján azt mondom, 1000-es motorhoz felesleges a bontóval vacakolni.
Nekem egy 1,25-ös Zetec motoros Fiestában kb. fél évig üzemelt egy bontó.
15-20A közt kapott, és 1,5L/perc körül volt a termelése.
Ennek a hatását elég nehéz volt definiálni városi forgalomban azon kívül, hogy fürgébb lett a gép egy-egy nagyobb gázadásnál. A fogyasztása városban 6,3 körüli volt a bontó nélkül, és a beépítés után is 6,1-6,2 körül maradt. Érdekes módon a kipufogógáz inkább hidegebb lett mint nélküle.
Az autóban lambdaszonda szabályozza a keverék arányát, amit a kipufogóban mér.
Ennek az érzékelőnek a jelét be kell vinni egy un. EFIE egységbe, mert a HHO miatti kipufogógáz oxigéndúsabb értéke enélkül inkább túlfogyasztásra ösztönözné a komputeren keresztül.
Ezzel együtt mondom én nem vettem észre olyan eszement változást, ami miatt olyan világraszóló eseményt jelentene . De ezt írja is a szakirodalom, hogy a HHO hozzáadása inkább a diesel motoroknál jelentősebb, ott is inkább az 1500-2500 köbcentis zabagépeknél.
Ezért is látsz annyi lelkes videót a tecsőn az USAból és Canadából.

Viszont sokkal inkább érdekel (és tavasszal ha nem lesz sürgősebb dolog össze is rakok egyet) a HHO hegesztőapparát. Azt egy kicsit izmosabbra tervezem majd, mert ott tényleg kell a szufla.
Egem is érdekelne, ez utóbbival volt-e valakinek már tapasztalata.
(#) szsrobert válasza Szpisti hozzászólására (») Dec 10, 2013 /
 
Sok cella soros kapcsolását javaslom. Kis áram, kis cellafesz, nagy felület. Nagy és nehéz lesz a jó hatásfokú.

Hidegfúziós hőgenerátor: a hidrogén reagál a palládiummal, NIKKELLEL, TITÁNNAL, és a fejlődő hőenergia jóval magasabb a felhasznált energiánál. Lehet némi köze a negatív lemezek szivárványszínű elszíneződéséhez...
(#) Chipmunk1960 válasza Szpisti hozzászólására (») Dec 11, 2013 /
 
Szia, Érdekelne, hogy ezt a hozamot, mekkora bontóval érted el? Építettél hozzá EFIE-correktort, s melyiket? Egy barátomnak volt az autójában, Ő is hasonló tapasztalatokról mesélt, mint Te. Mármint sokkal fürgébb lett a gép, viszont nem volt olyan nagy a fogyasztáscsökkenés. A cél az lenne, hogy ami többletet beviszünk a HHO által, azt a +t megvonjuk a benzinből és helyes értékekkel közel azonos pld. gyorsulási adatok maradnának. Szerintem. De mivel %-osan adják meg a megtakarítást, kisebb fogyasztásnál eleve kevesebb érték jön ki. A másik dolog, rövid városi utakon be sem tud melegedni a motor, vele együtt a lambda senzor, és addig a komputer nem is veszi figyelembe, kiiktatja, egy betáplált "térgörbe" alapján adja a vezérlést az injektoroknak, amit több érzékelő /Maf, Map, throttle pos, Intake air-, coolant- temp. / jeléből számol ki. Ha csak a légmennyiség jelét kezdtem csökkenteni, a teljesítmény nem csökkent, gondolom "hibásnak" vélte a senzort s a többi adatának tudatéban korrigált. Most egy 2L-es Mazda 626 benzinesem van azzal kísérletezek, / u.a. motor mint az USA Ford Probe./ Előtte volt sok, pld Mitsu Galant 1.8, Sapporo 2,4 /szintén USA kooperáció/ mindegyiknek olyan max 10L körült megélt a max fogyasztása, de a teljesítménye 20-30 Le vel több volt. / A Sappooro télen -10 alatt 12L de elektromos kisegítővel fűtötte beindítástól az utasteret.
A héten megpróbálom befejezni az elektromos bekötést is, s a jövő hét elején lesz egy hosszabb autópálya utam, majd beszámolok a tapasztalatokról.
(#) szsrobert válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Dec 12, 2013 /
 
Ltium akkuról táplálva a bontót nem fogja vissza a generátor a motort, erősebben jelentkezne a fogyasztáscsökkenés.
Kérdés, hogy a Li akku-bontó-motor kombináció okozta fogyasztáscsökkenés, vagy a Li akku- villanymotor kombináció költséghatékonyabb.
A hozzászólás módosítva: Dec 12, 2013
(#) tápláló válasza Szpisti hozzászólására (») Dec 12, 2013 /
 
Az a kérdés,hogy milyen vastag anyagot akarsz hegeszteni?Az a bontó amit én építettem nem momdható izmosnak-mármint energia bevitel szempontjából.Méretileg igen,de műhelyben ez nem igen gond.Fél liter-hét deci körül termelt percenként hét -kilenc Amper mellett.A fúvóka autó gumi szelep volt,a kis furat volt a fúvóka-de volt 0.7-0.8 mm-es fogyó elektródás áramátadó is.Simán vágtam vele a konzerves dobozt,sörös dobozt.A mm-es alu lemezt is vitte,hegeszteni nem próbáltam vele.Szerintem simán lehetne vele hegeszteni,vastagabb anyagokhoz nyilván több gáz és nagyobb átmérőjű fúvóka kellene.
(#) druxter hozzászólása Jan 8, 2014 /
 
Üdv!

Nem olvastam végig mind a 62 oldalt, nekem csupán lenne pár kérdésem.

Először is, hogy van e olyan fejlesztés, ami kizárólagosan tud annyi hidrogén gázt termelni, hogy csak arról üzemelne az autó?
Valaki pl tapasztalatai alapján meg tudná e mondani, hogy 1000 köbcentinként mennyi gázt kell, hogy termeljen egy hho generátor?
(#) atus1981 válasza druxter hozzászólására (») Jan 8, 2014 /
 
Hali!
Első kérdésedre a egyszerű a válasz: nincs...
Másodikat nem tudom, de nem kevés, az biztos...
(#) druxter hozzászólása Jan 8, 2014 /
 
Pedig szerintem egy nyomásszabályzóval egyből az injektor fejekre kellene kötni, ugyanúgy ahogy a gázos autóknál működik, és hidrogén gázzal táplálni a hengereket. Egyetlen egy dolgot kellene kiküszöbölni, hogy ugyanakkora legyen a gáz nyomása, mint amit a benzinszivattyú nyom. Talán tévedek ebben?
(#) atus1981 válasza druxter hozzászólására (») Jan 8, 2014 /
 
Szerintem meg vákuumoztatni célszerű a bontót...
Viszont óvatosan, mert a szívósort letudja röptetni a rossz helyen berobbanó hidrogén...

Pantone vonalon lenne célszerű elindulni, szerintem...
(#) druxter válasza atus1981 hozzászólására (») Jan 8, 2014 /
 
Ezt hogy is érted, hogy vákuumoztatni célszerű a bontót?

Ezzel tisztában vagyok, hogy állatira vigyázni kell vele, én most pusztán csak érdeklődöm.
Gondolkoztam rajta, hogy egy régi 1000-es swiftet vennék, és azon kísérleteznék, bár az azt hiszem karburátoros technika.

Nem értem ennek a videónak a lényegét, elmagyaráznád?
(#) atus1981 válasza druxter hozzászólására (») Jan 8, 2014 /
 
Képen a sémája látható a videón összerakott eszköznek.
Bár a videón 3 darab van párhuzamosan kapcsolva...
Egy kis magyarázat...
(#) Szpisti válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Jan 8, 2014 /
 
Bocsi, látom megkéstem a válasszal, de valamiért ez a topic kimaradt az értesítőből.
A bontó még az autóba kerülése előtt itt látható :
video
Amint látod, ez már 3 éve volt, azóta nálam kicsit nyugszik a project.
Az EFIE ha jól emlékszem egy ledsor vezérlő ic-vel lett megoldva, neten több helyen megtalálható.
Nem vagyok egy nagy autó szakértő, így olyasmiken hogy Maf-Map , meg áramlásmérő nem is nagyon foglalkoztam. De tán ilyenek nincsnek is a 4-es Fiestában.
Azért egy diagnosztika kiolvasást megnéznék abból az időből
A hozzászólás módosítva: Jan 8, 2014
(#) druxter válasza atus1981 hozzászólására (») Jan 8, 2014 /
 
Uhh, bevallom ez nekem még magas ...
Ilyet nem is láttam, nem is olvastam, és per pillanat próbálom felfogni a működési elvet.
(#) attikanagy válasza druxter hozzászólására (») Jan 9, 2014 /
 
Főleg ha kellőképpen (vagy megszállottként) beleásod magad a témába, még a végén valami huncutságra is rájöhetsz.Pláne ha az olvasás mellett még csinálsz is valamit.
(#) Chipmunk1960 válasza attikanagy hozzászólására (») Jan 9, 2014 /
 
Szia, Lehet valami múltrendszer-beli rakétahajtómű kísérletek. NemHiába- Tudnak ezek az oroszok! Valamit...
(#) attikanagy válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Jan 9, 2014 /
 
Helóka,valóban sejtenek valmi.De Pr Kanarev itt az impulzus bontás hatásfokát boncolgatja.
(#) attikanagy hozzászólása Jan 16, 2014 /
 
Hátha érdekel valakit.
(#) tápláló válasza attikanagy hozzászólására (») Jan 16, 2014 /
 
Engem érdekelne,de nem tudom megnyitni a pdf file -t.
(#) attikanagy válasza tápláló hozzászólására (») Jan 16, 2014 /
 
Akkor esetleg innen ,bár ez is ugyanaz.
(#) szsrobert hozzászólása Jan 16, 2014 /
 
Bővebben: Link

27:48-tól a zelettronyiká:
Bővebben: Link
(#) szsrobert hozzászólása Jan 16, 2014 /
 
Suzi 1.3 HHO-val:
Bővebben: Link
(#) Chipmunk1960 válasza szsrobert hozzászólására (») Jan 16, 2014 /
 
Nem rossz
(#) Chipmunk1960 válasza attikanagy hozzászólására (») Jan 16, 2014 /
 
Nekem megnyitotta, úgy látom, hogy 60 év titkosítás után
(#) Bakman válasza attikanagy hozzászólására (») Jan 16, 2014 /
 
Erősen kamu szagú, a szöveg csak úgy tűnik, mintha szkennelve lenne, de nem.
(#) Chipmunk1960 válasza Bakman hozzászólására (») Jan 17, 2014 /
 
Szia, Hét nem tudom, a szöveg fordításába, értelmezésébe még nem kezdtem bele, de a bal oldalon a 3x3 pötty tűzőgép nyoménak tűnik. A szöveget a betűk és elcsúszások alapján egy kopott gömbfejes írógépnek vélek, amit az amcsik használtak. Viszont a hőmérséklet megadását C-ban, nem igazán világos, mikor fahrenheit-et használnak... De kíváncsi vagyok mások véleményeire is!
Üdv: Mike
(#) attikanagy válasza Bakman hozzászólására (») Jan 21, 2014 /
 
Csak annyit írtam,hogy akit érdekel majd elolvassa.Nem pedig,hogy hiteles vagy se,de szerintem nem is az a lényeg.
Következő: »»   80 / 87
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem