Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autórádió (fejegység) problémák, kérdések, válaszok
Témaindító: angel83zs, idő: Máj 14, 2006
Témakörök:
sziasztok.
Sajna akad egy kisebb gondom, melyhez a segitségeteket kérném. Vettem egy új fejegységet a kis kocsimba, kicseréltem annak rendje és módja szerint (nem vagyok egy szaki, de összehoztam ) A radioban van AUX, USB, és memoria kártya olvasó. A problémám az, hogy akár melyiket hallgatom, mindig hallani a radiot :S És mivel ez még nem elég a boldogságomhoz, igy a jármü sebességével arányosan sipolo hangot is ad, hogy bisztos jól érezzem magam. Igy lesz 1 zeneszámból egyszerre 3 Ha a rádiot hallgatom, csak az szol meg a sipolás. Találtam valami árnyékolási tanácsot az elözzö hsz-ekben, de sajna nem értettem :S Ehhez kérnék egy kis segitséget.
Az még a fő kérdés, hogy milyen típusú rádióról van szó, mert bizonyos típusok tudnak érdekes dolgokat alkotni!
A rádió tipúsát, esküszöm neked nemtudom. ez egy annyira olcso kategoria, hogy még a márkanév vagy a serial szám nyomtatási festékén is sporoltak! És ezt most tok komolyan. A bekötési rajzot még ma meglesem ( mármint azt letudom irni hogy melyik szin melyikhez megy , remélem elég )
Akkor lehet ott a baj, hogy a legolcsóbbat vetted meg! A noname rádióktól nem kell sokat várni, és az hogy hallod a rádiót más forrás mellett is, az a rádió hibája, ha garis vidd vissza, mert az 100% nem bekötés hiba.
Én is arra gondoltam hogy maga a rádio a baj, de gondoltam mielött veszek egy ujat, megnézetem a bekötését. Az a helyzet hogy én külföldön élek jelenleg. Végigjártam 6 auto szerelöt, ebböl 4 nem foglalkozik rádioval, 1 nek gőze nem volt arrol, hogy léteznek a világon kábelek is, az utolso meg aztmondta nemtudja mi a baj, de adjak rá hangot, azt akkor kész is :S
csináltam pár képet, nem egy szakszerü bekötés, de én csináltam egyedül Ha aztmondjátok hogy a bekötés jo, akkor sztem uj rádio lesz, ha valamit esetleg elszurtam ( eléggé lehetséges) akkor megprobáljuk javitani
Ja, amúgy a kocsim egy Toyota corolla 1.4 es 2001-es hatchback. gondoltam hátha kell majd a kábelek miatt
Sajna nem tudtam jobb képeket csinálni, bocsi :S A hozzászólás módosítva: Jún 22, 2014
Sziasztok!
Kaptam egy Lg LAC2900RN autórádiót. Gondoltam kipróbálom először itthon pc tápról. Bekapcsolni bekapcsolt rendesen. De a cd-t nem olvasta be. Majd kipucoltam és már jó lett. Aztán próbálnám ki, hogy milyen hangja van. Erre meg sem szólalt. Végfok hibás, vagy csak azért nem szólt mert alacsony volt neki a 11V táp? (ennyit ad le 12V-on a tápom.)
Nos, feladtam a kenwood "protect"-es rádió hibakeresését! Amit tudtam hobbi szinten megtettem, de ennyi, továbbra sem működik!
Esetleg ha valaki vállalja, hogy megnézi küldjön egy privátot! Köszi mindenkinek az eddigi segítségeket!
A végfok ic az kap bemeneti jelet. De a kimenetein nincs semmi jel. Ahogy nézegettem kb 1V van rajtuk a földhöz képest.
A hozzászólás módosítva: Jún 26, 2014
Nos ahogy megnéztem a képeket a bekötés nem lesz jó.
Ugyanis több elkötés is van. A sárgát összekötötted a szürkével ami nem jó , aztán ha jól látom az egyik lilát meg a pirossal. Teljesen köss le minden , és leírom , hogy kösd össze. Azt nem tudom milyen készülékről van szó , tehát négy hangszórós , vagy csak a két első hangszórót használtad a kocsiban stb stb stb . De külön kell választani a kocsi hangszórókat , és az egy hangszóróhoz menő vezetékeket megjelölni , így fogod tudni melyik melyik. A rádiós magnó kimenetei közül is ahogy nézem a szürke , a zöld, és a lila színű vezetékek mennek a hangszórókhoz itt is lehet kettő , vagy négy hangszórós kimenetű a készülék.Ezeket a kimeneteket is elválasztva , vagy egy szürke , és egy lila , vagy szürke zöld vezetéket összefogni szigetelő szalaggal , ami mondjuk az egyik hangszóróhoz megy stb . A kocsi felől jövő vezetékek közül valószínű lesz egy állandó +12 volt az a vezeték megy a sárga színű vezetékre ami azért kell , hogy a beállítások ne törlődjenek.Aztán ugyancsak a kocsi felől kell egy megint csak +12 volt , de ez akkor jelenik meg valószínű a piros vezetéken , ha a gyújtás kapcsolót be kapcsolod .Ezzel helyezed úgymond bekapcsolt helyzetbe a készüléket. Ez a rádió piros vezetékével összekötendő.A készülék fekete vezetéke a gnd , vagy test ez jól van a barnával összekötve , illetve a kocsi vázához fogatva a rádió külső háza , ezt nem tudom milyen megoldással fogatódik fel.Antenna az gondolom egyértelmű .
Akkor, ha kicserélném valószínűleg fog majd szólni?
A tda7384/6 kompatibilis tda7850/1-esekkel? Nem tudom milyen ic van benne annyira nem szedtem még szét, de ha jó lesz bele a 7384 szívesebben költenék rá 1400-at, minthogy 300-ret.
Ha kicseréled jó lesz .Persze tudni kell pontosan tényleg , hogy milyen végfok is van benne.
Elvileg egy tb2946-os. Bővebben: Link
stand-by-nál és a mutenél 5V van. Viszont a 10-es lábon 0V. Ha jól értelmezem a szöveget itt jó esetben 10-nek kéne lennie.
Igen 10 voltnak , de ez nem állandó .Viszont a végfok kimeneteken bármelyikről is legyen szó a mindenkori tápfeszültség felét kellene mérni kb.
Igen tudom, hogy a felének kéne ott lennie. De csak 1 V van. Kivéve az out1-et. Az egyiken 7 és fél a másikon meg 5V van. Egyébként az az ic helyettesíthető tda 7384-el? Néztem azt a tb-t, de csak ebay-en kapni. (Viszont 5db kerül 3000-be)
Amint látod megegyezik a bekötése mind a kettőnek .Viszont a TDA 7384 nek valamivel kisebb a teljesítménye.
A lényeg, hogy működjön. Az a pár W nem sok.
Sziasztok.
Valaki meg tudja mondani ennek a csatlakozónak a számkiosztását?
Most jót kérdeztél egyébként ahány típus annyi féle.De ha leírod a készülék típusát talán másnak is könnyebb lesz azonosítani.És egyébként baja van ?
CEH-8902 ez minden róla, márkanév nincs. Elméletileg semmi baja sincs.
Ez elég semmit mondó számok.És ha nincs baja , akkor minek is a csatlakozó számai ?
Ez nem egy ezer forintos kínai rádió?
Sziasztok!
Egy nagy problémával fordulnék hozzátok, remélem találunk rá megoldást. Ha az autórádiót bekapcsolom, akkor a felette 20cm-re lévő GPS-em nem lát műholdakat, ha kikapcsolom, újra lát. Ez egy Pioneer USB-s fejegység, előtte is Pioneer fejegységem volt, ott nem volt ilyen probléma. Hol keressem a hibát, hogy tudnám megszüntetni? Vastag fémlapot teszek a fejegység és a GPS közé, az megoldás lehet? Előre is köszönöm szépen a segítslgetek!
Üdv!
Annak nincs sol értelme. A rádió testet , kösd össze az autó karosszéria testével. Hátha segít. Valőszínű hogy az antenna( rádió) testpontja nem tökéletes. Öreg Tom
Nekem is megfordult a fejembem, hogy az erősítős antenna zavarja be, ki is próbálom, hogy lekötöm róla a kábeleket, és úgy bekapcsolom a fejegységet, akkor mit csinál.
Ha az erősítős antenna lesz a ludas, és a testelés nem segít, akkor mit tudok csinálni vele? Ez egy Opel, barátnőmnek is Opele van, ugyanilyen a GPS-e is, már megcseréltük, és az enyém jó az övébe, de az övé ugyanúgy nem jó az enyémbe bekapcsolt fejegységnél. Neki is erősítős gyári antennája van. Köszönöm szépen a segítséged! A hozzászólás módosítva: Jún 28, 2014
A számok azért kellenének, mert ez nincs beépítve és ezt akarom a kocsiba rakni, viszont ami most van benne, azon kevesebb az érintkező.
Ez , így kevés információ .Valahol kell azon a készüléken lennie valami márka névnek , vagy a fedlapon , vagy az alján felragasztott papírnak amin vannak információk a készülékről.Úgy biztos hamarabb meg lesz mint , így.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |