Fórum témák
» Több friss téma |
Csak a vezető oldalon 4 vezetékes?
Az nem 5 az a 4? A hozzászólás módosítva: Júl 12, 2014
Azt nem tudom , de ha itt lenyomom a lezáró gombot ,akkor lezár mindegyik. Ugyan ez megy kulccsal is .
Ha leveszem a csatlakozót a motorról , akkor semmit nem csinál ugye , ezért gondolom hogy akkor valamelyik vezetéknek a vezérlő szálnak kell lennie. A hozzászólás módosítva: Júl 12, 2014
Nem. Úgy nézem 2 db kp zár motor van a bal első ajtóba, egyik 2 vezetékes utólagosnak néz ki , a másik pedig 4 vezetékes.De a 2 vezetékes motor viszont nincs is bekötve sehova , de a fent lévő gomb pedig ahhoz csatlakozik.
Akkor 5 vezetékes..... Több megoldás is van... Vagy a központi vezérlést használod, vagy a motorban lévő kapcsolót. Én a helyedben megkeresném a vezérlőt és arra kötném a riasztó impulzus jelét. A motor kapcsoló testet kapcsol az biztos. A vezérlőt meg ki kell mérni, de az a jobbik megoldás...
Ha a 2 vezetékes is rá van köve a rudazatra, akkor adj neki feszkót és meg is oldottad a vezérlést. A többi már csak riasztó kérdése...
De hiába testelem le a bal első ajtó összes vezetékét , semmit nem reagál.. Akkor hol kellene mérnem?
Ha minden vezeték a helyén van és úgy testeled csak abban az esetben reagál. De először adj feszültséget a másik bekötetlen motorra és nézd meg, mit csinál. Elvileg azért rakták bele utólag, hogy ne kelljen a gyári centrált megbolygatni...
Sziasztok!
Olyan gondom lenne hogy kéne egy távirányító meg hozzá egy olyan vevő ha megnyomom a gombot akkor összezárná az áramkört!Autóba kéne. Egygombos távirányító is megfelelne. Ez mennyiből hozható ki?
Tehát akkor ami nincs bekötve motor , arra adjak testet és pozitívot is. És utánna testelgessem a 4 vezetékes kp zár motort?
Ezt bármelyik riasztó tudja , amelyiknek van motortiltás funkciója.
Hasonlót keress :Link . Nem drágák. Szerintem találsz is az oldalon...
Jó csak gondoltam hátha nem kéne venni egy riasztót!
Mert elvileg akkor bármelyik riasztó megfelelne nekem mert csak pillanatnyi áram kéne.
Ha a motor nyit zár, akkor már nem kell testelgetned semmit.... Ez lenne e lényege, hogy ne kelljen testelgetni a gyárit, mert azzal tönkre is vághatod, ugyanis elvileg az 5 vezetékből 3-on test van ha épp inaktív a zárvezérlő....
A hozzászólás módosítva: Júl 12, 2014
Próbalámpán keresztül nem megy tönkre szerintem.Na mindegy ez érdekes azért.Köszönöm a segítséget.
A hozzászólás módosítva: Júl 12, 2014
Próba lámpán keresztül nem valószínű, hogy működtetni tudod...
Egy másik autóban tudtam. De mindegy nem érdekes , nem foglalkozok már vele , feladom egy időre .
Viszont lenne még egy olyan kérdésem, hogy egy másik autóban , ha a riasztó index kimeneteit rákötöm az indexekre ( lábrésznél bal oldalon ) , akkor nem villogtatja őket , sőt mi több zárlatos lesz a riasztó és nem reagál semmire . Ez mitől lehet? Az index kimeneteken van villany , egy izzót gond nélkül megvillogtat. A hozzászólás módosítva: Júl 12, 2014
Mi takar az, hogy lábrésznél bal oldalon?
Tehát az ajtó mellett futó vezetékköteg a padlón.
A vezeték kötegből kimérted az index áramszálát és arra kötötted a kimenetet?
Igen , elől az index búrából kihúztam a vezetéket és rámértem .
na ezt most nem értem... mit is mértél le?
Azt a vezetékszálat , ami megy az első indexhez , annak is a pozitív részét.
Akkor rosszul mértél valamit... A próba lámpa erre való.... A kábelkötegben (jellemzően zöld) a vezetékeket egyenként a szigetelést óvatosan átszúrva miközben villog az index kimérheted az index 2 áramszálát és arra kötöd a riasztó kimenetét, ha lehet lediódázva...
Értem ,köszi . Akkor majd megvillogtatom a próbalámpával , az is lehet , hogy pont a testet mértem ki. De fehér és barna szín között gondolom a fehér a + és nem a barna.
Rendben , köszönöm. Pontosan milyen dióda kell rá ?
Pedig a rajzod jó, így működnie kellene. Meg kellene mérned, hogy meg van-e a test és a +12V, valamint rakj egy izzót a motorok helyére és nézd meg, hogy történik-e valami!
A hozzászólás módosítva: Júl 13, 2014
|
Bejelentkezés
Hirdetés |