Fórum témák
» Több friss téma |
Ami a fotón az alja az néz a varrógép felé, tehát megemeled és rátolod. Ami a fotón az alkatrész baloldala, az néz felfelé.
A kép bal oldalára képzeld oda a varrógépet az alkatrész fűzérre merőlegesen, és a rugóval kezdve pakolhatod is
Sziasztok!
A kérdés a következő lenne adott egy régi típus orosz varrógép a probléma vele hogy nem varr az orsóról az alsó szálat elkapja viszont szép nagy gombócot csinál és fél fordulat után megfeszül a cérna és elakad Чайка p069061neve és száma illetve még az orsó háta mögé gyűri a cérnát képet mellékelek csak az amiről beszélek zöld színben van minden megegyezik rajta
Oké Zoltán csak feltettem hátha lesz valakinek ötlete mert nagyon jó fórum! egy tv mert is igy csináltam meg a fórumozók segítségével!am kösz a linket!
Nagyon szépen köszönöm Zoltán!
Szia! pucold ki, csodákra képes,a lucsniknál is ez a megoldás ilyenkor.
Valamelyik - (vagy az az alsó, vagy a felső) szál feszessége nincs jól beállítva.
Orvoslás - be kell állítani! A felső szálnál - a tű előtt lassan húzva ki a cérnát ... érezni lehet a szálfeszítő ellenállását. Az alsónál, azaz a kőrhajónál - pedig - úgy kell az oldalán levő kis csavarral a szálfeszességet beállítani, hogy a kilógó cérnánál megfogva a hajó súlya éppenhogy "megtartsa" magát. Egy próbavarrás során talán csak látszik, hogy melyik szálnál kell még utánállítani. Az alsó szálat általában "fixre szokás" (persze ez eléggé cérna-vastagság függő) belőni, a felsőnél meg menet közben lehet folyamatosan korrigálni. (az ugyanis jobban "kézre esik")
Sziasztok
Tudnátok segíteni?? Van 1 Lucznik 466-os gépem és sajnos el lett állítva az alsó része vagy is a hurokfogó mert nem szedi fel a az alsó cérnát ehhez kellene segítség hogy pontosan mikor és hogyan hova kell a tűnek leérkezni-e és a hurokfogónak milyen állásban kell épp lenni-e. Segítséget előre is köszönöm.!! Üdv.
Szia! Ment a privát! Ez már nem elektronika
Ezt találtam tehát pontosan így kell lennie? Bővebben: Link
Meg ezt. Bővebben: Link Link javítva. Használd a link gombot! -moderátor- A hozzászólás módosítva: Máj 6, 2014
Ok. akkor ez után igyekszem majd.
Muter örülni fog neki ha végre sikerülni fog.
Íme a válasz:
Így már értem köszönöm.
Még annyit hogy hol kell beállítani hogy a tű le érjen addig mert jelenleg eddig megy le mikor teljesen lent van. A hozzászólás módosítva: Máj 6, 2014
Sziasztok! Egy régi, lábbal hajtós öntöttvas Singert szeretnék átalakítani elektromosra. A kérdésem a következő: Hány Wattos motort kell beszereznem hozzá? Eddig az akkus fúrómról hajtottam ékszíjjal úgy, hogy bőrszíjakkkal rácsatoltam, de szeretnék valami végleges megoldást kitalálni.
Szia! 100W-osat. Ha nem jár könnyen, a régi beszáradt olajat ki kell mosni a csúszócsapágyakból és újra kenni. Bontás közben célszerű fotózni, videózni
Megkínlódtam vele, mire sikerült, de végül így lett jó az áttételi szerkezet. Egy akkus csavarbehajtó motorját szereltem fel végül. Mert rossz az akkuja, és nincs hozzá bitfejem. Eleve nem szántam rá 220 Voltos motort, így nem kell az érintésvédelemmel bajlódnom. Kicsit féltem, hogy kevés lesz, de maximumon 14V -ról 6,5A =90 Watt körüli. Igazad lett, ennyi kell neki, a gép bírja, a hangja is jó, nem forr fel, nem füstöl, amúgy normál üzemben 9 Voltról 5 Amperrel elvarrogatok kényelmesen. Egyedül a dörzskerék-áttétel gumija kérdéses, meddig bírja? A csavarbehajtó eredeti áttételezése túl sok, direkt meghajtás nem megoldható, a motor önmagában túl gyenge, ráadásul van rajta egy vas fogaskerék, leszerelhetetlenül. Vissza kellett rá raknom a fogaskerekeket, a bibi csak az, hogy műanyagok. Az egyik el is tört, ekkor kényszerültem az áttétel felét kivennem, és így lett pont jó a fordulatszáma. Ezzel a meghajtással, ékszíj ennél szóba nem jöhet, mert nincsen a csavarbehajtónak csapágyazása. A bőrszíj csak a feszességet állítja be, amúgy a gép rendesen csavarokkal van rögzítve. Fordulatszám szabályzás egyelőre manuális: A tápegységen kell tekerni. Elég macerásnak tűnik, hogy beletegyem a pedálba, egyelőre így használom. Ugye ez a gép megvan már 100 éves? A maiakat csak 4-5 évre tervezik.
Elég provizórikus Belátom egy fél-professzionális megoldás is hatalmas munka volna.
Lehet ajánlani jobbat, de csak ami házi barkács eszközökkel előállítható. Gondolkoztam én már azon is, hogy fogaskerekeket faragjak ki vágókoronggal, de az ötletet, éppen a nehézsége miatt elvetettem.
A bőrszíj vájatban lehet elfutna egy trapéz szíj, és kaphatna ilyen hajtást.
Csak ezt meg nem tudom hová rögzíteni. Egyelőre nagyon szépen fut. kíváncsi leszek, mi adja meg először magát? Én a dörzskerék gumijára tippelek. Amíg ez tönkre nem megy úgysem kezdem elölről. A fúrógép hangos volt, de ez a csavarbehajtó olyan szépen duruzsol. Sikerült nagyon eltalálni az áttételt. Ha elölről kezdem megint, biztos nem lesz jó egyből a sebessége, kínlódhatok. Azért megnézem a vakerán hányért adnak egy olyat, de kíváncsi lennék a fordulatára is. Ha nincsen benne fogaskerék, akkor nem jó. direktbe még ékszíjjal is le fog égni. Nagyon nagy áttétel kell oda. Csavarbehajtóban 2 ilyen volt, és az egyik még mindig benne van, ez is elég nagy áttételt ad neki.
Beírtam a keresőmbe. Drága nekem az ilyen motor, és nem is biztos, hogy tudnám használni.
Sziasztok!
Egy kollégám kapott egy TUR-2-es külső motoros varrógépet. Előtte egy villanyszerelő "javította", kivágta a pedálból a kondit, mert szét volt pukkanva. Azért kapták, mert azóta visszafelé forog. De szerintem az a 100nF csak zavarszűrő. Mitől foroghat visszafelé egy ilyen külső motor? Átköthető a segédfázis belül és megpiszkálták?
A forgásirányváltás pontosan: A forgórész bekötése az állórészéhez képest. Fúrógépem legalábbis így vált irányt. De lehet, hogy Köbzolinak igaza van, és ott lehet fordítva berakni a tekercseket a vezetékek kikötése nélkül is. Abban is igaza van, varrógépbe nem tehetnek aszinkron motort, az indítónyomaték miatt mindenképpen kefés kell oda.
A hozzászólás módosítva: Dec 2, 2014
Köszönöm mindkettőtöknek. Megmondom neki, hogy mit nézzen meg.
sziasztok
varrogép hiba miatt kérem a segitségeteket egy tur 2 es tipusu motor van rajt és ahogy bedugom a hálozatba egyből maximális fordulaton pörög akkor is ha a pedál nincs bekötve!! Mit nézzek meg mi lehet a hiba? Előre is köszi!!!!
Sziasztok.
Van egy Tesco EJ09 tip.kis táska varrógépem, szinte új. A pedálkapcsolója számomra nem elég lassan indítja el a gépet. Ezt szeretném kiváltani, szabályozni valami elektronikával. A kérdésem az lenne, hogy alkalmas lenne-e ehhez egy fúrógép fordulatszám szabályzója? A varrógép motorja csak 70-80 watt. A fúrógép pedig 550 watt-os.Kérnék segítséget ehhez, a mechanikát meg tudnám oldani.
Sziasztok.
Érdeklődnék, hogy az egyszerű táskavarrógépekhez megfelel ez a minőségű szilikonzsír a fogaskerekek kenéséhez? "Oxett a2 háztartási háztartási szilikonzsír". Előre is köszönettel. A hozzászólás módosítva: Márc 24, 2015
Szia! Ez nem fordulatszámszabályzós kérdés, a választ privátban írtam
Sziasztok!
Egy negyvenéves Husqvarna 6440-es varrógépet rakok rendbe romjaiból és a következő történt: a gép magától elindult és kellemes füstfelleget engedett ki magából. A 220V, 80W-os villanymotor körében található 0.1µf-os RIFA kondenzátor füstölt el. Mivel kuka vagyok a témához, abban kérném a segítségeteket, hogy pontosan milyen modern kondenzátort keressek a elfüstölt helyére ill. hol találok ilyet Magyarországon. A kondenzátoron a következő feliratok olvashatóak: 271M (típus) GPF -40/85°C 250V~MP fo = 3,6MHz Fizikai méretek: 20 (h) x 14 (sz) x 9 (m) mm Lábhossz: 24 mm A válaszokat előre is köszönöm! Üdv, Viktor
Szia!
Ha tényleg 100nF-os, akkor nem létfontosságú az, hogy be legyen kötve. Ilyet keress! A hozzászólás módosítva: Márc 28, 2015
|
Bejelentkezés
Hirdetés |