Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Opel Astra elektromos hibák
 
Témaindító: nrgie, idő: Júl 19, 2010
Témakörök:
Lapozás: OK   38 / 138
(#) Kovabe válasza VePe00 hozzászólására (») Márc 17, 2015 /
 
Mit kérnek egy ilyenért? Gyanus hogy a skodámon nekem is azt kell cserélni.
(#) zoly15 válasza Kovabe hozzászólására (») Márc 17, 2015 /
 
Én vettem tavaly F astrába 14Ezer volt. De gondolom különbözik az egy és a több vezetékes ára.
(#) Kovabe válasza zoly15 hozzászólására (») Márc 17, 2015 /
 
Igen mert nekem a 4vezetékesre 11ezret mondtak.
(#) zoly15 válasza Kovabe hozzászólására (») Márc 17, 2015 /
 
Ezt a gyártó is erősen befolyásolja, nem érdemes olcsót venni, inkább jobbat, drágábban.
(#) Kovabe válasza zoly15 hozzászólására (») Márc 17, 2015 /
 
Amit én kérdeztem az eredeti Bosch volt. Nekem is furcsa volt hogy csak ennyi de egy szakműhelyel beszéltem és ők is ezt vásárolják mert milios gépekkel tesztelték és azt mondták hogy ez eredeti. Annyi a baja hogy nincs rajta csatlakozó.
(#) pistike19770 hozzászólása Márc 20, 2015 /
 
Sziasztok!c18nz motor csereltem az autoba (opel 1.8 8v)csere ota inditasnal vilagit a szerviz lampa,es inditast kovetoen 15-20mp.ig szggat a motor majd fokoyatosan felpogor kisimul az alajarat.mi lehet a gond segitsetek......Koszi
(#) zoly15 válasza pistike19770 hozzászólására (») Márc 20, 2015 /
 
Ki kell olvasni a hibát az ECU-ból, találgatni fölösleges
(#) Kovabe válasza pistike19770 hozzászólására (») Márc 22, 2015 /
 
Első körben ellenörizd a csatlakozásokat, leföképp az érzékelöket.
(#) joc174 hozzászólása Márc 22, 2015 /
 
Sziasztok!

Leáll a motor. Van egy opel astra g coupe 18.16v 125le és a gondom, hogy leáll a motor mikor a hűtőventilátorom bekapcsol, és ez van fordítva is amikor kikapcsol a ventilátor a motor már pöccen is . Kinek mi a vélemény?

Köszönöm a segítséget!
(#) Kovabe válasza joc174 hozzászólására (») Márc 22, 2015 /
 
Csak tipp, aksi illetve generátor ellenörzés de föképp a generátor töltés alapjáraton illetve 2-3000-es fordulaton.
(#) joc174 válasza Kovabe hozzászólására (») Márc 22, 2015 /
 
A töltés 14,7 alapjáraton és fordulaton is .
(#) Kovabe válasza joc174 hozzászólására (») Márc 22, 2015 /
 
Hát az még éppen hogy belefér de lassan a feszszabályzód feladja a harcot, azt kéne még megnézni hogy a motorleállás történik a ventilátor kapcsolás alkalmával akkor kéne nézni az aksinál a fezültséget hogy mennyit esik. Ha nem esik akkor a komputer höérzékelöjét kéne megnézni hogy jó e illetve akkor mélyebben belenézni a motortérbe. Amikor leáll akkor befullad "mint ha nem kapna leveöt" vagy mint amikor leállitod olyan a leállás?
(#) joc174 válasza Kovabe hozzászólására (») Márc 22, 2015 /
 
Most tudtam meg,hogy mit jelent az egyik ikon a műszerfalon és a motorhűtés visszajelző világít. Akkor ilyenkor mi lesz?
(#) Kovabe válasza joc174 hozzászólására (») Márc 22, 2015 /
 
Akkor valoszinü hogy a höérzékelöddel van baj. A vizhöfokmutató jól mutat?
(#) joc174 válasza Kovabe hozzászólására (») Márc 22, 2015 /
 
Igen jól,mert most cseréltem termosztátot.Lehet kapni ventilátor vezérlőt az astrákhoz. Az nem lehet rossz ? Hűtőventilátor vezérlő.
http://www.opel-alkatreszek.hu/opel-elektronikus-alkatreszek/opel-h...frwgcg
A hozzászólás módosítva: Márc 22, 2015
(#) Kovabe válasza joc174 hozzászólására (») Márc 23, 2015 /
 
Nem hinném mert az is a komputer által van vezérelve. Keresd meg a második hőszenzort és ellenörizd.
(#) Balazs23 hozzászólása Márc 24, 2015 /
 
Üdv, Van egy Opel Astra G 1998 évjáratú autóm, riasztó nélküli, 1 hete elkezdte azt csinálni hogy ha jobra indexelek, akkor villan jó esetbe párat, és aztán folyamatossan villágít utána, de ha balra indexelek akkor nem csinálja, autó lezárásnál felvillanak az indexek, nahh ugye már ott tartunk hogy a jobb oldali fele folyamatossan villágít lezárásnál és nyitásnál is,Szóval gyutás nélkül is csinálja ezt, én a hibák közül a relét és az index kart kizártam, de nem biztos, várom a szakik jelentkezését.
Köszönöm, Üdv Balázs.
(#) zolika60 válasza Balazs23 hozzászólására (») Márc 24, 2015 /
 
A jobb oldali indexlámpákban az izzók testelését ellenőrizd.
(#) Balazs23 hozzászólása Márc 24, 2015 / 1
 
Meglett a hiba, ebben külön van az index relé, van egy jobbos és egy balos, a jobbos szarakodot
Itt a kép ha netán másnak is előfordulna ilyesmi hiba:
Opel Astra G 1998 Index Relék
A hozzászólás módosítva: Márc 24, 2015
(#) peugeot 206cc hozzászólása Márc 25, 2015 /
 
Sziasztok!

Elég nagy problémával kerültem szembe és kérném a segítségeteket.
Vettem egy Peugeot 206 cc-t 1.6 benzin 2003-as évjáratú.
A problémák a következők: Az óracsoport nem számlája, hogy mennyi km-t teszek meg, és nem méri, hogy milyen sebességgel haladok. A többi funkció működik rajta.Továbbá kijelzi és kiírja a légzsák(övfeszítő), kipörgésátló és ABS jelzését. A kocsi indul, nem fullad, de vittem már szerelőhöz, villamosságoshoz, de hiába teszik komputerre, semmilyen hibajelzést nem produkál.Itt elakadtam, ha van elképzelésetek, hogy mit lehetne tenni, várom válaszotokat.Egy dolog még kimarad, ABS kockát cseréltek rajta, de semmi eredménye nem volt.

Köszönöm Tomi
A hozzászólás módosítva: Márc 26, 2015
(#) zolika60 válasza peugeot 206cc hozzászólására (») Márc 25, 2015 /
 
Valószínűleg a kilométeróra jeladó hibás, vagy a hozzá vezető vezeték.
(#) Ricsi89 válasza peugeot 206cc hozzászólására (») Márc 25, 2015 /
 
Ha világít az ABS lámpája, akkor valami hiba van az ABS-ben, aminek köze lehet a sebességméréshez is, mivel a sebességjel általában az ABS egységből érkezik, amit valamelyik keréknél lévő ABS jeladó mér. Ha meg világít a lámpa, akkor olyan nincs, hogy nem volt benne semmilyen hibakód. Hiába cserélik a kockát, ha valamelyik kerékjeladó rossz, vagy koszos és nem méri a kerék sebességét.
A hozzászólás módosítva: Márc 25, 2015
(#) peugeot 206cc hozzászólása Márc 25, 2015 /
 
Köszönöm, megnézetem.
(#) zolika60 válasza Ricsi89 hozzászólására (») Márc 25, 2015 /
 
Ebben az autóban külön sebesség jeladó van a sebességváltóban.
(#) SzervízMacska válasza zolika60 hozzászólására (») Márc 25, 2015 /
 
Lehet, de attól még a kerekeknél is van. Előfordul, hogy az ecut és a műszerfalat külön jeladó működteti.
(#) Vincent91 hozzászólása Márc 25, 2015 /
 
Sziasztok!

Egy '96os f astra-m van és most volt egy kis generátor problémám. Felújították, majd visszaszerelés után a fordulatszámmérőm megbolondult. Korábban is volt esős időben, hogy leesett 550es fordulatra és egy darabig ott is maradt, majd visszaugrott az éppen akkor aktuális fordulatszámra. Most viszont beindítás után ugrált össze-vissza, majd leesett 0ra és már meg sem mozdul. Van valakinek ötlete, hogy a generátorral lehet a gond, vagy valami más, esetleg a műszercsoport, valami kontakthiba?
(#) Vincent91 hozzászólása Márc 25, 2015 /
 
Talán még egy infó, ami fontos lehet, 1.7 tds, Isuzu motoros.
(#) zolika60 válasza Vincent91 hozzászólására (») Márc 26, 2015 /
 
A generátorról veszi a sebesség jelet, Vagy a csatlakozója, vagy a vezetéke rossz. Ezeket ellenőrizd.
(#) Vincent91 hozzászólása Márc 26, 2015 /
 
Rendben, nagyon szépen köszönöm, már megyek is megnézni.
(#) Georgee hozzászólása Márc 27, 2015 /
 
Üdv Uraim! Segítséget szeretnék kérni, nemrég vettem egy Astra G-t egy olyan problémám van, hogy a kesztyű tartóban izzót cseréltem, de nem világít az új izzóval sem. A tartó kengyel eltört, így szerintem az előző tulaj a biztosítékot eltávolította. Kérdés az lenne, melyik biztosíték felel a kesztű tartó világításért? Multival kimértem 0.5 voltot mutat a csatlakozó.
Következő: »»   38 / 138
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem