Fórum témák
» Több friss téma |
Nekem is majdnem ez a motor van és 60Ah-ás aksi van benne, hozzá tartozik hogy nehezen indul melegen illetve melegben (nincs fojtás a kipufogonál mert elrohadt).
Eddig szépen indult, mostanában kínlódik. Nehezebben indul, legutóbb lenullázta magát az óra is, a szervó több másodperccel a motorindítás után kapcsol be. Csak reménykedni tudok, hogy egy akkucsere segít...
Előtte a testkábelt ellenőrizd. (Opel betegség.)
A motor és a kaszni közt? Magának a kábelnek nincs baja, az 1-2 éve lett cserélve, de a csatlakozásokat majd ellenőrzöm.
Ha a 44Ah-s nem elég neki, akkor ott valami más baj van. Nekem ilyen volt benne amikor vettem, és ilyenre is lett cserélve amikor megadta magát.
Most 55Ah - es van benne, eddig jó volt , de már valószínűleg régi az akku illetve főleg rövidtávokon használjuk az autót.
Persze, ez általában igaz az ajtóknál való átvezetésekre. De én csak azt mondtam, hogy az ASTRA H hátsó ajtói zömében szenvednek ettől a betegségtől (találtam még embereket fórumokon, neten). Az ismerős octaviájának a sofőr ajtója gyulladt ki. Ugyancsak való igaz, hogy a csomagtartónál is soknak megszakad, viszont mivel ez ASTRA téma ezért írtam ide, hogy ennél a típusnál főleg melyik ajtóra kell oda figyelni. Nekem a csomagtartó és első ajtók vezetékei épek és sokkal többet voltak használva az biztos.
A hozzászólás módosítva: Ápr 17, 2015
Nálunk a B Vectránál volt ugyanígy bal hátsó ajtóban eltörve a központi zárnak két vezetéke is.
Az a baj ezeknél, hogy nem változtatták meg a vezetéket a hajlatban, ugyan azt használták, mint a merev rögzítésű kábelkötegben. Oda az ajtóköteget meg kellett volna csinálni vékony szálú, vastag keresztmetszetű kábelből, és nem lenne gond. Gondolom ezeket a dolgokat már csak a sokkal több milliós autóknál oldják meg. (ha megoldják...) G Astra bal első ajtónál majdnem összeértek a vezetékek, a nagy baj előtt észrevettük...
Nem oldják meg a drágább autóknál sem. Mint fentebb írtam X3-as BMW-ben is találkoztam ilyen hibával, nem is egy darabnál. Pedig az nem éppen olcsó autó.
Az indulás nekem is volt nehézkes, az öninditto behúzótekercséröl a forrasztot kis "madzag" elengedett de egy kis forrasztás és kész.
Csak a nehéz indulás mellett még ott van a későn induló szervószivattyú is.
Sziasztok!
Az elakadásjelző kapcsolójának van világítása (bekapcsolt fényszórók, kikapcsolt elakadásjelző mellett)? Köszönöm A hozzászólás módosítva: Ápr 18, 2015
Emlékeim szerint nincs, bár én nem vagyok Astrás.
Ha a 15-ös ponton (gyújtás) van feszültség, akkor a kis izzó világít benne. A világítás kapcsolóhoz viszont nincs köze.
Szia
Én most néztem de nem néztem kikapcsolt világitásnál csak bekapcsolva és akkor világit de szerintem ha gyujtásra teszed akkor a biztonság érdekében világitani kell.
Köszönöm a válaszokat!
Az enyém sehogy se világít, úgyhogy majd szétszedem (de azt se tudtam hogy mikor kéne világítania) , mert jó lenne azért ha sötétben is gyorsan meg lehetne találni.
Üdv!
Sokáig az öröm nem tartott. A következő gondom akadt. A soför felöli elektromos ablak nem húzódik fel automatikusan ha "megpeckelem" a gombot. Az anyós ülés felöli működik. Rajta kell tartsam az ujjam míg fel vagy le húzódik teljesen. Ez kábelszakadás, elektronika (nem tudom a kapcsoló hogy néz ki) vagy szoft lenne? Köszönöm.
Vetted le a közelmúltban az akksi sarut?
Ha igen, akkor utána néhányszor meg kell járatni az ablakot teljesen fel, teljesen le (2-3-szor). Ezzel elvileg "betanulja", hogy amikor nyomva tartod akkor mit szeretnél.
Szia!
Fel kell húzni teljesen, és még kb. 3 másodpercig nyomva kell tartani a gombot. Utána már működnie kell automatikusan is.
Örülnék neki ha az enyém így működne, és nem kellene mindig a mozgó ablakra rányomkodni, ha éppen negyed, fél, háromnegyed, vagy akármilyen állást szeretnék.
Egyébként úgy van ahogy leírták, néhány le-fel után meg kellene "javulnia".
Igen, volt levéve úgy 1 hete és amire ezeket elolvastam, arra ma reggel már működött. Megérezte a sáfárny szagát úgy látszik. Jó lassan tanúl. Köszönöm.
A hozzászólás módosítva: Ápr 22, 2015
Sziasztok!
Opel Astra G 2002-es y20DT motorkodú (2.0DTI) kocsimnál felütötte a fejét egy olyan probléma, hogy amint eléri az üzemi hőfokot leáll. Ha nagy nehezen el is tudom indtani rángat és okádja a füstöt. Ezután ismét leáll pár másodperc után. Viszont amint visszahűl röccre indul és minden probléma nélkül megy amíg ismét fel nem melegszik. Főtengely jeladó cserélve lett, mert azt írta hibának de a hiba ugyan úgy megmaradt. Előre is köszönöm a válaszokat. Sziasztok.
Nem kell mindig hinni a gépnek. Főtengely jeladó hibánál sokszor a vezérműtengely jeladó vacakol. De a te esetedben lehet egy hibás hűtővíz hőmérséklet érzékelő. Élő adatot kellene géppel nézni, ahol lehetne figyelni az érzékelők által küldött jeleket.
Üdv!
Szervízben rámértek a rendszerre egy Bosch teszterrel, kiderült hogy cellazárlatos az akku, és a feszültség is csak 9-10V körüli, de a töltés rendben van. Egy akku csere megoldotta a nehéz indítást és a későn bekapcsoló szervó problémáját is.
Gyárilag 55 Ah-s van benne!
A hozzászólás módosítva: Ápr 24, 2015
Kiderült, hogy lemállott a szigetelés az ajtó átvezetőben a vastag barna és a vastag piros kábelek összeértek. El nem voltak szakadva és a többit is óvatosan meghúzgálva nem tapasztaltam szakadást, de továbbra sem működik a zár. Mit tanácsoltok, merre tovább?
Keress biztosítékot, ami kiment. Német autóban a barna test, a piros pedig akku plusz, ha gyáriak a kábelek.
Minden gyári. A bizti táblán van egy külön a kp zárnak, de az jó és a többi ajtó is működik. Máshol nem tudok biztosítékról (a motortérben a főáramköröknek írja a könyve).Nem az un. multitimer vezérli ezt a funkciót is?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |