Fórum témák
» Több friss téma |
Üdv
Nekem egy 96os golf 3as vezérlőjéből kellene az immo-t kiírni. Van elvileg egy tartalmam hozzá, ami immo mentes. viszont nem tudom írni a vezérlőben lévő IC-t. Egy B58253 nevezetű IC van benne, elvileg 24C02... Olvasni tudom, de írni nem. Több féle programozóval is próbáltam. Ezt hogyan miként lehet megoldani?
Szia, Szerintem kérdezd meg TV-s, vagy Arduinos topicban, vagy nézd át ezt.
Milyen tipusú programzokat probáltál?
A hozzászólás módosítva: Jún 24, 2015
Egy wellon VP-990 em van. De próbáltam PICkit2 vel is, meg ilyen neve sincs olcsó eprom íróval is.
Olvasni tudom, viszont írni már nem.
Néha előfordul a 7 lábat is testre kell kötni.
Szerintem az EEPROM a hibás.
A hiba előzményeit leírnád?
Annyi a történet, hogy volt egy immomentes vezérlő, abból ki lett olvasva a tartalom. És egy másikba átszerettem volna írni, de nem lehet. A vezérlő, meg az eeprom biztosan jó, mert az eredeti helyén indul.
Az IC táp lábain 1.8-tól 5.5V-ig terjedő stabil egyenáram kell legyen.
A hozzászólás módosítva: Jún 24, 2015
És mi lenne, ha kicserélnéd egy felprogramozott 24C08-ra (egyik fórumban írták, hogy olvasni is csak úgy tudták, hogy 24C08 volt beállítva)?
Tanácstalan vagyok már, hogy mit kéne tenni.
Sziasztok!
2008 évjáratú Suzuki Swift kulcsa leesett,és most nem inditja az autót.Világit a piros lakat,és olyan hangot ad ki mintha merülne az akkumulátor,és csak reszel de nem indul.Kulcs nyitja az ajtókat és működik ablaktörlő minden.Sajnos ez az egy kulcs van csak hozzá.A legnagyobb probléma hogy mindez Belgiumban történt.Elvittük Belga szakszervízben ott azt mondták,ők a magyar kódot nemtudják megoldani./Szerezzünk hozzá kódot...?????/Na most időközben átjöttünk Németországba dolgozni,gondoltuk itt nagyobb szerencsével járunk a szervizben.Trélerrel átszállítattuk az autót.Ismét megkerestük a szakszervizet,ahol a Magyar rendszámra egy fintor volt a válasz,és szinte szabályosan elhajtottak.Kérlek segítsetek,mégis mit tegyünk hová forduljunk.Most éppen készülünk haza Magyarországra,kulcs nálunk.Válaszokat előre is köszönjük!Szép napot mindenkinek!
Szia, Nézd, mit találtam. Most én is hasonló "gödörbe" estem, már mindent cseréltem, s valószínű, hogy az ATMLH 310, 02CM feliratú, szerintem szintén 24cxx eeprom tartalma sérülhetett, egy PWM kontrollerben. Most próbálok keríteni egy működőt s a tartalmát valahogyan átírni a rosszakba.
Rádiós kulcsnál bizti hiba, Megannal, az alsó sorban a barna 5 A os bizti, vagy a középső sor "R" betüs bizti, évjárattól függ.(kormánynál balra van a tábla )
Sziasztok!
Egy autóban szeretném kimérni, hogy az immobiliser vevője továbbít-e valamit az immo ecu-nak. Az ecu testet, tápot, gyújtás feszültséget kap az érzékelőre vagyok kíváncsi, hogy működik-e. Persze a művelethez csak egy multiméterem van. Amúgy egy Volvó 2001-es Volvóról van szó, elég sok forumot olvastam, de megoldást senki sem tudott mondani. Előre is köszi, ha valaki tud valami okosat mondani!
Szia, Csak ezt találtam, ami direkt Volvo. Az autó nem indul? Mert ezt elfelejtetted leírni. Nekem már többször okozott gondot a gyűrű antenna a kulcs körül, vagyis a csatlakozója. Érdemes megnézni, meg a videón szereplő dolgot is.
Szia, köszi a választ. Az autó néha nem indul. Tegnap este vagy 2 órán keresztül próbálkoztam de nem indult, kitisztítottam a csatlakozásokat, kicsit megfeszegettem a sarukat, de nem indult be. Most reggel, semmit nem csináltam vele, beszálltam, és pöccre beindult, most akárhányszor leállítom, egyből beindul... Semmi nem történt azóta...
Szia, Ennek örülök. Nem ismerem a Volvo-t, de remélhetőleg, csak szinkronizálódnia kellett az ECU-Immo párosnak. Keress rá , biztosan van ott is valamilyen kombináció, amivel "be lehet tanítani egy új kulcsot, vagy meggyorsítani ezt a folyamatot. A Mazda-nál, ráadott gyújtás után 5x le kell gyorsan nyomni a fékpedált.
Üdv!
Valakinek van leírása Wheels EK2-3 immobiliser bekötéséről? Előre is köszönöm!
Üdvözlet!
1996-os ISUZU dízel motoros F Astra. Szeretném az immobilizert kiiktatni. Néhány kérdésem lenne: Ebben a dízelmotorban elvileg nincsen semmilyen elektronikus vezérlés, komputer, ilyesmi. Ha jól sejtem, akkor ez egy faék egyszerű adagolós dízel. Ebben az esetben, ha az adagoló mágnesszelepe áramot kap, és van üzemanyag, a gépnek kutya kötelessége menni. Semmilyen vezérlőelektronika nem szól bele. Vagy tévedek? Ha így van, akkor az immo csak az adagoló mágnesszelep vezetékébe vaatkozik bele, akkor meg egyszerű kikötni. Ha nem, akkor hol, hogyan avatkozik be? Azért nem értem a dolgot, mert ez elvileg nem egy komputervezérelt motor.
Szia, A fentebb említett EK2-3 "3 áramkörös megszakítás (gyújtás, üzemanyag-tápszivattyú, indítómotor) - komplett fekete kábelkorbács - késeltetett gyújtásmegszakítás a katalizátor védelmében - ki- és bekacsolt állapot jelző" ennyit tud. gondolom, hogy a dízelben sem többet.
Szerintem a dízelben még üzemanyag tápszivattyú sincs, hanem az adagoló mágnesszelepét tiltja le.
Vagy ha volt is az egyszerűkön, az is mechanikus volt, mint a Ladáé pld.
Szia! Köszönöm! Ki szeretném cserélni egy másikra ezért kellene bekötési rajz, hogy tudjam melyik vezetéknek mi a fukciója, ne keljen végig menni minden szálon, hogy hova megy.
Sajnos, csak ennyit találtam róla. Meg a boltot, ahol árulják, talán ők tudnának egy beszkennelttel segíteni...
Köszönöm!
Üdv szivesen venném a bekötèshez a segitsèget.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |