Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Immobiliser
 
Témaindító: Toomix, idő: Júl 20, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   5 / 8
(#) zoz11 hozzászólása Jún 23, 2015 /
 
Üdv
Nekem egy 96os golf 3as vezérlőjéből kellene az immo-t kiírni.
Van elvileg egy tartalmam hozzá, ami immo mentes. viszont nem tudom írni a vezérlőben lévő IC-t.
Egy B58253 nevezetű IC van benne, elvileg 24C02... Olvasni tudom, de írni nem. Több féle programozóval is próbáltam.
Ezt hogyan miként lehet megoldani?
(#) Chipmunk1960 válasza zoz11 hozzászólására (») Jún 24, 2015 /
 
Szia, Szerintem kérdezd meg TV-s, vagy Arduinos topicban, vagy nézd át ezt.
(#) david10 válasza zoz11 hozzászólására (») Jún 24, 2015 /
 
Milyen tipusú programzokat probáltál?
A hozzászólás módosítva: Jún 24, 2015
(#) zoz11 válasza david10 hozzászólására (») Jún 24, 2015 /
 
Egy wellon VP-990 em van. De próbáltam PICkit2 vel is, meg ilyen neve sincs olcsó eprom íróval is.
Olvasni tudom, viszont írni már nem.
(#) proba válasza zoz11 hozzászólására (») Jún 24, 2015 /
 
Néha előfordul a 7 lábat is testre kell kötni.
(#) zoz11 válasza proba hozzászólására (») Jún 24, 2015 /
 
Helyzet változatlan úgyis :/
(#) david10 válasza zoz11 hozzászólására (») Jún 24, 2015 /
 
Szerintem az EEPROM a hibás.
A hiba előzményeit leírnád?
(#) zoz11 válasza david10 hozzászólására (») Jún 24, 2015 /
 
Annyi a történet, hogy volt egy immomentes vezérlő, abból ki lett olvasva a tartalom. És egy másikba átszerettem volna írni, de nem lehet. A vezérlő, meg az eeprom biztosan jó, mert az eredeti helyén indul.
(#) david10 válasza zoz11 hozzászólására (») Jún 24, 2015 /
 
A táp megfelelő az íráshoz?
(#) zoz11 válasza david10 hozzászólására (») Jún 24, 2015 /
 
Mekkora fesz kell neki?
(#) david10 válasza zoz11 hozzászólására (») Jún 24, 2015 /
 
Az IC táp lábain 1.8-tól 5.5V-ig terjedő stabil egyenáram kell legyen.
A hozzászólás módosítva: Jún 24, 2015
(#) zoz11 válasza david10 hozzászólására (») Jún 24, 2015 /
 
4,8V ot mérek rajta.
(#) bbb válasza zoz11 hozzászólására (») Jún 24, 2015 /
 
És mi lenne, ha kicserélnéd egy felprogramozott 24C08-ra (egyik fórumban írták, hogy olvasni is csak úgy tudták, hogy 24C08 volt beállítva)?
(#) zoz11 válasza bbb hozzászólására (») Jún 25, 2015 /
 
Tanácstalan vagyok már, hogy mit kéne tenni.
(#) krisztiferi hozzászólása Júl 2, 2015 /
 
Sziasztok!
2008 évjáratú Suzuki Swift kulcsa leesett,és most nem inditja az autót.Világit a piros lakat,és olyan hangot ad ki mintha merülne az akkumulátor,és csak reszel de nem indul.Kulcs nyitja az ajtókat és működik ablaktörlő minden.Sajnos ez az egy kulcs van csak hozzá.A legnagyobb probléma hogy mindez Belgiumban történt.Elvittük Belga szakszervízben ott azt mondták,ők a magyar kódot nemtudják megoldani./Szerezzünk hozzá kódot...?????/Na most időközben átjöttünk Németországba dolgozni,gondoltuk itt nagyobb szerencsével járunk a szervizben.Trélerrel átszállítattuk az autót.Ismét megkerestük a szakszervizet,ahol a Magyar rendszámra egy fintor volt a válasz,és szinte szabályosan elhajtottak.Kérlek segítsetek,mégis mit tegyünk hová forduljunk.Most éppen készülünk haza Magyarországra,kulcs nálunk.Válaszokat előre is köszönjük!Szép napot mindenkinek!
(#) Chipmunk1960 válasza zoz11 hozzászólására (») Júl 4, 2015 /
 
Szia, Nézd, mit találtam. Most én is hasonló "gödörbe" estem, már mindent cseréltem, s valószínű, hogy az ATMLH 310, 02CM feliratú, szerintem szintén 24cxx eeprom tartalma sérülhetett, egy PWM kontrollerben. Most próbálok keríteni egy működőt s a tartalmát valahogyan átírni a rosszakba.
(#) Jeladó válasza Trianta hozzászólására (») Aug 23, 2015 /
 
Rádiós kulcsnál bizti hiba, Megannal, az alsó sorban a barna 5 A os bizti, vagy a középső sor "R" betüs bizti, évjárattól függ.(kormánynál balra van a tábla )
(#) vzs05 hozzászólása Szept 2, 2015 /
 
Sziasztok!
Egy autóban szeretném kimérni, hogy az immobiliser vevője továbbít-e valamit az immo ecu-nak. Az ecu testet, tápot, gyújtás feszültséget kap az érzékelőre vagyok kíváncsi, hogy működik-e. Persze a művelethez csak egy multiméterem van. Amúgy egy Volvó 2001-es Volvóról van szó, elég sok forumot olvastam, de megoldást senki sem tudott mondani.

Előre is köszi, ha valaki tud valami okosat mondani!
(#) Chipmunk1960 válasza vzs05 hozzászólására (») Szept 2, 2015 /
 
Szia, Csak ezt találtam, ami direkt Volvo. Az autó nem indul? Mert ezt elfelejtetted leírni. Nekem már többször okozott gondot a gyűrű antenna a kulcs körül, vagyis a csatlakozója. Érdemes megnézni, meg a videón szereplő dolgot is.
(#) vzs05 válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Szept 2, 2015 /
 
Szia, köszi a választ. Az autó néha nem indul. Tegnap este vagy 2 órán keresztül próbálkoztam de nem indult, kitisztítottam a csatlakozásokat, kicsit megfeszegettem a sarukat, de nem indult be. Most reggel, semmit nem csináltam vele, beszálltam, és pöccre beindult, most akárhányszor leállítom, egyből beindul... Semmi nem történt azóta...
(#) Chipmunk1960 válasza vzs05 hozzászólására (») Szept 3, 2015 /
 
Szia, Ennek örülök. Nem ismerem a Volvo-t, de remélhetőleg, csak szinkronizálódnia kellett az ECU-Immo párosnak. Keress rá , biztosan van ott is valamilyen kombináció, amivel "be lehet tanítani egy új kulcsot, vagy meggyorsítani ezt a folyamatot. A Mazda-nál, ráadott gyújtás után 5x le kell gyorsan nyomni a fékpedált.
(#) gordonmuvesz hozzászólása Okt 12, 2015 /
 
Üdv!

Valakinek van leírása Wheels EK2-3 immobiliser bekötéséről?
Előre is köszönöm!
(#) padisah hozzászólása Okt 13, 2015 /
 
Üdvözlet!
1996-os ISUZU dízel motoros F Astra. Szeretném az immobilizert kiiktatni.
Néhány kérdésem lenne: Ebben a dízelmotorban elvileg nincsen semmilyen elektronikus vezérlés, komputer, ilyesmi. Ha jól sejtem, akkor ez egy faék egyszerű adagolós dízel. Ebben az esetben, ha az adagoló mágnesszelepe áramot kap, és van üzemanyag, a gépnek kutya kötelessége menni. Semmilyen vezérlőelektronika nem szól bele. Vagy tévedek? Ha így van, akkor az immo csak az adagoló mágnesszelep vezetékébe vaatkozik bele, akkor meg egyszerű kikötni. Ha nem, akkor hol, hogyan avatkozik be? Azért nem értem a dolgot, mert ez elvileg nem egy komputervezérelt motor.
(#) Chipmunk1960 válasza padisah hozzászólására (») Okt 13, 2015 /
 
Szia, A fentebb említett EK2-3 "3 áramkörös megszakítás (gyújtás, üzemanyag-tápszivattyú, indítómotor) - komplett fekete kábelkorbács - késeltetett gyújtásmegszakítás a katalizátor védelmében - ki- és bekacsolt állapot jelző" ennyit tud. gondolom, hogy a dízelben sem többet.
(#) padisah válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Okt 13, 2015 /
 
Szerintem a dízelben még üzemanyag tápszivattyú sincs, hanem az adagoló mágnesszelepét tiltja le.
(#) Chipmunk1960 válasza padisah hozzászólására (») Okt 13, 2015 /
 
Vagy ha volt is az egyszerűkön, az is mechanikus volt, mint a Ladáé pld.
(#) gordonmuvesz válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Okt 13, 2015 /
 
Szia! Köszönöm! Ki szeretném cserélni egy másikra ezért kellene bekötési rajz, hogy tudjam melyik vezetéknek mi a fukciója, ne keljen végig menni minden szálon, hogy hova megy.
(#) Chipmunk1960 válasza gordonmuvesz hozzászólására (») Okt 13, 2015 /
 
Sajnos, csak ennyit találtam róla. Meg a boltot, ahol árulják, talán ők tudnának egy beszkennelttel segíteni...
(#) gordonmuvesz válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Okt 14, 2015 /
 
Köszönöm!
(#) dilispasas hozzászólása Okt 16, 2015 /
 
Üdv szivesen venném a bekötèshez a segitsèget.
Következő: »»   5 / 8
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem