Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Minden, ami modell
Sziasztok
Egy pár szó a mai modell helikopterekröl.A legfontosabb nem a méret számítHárom fő csoport van. 1.Koax.Két főrotor egymás fölött.Farok motor vagy van vagy nincs,ez változó.Rendkívűl stabil a rotorelrendezés miatt.Viszont nagyon érzékeny a szélre mérettöl függetlenül.Szerintem ez játék. 2. 4 csatornás helikopterek.A beépített elektronikának köszönhetően szinte ugyanolyan stabil mint a koax.Viszont sokkal jobban bírja a szelet.Kint sokkal inkább használható.Könnyen vezethető és egyben kellően mozgékony.Hamar nyujt pozitív repülési élményt.Én annó a kezdetekkor kihagytam ezt a tipust.Ha nem teszem valószínű megallok ezen a szinten. 3. 6 csatornás helikopterek.3d képesek,azaz egyszerre tud mozogni a helikopter az x,y,z tengelye körül.Képes háton repülni.Vezetése sok gyakorlást igényel és nem árt ha az ember szeret bütykölni.Aerodinamikályát,működését tekintve pont olyan mint az igazi nagy helik.A heli irányítása a rotorlapátok állásszögének változtatásával történik. Ezeken kívül még rengeteg tipus van.Lehet elektromos robbanós ,hilleres vagy a nélküli.Akit jobban érdekel a téma olvasgassa az rc modell fórum helis topikjait
Szia!! Igazán szuper gépek vannak ott!! De közben vettem egy apróhirdetésen ugyanilyet:Bővebben: Link
Jó áron jutottam hozzá. Persze erősíteni kell majd rajta,de kezdésnek megteszi. Köszi!!
Nekem pályaautóm volt LRP, hamar túladtam rajta, lehet, hogy csak nekem nem volt vele szerencsém, vagy túl erős volt neki a 10 körös kefés motor, de kb. 4-5 akkunyi használat után mindig megöregedett valamelyik difi, és kihullottak a fogai. Egyik volt klubtársam is vett egyet, Ő gyári motorral sokáig használta különösebb gond nélkül, de mindig kellett valamit cserélni rajta, hol egy gömbfej repedt szét, hol egy csapágyból potyogtak ki a golyók, stb.... Ha jól emlékszem 2 évig volt meg neki, utánna vett egy HPI-t, az nagyon sokáig megvolt neki, és tavaly vett egy VRX Ranger-t, mert a HPI-hez nem kapott fogaskerékszettet. Gyári Brushlesses a VRX-e, 93km/h-t mértünk nála, igaz, hogy nem a gyári akkuval (3000mAh 2 cellás Lipo), hanem egy 5200-as 2 cellás turnigy akkuval, és valami iszonyat módon fogja az utat, kb. egy hete rendeltem bele neki a e..y-ről egy 9.5 körös brushless combót, kíváncsi leszek azzal mit fog menni, ha megjön...
Idővel én is szeretnék rajta cserélni néhány dolgot,de várok még vele. Aksija halvány már szerintem,ës motor-szabályzó csere van tervbe.
A távszab viszont nagyon jó.
Sziasztok!
Egy 3,3V-os eszközzel akarok néhány 9 grammos szervót, valamint egy kefe nélküli motort, ESC közbeiktatásával vezérelni. A kérdésem az lenne,hogy szükséges-e valamilyen szintillesztő elektronika, vagy szervók ill. az ESC képesek fogadni a 3,3V-os jelet.
Szia,
A szabályzok általában 7,2V-tól mennek, a szervók pedig 5-7,2V közt működnek. Szerintem kevés lesz a 3,3V.
Az ajánlott tápfeszültséget természetesen megkapnák, csupán a vezérlő jel (ami 5V szokott lenni) lenne 3,3V.
Na ezt most nem értem! A szervóra 3 vezeték megy, a plusz mínusz fesz min. 5V, és a jel szál. Ott nem tudok róla hogy 5V menne, hanem elvileg négyszögjel van és az időzítése változik.
Hali. Ott 1----- 2 msec négyszög jel megy valóban , de azért illik a tápfeszhez közeli négyszöget küldeni.
Köszönöm a választ! Akkor rakok a vezérlő és a szervó közé szintillesztést.
Még hogy nem számít a méret... Amit 2:43 és 2:50 között csinál olyat sem sok gép tud. Kíváncsi lennék mennyibe van neki.
Szia
Ha a bombára gondolsz az nem egy nagy durranás manapság.Már a játékhelik is tudják,vagyis sok.Ha arra hogy hogy áll a levegőben azt meg a pilóta tudjaÉn a titánnal úgy lebegek mintha madzagon lógna.Peidg ennek "csak" 70 centi a rotorátmérője.De hogy a kérdéshez is hozzászoljak.A helihez nagyon sok türelem és kitartás kell.A repülő sokkal hamarabb ad pozitív élményt és lényegesen olcsóbb javítani egy törés után.Egy komolyabbnak mondható heli nem üzemszerű landolása alaphangon 10-15 ezer és sok sok óra szerelés.
Sziasztok!
Van egy dupla kis motoros távirányítós motorcsónakom, amit szeretnék kicsit megtuningolni. Az akksi 7.2V 3300 mAh. A villanymotorok falára és az összes vezetékre be van forrasztva valami narancssárga színű kondenzátor szerűség. Mi a szerepe annak? Ha leforrasztom onnan, miben változik a motor tulajdonsága? Ha esetleg hajszárító motorokra cserélném ki, (ami igencsak magas fordulaton tud forogni) ezzel lehet tuningolni a csónakom teljesítményét? Esetleg egy kicsivel több voltos akksikkal próbálkozzak? Köszönöm mindenki válaszát és tanácsát.
A kondenzátorokat semmiképp se bántsd, mert a motor tulajdonságai nem változnak ugyan a hiányuktól, de a keltett RF zaj rontani fogja a vételt. Nagyobb feszültségű akku az jó irány, ha a vevő tápellátása nem onnan van, vagy megoldod másképp. Más hajócsavarokkal is kísérletezhetsz.
Köszönöm szépen a választ, a hajócsavarokon én is gondolkodtam már, tovább vágni a hajtókarokon a menetet és pluszba elé csavarni egy egy hajócsavart hajtókaronként úgy, hogy szemből nézve 4 fele ágazzon el. (egy hajócsavaron 2 lapát hajt) Sajnos a vevő tápellátását is a csónakmotort hajtó akksi adja. Kiéghet, ha esetleg 1.2 volttal nagyobb akksit használnék? Vagy esetleg valamilyen ellenállást kellene forrasztanom bemenő feszültség szabályozására? Sajnos nem kísérleteztem még gyengeáramú áramkörökkel, de ez most jó ötletnek tűnt, hogy új erőt varázsoljak a csónakomba
Köszönöm a válaszait. A hozzászólás módosítva: Jún 17, 2015
1,2V pluszt talán elvisel az elektronika. Persze ez nem biztos, látni kéne. Nem biztos, hogy két lapát egy tengelyen több mit egy. Inkább háromcsavaros, vagy más állásszögű csavarral kísérleteznék.
Neked inkább egy BEC motirmeghajto kellene. Akkor akár 12V-ra is mehetsz a motorfeszültséggel ( ha kibirja a motor) a vevöt meg a BEC kimenetre kötöd.
Sziasztok!
Ismer valaki olyan boltot akik még tartanak készleten:karimás csapágy 5x8x2,5 ? Hasonló árkategóriában. Csapágyboltban találtam, darabja 1800 HUF, de nekem nem ipari csapágyra lenne szükségem
Jó reggelt,
Rendeltem a második képen látható vevőt az első képen látható adóhoz de sehogy se tudom párosítani. Lehet, hogy más kódolással megy a vevő? Mit lehetne tenni, hogy összehozzam a kettőt?
Van hozzá párosito kábeled ( a CH3-ba kell dugni).?
Hoppá, az mi? Hogy kell azt csinálni? Nagyon amatőr vagyok a témában, minden segítség jól jön.
Vagy a vevöhöz vagy az adohoz van egy kb 10 cm hosszu párosito kábel ( plusz a kézikönyvben fél oldalnyi leirás). Ezt a kábelt kell bedugni a BIND nevü foglalatba és elnyomkodni néhány gombot az adon.
Van itt bal oldalon egy 4 vezetékes csatlakozó, az lenne az?
NEM!!!!!!!
Az a kábel ami neked kell nem csatlakozik az adihoz, hanem a vevö helyezi programozhato modusba.
Kössz a segítő szándékot, de ez azt hiszem, meghaladja a tudásom. Ki-hol tudná ezt összehozni nekem?
Itt az egyik ilyen kábel, ez csak egy konnektor a narancssárga szalaggal. A másik vevöhöz a konnektoron egy darab kábel is van, de a másik végén nincs semilyen csatlakozo, csak egy felirat.
Jól látom, hogy az a kábel csak egy áthidalás a CH3-as csatlakozón?
Minden modellboltban, ahol ilyesmit árulnak pár perc alatt megcsinálják, de a neten is megtalálod a leirást az adott adohoz vevöhöz. ( szinte mindegyiken más gombot kell nyomkodni, igy nehéz innen válaszolni. Nekem a gázt kell a minimumra huzni és a trainer kapcsolot bekapcsolni. A vevön a LED abbahagyja a villogást.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |