Fórum témák
» Több friss téma |
Felülről a csatlakozók felöl nem tudod összekötni, mert nem fogod tudni visszatenni az UEC-et, mert a csatlakozóknak kvázi vízzárónak kell lenniük.
Ki kell venni a 3 nagy csatlakozót és alulról kell a 6 pár vezetéket összeforrasztani. Nem kis meló, de többet nem lesz vele gondod.
Köszönöm. Pedig már az UEC-et is darabokra szedtem de rájöttem ott nincs mit tenni és pár órámba telt mire sikerült összerakni pár letört műanyag darabbal, hajlott lábbal és sok sziszegéssel részemröl. Azokat a csatlakozókat valami oda tartja vagy szimplán ki lehet "tépni" a helyükről?
Szia! Megnéztem, kormánytekerésre is halvanyodik a belső világítás! Mi a teendő ilyenkor?
Semmi. Elektrohidraulikus a szervó. Természetes jelenség.
A hozzászólás módosítva: Okt 10, 2015
Ès ez ellen semmit nem lehet tenni? Igaz most egy Coupe fehèr szànlapos km òra van benne, lehet csak ezert veszem èszre?
Lehet hogy az akkud gyengélkedik, vagy nincs teljesen feltöltve, mérd meg az akufeszt mennyit esik mikor tekered a kormányt.
A szervo emberes áramot vesz föl,ha azt akku gyengül,akkor ezt jelzi a halványodás. Ha az test kábel jól érintkezik,akkor akksi lesz a ludas. Most kimentem,megpróbáltam. Ha álló motorral ki be kapcsoltam,akkor kicsit hunyorított a belső világítás. Ha beindítottam,akkor a generátor kikompenzálta a terhelésváltozást.
István
Tudom hogy elég szép áramokat fölvesz az akkuból, volt már ilyennel dolgom igaz az A2-es volt....
Akkor sanszos, hogy az akksi lesz a tré.. csak 4 éves lassan..
Én is megcsináltam az összekötést, de sajnos már nem emlékszem, mert az már évekkel ezelőtt történt.
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni.
Adott egy 2001-es Z16xe m. kódú G Astra, aminél ha az irányjelző kapcsoló vissza kattan alap állapotába, akkor a távolsági fényszóró felkapcsolódik. Kapcsoló volt cserélve, de annál pedig mindíg aktív a távolsági. Ha valakinek van ötlete v. találkozott ilyen hibával, kérem segitsen! Előre is köszönöm
99%-ra kapcsoló hiba.
A kapcsoló csatlakozójánál rendben vannak a vezetékek?
Hello. Kérdés: folyamatosan világít a beltér világításom, menet közben is. Fék taposására kikapcsol, utána folytatja.
Érintkezők ellenőrizve, izzók rendben, kapcsolók rendben... Mi lehet a hiba?
Nincs kihúzva a világítás kapcsolód?
Hogy az izzó rendben, azt sejtettem, mert világít. Ha a kapcsolók valóban rendben vannak az ajtókban is, akkor valami durva kókányolás lehet az elektromos rendszerben. Például nem gyári módon van bekötve a rádió, esetleg egy rosszul beépített riasztó, vagy belsővilágítás késleltető is lehet az ok.
Jaj tényleg ez Opel az kapcsolja a belső világítást. Ez is lehet az ok.
Megerősítem zolika60 válaszát. Nézd meg a kábelezést az ajtókban. Főleg a hátsókban. Ugyan így jártam, igaz nekem a fék taposáshoz sok köze nem volt (álló helyzetben is ha fékezel kialszik?). Amúgy se árt megnézni a hátsó ajtó vezetékeit, nekem a 10-12-ből 4 volt csak ép (ASTRA H).
A hozzászólás módosítva: Okt 19, 2015
Sziasztok!
Még új vagyok itt. Van egy Opel G Astrám benzines. Azért fordulok hozzátok mert már a harmadik szerelőnél tartok és senki nem tudja mi a baja csak találgatások vannak. A hiba jelenség hogyha kb 90el megyek és utána valamiért fékeznem kell, például körforgalomhoz vagy kereszteződéshez érek a motor leáll. Utána azonnal beindul de általában darabosan jár a motor és alapjárat sincs. Mihelyt elveszem a lábam a gázról és a fordulat 1000hez közelít leáll. Vagy ha kiveszem üresbe akkor is. Ha félre állok pihenek kb 5 percet akkor mintha mi se történt volna megy normálisan addig még megint nem megyek legalább 80-90-el és nem fékezek újból. Ha városon belül közlekedek 50el akkor semmi gond, mintha semmi baja nem volna. Reménykedek hátha találkozott már valaki hasonló jelenséggel. Hibakód nincs. Motor típus: Z16XE Köszönöm előre is a válaszaitokat! A hozzászólás módosítva: Okt 23, 2015
Egy fojtószelep takarítást megérne a dolog, hátha segít.
Igaz hogy nekem diesel az autóm de a felső holtponti jeladó hibája miatt hasonlóan viselkedett ,
Elnézést Azt el is felejtettem írni hogy miket néztek már meg. A fojtószelepet takarították ki elsőnek. Utána üzemanyag rendszer tisztító folyadékot adtunk a benzinhez, akkor hirtelen még rosszabb lett. De napokkal később meg jobb. Pár napja a tápszivattyú vezérlése direktre lett kötve hogy ne a computer vezérelje. Mivel a szerelőnek egyszer volt hasonló hibája. Tegnap kiakartam próbálni hogy hideg motorral. De úgy nem hozta a hibát, sőt utána meleg motorral se akarta.
Most már még tanácstalanabb lettem. A nagyobb sebességről alapjáratra állás utáni leálláson kívül nem tudom mihez kötni a hibát.
Azt próbáld meg hogy egy ilyen "akció" után alacsony sebességfokozatban meghuzatod a motort akkor ki teszi e a hibajelző lámpát , ha igen akkor kb 80% az esély hogy ő a bűnös (ja és nálam sem volt hibakód)
Ezt még a legelején próbáltam, ráadásul tiltásig. De nem volt hibakód. Majd újra próbálom most is, mostanság többször előjön a hiba mint akkoriban.
Szia!
Nekem egy F Astrám van és szinte ugyan ilyen hibát produkált. Annyi különbséggel hogy nekem bekapcsolta hibajelző lámpát. Volt pár szerelőnél de mindenki csak tapogatózott. Végül is meg lett a bűnös. A kilométerórát kellett kicserélni. Ugyan is a computer a kilométer órától kapja a sebesség jelet. Sajnos csak kompletten tudtam cserélni mert a számláló mechanikával egybe van építve az elektronika. Hátha ez az infó segít. Szia.
Nekem G van és a váltóból kapja a sebességjelet.
Ez sem igaz, mert az ABS-től.
Nekem nincs benne ABS. Biztosan onnan kapja a sebesség jelet, mert váltó cserekor jöttem rá, hogy amit vettem váltót az nem jó. Maradt egy plusz csatlakozó. 98-ban így csinálták. Ne állíts olyat amiben nem vagy biztos.
A hozzászólás módosítva: Okt 24, 2015
98-ig a váltóban volt a jeladó, 98-tól a bal első kerékcsapágytól veszi a jelet, ha ABS-es, ha nem.
Oda mindenféleképpen ABS-es kerékcsapágy kell. |
Bejelentkezés
Hirdetés |