Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Fúrógép fordulatszám szabályozó
Szia, ebből csak a diac hiányzik, anélkül nem nagyon fog működni
Sziasztok!
Én is megépítettem a május 12.-én belinkelt kapcsolás-t, és működik egy einhell 1100 W-os polírozógéppel. Egy hibája van amit egyelőre nem tudtam kiküszöbölni: a minimális fordulatszámot nem tudom beállítani. Az R2-őt levittem 1,5 kohm-ra, a P1 potmétert 100 kohm-ra, de még így is a minimum fordulatszámot elérve amíg még nagyon lassan de forog olyan kb. 200/perc-el még lejjebb tekerve a potit egy ponton fölvisít a gép max fordulatra kb. 4Hz el impulzusszerűen. Az eredeti R2 , P1 értékekkel ezt a poti félállásában csinálta. Egyelőre kisebb értékű 2W-os ellenállásom nincs, mit tanácsoltok, hogyan lehet kiküszöbölni ezt a jelenséget? A hozzászólás módosítva: Jún 15, 2014
Sziasztok!
Kezdő vagyok ezen a téren . Nem csináltam eddig ilyet és először kíváncsi lennék, hogy megoldható e? Van nekem a képen látható flexem . Dolgozik tökéletesen már egy évtizede . Semmi gondom vele. De szeretnék vele csiszolni ( drótkefés fejel ) esetleg még polírozni . Ehhez a géphez érdemes-e és lehet-e fordulatszám vezérlést vagy szabályzást csinálni? Minden tanácsot szívesen fogadok. A hozzászólás módosítva: Aug 8, 2014
Lehetne, de nincs értelme.
Teljesen elvesztené a nyomatékát , odanyomnád a polírozandónak és leállna. Ezt nem erre találták ki.
Tiszteletem érdeklődnék , hogy a fenti kapcsolások közül melyiket lehet kis sarokcsiszolóhoz használni
Hello! Kicsit keresel, könnyen rá találsz, pld. erre.
Az lenne a kérdésem: