Fórum témák
» Több friss téma |
Hello lenne egy olyan problémám hogy vettem egy delight autó riasztó rendszert (55076) ca011.
beszerelem a riasztót csak a relét hagytam ki . egy problémám van vele hogy ha kikapcsolom a riasztót és beszállok becsukom az ajtót de még nem megyek sehova 4-5 mp múlva elkezd 3 csipanni ezt szeretném megszüntetni van rá valami megoldás? üdv
Ma tanítottam egy rhino alarmot ha ez olyan ,lemerült a kocsi akksija és nem lehetett lekapcsolni a riasztót (nem túl egyszerű eset).
A sziréna tartalmazza az elektronikát és a tetején van 2-db záró gumidugó a felső alatt egy kis nyomógomb és egy piros LED. Feltétel ,hogy a mennyezeti lámpa be legyen kapcsolva ajtónyitáskor világítson figyeli a +12v-0-v váltakozását! A tanítási metódus: ajtónyitás ,becsukás ,gyújtás ráadás ,sziréna tetején lévő nyomógomb megnyomása-piros LED kigyullad ,gyújtás levétel-felrakás mindaddig amíg a piros LED elalszik (kb10x) ,gyújtás ráadás ,riasztó távirányítógomb megnyomása (villanással jelzi ,hogy elfogadta a távirányítót) ,gyújtás levétele.
Sziasztok! Van egy '95-ös Carinám, benn egy Guardian Car Alarm riasztóval. Az autóban lévő egységben volt egy akksi, ami tönkrement jópár éve, valószínűleg egy akksi cserénél, vagy csak levételnél, elfelejtette a távirányítóját, és használhatatlan lett, és kikapcsoltuk. Most viszont szeretném újra beüzemelni, vettem bele akksit, de most nem találom, hogy hogy tudom újra összehozni a távirányítóval. Emlékszem, valami angol nyelvű fórumon megtaláltam pár éve, de most nincs meg. Nincs valami leírásotok hozzá?
A hozzászólás módosítva: Nov 21, 2015
Szia, nem találtam választ a kérdésedre... sikerült megoldást találnod a problémára? Nekem is hasonló problémám akadt.
Sziasztok,
Apósomnak karácsonyra szeretném az Opel Astra G típusú gépkocsiját komfortosabbá tenni egy központi zár távirányítóval. A kocsiban van központi zár, kulccsal a bal első ajtóról vezérelhető, régen talán még távirányítható is volt, de a gyári távirányító javíttatása sokba kerül. Ezért vásároltam egy ilyen univerzális távirányító vevőt. Abban kérném a segítségeteket, hogy beépíthető-e ez az Astrába, illetve ha igen, akkor hogyan kössem be a távirányítót. Az anyósülés előtt megtaláltam a központi zár vezérlőjét, csatoltam pár képet a központi zár vezérlőről, a vezetékeléséről, meg egy rajzot is alkottam, amin jobban látszik, hogy milyen színű vezetékek hová vannak bekötve. Nyilván a vastag barna a test, a vastag piros a 12 V, a két dupla (barna-piros és barna-fehér) pedig gondolom a nyitás és zárás (javítsatok ki, ha nem így van). Viszont azt nem sikerült kitalálnom, hogy az index villogtatáshoz mit hová kellene kötnöm. Sajnos kiméregetni nem volt lehetőségem, mert ugye "titokban" kell beépítenem, hogy a megajándékozott ne tudjon róla, így korlátozott idő áll rendelkezésemre a megvalósításra. Addig tudok az autón ügyködni, amíg anyósom valamilyen ürüggyel eljön hozzánk az autóval apósom nélkül. Segítségeteket előre is köszönöm.
Ilyen gondolom szinten nem megy, mérni kell.
Bocsánat, a "gondolom" mögül lemaradt a link. Az Astra kábelezési diagramja. Ennek a 37. oldalán van a központi zár kapcsolási rajza, amin ha jól látom a barna-piros és a barna-fehér tartozik a bal első ajtó központi zárjához. Bár a kulcs szimbólum mellett a piros-kék és a piros-fehér van.
Ebből a rajzból úgy tűnik, hogy nem a hagyományos módon van megoldva. (nekem ezek az autógyártók által biztosított huzalozási rajzok általában nem értelmezhetőek rendesen...)
Meg kellene keresned 2 olyan pontot, ahol ha állapotváltozás van, akkor zár és nyit, utána már egyszerű lenne.
Hello. Barna piros, ès barna sárga vezèrli a központit. Ennek kell relèn keresztül testet adni.
Üdv! 99-es gyártmányú Audi A6-oson elemcsere után nem működik a távirányító, lehet házilag tanítani? Google találatokkal nem sikerült (pl.: Link.) Köszi.
Lemaradt: Link.
Jellemzően... ajtózárba berakva, valamerre elfordítva és ott tartva a távvezérlő gomját meg kell nyomni.
Köszi, de mint írtam nyilván ezeket próbáltam, sajnos nem történik semmi sem.
Hali,tudom régi a hsz de azóta talán megoldódott. Nekem is ugyan ez a központi zár van az autómban,ugyanúgy indexek nincsenek bekötve. Annyi különbséggel hogy én power ledet szeretnék vele villogtatni mikor nyitom vagy zárom. A fehér és barna nekem is a rajzon az index,de viszont van egy másik pár fehér barna ami valóban az 5 zsinórós motorra megy ahogy http://www.hobbielektronika.hu/forum/topic_post_1783970.html#1783970 mondta. Szóval elvileg mindenkinek igaza van. Lenne még egy kérdésem hogy a 3.gomb mire való a távirányiton ? Van egy ami zár,egy ami nyit,egy az autókeresés,és van mégegy amivel szintén lezár,ez kapcsolná a riasztót is ?
Szia!
Kicsit arrébb ott a vizsgálati módszer. Előbb annak kellene kiderülnie, hogy az a rajz helyes-e és az a különállónak látszó fehér és barna valóban index kimenetek-e?
A rajz helyes,lámpával tesztelve szépen villanik mindkét szálon. Amúgy az mitől lehet hogy néha lezárom a kocsit,megyek vissza pl egy óra múlva és nyitva van ? Tudom néha olyan van hogy lezárod,valamelyik nem huz be rendesen és visszanyit. De ha lezárom,és nem nyit vissza hogy vagy mitől lesz egy óra mulva nyitva ?
Na olyan aztán nem lehetne... Talán az lehet, hogy valamelyik 5 vezetékes motor a határon van beállításilag és vagy a hőmérséklet változása, vagy környezeti rezgés miatt átbillen a holtponton és visszanyit.
Előfordulhat mert a bal hátsót ajtó elég nehézkesen húzza le. Hátul ki se lettek cserélve a motrok. Mert elötte már valaki rakott bele központit,de nem volt se irányito se kis egység. Lekötöm a hátsókat és ha igy nem csinálja akkor kicserélem a motrokat.
Hátulra ritkán raknak 5 vezetékest, a 2 vezetékes pedig nem tud visszanyitni, max nem záródik be az az 1.
Vezérlő egység nélkül nem lehet központit üzemeltetni, valaminek csinálnia kell az impulzust. Nem a hátsókat kell lekötni, hanem az 5 vezetékest kell 2 vezetékesíteni, hogy csak távirányítóval tudd nyitni, zárni. Ha így nem nyit vissza, akkor beállítás baj van. Ha így is, akkor elektronika, vagy vezeték...ki tudja. De ha kézzel mozgatod a vezető felőli gombot, akkor meglátod, hogy hol billen át. Ha középtájon, akkor jó, ha nagyon a végén, akkor nem jó. A hozzászólás módosítva: Jan 4, 2016
Sziasztok!
Caesar 215u riasztóm van (11 éves) és nem reagál a távirányítókra, folyamatosan riaszt. Felhívtam egy beszerelő műhelyt, ahol azt javasolták, hogy újra kell tanítani a távirányítókat. Hiába zártam rövidre a tanító tüskét, nem változik semmi. Van valami ötletetek? Nagyon köszönöm előre is.
Meglett a megoldás:
A tanító türkét addig rövidzár alatt kellett tartani, míg meg nem szűnt a riasztás. Ekkor a távirányító tanítható lett.
Sziasztok. Adott egy B5ös Passat 2000-es évjáratú, működő gyári irasztóval, központi zárral gyári távirányítóval. Ha jól tudom, valami utastér figyelő kütyü is van a hátsó beltérvilágításba építve, (talán ez lenne az ultrahangos érzékelő?) Kötöttem már be több riasztót meg központi zárat, de egyik se CAN busos volt. Valószinűnek tartom, h a Passatban ilyen van. Szeretnék egy másik riasztót rakni a kocsiba, amit egy másikból fogok kiszerelni, az nem CAN-es. (iCode 07 RS Base, nagyon tetszik a sok programozható funkciója, távirányítóról indítható motor, akár hőmérséklet vagy akku töltöttség függvényében, riasztás visszajelzés távirányítóra, járó motorral beriasztható autó kulcsbennehagyás nélkül stb..) Szeretnék tippeket és infókat kérni tőletek, hogy hogyan tudnám összehangolni a két riasztót ha egyáltalán lehetséges. Természetesen nem szeretném az egész autót bevezetékezni az új riasztóhoz, a gyárit pedig figyelmen kívül hagyni, (mert ez nem gond), sokkal inkább szeretném a beépített összetevőket úgy felhasználni a külső vezérlőegységgel, hogy legalább olyan biztonságban legyen az autó az új távirányítóval aktiválva, mint a gyárival ezidáig. Az világos, h a motorindításhoz az immót kellene megkerülni, ez nem baj ha nem fog működni, nem cél a lakásból indítani az autót
-Érdekelne az ultrahangos figyelő bekötése -A központi zár vezérlőegységen találok e olyan két csatlakozási pontot, ami közül az egyikre ha impulzus érkezik, akkor nyit, ha a másikra akkor zárnak az ajtók. -Van e akkus sziréna a rendszerben, ha igen hogy kell bekötni.
Sziasztok!
Vettem egy központi zár vezérlőt a 1-es Fiat Punto-ba. Korábbi hozzászólásoknál megtaláltam hogyan kössem be a központi zár jel kábeleit (dupla fehér és dupla barna...). A vezérlőn van elektromos ablak jel kimenet. Kérdésem az lenne hogy az elektromos ablakemelőre hogyan kössem be? Köszönöm előre is! Üdv Gábor.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! 2000-as Skoda Feliciám van, amit 2 hónapja vettem. Mivel a bal első ajtón nem működött a központi zár(szét volt törve) zárbetétet cseréltem. Most a bal eső ajtónál működteti a bal első ajtót és a két hátsó ajtót. a jobb elsőt ne zárja és nem is nyitja. a jobb elsőnél működteti az összes ajtót, Valakinek van valami tippje mi lehet a baj? Előre is köszönöm! Üdv!
Hali lenne egy kérdésem valaki ismer olyan riasztót aminek avital a távirnyákja a központon meg kék PRIME mx4 felirat van valami programozási leírás kéne mert egyfolytában visszaélesedik.
előre is köszi a segítséget.
Üdvözlet!
Olyan gondom lenne egy Golf4-el, hogy menet közben a központi zár random módon nyit-zár egymás után többször is. Viszont leállítás után ha bezárom az autót akkor minden ajtó bezáródik. Az lehetséges hogy rosszul van felprogramozva a központi zár? Vagy mi lehet ennek az oka? Ezt a jelenséget menet közben random időnként produkálja, de eléggé sűrűn és többször. Netán tud valaki ebben segíteni azt megköszönném.
Üdv. Inhouse! Ez alapján amit itt írtál,kikerestem a zárat vezérlő két kábelt. Az lenne a kérdésem,hogy a vezérlőegység antennájának feltétlen az ablakban kell lennie,vagy lehet pl a pedáloknál. Ezzel csak azt akarom kérdezni,hogy mennyire befolyásolja az autó nyitását,ha nem a szélvédőhöz rakom.?
Törekedni kell arra, hogy minél magasabbra rakd. Egyébként ki kell próbálni, milyen az átvitel. Igazából én mindig azon voltam, hogy elegendő, ha 2-3m-en belül működik a távirányító. Sokszor szembesültem azzal, hogy hencegtek vele, hogy az övék 15-20m-ről is megy, és ők úgy szokták kapcsolni a multi parkolóban, mert az menő...én meg ecseteltem, hogy akkor akár 20m előnye is lesz a tolvajnak, aki közben kikapja belőle a táskát...
Ahha.. szóval akkor csak oda kellene zsúfolnom valahogy. És mi van ha meghosszabbítom az antennáját,vagy azt az érzékelőjét. Akkor rakhatnám lejjebb az egységet,az érzékelőt meg a szélvédő mögé.? Vagy inkább ne toldjam,foldjam.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |