Fórum témák
» Több friss téma |
VÁM és ÁFA jellegű kérdéseket/hozzászólásokat, indoklás nélkül törlik a moderátorok!
Na igen ilyen is van.
Én 2 hete rendeltem meg, Ésss ma megkaptam. Ézért megérdemli a csllagokat ,köszönést. Én is itt köszönöm a segitséget.
Üdv. A jutalom pontokkal mit lehet kezdeni Alin.
A hozzászólás módosítva: Feb 2, 2016
Gondolom, ha tőle veszel ismét, árengedményt ad, bizonyos feltételek mellett.
Megegyeztünk az eladóval félárban, mert a termék még a használhatóság küszöbén van.
Erre visszaír az eladó, hogy írjam meg direkt a Paypal accountomat, mert az ő accountjukat az Ebay fagyasztotta és akkor 3 napon belül megkapom a pénzt direkt, az Ebay megkerülésével. Most ugye köpni nyelni nem tudok. Minek account-ozzak, amikor simán eszkalálhatom a problémát az Ebay-nek és ők is refundolnak, ha az érintett cég fizetésképtelennek bizonyul. Egyébként ez úgy tudom, hogy ellentétes az Ebay szabályzatával. Előfordult veletek ilyen? A hozzászólás módosítva: Feb 5, 2016
Mindig a hivatalos utat járd abból még sosem volt baj. Na meg ha visszakapod az árát , akkor nem mindegy , hogy két nappal később ? Csak visszakapd ez a lényeg.
Ha a terméket megkaptad,(ezt az eladó a leveled alapján tudja bizonyítani) attól kezdve az Ebay is mondhatja, küld vissza, majd kicserélik. Akkor még a félárat is bukhatod. Reklamálás után az eladó már nem fog egyezkedni veled az biztos. De az sem biztos hogy a pénz felét utalni fogja ha megkapja a címed... ( a kitiltás már nem jelent jót.)
Paypal alatt e-mail cím van számlaszám helyett. Ti megadnátok?
Hogyan külditek vissza a seller költségén?
PayPal-nál az e-mail cím olyan, mint egy banknál a számlaszám. A hatóságokon kívül más csak küldhet oda pénzt, levonni nem tud. Nyílván a hozzájárulás pl. szolgáltatók esetében más tészta.
A hozzászólás módosítva: Feb 6, 2016
Nem csak pénzt tudnak oda küldeni, hanem szét is tudnak spammelni. Kínába senkinek sem szívesen adom meg az email címemet. Így is bőven elég marhaságot kapok.
A hozzászólás módosítva: Feb 7, 2016
Most végképp elakadtam.
- szólok, hogy a termékkel gond van. Videót és fényképet küldtem. - az írja, hogy ebben az esetben vissza kell hozzájuk küldeni vizsgálatra, ami macerás, de felajánl helyette 4$ refund-ot, mert a hiba nem nagy - elfogadom, mert valóban többé-kevésbé használható a termékük, kisebb hibával - utána leírja, hogy nem tud fizetni, mert fagyasztotta az Paypal a számláját, de adjam meg a paypal elérhetőségem és direkt oda megy majd a refund - válaszoltam, hogy ez így nem megy, megnyitottam az Ebay request return-t, azzal hogy az ő költségén visszaküldöm a hibás terméket és lezárjuk a tranzakciót. Kértem a pontos címet, meg mindent. - másnap megjött a teljes refund (10.5$), nem kéri vissza a terméket Most akkor tud fizetni, vagy nem? A hozzászólás módosítva: Feb 7, 2016
Le akart húzni, nem akart fizetni. Azt hitte, be tud palizni. Aztán gyorsan perkált, nehogy ejnye-bejnye legyen belőle. Hátránya származik abból, ha az eBay bekeményít nála, elesik egy csomó bevételtől.
De sokszor akkora forgalmuk van, hogy azt sem tudják, miről van szó. Mintha a reklamációt, meg a levelezést teljesen külön ember intézné. Volt, hogy megreklamáltam egy meg nem érkezett terméket, másnapra ott volt a refund a számlámon. Két nap múlva meg írt az eladó, hogy mi legyen a problémámmal, visszafizesse-e, vagy küldjön egy másikat?
Sziasztok!
Eddig mindig sikerült megoldani minden problémám ebay-paypal-al kapcsolatosan de most nem boldogulok... Szeretnék venni egy terméket, de miután rámegyek a buy it now-ra, bejön az új oldal, ahol kiírja, hogy mennyibe kerül a termék ára, plusz a szállítás. Van olyan, hogy: Continue to PayPal to complete your purchase. rámegyek, hogy Continue, és nem irányít át a paypal oldalára, hanem egy újabb ebay-es oldal jön be ezzel az üzenettel: x-wossee's PayPal account is unable to accept your payment at this time Contact the seller for help with completing your order (Error code: 70165 11068) Írtam az eladónak, hogy ez történt, azt válaszolta rá, hogy ez egy átmeneti hiba volt, ami megoldódott. Azóta eltelt 12 óra most megpróbáltam "újból" megvásárolni a terméket, de ismét ezt írta ki. Beléptem a paypal oldalra is, hogy jelezzem feléjük a problémát, de az az oldal, ahova irányított a paypal, az meg nem létezik... Valaki találkozott már ilyen hibával? Mi ilyenkor a teendő? A baj az, hogy ezt a terméket, csak ez az egy felhasználó árulja, mástól nem tudom megvenni. Üdv!
Ehhez mit szóltok? : Bővebben: Link Vigyázat!!!
A hozzászólás módosítva: Feb 12, 2016
Még véletlen se lépj be.
Én észnél voltam. Nem kellene jelezni a paypalnak?
A hozzászólás módosítva: Feb 12, 2016
Szinte biztos vagyok benne, hogy tudnak róla.
Szerk: Egyébként, ha megnézed, a kamu oldal egy fénykép, a weboldal egy háttér, csak az input mezők és a login létező elem rajta. Semmi másra nem lehet kattintani, mert egy kép. Elég primitív. A hozzászólás módosítva: Feb 12, 2016
Mégis mindig lesznek akik bedőlnek.
Pl hiába kapok mail-t PP-tól ,amire nem várok,az egy az egyben megy a kukába. A paypal soha nem keres csak ha tranzakcióról van szó. (Amennyiben beállítottad az értesítéseket ) És a legfontosabb:a beregisztrált neveden szólít meg. Ha nem akkor jelezni kell a Paypalnak, majd törölni,tiltólistára tenni. A hozzászólás módosítva: Feb 12, 2016
Sziasztok.
Tanácsot szeretnék kérni. Többször is rendeltem már banggood.com-ról. Eddig minden megérkezett 2 héten belül. Viszont a legutóbbi 3 rendelésemből csak egy érkezett meg szokott időben. "Shipped Date:2016-01-16 05:24:10 Received Date:2016-01-28" A másik két rendelésre is azt mutatja az oldal,hogy ki lettek szállítva. "Order Placed Date:2016-01-15 13:05:16 Shipped Date:2016-01-16 04:24:41" "Order Placed Date:2016-01-13 14:16:36 Shipped Date:2016-01-14 04:42:42" Lassan eltelt egy hónap és még mindig nem érkeztek meg.Sajnos Tracking number-t nem kértem ezekhez. Mit lehet tenni ebben esetben? Várjak még kb. 1 hetet hátha megérkeznek? Vagy esetleg a reptéri postánál meg lehet-e érdeklődni,hogy érkezett-e a nevemre szóló csomag? Vagy lehet,hogy NAV-nál landolt? Nem egy nagy összegű tételek,de már ez is megfordult a fejemben. Vagy a legrosszabb eshetőség hogy elkavarodott a csomag a világban? Csak legvégső esetben szeretnék az ügyfél szolgálat felé jelezni. Koree A hozzászólás módosítva: Feb 13, 2016
Ugyan nem linkelted amit itthon kapni, így nehéz pontosan összehasonlítani, de az esetek 99%-ában itthon is ugyan azt kapod, mert a gyártás az kínában történik, az itthoni boltok behozzák, megfizetik a vámot, ráteszik a működési költségeiket meg a hasznukat, meg a kormányunknak egy kis költőpénzt, meg az áfát és már 3xannyiba is kerül. Az sem kizárt, hogy amikor még az itthoni bolt rendelte Kínában is többe került, csak ezeknek a paneloknak hónapról hónapra meg le az áruk, ahogy jönnek ki az újabb típusok.
A hozzászólás módosítva: Feb 13, 2016
Csak egy "apró" megjegyzés: A SIM900A jelzésű modulok itthon nem működnek, neked a SIM900 -as kell, 'A' betűjel nélkül.
Egyébként melyik paraméter alapján tudom eldönteni egy ilyen modulról, hogy nálunk működik-e?
Leginkább a gyártói adatlapról. A SIM900A egy butított változat, elsősorban a kínai piacra szánt eszköz, nem ismeri az európában szabványos frekvenciákat.
Sziasztok!
Szerintetek mekkora az esélye, hogy 2 egymás utáni csomag ne érkezzen meg egyazon eladótól Kínából? Máskor 10-15 nap alatt meg szokott érkezni attól az eladótól, most meg február 10-re kellett volna az egyiknek, amit meg is reklamáltam és visszafizette a pénzt, de azt kérte, hogyha megérkezik, akkor utaljam neki újra. Ezzel semmi gond, természetesen kifizetem ha megjött, de kissé furcsa, hogy a másik csomagnak ma jár le a határideje és nem érkezett meg. Picit arcpirító a dolog részemről. Mi a véleményetek?
Lehet a türelem segít, ami máskor 1 hét az most kicsit több. Náluk most ünnep van. Nekem sem jött mostanában semmi.
Én is várok egyet Kínából.
Várható érkezés: Feb.2-Feb.28, szóval még van időm, de már türelmetlen vagyok, korábban szokott jönni.
Nézz utána a Magyar Posta nyomkövetés részében.
Ha kaptál a csomagodhoz kísérő tracking számot , akkor megtudod nézni , hogy egyáltalán elküldte e, vagy feladta e.Ha a kísérő számot bemásolod a nyomkövetés rovatba , akkor meg kell jelenni a célországba elküldve szövegnek , ha ez nem jelenik meg , akkor biz nem is adta fel. És akkor joggal reklamálhatsz , és ezt időben kell megtenni. |
Bejelentkezés
Hirdetés |