Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Csöves erősítő készítése
Ne feledd betartani a fórum viselkedési szabályait, és a topik megmaradásának feltételeit. [link]
A téma átmenetileg fagyasztva lett, hozzászólni nem tudsz!
Én is arra gondoltam, hogy fordítva bekötve.
Köszi a válaszokat!
Megpróbálkozom a trafó tekeréssel. Ha nem jön össze, beszerzek egy toroidot. A trafó vasa úgy néz ki, eredeti. A szerelvényei ugyanolyanra van festve(elég egyedi szín). Szerintem eredetileg sem volt tele az ablakkeresztmetszet. Legalábbis a takarólemez méretét látva. Utánajárok hogyan kell kiszámolni az értékeket. A segítségeteket az értékek meghatározásánál kérném.
Fűtés: 2*4,2A 6,3V (8*0,9A + 3*0,35A) Anód: 2*0,36A 250 V (8*72mA + 3*4,6 mA) Rács (Bias): ?A -22,5V Ezeket bogoztam ki a cső adatlapjáról. Bővebben: Link A fűtés rendben van. Anód max 360V ez is rendben. A kérdés a rács! -22V kellene neki, de miből lesz ez ennyi ellenállás után? (Bocs, amatőr vagyok, a tudásom hiányos, de elszánt vagyok)
A téma rajzai közt itt a méretezés; kb a 140. oldal táján.
Először kell a voltonkénti menetszám. Legegyszerűbb a 6,3V-os tekercs menetszámát megszámolni szétszedéskor. A rács tekercsén elhanyagolható az áram, de csak akkor, ha rácsárammentes a munkapont beállítása!
Szétszedéskor minden tekercs menetszámát felírtam. Milyen átmérő, hány rétegben, + rétegenkénti menetszám.
Primer: 8 réteg, rétegenként 50 menet (átlag) 0,8 mm Szekunder: 5 réteg 4 db 80 menetes + 1 20 menetes. 0,5 mm (persze ez kétszer) Rács: 1 réteg 150 menet 0,2 mm Fűtés: 1-1 réteg 12 menet 1,3 mm
Mekkora a vasmag keresztmetszet?
40mm*37mm
A hozzászólás módosítva: Feb 12, 2016
Egy méretező programmal kiszámoltattam a hálózatit, és nagyjából az eredeti (általam letekert) értékek jöttek ki.