Fórum témák
» Több friss téma |
Köszi, igazából kezdő vagyok még a témában nagyon, fogalmam nincs, mi az a step up converter, de utánanézek.
LSWN3 LS-3528W30-12D (FEM) HIDEG FEHÉR 12V 4.8W 180-240 lm/m 6000-6500K 60db/m ED SZALAG FLEXI BELTÉRI IP20 COOL WHITE [70-00-76] ilyen szalagból maradt, még 1m, az ha jól számoltam, 0,4A, ezért kockáztattam volna meg Persze, ha gyenge a fénye, veszek majd mást, akkor meg borul az egész.
Kondenzátor, egyenirányítás kell a LED szalagnak. Sorba kötésnél nincs jobb megoldás jelen esetben. Leginkább 3 egyforma hosszú darabra kellene vágni.
A step-up konverter azt jelenti, hogy feszültséget növel, tehát a bementére adott feszültségnél minden esetben nagyobb jelenik meg a kimeneten.
A hozzászólás módosítva: Aug 7, 2016
Mindössze az üresjárási feszültség kérdését kéne megoldani. Megalapozott gyanúval élek, hogy határeset.
Biztos így van, de miért(kondenzátor)?
Vibrál a led, vagy csak hamar kinyírja? Elvileg a kondenzátor simitja a szinusz jelet, de miután a led egy dióda, annak nem tök mindegy? Idézet: Növel. A Step-down konverter csökkent. „A step-up konverter azt jelenti, hogy feszültséget csökkent”
A LED igen jó ritmusban követi a fénykibocsátás a rajta átfolyó áram változását. Ez jelen esetben másodpercenként 50, illetve 100 felvillanást jelent. Ha nem is észleled, magyarázat lehet időnkénti fejfájásra.
Bocsánat mindenkitől, valóban én írtam el először rosszul (down-le, up-fel).
Oh igen! Elnéztem
A hozzászólás módosítva: Aug 7, 2016
Hm, először ezért vetettem el a sima diódát, azthittem a 100 már ok, köszönöm.
OFF, de nem találtom, ti mivel rajzoltok kapcsolási rajzokat? Paintbe rohadt macerás.
Az alaphelyzet az, hogy kell keresned egy megfelelő konvertert. Vagy kapcsolást, amit utánépítesz, vagy egy készen beszerezhetőt. A kimenete nem szereti a kondit. A led, amit beszereztél, nagyon kevés fényt fog kibocsájtani.
Nem lehetne inkább egy sör?
Köszi, már bogarászok.