Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autó-generátor nem tölt rendesen
Sziasztok!
Mindenkinek köszönöm a hozzászólását! Megoldódott! A generátor test nem volt 100%-os és ahogy melegedett egyre nagyobb is lett az ellenállása, így a töltés romlott. Most minden kafa.
Szia ezek a fránya negativok,nem hiába hivják igy
Ilyen generátorom van fenn! Ebbe hogy cseréljek fesszabályzót (szénkefét)?
Köszi a választ! A hozzászólás módosítva: Jan 9, 2019
Moderátor által szerkesztve
Hát ezt darabokra kell szedni a kefékhez.Vagy bármihez.
pár hozzászolással korábban leirtam hogy mi a gondom.ha visszaolvasnád megköszönöm
És válaszoltam is rá.Emlékszem hidegbe parázslik a kijelző míg fel nem melegszik.Nem külső szabályzós ez?
huu azt meg nem mondom,és ha az hol találom az passsz!de valószinű akkor szénkefe,az miatt meg szét kell szedni!mert ha megjön a töltés a szabályzó teszi a dolgát 14.35v-ot mértem
viszont csak ez a két vezeték megy róla a piros az akku +ra,a másik meg a töltéslámpához,akkor a külső szabályzóhoz is kéne menni vezetéknek
Ha nincs rutinod a szétszedésben akkor hagyd szakira.Ketté kell szedni a kefékhez.Ha érzel magadban erőt hozzá akkor látod azt 3db csavart ami 8 vagy 10mm kulcs nyílású.
Akkor beépített szabályzója van.Nagyon vigyázni kell honnan bontod az állórészt,stb. A hozzászólás módosítva: Jan 8, 2019
van olyan hogy beépitett szabályzós?lehet nem is éri meg fel újittatni nem?
Nézd,én autószerelő vagyok sok sok generátort indítómotort szerelek,de csak le,vagy fel.Legtöbb generátornál ha elkopik a kefe akkor elkopott a csúszó gyűrű is amin fut a kefe.Ennek cseréjéhez csak a félújítóknak van célszerszámuk.és ők tudják rendesen bemérni hogy valóban jó lett e a felújítás. Rendszerint,a normálisabbak eltakarítják,csapágyak,csúszógyűrűk kefék,és minden ami gyanús cserélnek.Csak igy tudnak garanciát adni rám.Ahova én hordom sok éve mind probléma mentes volt,mint inditó motor mint generátor.
De tudom a pénz.Egy ilyen felújitás kb. 15-30000ft.
Köszi szépen a válaszokat. 30ezer körül már tudok hozzá venni új generátort, egy darabig még el tudok így közlekedni, csak az a negyed óra amíg töltés nélkül ketyeg, hosszú távon kinyírja az akksit, nem győzöm tölteni Hetente egyszer kikapdosni az akksit és felvinni a lakásba tölteni az se megoldás! Na majd lesz valami Még egyszer köszi a hozzászólásokat.
A hozzászólás módosítva: Jan 9, 2019
Moderátor által szerkesztve
Szia.Ma mértem.A generátornál 14.68,az akksinál 14.35 ez számottevő?A töltés továbbra is kb 10 perc után jön meg gázfröccsre!
Mi lenne,ha a generátor D+és a B+ kapcsok közé egy ellenállást(izzót) tennék állandóra!Hátha hamarabb felgerjed a generátor!Vagy hülyeség?
Szia elvileg a töltés lámpa gerjeszti fel a generátort.Ha állandóra beteszel egy izzót az fogja lemeriteni az akkudat.A 14.35v az teljesen rendben van.Egyébként olyan mintha nem volna meg az akkud gerjesztése indulásnál.
Szia így van!A gerjesztő körrel van valami!Ha felgerjed utána már nagyon szépen dolgozik!Azon filózok,hogy tudnám azonnal indulás után felgerjeszteni
Marha egyszerű a próba,kösd össze egy izzóval a gerjesztő vezetéket az akkuval.Annál direktebb gerjesztés nincs.
Keresni kell egy kapcsolt pozitívot és arra rákötni az izzót akkor nem meríti álló helyzetbe
Csak próbaként irtam az akkuval soros kötést.Ha úgy helyrejön a töltés akkor lehet kicsi neki a töltés visszajelző izzó.Ilyet is tapasztaltam már.Ha a próba sikeres akkor kell kapcsolt pozitívval egy másik gerjesztő izzót betenni valahova.
Ja ezt ki akarom próbálni!Ha működik bekötni állandóra egy kapcsolt pozitívval
És ha kialszik a gerjesztő izzó a generátoron azonnal mérj töltő feszt.Ahogy a kocsi beindul.A legjobb ráakasztani a volt mérőt előre.Aztán lesz ami lesz.
Mindenképp!Hétvége elött ugyse állok neki!
Sajnos nem jött be az elgondolás!Semmi nem történik
Holnap a generátortól adok két direkt vezetéket az akkunak egy + és egy-
Utána véget ér a tudomány |
Bejelentkezés
Hirdetés |