Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Hibakód olvasás megvolt ?
A hozzászólás módosítva: Máj 19, 2019
Sziasztok !
Segítségeteket kérem , egy régi 97-es Daewoo Nexiához .kiválóan működött eddig .Este leparkoltam majd reggel nem indult .Központi zár nyitott , benzin szivattyú hangját hallottam, a szokott hangot adta .Többszöri indítás után sem indult be , de a végén már a szivattyú sem működött .Mértem és nem volt fesz inditáskor a szivattyún .Kérem segítsetek ha tudtok ! Józsi .
Relé, biztosíték, AC, esetleg gyújtáskapcsoló.
Ac jó ,biztosíték jó ,Relé esetleg , mert azt nem tudom melyik .A műszerfalon egy sárga jelző sem világít gyújtás ráadáskor .
Idézet: „A műszerfalon egy sárga jelző sem világít gyújtás ráadáskor . ” Erre a hibára nem is fog. Kint a motortérben ha jól emlékszem egy kis fekete doboz, a belsejére rá vannak írva, hogy mi micsoda. A hozzászólás módosítva: Máj 19, 2019
Megtaláltam melyik a szivattyú relé , megnéztem és jó, megtisztítottam , más a hiba .
Szia!
Z18XE a motorkódja? Mert ha igen, akkor motorvezérlő, mégpedig a rosszabb típus (delco hibrid). A motorvezérlőt a motorra szerelték és amikor felmelegszik a motorral együtt, az ecuban az aluminiumból készült belső kivezetések elválnak a karámia alaplaptól. Sajnos ez típushiba, az összes Z13,14,16,18, Y17-es motorkódú autónál előbb - utóbb meghibásodik.
Szia!
Egy motorkódot tudnál írni. A siemens motorvezérlővel gyártott daewooknak van egy típushibája, mégpedig az, hogy aktiválódik az immo, de hibát nem jelez. Abból lehet csak észrevenni, hogy egyetlen szikrát ad a gyújtás. A vezérlő egységben lévő TMS processzor "megbolondul" és nem hajlandó szinkronizálni az indításgátló jelét. Biztosat csak motorkód esetén tudok mondani.
Köszi!
Igen Z18XE és pont ettől féltem. A hozzászólás módosítva: Máj 20, 2019
Sziasztok,
Jeep Grand Cherokee navigáció frissítésben/magyarításban jártas valaki? Valami REJ jelzésű fejegység van benne.
Viszont, nincs hibakód, amit észrevettem utólag az az, hogy motor leállásnál amikor visszarakom a gyújtást nem világít a kulcsos autó ikon, a többi felvillanik és elalszik mint normál indításkor kivéve az ESP... Lehúzogattam az érzékelőket próbaképp és rájöttem, hogy a légtömegmérő és beszívott hőmérséklet jeladó próbál velem az ESP kijelzőn keresztül kommunikálni... Megnéztem az egyik vezetéke forrasztott volt de már csak pár szál tartotta. Arra gondolok, hogy így teljesen más ellenállást produkál a jeladó, mert hideg motornál az első pár 100 méteren meg akar fulladni az autó. Talán a jeladó tartománya ment el ezzel a fél szakadással..
Motorkódot tudsz írni (forgalmiban P.5 bejegyzés)? Megnézted a gyújtást az egyes hengernél? Ha csak egy szikrát ad, akkor az lesz, amit én mondtam. Ebben az esetben nincs diagnosztikai hibakód, nem villog az immo jelzés, csak szimplán nem indful és nem is fog.
Z18xe a motorkód. Szikrát nem néztem. Viszont amikor leáll a motor kb egy percig nincs villáskulcsos autó jel majd utána kicsit villog aztán indítható. Van amikor leáll és csak villog az immo, amikor "megnyugszik" akkor is beindul.
Valami, elfáradt forrasztásos monyit találtam a légtömegmérő egyik szálán, egyenlőre újra forrasztottam. Aztán majd ha igy jó akkor ki kellene derítenem mi indokolta....
Idézet: „Valami, elfáradt forrasztásos monyit találtam a légtömegmérő egyik szálán, egyenlőre újra forrasztottam.” Az a monyi a légtömegmérőbe a beszívott levegő hőmérsékletét mérte új korában
Hát nem tudom, ez csak úgy ott volt a csatlakozó gumiharangjában egy vastagabb vezetékkel beletoldva, nekem útólagos dolognak tűnik, inkább olyannak, hogy volt otthon egy légtömegmérő de nem hozta az elvártat aztán kis ellenállásonként be lett lőve.
Üdv mindenkinek!
Segítséget kérek! Öreg B osztályos mercim klímájának hol van a biztosítéka, vagy reléje? Köszönet! Bandó
Sziasztok! Megoldódni látszik a probléma. Beszéltem egy motorvezérlő szervízzel, elmondtam az elmult két hónap történetét, hogy torpan az autó, leáll a motor majd 1 perc múlva beindul. Mindezt csak meleg állapotban, városban. Munkába ami 15km ingázás volt, hogy napokig ment hiba nélkül. Azt mondta mivel nincs hibakódom ez nem ecu hiba inkább csak kommunikáció. Eddig amit megcsináltam az gyertya és trafósor csere, légtömegmérő csere mert monyizva volt, ac pumpa és munkaáram relé csere illetve ami végül megoldotta az az akksi cseréje lehetett. Kimértem, hogy alapjáraton 13,7V az akksinál ahogy beindulnak a ventilátorok a meleg motornál 12,6V-ra visszaejti majd csak 13,5Vig megy vissza. Ha ehhez hozzáveszem azt, hogy megy a világítás, a rádió, a féklámpák, a kitekert kormány elektromos szervója, plusz a többször kapcsoló hűtővenntilátor akkor sanszos, hogy be tudott esni az akksi 11,5V alá ahol az ecu már letilt. Tavaly sajnos sokszor rajthagytam a melóba menet a világítást aminek többször bikázás volt a vége. Amig vettem egy zümit, lehet addig nyírtam ki az akksit.
Sziasztok!
Van egy öregecske vw passatom, amiben haldoklik az elektromos ablakemelő. Szerkezet cserélve lett, de továbbra sem jó. Olyan mintha teljesen elgyengült volna a motor, nem bírja el az üveg súlyát. Létezik ilyen, hogy elgyengül egy villanymotor? Javítható ez a hiba, vagy csak a csere segít? Köszönöm.
Szia, a szerkezet csere mit takar? Nem szorul esetleg az üveg?
Motor nélkül megnézném, hogy mennyire mozog könnyedén a szerkezet. Esetleg a motort lefogva le tudod tesztelni, vagy ha nem jobbos-balos kivitelű, akkor a másik oldali motorral. De ezek csak kósza ötletek.
Üdv. Szeretnék segítséget kérni egy Peugeot 806-os műszerfallal kapcsolatban. Lehet-e a háttér világítás fényerejét változtatni, kikapcsolni? Jelenleg a műszerfal világítás nem működik. Izzók ellenőrizve jók viszont volt olyan amelyiknek a lába keresztben állt így zárlatot okozott az izzó (rizsszem). Sérülhetett-e az áramkör ezen része. A segítséget előre is köszönöm.
Tisztelettel: hzsiga.
Sziasztok,
corsa B 1.2 (xbxe) a mai melegben 5 perc alapjárat utan leállt, utánna vagy 15 percig nem indult. "P0335 No Engine RPM signal - Not present" hibát kaptam, amit kitörölve motort beinditva többet nem - eddig. Cseréljek főtengely helyzet érzékelőt, vagy ez a kód csak azért esett be, mert leállt a motor (esetleg a benzinszivattyú gyengélkedik) ? A főtengely vég érzékelőhöz le kell ereszteni az olajat? Úgy láttam elég alul van. 4 éve van nálam ez a 20 éves autó és még sosem hagyott cserben. Mit tanácsoltok? Köszi.
Én simán kicserélnem a F.h. jeladót.., már csak a biztonságért is.., egyébbkénnt gyakorlatban tipikusnak mondható ez a melegfüggöség..., Opel valóban beirja a f.h jeladó hibakódót " leálláskor..., jó jeladó esetén is..
Igen az meglesz, hiszen egy jobb minőségű is kijön 4000 Ft-ból.
De ott meg lehet 3 hiba is, idegentest a jelző kör és érzékelő mögött, érzékelő kör kopása, és olajiszap. Szóval én is most cserélem, így olcsó egyelőre. Nekem az érzés ****, hogy hirtelen megbízhatatlanná vált.. nagyon bíztam benne, mert eddig ő volt életem értelme. De most már nem. A hozzászólás módosítva: Jún 16, 2019
Moderátor által szerkesztve
Ez a 3 hiba persze lehetséges a gyakorlatban is.., , meg a mágneses sönt rövidzár..., de inkább teoretikus történet.., szerintem legalább is.., a rejtélyes hol jó -- hol nem figura.., az valôs tõrténet.
Sziasztok!
Ford Mondeo Mk4 2.0 Tdci 2013-as autómon teljes kuplungozás és váltócsere volt. 2es fokozatban 1000 és 2000 fordulat között 2x megtorpan. Nem tudom mihez kötni, 10ből 7x csinálja. Teljesen mindegy, hogy hogyan gyorsítok akkor is megtorpan. Csináltam élőadatokból grafikont és azt látni, hogy csak az első kettő esetben használtam a kuplungot, de utána van 2 eset amikor olyan mintha benyomnám és a gázt is elveszi ekkor. Több szerelőnél voltam, szét tették a kezüket. Hibakód nincs, és 1, 3,4,5,6 sebességben semmi hiba nincs. Köszönöm a segítséget! A hozzászólás módosítva: Jún 20, 2019
|
Bejelentkezés
Hirdetés |