Fórum témák
» Több friss téma |
4 kamerát ne tegyél egy UTP-re, max 3-at. 4- nél bezavarosodik a kép. Az UTP- t toldhatod forrasztással, nem lesz vele gond. Csak arra figyelj, hogy a toldandó kábelek forgás iránya megegyezzen, mert különben sok zavart összeszed.
200 Ezer nagyon kevés egy minőségi 16 kamerás rendszerre.
Azért, mert UTP kábel van a szettben, használhatsz koaxot...
Szettben nem vásárolunk. Magára adó telepítő összeválogatja a rendszer eszközeit.
5 MP-es rendszereknél én is tapasztaltam ilyen hibát.
A koax max 100m-ig használható, utána erősíteni kell. Az Utp akár 3-400m-ig jó. Azonkívül nem mindegy hogy a koax mennyi helyet foglal el, meg mennyit az UTP.
Csak kezdő vagyok. Figyeltem az erek forgását is de maradt a hiba. Van olyan kamerarendszer ahol a kép digitálisan megy a kábelen ?
Én látom a hibát de a tulaj nem, ez a szerencse.
Mint említettem 4 kamera van 200m. UTP-n. Semmilyen zavar nincs, még a tápot is teljesen máshonnan kapják. Forgásirány tök mindegy. Itt az a lényeg hogy nem legyen kisodorva, mert akkor itt szed össze zavarokat.
Kisodorva nincs max 3cm.
AHD nem digitális. Az IP kamera digitális adatcsomagokat küld.
Akkor azt fogok venni a jövőben, nem bolondulok meg a hullámoktól.
Az is 2 eret használ ?
Nem, IP rendszereknék minden kamerának külön kábele van. Vigyázz, IP rendszerek között is van gagyi bőven !
Hány ér van bekötve ?
Egy ip kamera 1 UTP kábel. Ez az alap.
Lehet cifrázni Switch-el, és POE-val. Ha olyan a hely a nagyon kevés vezetékkel meg lehet oldani. Ip-nél meg a beállítás macerásabb, ill számolni kell azzal hogy általában nem kompatibilis egymással a gyártok kamerái, másik gyár NVR-el. ONVIF ide vagy oda. Ha elromlik a kamerád 4-5 év múlva, nem biztos hogy tudod pótolni. Persze nagy gyártónál ez nem gond.
Akkor ez sem egyszerű. Megpróbálok FTP kábelt használni.
AHD rendszerből is van jó . Provision AHD 2 MP nappal-éjel
És az ára ?
DVR 4 CH 19900-Ft Kam 11000-Ft / db Hdd 1 TB 16500-Ft
A hozzászólás módosítva: Dec 12, 2019