Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autós erősítős kérdések, problémák
Témaindító: Thomas10100, idő: Dec 28, 2005
Témakörök:
Köszönöm,gyorsba ki is próbáltam,de nem jártam sikerrel.
Kötöttem a két középsőre is, sőt balról mind a 3 ra is,de nem nyekken. Lehet hogy hibás. Mi a gyári szerepe ennek a négy csatlakozónak? A remote szálat tudom,az logokus,de a többi mi a nyavaja?
A szöveg vége felé helyesbítettem, nem kell 3, csak a középső 2 szálat +12V-ra kötni, persze a főtáp mellett. Igazából én sem értem minek variál ennyit a Pioneer, a világításnak is csak akkor lenne értelme, ha lenne rajta egy LED-es logó...
Az sem logikus, hogy a Tuchel (DIN) dugón meg nincs is meg az összes, a kék Remote mellett... Regisztrálj fel az Elektrotanya.com oldalra és ott fenn van rajza. A hozzászólás módosítva: Dec 17, 2019
Üdv!
Ez egy szép youngtimer erősítő. Szerintem az árából egy jó szobai erősítőt lehetne venni. Ehhez én is fiatal vagyok hogy ezta Tuchel összekötő kábelt ismerjem,de én arra gondolok,hogy a világítás vezetéket csak továbbítja a fejegység felé.Gondolhatta a tervezője,hogy a csomagtartóban van hátsó lámpa... Nekem egy GM-A200-asom van,gyanítom a Tuchel bekötése ugyanaz. A narancs vezeték a teljesítmény táp,a piros ignition-ra szintén + szükséges,és a remote-ra(Tuchel 6) is.
Ezen a képen is látszik hogy az illum a csatlakozó felé mutat a nyíl.
Van 1 eltérés a 2 rajz között, a MUTE a GM1000-en nincs rajta.
A hozzászólás módosítva: Dec 18, 2019
Köszönöm a segítségeket,közben sikerült életre kelteni.
Le írom,hogy hogyan,hátha valakinek valamikor segít. A bemenő jel csatlakozóján 2 pontot össze kellett zárni,és így már megy. Képen jelöltem.(nem saját kép)
Sziasztok, felteszem itt is a kérdésem, hátha tud valaki megoldást.
Tökéletesen működő (28 W-os) készüléket szerettem volna beépíteni autóba, de nem sikerült úgy ahogy elterveztem. A benne lévő trafónak két megcsapolása van, mindkettő 12V 1.8A, ezáltal 3 vezeték csatlakozik az alaplaphoz, a közös fekete és a két kék. A transzformátort kivettem, a két kéket egybe kötöttem, és így próbáltam egyszerűen egy 12V-os (max. 20W teljesítményű) DC-AC adapterrel működtetni, kevés sikerrel. Nem szólalt meg, az egyetlen hang amit kiadott magából, az egy halk búgás volt, a kapcsoló félállásában. Próbáltam 12V-os csavarbehajtó akksijáról is, azzal még ennyit sem produkált. Próbáltam a polaritást felcserélni, úgy sem reagált. Kérdésem az lenne, hogy mi a szerepe a két egyforma 12V leágazásnak, illetve hogy van-e valamilyen alternatív megoldás egy autó akkumulátoráról való működtetéshez azon kívül, hogy visszaalakítom eredeti állapotába és egy inverterrel működtetem. Elnézést a laikus gondolkodásmódért, csak gondoltam hasznát veszem valahogyan ennek a magában maradt mélynyomónak. Előre is köszönöm!
Ez a kérdés ennyi információval kb olyan mintha azt kérdeznéd hány éves a kapitány ?
Legalább egy két képet a panelról feltehetnél és egy tipust írhatnál , itt sem mindenki látnok ...
Hagyjad, pont most regelt be, csak emiatt.
Idézet: csak Gafly „itt sem mindenki látnok ...”
Amit beakartál építeni kettős tápról üzemel,nem megy sima 12 volttal.Azért van a trafón 3 kivezetés.
Az a baj, hogy vakon vagy mint Esmeralda!
Emmelett még az "amperhó" se értesz! Nem véletlen az a dupla kék, mert a legtöbb jószág 2x valamennyi voltot kér... Ezen okból 1x akármennyivel azt se mondja, hogy kakukk!!
Igazatok van, még "amperhó" se értek, szerencsére nem villamosmérnöknek készülök, csupán hobbi Úgy gondoltam, ha mindkét kéken megkapja a 12V-ot, (igaz nem AC, hanem már egyből DC, de reméltem az egyenirányító nem akadályoz majd), akkor működni fog.
Speedlink Gravity 2.1 SL-8231
Már írták, hogy szimmetrikus táp kell az erősítődnek, ehhez kevés a gk. 12V-ja. Mert ugye 2x12=24...
Sziasztok! Jelenleg egy viszonylag egyszerű erősítővel bírkózom. Lehet ez a baj, lehet a nyílvánvalóra nem gondolok. Egy D-osztályút bármikor megjavítok, de ez a Magnat Rave 220 kifog rajtam. Az Irfz44-eket rendre elmelegíti. Az invertere szkóppal vizsgálva leválsztva az erősítő áramköreitől tökéletes, műterheléssel 0.16A-t vesz fel. Üresjárásban terhelés nélkül az erősítő a labortáptól lágyindítás után 3,3A - t kér, ezt sokallom. Valahol zárlat lehet. A jobb oldali összes ktc3198 halott volt. Valaki találkozott már ilyen hibával. Valami ötlet? Tudom, hogy lehet olcsón vásárolni ilyeneket, de "csakazértis" megjavítom!
3,3A az rengeteg!
Max pár száz mA lehet egy analóg erősítőnek a nyugalmi árama!! Nem biztos, hogy zárlat, lehet az szakadás is!! Nézzél meg pár jó öreg hagyományos tranyós erő rajzát, hogy képbe kerülj. Semmi ördöngösség nincs bennük...
Videotontól Naim-ig volt a kezemben minden, de ettől már görcsöl a fejem. Soha nem gondoltam, hogy egy egyszerű kapcsolás fog ki rajtam. Látod! Kínomban szakadásra nem is gondoltam. Javítás során a feltárt hibák listája eddig: ktc3198 5db, Irfz44 2db, A1220 1 db, gyakorlatilag az összes elko hulladék volt (esr és/vagy kapacitás érték jelentős eltérése). Hogy ne mondják, nem vagyok alapos a végtranzisztorok mindegyike tesztelve.
Most lebuktatom magam! Aki dolgozik, az hibázik! Khm.. Ha a toroidot jól beforrasztom, akkor nincs hiba.
LOL!!
Sziasztok!
Kenwood KAC-920-hoz megvan valakinek a javítási kézikönyve? A hozzászólás módosítva: Márc 9, 2020
Üdv Mesterek !
Egy ETON PA-5402 van nálam. Kapcsolási rajz sokat segítene, ha lenne valakinek. Védelem 1-2 másodperc és hibára áll. Végfok -meghajtó ,táp hibára áll.
Mivel nem találtam hozzá megfelelő dokumentációt, így felajánlom az erősítőt ingyenesen, annak aki értékelni tudja (és megígéri, hogy nem szérbarmolja, hanem megpróbálja beüzemelni)!
Állapota fellelt, szomszédom lomtalanította volna, de megmentettem.
Kenwood.. Engem érdekelne! Az még nem tudom hogy jut el hozzám..
A KAC-820 a kistestvére lehet, arról van az ET-n SM.
Itt kinyerhető az első 5 oldal. A hozzászólás módosítva: Márc 23, 2020
Mármint a 920-as első 5 oldala nyerhető ki.
Ok. Jelenleg Vecsésen van a cucc, Kökihez járok be dolgozni, így személyesen itt tudom átadni.
Lehet, hogy későn írok, de holnap (2020.03.26, péntek) délután (17-19 óra körül) megyek Kelenföldre, így az odaúton is lehet találkozni. Egyébként pedig Foxpost a te költségedre.
bé,bé,bé!!!
Mivel vidéki lennék! Priviben megbeszéljük a részleteket!
Sziasztok. Egy olyan problémám lenne, hogy nagyobb hangerőn némelyik mélynél eltűnik egy pillanatra a mély és utána azonnal visszajön, kisebb hangerőnél nincs baj. Az erősítő egy M.N.C V600
Ki kéne szűrni, hogy a mélynyomó csinálja, vagy az erősítő. Másik mélynyomó, ha azzal nem ilyen, akkor annak van baja, a hozzávezető huzal szakadozik pl...
|
Bejelentkezés
Hirdetés |