Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok, tegnap megállt a gépem, azért nem tudtam válaszolni!
Van valaki aki tudna segíteni a riasztó bekötésében?
Bocsi, igazad van!
Az lenne csak a kérdés, hogy a risztón van 6 vezeték a központizárnak, 3-ra rá van írva,hogy nyitó 3-ra pedig, hogy záró. A központizárrnak pedig csak 2 vezetéke van amit rá lehet kötni a riasztóra. Bocs mégegyszer, de azért tudtok segíteni?
Mégegyszer bocsesz!!!!!!!!!!
Ezt az egy rajzot kaptam a risztóhoz. Ugye tudtok segíteni, a párom autójába szeretném beépíteni a riasztót és a kp zárat.
Köszi Zoli a segítséget!
Leirom mi a helyzet, a riasztóról feltettem képet, a központi zárról sajnos nincs kép, de leírom mi a helyzet: van egy vezérlő motor meg három követő, ja meg persze a vezérlő egység. A vezérlő egységből kijön a pozitív ill. negatív, vlamint egy kék, zöld, fehér, és barna vezeték, ez mind belecsatlakozik a vezérlő motorba, majd innen csak a kék, és a zöld vezetékek mennek tovább a többi motorhoz. Ezért gondoltam, hogy a barna és a fehér vezetékkel kellene valamit kezdeni.
A másik, általad megnyitott topicot töröltem. Kérlek, hogy olvasd el a szabályzatot!
Szabályzat
Sziasztok szép napot mindenkinek.egy számomra ismeretlen dologgal állok szembe és segitséget kérnék.vettem egy autót és benne lévö piranha riasztóm eggyik távirányitója lemerült.elemcsere után meg már nem is mükszik tartok ha a másik is lemerül akkor mivel használom a riasztóm.ha van valakinek ötlete irjon.elöre is köszönöm.
A nyakamat merném rá tenni, hogy ugrókódos, és semmi baja sincs, csak újra rá kellene tanítani a távirányítót a vevőre. Ha van hozzá használatid, nézd meg benne a betanítás mikéntjét, ha nincs, a riasztó típusa alapján biztos tud valaki segíteni ebben.
Vagy egy hónapja én is hasonlóval szívóztam... Egyébként van már riasztós téma, azt is olvassák, talán nem kellett volna újat nyitni.
Szia!
Az elemet véletlenül nm fordítva tetted bele? Van olyan autó riasztó amibe "mini" 12V-os akku jár vagy 5.6V-os... Egyszóval: UGYAN OLYAN elemet/akkut tettél bele mint az előző? Amit beletettél az új? Nincsen-e lemerülve? üdv! UI.: kép jól jönne!
ugy cseréltettem az elmet .az tuti hogy jó ami benne van.állitólag valami ugrókódos kütyü.már azt sem tudom hol keressem a központot a kocsiban.
A riasztó a motortérben szokott lenni, felismered a szirénáról. Nézd meg a dobozát, van-e rajta valami műanyag dugó, ami alatt gomb, illetve led lapul. Csak tippelek, mert nálam egy Rhino volt, azon volt ilyen. Gyújtást ráadva a gombbal lehetett aktiválni a betanítást, kigyulladt a led, és ha vette a távirnyát, el is aludt azonnal. Kérdés, hogy nálad ez lehetséges-e.
Egy elemlemerüléstől/cserétől nem kéne elfelejtenie a távirányítót a riasztónak. Szerintem más lesz ott a gond.
az a gáz hogy csak a piezzo látszik.van a kulcscsomon egy kulcs ami elméletileg a riasztó dobozához van.csak azt még az autókereskedö sem tudta hogy hol van.
Szia!
Látom neked is daewoo-d van A riasztót a kesztyűtartó mögé,a kormány alá-biztosítéktábla fölé,illetve a csomagtérbe a két oldalsó takarólemez mögé szokták beépíteni,habár a kábelezés végett nem sokan teszik oda. A vezetőülés alatt is nézd meg,de nem összekeverendő az ECU-val...
Nem felejti el, csak kiesnek szinkronból. Valahányszor lenyomod a gombot az adón, léptet egy számlálót, ami a küldött kódot befolyásolja. Emiatt a vevő is számol, illetve van neki egy hibasáv az aktuális számláló-értéktől előrefelé, amíg elfogadja (teszem azt, szórakozik a gyerek, tízzel elnyomja, de a riasztó 64-es eltérésig még legközelebb is megeszi). Viszont ha a vevőben lévő program nem követi a gyári ajánlást, és max. 3 eltérést engedne meg, akkor ott már hatástalan lesz, tanítani kell (sok vevőben láttam PIC-es feldolgozót, abban meg olyan a program, amilyen).
Elemcserénél vagy elállítódik a számláló az adónál, vagy a fene tudja, mi történik, de ha utána nem megy, az tutira szinkronizációs hiba. Meg kell tanítani a vevőnek a jelenlegi számláló-értéket, és onnantól megint megy. Szerk.: Eddy980, keress egy olyan dobozt, amin (lehet, hogy kis gumisapka, fedél mögött) van kulcslyuk annak a picinek, ami a képen van. Az a szervizkulcs a riasztóhoz. Ha megvan, akkor pedig a típus alapján lehet, hogy a neten is meglesz a tanítás módja.
Azért van a neten leírás, bár a tiedhez, hogy hol találsz...
Bővebben: Link
Először legyen meg a doboz, aztán lássuk, hogyan néz ki, van-e rajta valami beavatkozási lehetőség, stb... Ha nincs, valószínűleg a szervizkulccsal és a gyújtással kell variálni, és egy adott kombinációban betanítható.
Én is próbáltam nyitni a kocsit egyik nap, de nem nyílott. Az lehetett a probléma, hogy apuval közösen használjuk, és mindkettőnknek van távkapcsoló a riasztóhoz. Szegénykém össze-vissza keveredhetett az ugrókód miatt. Kinyitottam, visítozott - mivel tudtam hol van a műszerfal alatt - fogtam és gyorsan kikötöttem a tápját...elkussolt. Amikor legközelbb visszaadtam neki a tápot, folyamatos halk pittyegésbe kezdett, akkor megnyomtam a távon a gombot, pittyent egyet, majd utána bezártam-kinyitottam és lám működik azóta is mindkét nyomókával.
Az már érdekesebb Ha egy vevőhöz több adót is be lehet tanítani (némelyik tízet is fogad), akkor több számláló van benne, és mindegyik adó egyedi azonosítója alapján dönti el a vezérlő, hogy melyik jelzett. Elvileg nem kavarodhatna meg akkor sem, ha az egyik kulcs naponta hússzor jelez, a másik meg évente egyszer. Itt jöhet (szerintem) képbe az, ha a vezérlő nem követi teljes mértékben az adó chip-hez tartozó gyári ajánlást, és kicsit "máshogy gondolkodik" a programja.
na ez a riasztó az agyamra megy. mindent átnéztem a kocsiban és nem találtam semmiit.az anyós ülés alatt van egy dodozszerü valami de az annyira le van burkolva hogy ahhoz nem férni hozzá.találtam még egy idegen biztosítékot az aksiról levezetve az tuti nem gyári beszerelés.
Hmm érdekel ez a dolog engem is:
Van egy idei DoT számú riasztóm,és van 2 "maradék" távirányítóm. Az új távirányító 4gombos, a régi csak 2. Ezeket a régieket hozzá lehet párosítani az új egységhez.(vagy a funkciógombok hiánya miatt nem érdemes?)
esküszöm begyujtom az autóm! szétkell szedni az egész autót egy hangolás végett?
az egész müszerfal fullra átvizsgálva!!!!!!!!eredmény semmi. csak azt nem értem miért van annyira eldugva a kulcsnak a helye.találkozott már valaki ilyennel?
valaki találkozott ilyennel vagy hasonlóval?????????????
Szia!
Hasonló képpen jártam már én is... A megoldás pofon egyszerű. Beülsz az autóba és az elemcserés kulccsal elindítod az autót. És woálá! : ) Máris felprogramoztad a kulcsot.
Azt persze hozzá kell tennem hogy az egy Peugeot 206-os volt. Elemcsere után az sem működött. De az első indítás után hiba nélkül működött.
Sziasztok!
A szervízkulcsos riasztók 99%-a a motortérben van elrejtve. Az is lehet, hogy amit megtaláltál, csak egy kiegészítő sziréna. A nagyobb Piranha-knak fekete nylon védőburkolata is szokott lenni. Segíthet a megtalálásban, ha a működő távkapccsal ki-be kapcsolod, mert ilyenkor kattognak benne azok a relék, amik az indexet villogtatják. |
Bejelentkezés
Hirdetés |