Fórum témák
» Több friss téma |
Kis pici 6 labu PIC-cel csinalnam, 10f206 vagy a kistestvere, ez micro6-os tokban van, oszci benne, gyakorlatilag ramadzagolod a tapfeszt es a ledet es kesz. kb 200Ft
A progi bele talan 10 sor max.
Sziasztok!
Eléggé kezdő vagyok a témában... Azt szeretném kérdezni, hogy van-e valakinek olyan kapcsolása ami két vagy két-két smd ledet villogtat? Persze a lehető leg apróbb méretben és a leg egyszerűbb módon... Köszi újjonc
SMD alkatrészekkel szerintem eléggé le lehet zsugorítani >>> EZT <<< a rajzot.
A Kapcsolások-ban mikor fogjuk látni?
Nagyon köszönöm!
Ennél a kapcsolásnál lehet változtatni a villogás sebességét? Már úgy értem, hogy valamelyik alkatrész cseréjével?
Igen, az R1-C1 és az R2-C2 párosok értékeinek változtatásával tudod a villogás sebességét és a váltás sebességét szabályozni. (R1-C1 a váltás gyakoriságát, R2-C2 a felvillanások időtartamát változtatja.)
Ha visszaolvasol, írtunk konkrét értékeket is, többen megépítettük ezt a kapcsolást.
Köszönöm a segítséget!
Így már fog menni!
Neked is Köszönöm a segítséget!
Persze azért a tapasztalatoknak utána olvasok...
Szívesen!
Nyugodt szívvel merem ajánlani a kapcsolást, mert én már megépítettem, és kitűnően működik.
[OFF] S ahogy a hozzásólásokból kiderül, már sokan utánépítették azt a "kis" kapcsolást.
Hali! Olyan villogót szeretnék épiteni ledekből, mint a repülők (azt hiszem) leszállófénye. 2 led, felváltva villan, ez nem is lenne gond, hiszen egy sima astabillal megoldható lenne. A komplikációt az okozza, hogy úgy szeretném hogy a villanás rövid legyen, és ne azonnal lépjen tovább hanem kis szünettel. > Ez < a kapcsolás jó lenne, de sajnos nem lehet belőni pontosan. Ami azt illeti próbálkoztam már mindenféle megoldással, 4017-es, 4093-as, 555-ös IC-vel de nem lett sehogyse az igazi. Lehet hogy rossz irányból közelitem meg a dolgot. Némi ötlettel tudnátok segiteni? Köszi előre is.