Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Sziasztok!
Nincs meg valakinek az Opel Vectra B(1997) komplett kapcsolási rajza? Amit találtam a neten, abból hiányoznak oldalak. Segítségeteket előre is köszönöm!
Sziasztok!
Adott volna egy Sharade GTTI aminek, világít a szerviz lámpája. Találtam a neten egy úgynevezett "T" csatlakozó leírást, amin két pont összezárása után kivillogja a szerinte lehetséges kódot. DE nem Lenne, valakinek ötlete? Előre is köszi
Sziasztok!
Segítséget kérnék tőletek: Terepjáróba szeretnék kapcsolótáblát építeni - ködlámpa, szúrófény, munkalámpák, inverter... forrasztani tudok, viszont nem tudom, mi kell bele. Kapcsoló meg relé gondolom, de milyen bekötésben, hány amper...? Előre is köszi a segítséget!!!
Stia Loncos! Az általad becsatolt ábra szerint elvégzed a procedurát, utánna gyujtás be és már villog a hibakód amiről a táblázatot is közzétetted a csatolmányban. a 10 -es helyértékű hosszabb ,az egyes az rővidebb villanás, a szünet az szünet ,utána ismétli.Üdv!
igaz ez csak hibátlan ECU esetén van igy,akku saru lvétele állómotornál! legalább 15sec időre a hibakód akkor is törlődik, ha nem a hiba folyamatosan fenn áll.A rádió ha kódos akkor ha a kódja nincs meg necsináld!Üdv!
Szia Zoliiiii!
Ha nem a gyári elektronikáról van szó, amit a Favoritokba szereltek, csak az tudja a bekötését aki gyártotta! Rengeteg fajta volt anno, hogy Neked melyik van? Szedd szét és meglátod a bekötés módját. Szia!
Köszönöm a gyors választ!!!
Én is ebbe reménykedtem hogy, végigcsinálom a procedurát és kivilloja a hibát. 1-et se villan és folyamatosan világít
Hello.
az a gond,h. nem az én kocsim és nekem az autoelektronikai tudásom egyenlöre a nulláva kb. ha jol tudom gyári van benne csak mikor leszedték az erötétellenálst nem figyelték,h. mi hova volt kötve a trafon ezért kértek meg ,h. keressek kapcsoláis rajzot. hali.
Szia! Egy pontos motorkodot és évjáratot ha tudnál mondani könnyebb lenne segíteni!mert igy csak általánosságban beszélünk!Üdv!
Sziasztok!
Egy szakmai kérdésem lenne. Szeretnék a kocsimba egy 12V-os neont betenni. (2x30cm) Ez a cimke van a neon inverterén: - kimenö fesz (neonokhoz) 620V (DC/AC) - bemenö fesz az invertenek 12V (DC) A két neoncsőhoz tartozik egy inverter, ami a 12V-ból állit elö megfelelö feszt a csöveknek. Namár most ugye az autóban a nyugalmi fesz. 12V, az üzemi fesz. 14.2-14.4 V. Egyszer már bekötöttem a neont, de az elsö autó elinditáskor kivágta az inverterben levö üvegbiztositékot a +2V-os tulfesz miatt. Most kicserélem ezt a biztit és megelözve a bajt tennék az egész konstrukció elé egy elötétellenállást. Kérdésem az, hogy mekkora legyen ez, hogy ne vágja ki a 14.4V sem? Köszi mindenkinek!
Szia!
Egy ellenállás nem elég a túlfesz elleni védelemre. Amúgy meg, ha 14V-ról lecsökkented a feszt 12V-ra, akkor normál esetben meg 10 lesz a 12 helyett, nem? Ide picit komolyabb kell.
"Amúgy meg, ha 14V-ról lecsökkented a feszt 12V-ra, akkor normál esetben meg 10 lesz a 12 helyett, nem?"
Ezt, azért gondold át.
Szinte biztos vagyok benne, hogy nem önmagában a +2V vágta ki a biztosítékot, ennyire nem lehet semmit kiszámolni. Esetleg van az inverter bemenetán valami zener, ami lekorlátozza a feszültséget. Jobb lenne azt kicserélni pl. 15V-os példányra.
ha ez a "neon" a számítógépekhez kapható ccfl fénycső volt, akkor nem a +2V vágta ki a biztosítékot rajta.
ezek eleve elég gyenge szerkezetek, nekem eddig három van belőlük, amiből eddig kettő cső már elszállt (bizony a rázkódás és az állandó nekiütődések megtették a magukét), és az inverterekben sem vagyok biztos, hogy mind jó... (egy páros tutira jó, az, amelyik jelenleg is a kocsiban van, mint kesztyűtartó világítás ) én azt javaslom, hogy inkább próbáld meg másik inverterrel, amúgy sem dárga dolgok ezek.
Sziasztok.
Új vagyok, amit találtam végig olvastam.De egy olyan problémára ami engem ért, még nem találtam se kérdést se választ.Van egy Toyota Corollám,azzal "szórakoztat" ötletszerűen, hogy az ajtózárakat nyitja-csukja órákig és ilyenkor az ott alvástól az aksi kiiktatásig terjed a programom.Szerelőnél volt megcsinálta, de vagy két óra múlva,vagy két nap, vagy egy hét múlva újra kezdi.Megnéztük a zárakat,nem szorul.Megnéztük a mikrokapcsolókat stb. stb.Olyan a jelenség, hogy száz évvel ezelőtt ördögűzőt hívtak volna, mint a horror filmekben mikor a szellem csapkodja az ajtókat-ablakokat.Tegnap, hátha ez segít,megfigyeltem valamit, az egyetlen ami mindig ugyan az, hogy 25-25-5-25-25-5 másodpercenként nyit ill. zár ill. nyit az ajtózár.És persze belső világítás irányjelző, stb. teljes fénykísérettel.Előre is köszönök minden segítséget-ötletet.
Szia!
Azt figyeld meg, hogy csak akkor csinálja, ha a távirányítója a vevő hatósugarában van-e vagy nincs! Vedd ki az elemeket (akkukat) a távirányitóból(-kból) és figyeld meg akkor csinálja-e. Most csináltam éppen egy Corollát ugyanezzel a jelenséggel és a távirányitó volt a gond!
Akkor is csinálja, ha nem vagyunk mellette, vár egy kicsit, majd kezdi, sőt bemegyek a lakásba (2. emelet) és és látjuk, hogy villog, nyit-zár.
Még egy kérdésem van. Mindenütt csinálja, tehát úgy értem, hogy helyileg bárhol vagy az autóval, mindenütt igy vacakol?
Hali.
Bocs, hogy megint felhozom, még ha nem is ide való. Kaphatók mostanában LEDes ködlámpa illetve nappali fény néven lámpák. ezek szerény számításaim szerint max 1 Wattosak lehetnek. (jól sejtem?) kérdésem az, hogy ezeket a helyzetjelző kapcsolóról direktbe beköthetem-e, bírja-e elvileg a rendszer? (max egy kapcsolóval mégis megszakítva) kép1 kép2 kép3 Egyre nagyobb divat beszurkálni a képeket, pedig ott a link lehetősége is. Igaz, hogy nem a HE szerverén foglalja a helyet, de az oldal betöltését lassítja, és nem mindenkinek szaggat annyira a kapcsolat. Na meg lassan olyan lesz az oldal, mint egy kifestőkönyv... Figyeljünk már az ilyesmire jobban! Javítottam. -- kobold
Léteznek nagyobb teljesítményű ledek is, szóval lehetnek ezek nagyobb teljesítményűek is, de néhány watt-tól nem saccolom többre én sem. Egy helyzetjelzőizzó 5W-os szokott lenni, a hozzá vezető drót, biztosíték pedig ennek legalább 3-4 szereséra van tervezve. Szóval nyugodtan odakötheted.
feltételeztem én is, hogy túl van méretezve. de amennyire jó a fülem, a suzukinál relézve van a helzyetjelző is, ezért kérdeztem. csak nem tudom, hol vannak a relék.
Hello Mercedes sprinter izzító reléhez kellene nekem bekötési rajz. A relé típusa:Hella 4RV 008 188-37 Nagyon fontos lenne.
Se4gítséget előre is köszi.
Üdv forumozók.Egy vw sharan II(2003)-ashoz kellene a kályha bekötése.Ki van szedve, csak ki akarom próbálni, mielött vissza lesz téve.
Benzin vagy dízel a kályha?
Gyárilag szabályzott vagy utólag beépített? Nem mindegy, bár lehet kéne tudnom milyen van a saranban, lehet hogy semmilyen (gyárilag)? Kép van róla?
Dizel üzemü.Ezekben a szériába gyárilag rakták bele,mert enélkül elég lassan melegiti a vizet fel a motor (pd tdi).
Sziasztok,
Hátha tudtok segíteni. egy dízel üzemű autóba van eredetileg egy motronicról (motor vezérlő egységről + a főtengely jeladóról) meghajtott fordulatszámmérő ami most sajna nem működik, mert már nem az eredeti hanem egy régebbi motorvezérlő lett beépítve. A kérdésem az, hogy a generátorról (W) csatlakozásról szeretném a fordulatszám jelet elvinni a műszeregységbe, de ehhez ha jól tudom még kellene valami átalakító ami által már működhetne a ford.sz. mérőm (egy négy pólusú motometer típusú műszer). Tudna valaki olyan átalakító elektronikát amit már használni tud a műszerem? köszi! |
Bejelentkezés
Hirdetés |