Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » TV hiba, mi a megoldás?
Lapozás: OK   105 / 1271
(#) Lolzor hozzászólása Márc 23, 2009 /
 
Sziasztok, teljesen új és rendkívül amatőr vagyok a témában, szóval bocsássatok meg, ha hülyeséget kérdeznék, vagy írnék.

Vettem használtan egy Grundig P37-050 típusú apróságot, direkt régi játékgépekhez. A problémám az, hogy SCART csatlakozóról hajtva a kép el van csúszva 1-2 centivel balra és ez eléggé zavar. Antennára kapcsolva ott is van kép, tehát teljes képernyőn megy a zsizsi, csak SCART-on tapasztalható ez az elcsúszás.

A kérdésem az, hogy lehet -e ezt korrigálni valahogy? Vannak rajta potik, vagy ilyesmi? Csináltam a SCART panelról egy képet, hátha valaki be tud rajta valamit azonosítani.

Panel fotó

A bele

Köszönöm a segítséget!
(#) meszy18 válasza kopidoo hozzászólására (») Márc 24, 2009 /
 
Írd meg a tipusszámot,meg kellene a chassi száma is.Van pár kapcsolási rajzom+a hibakódok jelentései.Mostanában csak Philipsekkel van dolgom.
(#) Depo hozzászólása Márc 24, 2009 /
 
Sziasztok! Annyira nem vagyok jártas a kis tv-k javításában, ezért a segítségeteket kérem. Van nekem egy Seltronic 5"-os lcd tv-m, és az a baja, hogy bekapcsolás után kb 3-4 perc múlva kikapcsol. Gyanakodtam az adapterre, mert nincsen gyári, ezért kipróbáltam egy másikkal, de azzal is ugyan ezt produkálta. Mitől lehet ez a jelenség? Persze amikor megvettem még ezt nem csinálta, csak kb. 3 hónap múlva. Volt benne kijelző csere is, de nem ez miatt. Meg is örültem neki hogy életre kelt a kicsike. Elég húzós áron, ezért is szeretném használni. Modell száma T50C28b.
(#) zotya169 hozzászólása Márc 25, 2009 /
 
helló
kérdésem az volna hogy miért homályos a tv amikor nézzem?
annyira homályos hogy még a betűket se lehet látni de különben elég régi tv de még eddig nagyon simán ment minden
válaszotokat előre is kösz
(#) patexati válasza zotya169 hozzászólására (») Márc 25, 2009 /
 
Fókuszt kell rajt állítani!!
(#) zotya169 hozzászólása Márc 25, 2009 /