Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » TV hiba, mi a megoldás?
Sziasztok, teljesen új és rendkívül amatőr vagyok a témában, szóval bocsássatok meg, ha hülyeséget kérdeznék, vagy írnék.
Vettem használtan egy Grundig P37-050 típusú apróságot, direkt régi játékgépekhez. A problémám az, hogy SCART csatlakozóról hajtva a kép el van csúszva 1-2 centivel balra és ez eléggé zavar. Antennára kapcsolva ott is van kép, tehát teljes képernyőn megy a zsizsi, csak SCART-on tapasztalható ez az elcsúszás. A kérdésem az, hogy lehet -e ezt korrigálni valahogy? Vannak rajta potik, vagy ilyesmi? Csináltam a SCART panelról egy képet, hátha valaki be tud rajta valamit azonosítani. Panel fotó A bele Köszönöm a segítséget!
Írd meg a tipusszámot,meg kellene a chassi száma is.Van pár kapcsolási rajzom+a hibakódok jelentései.Mostanában csak Philipsekkel van dolgom.
Sziasztok! Annyira nem vagyok jártas a kis tv-k javításában, ezért a segítségeteket kérem. Van nekem egy Seltronic 5"-os lcd tv-m, és az a baja, hogy bekapcsolás után kb 3-4 perc múlva kikapcsol. Gyanakodtam az adapterre, mert nincsen gyári, ezért kipróbáltam egy másikkal, de azzal is ugyan ezt produkálta. Mitől lehet ez a jelenség? Persze amikor megvettem még ezt nem csinálta, csak kb. 3 hónap múlva. Volt benne kijelző csere is, de nem ez miatt. Meg is örültem neki hogy életre kelt a kicsike. Elég húzós áron, ezért is szeretném használni. Modell száma T50C28b.
helló
kérdésem az volna hogy miért homályos a tv amikor nézzem? annyira homályos hogy még a betűket se lehet látni de különben elég régi tv de még eddig nagyon simán ment minden válaszotokat előre is kösz
Milyen tv??Vedd le a hátát és fényképezd le ha tudod és küld el!
hello
van egy funai 28d-2016 tv-m és kapcsolási rajzot keresek hozzá mert összeugrott rajta a kép Elkókat már cseréltem
Probald megkeresni a www.eserviceinfo.com vagy az elektrotanya.podzone.net oldalakon nagyon sok rajzot talalsz ott