Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóriasztó és központi zár
 
Témaindító: hzsolt77, idő: Jan 15, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   14 / 167
(#) Inhouse válasza akos70 hozzászólására (») Ápr 27, 2009 /
 
Én nem fúrnám ki...
Tudom, hogy kapható méretre vágható/állítható ajtókapcsoló motortérhez, de ott sem fúrnék, ha nem muszáj...dupla lemez az orr résznél... inkább rakok egy mágnest és egy reed patront...

Nem akarok hálátlannak tűnni, de lehetne a képet nagyobb felbontásban, de kisebb méretben? (pl. jpg)
Esetleg több képet, ahol a számokhoz tartozó leíró táblázat is látható...

Kössz!

Üdv
Inhouse
(#) akos70 válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 27, 2009 /
 
Megprobálom. Adj egy évjáratot, hátha találok megfelelöbb rajzot.
(#) akos70 válasza akos70 hozzászólására (») Ápr 27, 2009 /
 
2004-2008.
Ennél jobb minöséget nem tudtam csinálni. Egyben nem igazán olvashato, csak igy 2 darabban.
(#) Inhouse válasza akos70 hozzászólására (») Ápr 27, 2009 /
 
Ezeket is köszönöm, megkérdezem az évjáratot, holnap...
Aludjunk!

Üdv
Inhouse
(#) Tomi81 válasza hzsolt77 hozzászólására (») Ápr 28, 2009 /
 
Sziasztok, kérdésem lenne..
Bekötöttem a riasztót a kocsimba, aztán rákötöttem a központi zárat is, vezérelte, fúúú dejóóó
Ezután ha bekapcsoltam azt jelezte hogy nyitva van valamelyik ajtó, lekötöttem a nyitásérzékelő kék vezetékét, reakció ugyanez maradt, lekötöttem a kp.zárat is, jelenég maradt...
Na ilyenkor mi lehet? Megfeszült a riasztóm agya?
Köszi a választ előre is.
(#) Inhouse válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 28, 2009 /
 
Az autó 2006-os, 1.9 SDI, Skoda Fabia Praktik

Üdv
Inhouse
(#) Inhouse válasza Tomi81 hozzászólására (») Ápr 28, 2009 /
 
A nyitás érzékelőt ha testre kötöd, akkor jelzi azt, hogy nyitva van az ajtó.
Vagy letestelted véletlenül valahol, vagy késleltetett az utastér világítás kikapcsolása és trükközni kell...

Üdv
Inhouse
(#) Tomi81 válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 28, 2009 /
 
szia, ez a rajz az, csak kp vezérlő nélkül...

image003.jpg
    
(#) Inhouse válasza Tomi81 hozzászólására (») Ápr 28, 2009 /
 
Hogyan jelzi, hogy nyitva van valami? Nem adtak hozzá, csak ilyen kézzel készült rajzot? A kéket ha testre húzza az ajtókapcsoló, akkor kell ajtónyitást érzékelnie...
Mivel Fordod van, meg kellene nézni, hogy neked nem pluszt kapcsol-e az ajtókapcsolód, sőt, hogy nem pozitív testelésű-e a rendszered...

A sárga-narancs-fehér, valamint ugyanez fekete csíkkal, az 2db relé váltóérintkezői, az A jelű részt ritkán kell használni, elég ha testet kapcsol vagy ide, vagy oda, így nyit és zár.

A piros-fekete csomagtartó nyitás nem egyértelmű, hogy bemenet, vagy kimenet...

A sárga és a fehér szintén nem 100-as, nem hinném, hogy test lenne, inkább kapcsolt test a relének, az acc, az pedig kell a riasztónak, ilyenkor tudja, hogy gyújtás (vagy 1-el előtte) van, nem kapcsolhat be, és resetel is...

Mi ennek a riasztónak a neve, típusa?

Üdv
Inhouse
(#) Inhouse válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 28, 2009 /
 
Az én problémám 2 megoldás felé kezd hajlani:
1. Ha létezne 27eFt körül olyan Can-busos riasztó, aminek 2db saját távirányítója van, akkor azt vennék, eddig nem láttam ilyet...
2. Kell egy Can-bus->analóg átalakító és egy Spal AS90 (a 2 együtt kb. 27eFt) és így be tudom kötni...

Az ajtókapcsolót úgy tudom talán megoldani, hogy kell 2 db mikrokapcsoló a 2 hátsó ajtóhoz és azokat a jobb elsőre kötöm, ha zárást érzékel, akkor párhuzamosan, ha nyitást, akkor sorba... A motortér mágnes és reed lesz szerintem, és szintén a jobb elsőre kötöm. A bal első külön van, és a csomagtartó is. A többi adott...bár a gyújtást nem tudom, hogy lesz-e, de csak...

Van valaki, aki Can-bus-os cuccokban otthon van és esetleg Fabiaban?

Üdv
Inhouse
(#) Tomi81 válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 28, 2009 /
 
Thunder c103 riasztó rajza, igaz sok mindent nem látni belőle...
(#) akos70 válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 28, 2009 /
 
A rajz szerint a riasztohoz szükséges pontokat nem érinti a Can-bus (csak a motorvezérlést, ABS-t, SRS-t), ugyhogy szerintem a normál riaszto tökéletesen megfelel.
(#) Inhouse válasza akos70 hozzászólására (») Ápr 29, 2009 /
 
Jogos...
Az ajtókapcsolók is testet kapcsolnak, csak a késleltetés miatt kell majd vele vacakolni...

Akkor marad egy sima Spal AS90!

Kössz!

Üdv
Inhouse
(#) Blaskovics Balázs hozzászólása Ápr 29, 2009 /
 
Sziasztok! Nemrég vettem egy univerzális bicskakulcsos Kp. zárat és nem igazán találom hogy melyik vezetékeken adja a nyitási és zárási jelet! ha tud valaki legyen szives segíteni! Amugy egy 2000 ezres évjáratú octavia-ba akarom bekötni, a központi már gyárilag benne van. Előre is köszi a segítséget:
(#) Inhouse válasza Blaskovics Balázs hozzászólására (») Ápr 29, 2009 /
 
Esetleg a leírás...

Üdv
Inhouse
(#) Blaskovics Balázs hozzászólása Ápr 29, 2009 /
 
Kedves Inhouse küldeném a leírást: 6 db vezeték sárga -sárga fekete ,fehér-fehér fekete, narancs-narancs fekete. meg valami pozitív trigger negatív trigger (piros fekete, rózsaszín) de viszont a központ nem csak a zárat vezérli hanem a belső világítást is.
Nem tudom ezzel mit lehet kezdeni.
Segítséget előre is köszi. Üdv.: balázs
(#) dadom válasza Blaskovics Balázs hozzászólására (») Ápr 29, 2009 /
 
Balázs! Én is olyat vettem és én is szenvedtem a bekötéssel, szintén Inhouse-nak köszönhetem a segítséget. A mellékelt ábrák közül a D ábra működik ha elektromos, és a F ábra ha pneumatikus. Meg kell nézned hogy milyen rendszered van és ha elektromos akkor hány vezetékesek a záró-nyitó szervomotrok! A (+) és a (- ) trigger a csomagtartó zárása-nyitása központilag!
-- Dadom
(#) Blaskovics Balázs hozzászólása Ápr 29, 2009 /
 
dadom köszi a segítséget elektromos a zár és két vezetékes a motor legalábbis a hátsó ajtóé az elsőhöz nyolc vezeték megy de gondolom azért mert ez vezérli a többi ajtót is.
(#) Blaskovics Balázs hozzászólása Ápr 29, 2009 /
 
Még annyit kérdeznék hogy a narancs és sárga vezetékeket pozitívra és negatívra kell kötni mert én valami ilyesmit vettem ki a rajzból.
(#) akos70 válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 29, 2009 /
 
Ha az utastérvilágitás késleltetésére gondolsz, azzal se lehet gond, ha nem az utastérlámpára kötsz, hanem az ajtokapcsolo kapcsolt testjére (tehát még a késleltetö elektronika elé).
(#) akos70 válasza Blaskovics Balázs hozzászólására (») Ápr 29, 2009 /
 
Ki kell probálnod, hogy a központi zárad pozitiv, vagy negativ vezérlésre müködik (általában negativ szokott). Megkeresed a B.E. ajtobol jövö köteget, egy probalámpa csipeszét testre teszed, és a hegyével végigtapogatod a vezetékeket. Egyre csuknia, egy másikra nyitnia kell (ha negativ vezérlésü) Ebben az esetben 1-1 vezeték kell innen a vezérlöhöz, másik kettöt letesteled (a rajz alapján kiválasztod a megfelelö szinüt).
(#) dadom válasza Blaskovics Balázs hozzászólására (») Ápr 29, 2009 /
 
Nálam narancs és fehér/fekete (-) azaz testelve van a sárga és sárga/fekete (+) 12 Volton van, a fehér/fekete nyit és a fehér zár. Maradt még egy vastag a testnek és egy a betáp +12Voltnak. 2 barna pedik jobb és bal irányjelzők.
(#) Blaskovics Balázs hozzászólása Ápr 29, 2009 /
 
Köszönöm a segítséget ha megcsináltam jelzek!
(#) Blaskovics Balázs hozzászólása Ápr 30, 2009 /
 
Sziasztok megtaláltam a zárási és nyitási jelet a bicskakulcs központjában már csak azzal van egy kis bajom hogy a bal első ajtóba megy nyolc vezeték amiben háromban +12 volt van a negyedikben nincs áram de ha rákötöm a bicskakulcs központját és azzal akarom nyitni kinyomja a bicskakulcs vezetéken a biztit.
(#) dadom válasza Blaskovics Balázs hozzászólására (») Ápr 30, 2009 /
 
Ha kinyomta a biztit akkor ne is próbálkozz azzal tovább, mert csak rövidre zárod! 8 nyolc vezeték közül csak 2 vagy 5 vezeték szükséges. Csak azokkal foglalkozz, amik a nyitó-záró motorhoz csatlakoznak. VAGY 2, VAGY 5 VEZETÉK! Ha 2 vezetékes a motorod akkor egyszerű, vagy nyit, vagy zár. Csak rá kell kötnöd a vezérlő két vezetékét, amit írtál is,hogy megvan. Ha fordítva kötnéd rá, ellentétes polaritással, akkor ellentétesen mozog. Ha öt vezetékes akkor szintén 2 a motor szála, a másik 3 szál egy mikrokapcsoló váltóérintkezője.
(#) dadom válasza Blaskovics Balázs hozzászólására (») Ápr 30, 2009 /
 
De az a legegyszerűbb, ha megkeresed a kocsid gyári vezérlőjét és megnézed, hogy van-e rajta még csatlakozási lehetőség a bicskakulcs vezérlő számára és a gyári vezérlőre csak rá kell kötnöd a bicskakulcs vezérlőjét és gyorsan meg is vagy!
(#) Inhouse válasza akos70 hozzászólására (») Ápr 30, 2009 /
 
Igen a késleltetés miatt gondoltam, jártam már úgy, hogy mindig jelzett, mivel nem plusz (az izzón keresztül) és test között váltott, hanem csukott ajtónál is kevesebb volt a feszültség és erre már harapott a riasztó...

Kössz!

Üdv
Inhouse
(#) akos70 válasza Blaskovics Balázs hozzászólására (») Ápr 30, 2009 /
 
Kerestem egy kapcsolási rajzot. Hát, ez Can-bus-os, már nem a hagyományos. Egy lehetöséget látok, a belsö kapcsolora (74) rákötni a bicskamodult. Ehhez szét kell szedni a kapcsolot, mert csak egy szál megy a vezérlöbe (fehér-kék) és a kapcsolo testet, vagy egy ellenállással
csökkentet testet kapcsol. Csinálni kell a kapcsolobol egy plusz kivezetést az ellenállástol.
(#) Syl29 hozzászólása Máj 1, 2009 /
 
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni autóriasztó központi zár vezérlése ügyben. Van egy swift 2005-ös autóm fapados változat. Tavaly segítséggel kicseréltük a padlóbeli kábelkötegeket fejlettebb verziójúra, ami elviekben képes a kp zár és az elektromos ablak vezérlésére. Az ablakok hibátlanul működnek, viszont a zár azóta sem. A ajtókban szintén ki lettek cserélve a zárak gyáriakra. A szerelő szerint a computer miatt nem működik a kpzár. A lényeg, h vettem egy bicskakulcsos riasztót, h ezzel megoldjam a kp zár vezérlést és most ezt szeretném bekötni. A riasztó oldala már bekötve, most a kp zár és az ablak modul része jönne. A riasztón 6 vezeték van a kp zárnak (narancs; fehér; sárga; narancs/fekete; fehér/fekete; sárga/fekete) Ezeket kellene valahogyan a kpzár vezérléshez kötnöm, h végre működésre bírjam. Ezen felül a hátsó ajtó működtetés is hiányzik. Vagyis most már ezt is a kp zár vezérelné, de kívülről van rajta 2 nyomógomb. Azt szeretném, ha nyitom az autót, akkor a gomb megnyomásával nyíljon a hátsó ajtó is, viszont ha belülről lezárom a kp zárat, akkor ne működhessen. Egyenlőre ennyi elég, a többit majd később! Huhh, remélem érthetően írtam! Előre is köszönöm a segítséget!
(#) akos70 válasza Syl29 hozzászólására (») Máj 1, 2009 /
 
Attol tartok, hogy a riasztod nem oldja meg a központi zár vezérlését, csak zár saját vezérlöjének a vezérlését.
Tehát elöször müködjön normálisan kulcsrol a központi zár, aztán mehet a távirányitás.
Következő: »»   14 / 167
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem